Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

fack. oppdaget at sumo går ut på Tirsdag :bond:
Jeg må da se farmen på TV'en, slik som normale folk! Jeg har ikke slått på TV'en min på godt over 1 år. 
Nå må jeg finne ut når farmen går på TV'en. Jeg hater reklame som pesten, og jeg hater å se på Tv. 
Vær så snill, det er bare neste uke igjen sant? Mandag, Onsdag og Søndag. Så er det ferdig?

Stemmer. 

Mandag kl 21.40

Onsdag og søndag kl 20.00 og 21.40 begge dager. :)

MItt tips er å ta en god dusj og skifte til pyjamas mellom første og andre sending onsdag og søndag. 

Og finalen er søndag 12. februar. :opplyser:

Endret av The Kitten
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
The Kitten skrev (På 3.2.2017 den 0.14):

Stemmer. 

Mandag kl 21.40

Onsdag og søndag kl 20.00 og 21.40 begge dager. :)

MItt tips er å ta en god dusj og skifte til pyjamas mellom første og andre sending onsdag og søndag. 

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

takker. Men hvorfor 20.00 og 21.40? 

Bare hyggelig. Det er nyheter, sport og værmelding mellom sendingene. :opplyser:

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
The Kitten skrev (På 3.2.2017 den 0.20):

Bare hyggelig. Det er nyheter, sport og værmelding mellom sendingene. :opplyser:

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

De er 5 i finaleuken. Alle mot alle i forskjellige oppgaver. De med minst poeng ryker. Så 3 stk igjen, så to i kunnskapskonkurransen. Tipper Lothe, Vendela og Lavrans er de 3 siste.

Anonymkode: ae06b...adf

Skrevet

Håper Lothe ikke kommer helt frem.

Skrevet
6 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Å herregud, nå kom jeg på hvorfor jeg hater å se på TV :bond:

Nyheter og sånn er jo Interssant, da!

Skrevet
40 minutter siden, LiseTV skrev:

Håper Lothe ikke kommer helt frem.

Hvorfor det? Han er jo så hyggelig, snill og grei. Håper han vinner :)

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Sorbus skrev:

Ganske kjekk også, synes jeg :wink:. Guttene har Ida, jeg har Lavrans. Heier fremdeles på Petter likevel...

Og vi menn har Vendela

• Liker 4
Skrevet
På 1.2.2017 den 22.06, Anonym90059005 skrev:

Skjer med at den gamle bygdegutten Gaute begynner å få mer og mer playboy takter? Musklene øker for hver sesong, skjortene blir trangere og nå sprada han rundt i en rosa badeshorts og flexa...

Synes han er blitt ganske usympatisk..

• Liker 1
Skrevet
På 1.2.2017 den 22.09, Mayana skrev:

Håper Lavrans vinner uansett hvem han velger. 

Flere som synes Gaute så ganske så bra ut i den rosa badebuksa? ..:blush:

Er et solid tegn på lav selvtillit, når man føler for å vise seg fram på den måten.

Skrevet
29 minutter siden, JackIost skrev:

Er et solid tegn på lav selvtillit, når man føler for å vise seg fram på den måten.

Er du den ekte Jacklost eller den fake?

Skrevet
14 timer siden, Skywalker skrev:

Sesong 5 av "Fjorden Cowboys" startet i går, så Lothepus er ikke helt ukjent.
Sesongprémieren på TV 2 Zebra sørget for solid seerrekord for Fjorden Cowboys.

Ikke helt ukjent, men ikke akkurat megakjendis.....
Fjorden Cowboys har vært et program for de spesielt interesserte, med et seertall på rundt 150.000. Rekorden forrige dagen var jo på 227.000 og var veldig stor i forhold til tidligere program.
Tror de aller fleste Farmen-seerne ikke hadde noe som helst anelse om hvem denne Lothe-figuren var.

Jeg selv må innrømme at jeg aldri hadde sett et eneste Fjorden Cowboys, men hadde hørt om Lothe av en kollega. Måten han ble fremstilt på i dette programmet gjorde at det ikke fristet å se på og jeg hadde gjort meg opp en helt klar mening om at denne Lothepusen var en ufyselig type, superharry og mannssjåvinist.
Nå har jeg faktisk litt sansen for mannen. Ser at det er bare image og det at han sliter litt med å holde på dette imaget er jo bare supersjarmerende.
Så, joda, tror nok han øker kjendisstatusen sin betraktelig etter Farmen, men megakjendis er vel å ta litt hardt i, kanskje....

• Liker 6
Skrevet
På 2.2.2017 den 0.14, AnonymBruker skrev:

Bruker hun kull som øyenskygge? Det er jo åpenbart at hun bruker ett eller annet over øynene, men at det går an å få så bra resultat av kull det ante jeg ikke. Jeg tviler litt altså :)

Når man leser at Lothepus har fått med seg tobakk og Marna fikk ha med seg mobil og hun andre dama fikk ringe hjem med jevne mellomrom så er det kanskje ikke så usannsynlig at Linni har fått med seg sminkepungen heller..?

Anonymkode: 3d129...ff2

.. og 

På 2.2.2017 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Hun bruker kull. 

Anonymkode: 920d9...39a

.. og spenol til lipgloss, og blod til rouge🤦🏻‍♀️😳

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Mayana skrev:

Er du den ekte Jacklost eller den fake?

Nå får det være nok! JackIost er en hedersbruker, og det spiller da ingen rolle hvem som står bak brukeren!

Anonymkode: 80cea...36a

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! JackIost er en hedersbruker, og det spiller da ingen rolle hvem som står bak brukeren!

Hehehe. Dette var faktisk humor

• Liker 10
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig spiller det en rolle hvis det er en annen person bak samme nicket. 

Skrevet

Jeg er spent på hvem Lavrans velger.

Det enkleste er sikkert å velge Tore, men gjør han det? Eller tenker han at han vil kjempe mot en av de sterkeste konkurrentene og sånn sett være "verdig" å stå i finalen? Og hvis han velger en av de sterke.....hvem er det da? Petter eller Lothe?

Lothe kanskje?

Skrevet
1 time siden, Mayana skrev:

Selvfølgelig spiller det en rolle hvis det er en annen person bak samme nicket. 

Hvorfor det? Så lenge man forvalter nicket på en god måte. For de som heiet på Brann i 2007 da de vant seriegull i Tippeligaen, så holdt de fleste også med Brann et par år etter, selv om hele mannskapet da var skiftet ut. Brann er Brann. JackIost er JackIost.

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Angelheart2 skrev:

.....
Nå har jeg faktisk litt sansen for mannen. Ser at det er bare image og det at han sliter litt med å holde på dette imaget er jo bare supersjarmerende.
Så, joda, tror nok han øker kjendisstatusen sin betraktelig etter Farmen, men megakjendis er vel å ta litt hardt i, kanskje....

Hadde ikke sagt nei takk til den mannen der 😇 håper virkelig han vinner!

Anonymkode: cc131...2b9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...