Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, teblad skrev:

Lavrans virker litt for sikker på seg selv når han sier:Har ikke lyst til å slå ut noen av dere.

Liker ikke folk som er for sikre på seg selv. Fremstår arogant.

Næ han har bare konkurranse hodet til en toppidrettsutøver 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, stamtplyr skrev:

Egentlig så tror jeg alt står på mistrivsel. Han fant ikke sin plass i gruppen og da blir man sutrete og demotivert. Jeg var absolutt ikke sjokkert over at de ikke fikk hans ukesoppdrag godkjent. For det var noe slapt, ja 😁

De andre deltakerne sa vel at det kom av at han fremsto som lat og ikke stod opp om morgenen, dermed mistet de motivasjonen til å stå på

Skrevet

Jeg synes faktisk det er dårlig gjort overfor Balto at én person tok seg av ham hele tiden. Dette kan føre til varig separasjonsangst hos en valp. Det er også dårlig gjort overfor Baltos eier, som sendte ham til Farmen for å sosialisere ham. De burde byttet på hvem som skulle ha Balto i sengen, og hvem som skulle ta seg av ham på dagtid. 

• Liker 18
Skrevet
7 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Likte Tore til å begynne med, med nå gjør han ikke annet enn å gå rundt å sutre. Håper Lavrans vinner

Enig :)

Skrevet
Akkurat nå, Apis skrev:

De andre deltakerne sa vel at det kom av at han fremsto som lat og ikke stod opp om morgenen, dermed mistet de motivasjonen til å stå på

Ja og det skjønner jeg godt! Men poenget mitt er at jeg tror hans latskap/surhet kommer mye av mistrivsel i gruppa!

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Chiubi skrev:

Jeg synes faktisk det er dårlig gjort overfor Balto at én person tok seg av ham hele tiden. Dette kan føre til varig separasjonsangst hos en valp. Det er også dårlig gjort overfor Baltos eier, som sendte ham til Farmen for å sosialisere ham. De burde byttet på hvem som skulle ha Balto i sengen, og hvem som skulle ta seg av ham på dagtid. 

Så enig!! Stakkars hund. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Chiubi skrev:

Den tanken slo meg også, det hadde vært bedre for sosialiseringen til hunden. 

• Liker 3
Skrevet

Balto har heldigvis kommet til en erfaren hundeeier som har to andre hunder av samme rase, og hunder som vokser opp i flokk med andre hunder knytter seg gjerne mer til hundene enn til ett spesielt menneske. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, stamtplyr skrev:

Ja og det skjønner jeg godt! Men poenget mitt er at jeg tror hans latskap/surhet kommer mye av mistrivsel i gruppa!

Mulig det, eller så er det en del av personligheten, men han fremstår totalt annerledes i Sofa

• Liker 1
Skrevet

Heia Tore! 

Anonymkode: 7ce10...7e1

• Liker 9
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Linn Irene Meister er en hederskvinne!

Anonymkode: 0b600...192

Hederskvinne? Flere som har dratt 100 år tilbake i tid? 😂

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heia Tore! 

Anonymkode: 7ce10...7e1

Hadde jo vært litt gøy om han slo Lavrans i en eller annen macho øvelse som inneholdt styrke og utholdenhet da

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Apis skrev:

Hadde jo vært litt gøy om han slo Lavrans i en eller annen macho øvelse som inneholdt styrke og utholdenhet da

Det er litt sånn Ringenes Herre følelse og kanskje musikk også når det går fra Marked og over til der Kjemperne befinner seg med filmingen ovenfra. Tenk om Frodo ( Tore ) Kunne slå The Eye ( Lavrans ). :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Tenk om han ikke har sovet og har lest hele tiden, og har lurt dem alle gjennom hele denne tiden. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, teblad skrev:

Tenk om han ikke har sovet og har lest hele tiden, og har lurt dem alle gjennom hele denne tiden. 

Derfor han har sovet så lenge om morgenen 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, teblad skrev:

Og at det er derfor han ikke har stått opp like tidlig som de andre :o

• Liker 1
Skrevet

Ehm, hvorfor sier Petter at det blir walkover hvis han skal kjempe mot Tore i finalen? Tror faktisk Tore er mye mer kunnskapsrik enn Petter.

Anonymkode: d1b5a...bf8

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...