Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som så innslaget med Ida og kjæresten på God Kveld Norge? Syns hun dummet seg veldig ut der,ved å dra et par upassende sex-spøker. Anonymkode: bfa76...b50

Enig. Hun har noen sider ved seg som hun godt kunne ha holdt for seg selv. 

Anonymkode: b2cd0...4f9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som så innslaget med Ida og kjæresten på God Kveld Norge? Syns hun dummet seg veldig ut der,ved å dra et par upassende sex-spøker.

Anonymkode: bfa76...b50

Hun dro det litt langt ja, men Eirik var med på å dra det i gang.....At han så ut som en sjokolademann bla, bla....there you go! 

Anonymkode: d617c...9fe

• Liker 1
Skrevet

Mulig jeg ikke har fulgt godt nok med, for jeg forstår ikke helt hva som er så ille med Ida. I vanlig farmen hadde hun fremstått som veldig sympatisk. 

Anonymkode: 421ba...569

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg ikke har fulgt godt nok med, for jeg forstår ikke helt hva som er så ille med Ida. I vanlig farmen hadde hun fremstått som veldig sympatisk. 

Anonymkode: 421ba...569

Enig med deg :) Liker Ida, jeg.

• Liker 3
Skrevet
21 timer siden, JackIost skrev:

Lothepus har nok penger og trenger ikke premien :)

Hvis det er slik at vinneren burde være den som trenger premien mest, burde vel Jarl Goli ha gått av med seieren?

(Kanskje produksjonen burde ta en Nissene På Låven og sende den mest usympatiske deltageren inn igjen slik at han kan vinne...?)

Skrevet

Farmen kjendis er uansett ikke det programmet som skal gi til den med minst penger og det er derfor det skiller seg fra Farmen og de ikke vinner hytte i tillegg. Nettopp fordi de er kjendiser og de ikke trenger penger. Men det må likevel være en premie der fordi det er en konkurranse. Ikke fordi noe trenger det og ikke. Ingen av dem trenger bil igrunn.

Anonymkode: c924c...797

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, Sorbus skrev:

Hvis det er slik at vinneren burde være den som trenger premien mest, burde vel Jarl Goli ha gått av med seieren?

(Kanskje produksjonen burde ta en Nissene På Låven og sende den mest usympatiske deltageren inn igjen slik at han kan vinne...?)

En bruker skrev "håper ikke Lothepus vinner" eller noe sånt, en annen skrev "hvorfor ikke", og jeg bare gav en mulig grunn til hvorfor man kan håpe at Lothepus ikke vinner, nemlig fordi han er den som trenger det minst.

Merkelig at det skulle skape så mye diskusjon :)

• Liker 1
Skrevet

På tross av tidligere diskusjoner her inne så syntes jeg farmen kjendis har vært et bra konsept fra Tv2 sin side. Syntes man får se kjendisene fra en annen side enn det som ellers presenteres. I forkant av farmen hadde jeg et helt annet inntrykk av både Petter Pilgaard og Lothepus enn det jeg sitter igjen med nå. Håper Petter vinner hele greia!

Ps. Øksekast metoden til Jan Goli? snodig!

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, JackIost skrev:

En bruker skrev "håper ikke Lothepus vinner" eller noe sånt, en annen skrev "hvorfor ikke", og jeg bare gav en mulig grunn til hvorfor man kan håpe at Lothepus ikke vinner, nemlig fordi han er den som trenger det minst.

Altså først svarer på spørsmålet for en annen.

Nå klager du over at det ble mye diskusjon rundt svaret du ga?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Farmen Kjendis er morsommere enn vanlig farmen, og har faktisk gledet meg til å se det hver kveld det har gått. Av underholdning har det fungert bra, bedre enn f.eks. Kjendis 71 grader nord.

Anonymkode: c3e9c...530

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, JackIost skrev:

Og ditt svar var heller ikke: jeg bare gav en mulig grunn til hvorfor man kan håpe at Lothepus ikke vinner, nemlig fordi han er den som trenger det minst.

Du sa:  Lothepus har nok penger og trenger ikke premien 

Du kom med et svar som kunne provosere noen.

Og det hjelper ikke å sette på et smil når man kommer med provoserende svar. Det gjør det verre heller. 

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Halvtime igjen. Lenge siden jeg har gleda meg så mye til et tv-program. :mynona:

Skrevet

Ida ut. Lothepus og Petter i finalen og så vinner Petter? Ja? 

Skrevet
På 11.2.2017 den 5.49, AnonymBruker skrev:

Ida virker usympatisk, selvsentrert og dømmende. Synes hun bør respektere de andres valg i større grad, slik som Tores valg om å ikke delta i hinderløypa. Måten hun uttaler seg om Tore på i etterkant vitner om liten empati og forståelse for andres følelser. 

Anonymkode: 1eb38...2d4

I følge Ida ble det klippet til. Kommentaren hørte til en annen diskusjon som de hadde tidligere.

Dessuten, de er stengt inne på et begrenset område over en lengre tid, det er jo nødt til å bli litt høylydte uenigheter. Ja, kanskje Ida reagerer litt krast på at Tore ikke vil delta, men Tore har jammen sine utspill å komme med som til tider kan være ganske vrange og barnslige. Han blir litt fort snurt, og noen ganger virket det som om han gjør seg vanskelig med vilje. Litt temperatur forventes vel når folk skal leve så tett på ulike sterke personligheter, men alt i alt synes jeg det har vært ganske moderat med krangling inne på farmen kjendis. Synes uansett ikke at noen enkle utspill her og der, en liten krangel osv. kan videreføres til dårlig personlighet med lite empati osv. I så fall er vi vel mange som kommer fra rimelig empatiløse familier som ikke klarer å tilbringe mer enn to uker sammen uten å høylydt diskutere et eller annet. :P 

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

YEEEESSS :nordvesta:

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...