Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
33 minutter siden, Sirah skrev:

Er du ironisk?

Veldig, det er standarsvar på alt som skrives om Ida. Hederskvinne du likssom. Pottesur og dårlig karma hele tiden..liker ikke engang dyr ...:angry:

Bilderesultat for animated laughing emoji

Anonymkode: 792bf...1d7

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 6.2.2017 den 13.09, miaw skrev:

Hvorfor vant Ida matlagingskonkurransen? Dommeren sa jo at Linni sin mat var best? Og det uttrykket til Ida når de skrøt mer av Linni sin mat en av Ida sin hehe:p Og Vendela ble nr tre, selv om hun hadde rå fisk??

Anonymkode: c4137...578

• Liker 22
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor dere KG-kvinner har så fryktelig mye imot Ida ?

Men, man ser jo den samme tendensen i hetsen av Johaug og Tone Damli.       Unge pene jenter med suksess .... Nei DET  liker vi ikke. Når de i tillegg er søte og sexy ....  Nei da skal vi sørge for å trakke de ned.  FY !    :nei:

Forøverig var det artigste minne fra Farmen-kjendis da Tore prøvde å ro stokken av sjæret. Jeg lo så jeg skreik.    :hoppendeglad:

Anonymkode: 0860d...594

Hallo?? Linni er vel søt og sexy. I hvertfall mye mer enn det Ida er. Og flere som var der inne. Johaug er flott også. Alt handler ikke bare om utsende. Noen er sexy, andre prøver å være sexy.

Det er jo måten Ida er på som gjør at folk ikke liker henne. Hun blåser jo en lang mars i andre enn seg selv.

• Liker 9
Skrevet
39 minutter siden, Sirah skrev:

Er du ironisk?

Det er nok samme AB som til stadighet kalte Jarl en hedersmann :fnise:

Anonymkode: 9a2d1...52f

• Liker 2
Skrevet

Kanskje folk liker de uten divanykker, og som gir av seg selv, og er raus og inkluderende. Sånne folk når langt.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig 🙄

Og for all del. Ida er sikkert en kjempefin person til vanlig og hun er jo tydelig skikkelig flink på det hun driver på med. Det er OPPFØRSELEN hennes inne på Farmen folk reagerer på, ikke Ida som person i den virkelige verden.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men, man ser jo den samme tendensen i hetsen av Johaug og Tone Damli.       Unge pene jenter med suksess .... Nei DET  liker vi ikke. Når de i tillegg er søte og sexy ....  Nei da skal vi sørge for å trakke de ned.  FY !    :nei:

Forøverig var det artigste minne fra Farmen-kjendis da Tore prøvde å ro stokken av sjæret. Jeg lo så jeg skreik.    :hoppendeglad:

Nå har ikke jeg skrevet noe om Ida her inne men slike kommentarer som dette er så latterlige. Liker man ikke ducklips er man bare sjalu bla bla. At vi ikke liker henne pga hun er pen og suksessfull ? Har da ingenting med saken å gjøre. Likte Aylar veldig godt feks hun er pen og suksessfull, fikk veldig positivt syn på henne. Det handler om personligheten til Ida og ikke utseende. 

Mulig det er filmingen men Ida har blitt vist fra en litt dårlig side nå i slutten. Det starte vell da hun var storbonde og utover. 

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 6
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Linni og Vendela er mye deiligere enn Tone og Ida.😍 

Johaug er også like deilig😍

Endret av Axl Rose
Skrevet

Hva så gjør at så mange hater Ida? 

Synes faktisk at Linni har overrasket meg positivt. Når hun først ble med i Farmen så hadde jeg mest lyst å ta av lyden hver gang hun snakket, men etterhvert synes jeg hun har vist seg som en helt annen person enn hva mitt inntrykk av henne var. Samme gjelder Petter i grunn.

• Liker 9
Skrevet
24 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Hva så gjør at så mange hater Ida? 

Synes faktisk at Linni har overrasket meg positivt. Når hun først ble med i Farmen så hadde jeg mest lyst å ta av lyden hver gang hun snakket, men etterhvert synes jeg hun har vist seg som en helt annen person enn hva mitt inntrykk av henne var. Samme gjelder Petter i grunn.

Jeg hater ikke Ida, men liker ikke hvordan hun er på farmen. Hun virker så høy på seg selv.

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, The Kitten skrev:

Den kommentaren kunne du spart deg for. 

Å sammenligne Linni med en alv var da ikke så ille skrevet? :) 

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er synd vi gikk glipp av Jarl i hinderløypa, kunne blitt moro :)

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå får det være nok! Ida er en hederskvinne!

Anonymkode: 0b600...192

Der var du ja :fnise:

Skrevet

JADA IDA, vi har skjønt at du vil vinne.... 🙄

• Liker 5
Skrevet
40 minutter siden, JackIost skrev:

Synes det er synd vi gikk glipp av Jarl i hinderløypa, kunne blitt moro :)

Ha ha for et syn det ville vært, men han ville vært for tung i rumpa, han er jo nesten tre ganger større enn feks. Lothe. 

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, Anonym2467 skrev:

JADA IDA, vi har skjønt at du vil vinne.... 🙄

Tror Ida vinner. Hørte et lite Ida-hyl i snutten da Gaute annonserer vinner og fyrverkeriet kommer.

Anonymkode: 80cea...36a

• Liker 1
Skrevet

Så aller siste episoden  kommer på søndag eller mandag?           

Skal de kjøre med hest og kjerre, eller noe? Eller skal de bare lage noe, i en smie?  

Anonymkode: 37f01...922

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo?? Linni er vel søt og sexy. I hvertfall mye mer enn det Ida er. Og flere som var der inne. Johaug er flott også. Alt handler ikke bare om utsende. Noen er sexy, andre prøver å være sexy.

Det er jo måten Ida er på som gjør at folk ikke liker henne. Hun blåser jo en lang mars i andre enn seg selv.

Linni er søt, ja! Sexy? Nei, synes ikke hun er sexy i det hele tatt.

Vendela og Ida er mye mer sexy, enn en liten dame med smurfe stemme. Ikke alltid store pupper funker, vet du. 

Anonymkode: d617c...9fe

• Liker 5
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg fikk Jarl langt opp i halsen der inne, men skjønner ikke hvorfor mange uttrykker at de ikke liker Ida. Hva er galt med personligheten hennes? Jeg synes hun virker veldig arbeidssom og kunnskapsrik. At hun uttrykker at hun har lyst til å vinne er vel ikke noe problem?

Skrevet
11 timer siden, The Kitten skrev:

Den kommentaren kunne du spart deg for. 

Syns du det? :klo:  Det var ikke et eneste snev av negativitet i mitt innlegg.  Noen øvelser passer for tungvektere og andre passer for veldig små og lette mennesker. ...og jeg hadde gitt opp lørdagsgodteriet mitt for resten av livet for å kunne si at jeg kom fra alveslekt og kunne tasse rundt uten å sette spor i snøen. Ikke ta ting så negativt, pusekatt. :) 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...