Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror det var for å jevne ut pga fysisk styrke og utholdenhet, men det er idiotisk ja. 

Ja, like idiotisk som at Lothepus skulle få fordel under matlaginen, men det er vel fordi at hvis man overhodet ikke kan smi så står man der uten å få til noe. 

Anonymkode: 3d129...ff2

Hvilken fordel fikk han da?

Jeg vet ihvertfall at deltagerne fikk 20.000,- for å delta + 10.000,- per uke de oppholdt seg der.

Det var ikke det jeg spurte om

36 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg synes det er interessant å finne argumentasjon ala barneskolen på et diskusjonsforum for voksne. 

"Hadde du fulgt med", for å diskvalifisere og "hvorfor VI ikke liker henne" for å skape en vi mot deg følelse. Nice. 

Bruker man hersketeknikker av denne sorten så mangler man argumenter er min erfaring. Det ville tatt deg like lang tid å skrive en kort begrunnelse som å lire av deg dette. I rest my case. 

:daane:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Winza skrev:

Hvilken fordel fikk han da?

Nei, Lothepus fikk ingen fordel under matlagingen. Det jeg mente var at damene fikk fordelen med å sage bare ett stykke av stokken mens mennene måtte sage 3, og at finalenøkkelen skal lages av tre siden Ida ikke kan å smi. Det er litt urettferdig at det gjøres forskjell i favør kvinnene på ting de ikke kan, mens f.eks Lothepus ikke fikk fordel på det han ikke kunne spesielt godt.

• Liker 5
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, Lothepus fikk ingen fordel under matlagingen. Det jeg mente var at damene fikk fordelen med å sage bare ett stykke av stokken mens mennene måtte sage 3, og at finalenøkkelen skal lages av tre siden Ida ikke kan å smi. Det er litt urettferdig at det gjøres forskjell i favør kvinnene på ting de ikke kan, mens f.eks Lothepus ikke fikk fordel på det han ikke kunne spesielt godt.

Petter har heller ikke jobbet i smia, så at det er pga Ida ikke kan smi, tror jeg ikke. 

Tynne argumenter her synes jeg,

Anonymkode: d617c...9fe

Skrevet

Ida kommer til finalen uansett, for taper hun i semifinalen så får hun en ny sjanse i melkespann, og der vil hun automatisk vinne fordi hun får mye lettere spann enn Lothepus/Petter. Det har vel aldri skjedd at ikke mannen har tapt når det er mann mot kvinne i melkespann.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, JackIost skrev:

Ida kommer til finalen uansett, for taper hun i semifinalen så får hun en ny sjanse i melkespann, og der vil hun automatisk vinne fordi hun får mye lettere spann enn Lothepus/Petter. Det har vel aldri skjedd at ikke mannen har tapt når det er mann mot kvinne i melkespann.

Hvorfor er du så sikker på at det blir melkespann? 

Anonymkode: 3884a...ebe

Skrevet

Petter har heller ikke jobbet i smia, så at det er pga Ida ikke kan smi, tror jeg ikke. 

Tynne argumenter her synes jeg,

Petter hjalp jo Lothepus å smi bokstavene til porten.

Hva med saginga da, du synes ikke det var en smule urettferdig at kvinnene bare saget én kubbe, mens mennene måtte sage 3 heller?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke melkespann som har vært mest vanlig, de sist par sesongene?   

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vant Ida matlagingskonkurransen? Dommeren sa jo at Linni sin mat var best? 

Anonymkode: c4137...578

Han sa ikke at Linnis mat var best. Han sa at desserten hennes var best, men de laget mer enn dessert.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid vært slik, i hvert fall alle de siste årene som jeg kan huske.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Testosteron skrev:

Han sa ikke at Linnis mat var best. Han sa at desserten hennes var best, men de laget mer enn dessert.

Det hadde jo ingenting å si, Linni ble fornøyd likevel. Hadde bare blitt klein stemning om Linni hadde vunnet, så om det var jevnt tenkte de nok det var enklest å bare gi Ida seieren. 

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Petter hjalp jo Lothepus å smi bokstavene til porten.

Hva med saginga da, du synes ikke det var en smule urettferdig at kvinnene bare saget én kubbe, mens mennene måtte sage 3 heller?

Var det ikke Lavrans som var i smia sammen med Lothe?

Anonymkode: d3b20...b92

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke Lavrans som var i smia sammen med Lothe?

Anonymkode: d3b20...b92

Det stemmer. Det var Lavrans og Lothe som var i smia. Petter sagde og stablet ved, sammen med Tore. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Linni er søt, ja! Sexy? Nei, synes ikke hun er sexy i det hele tatt.

Vendela og Ida er mye mer sexy, enn en liten dame med smurfe stemme. Ikke alltid store pupper funker, vet du. 

Det var iallefall en fordel med solide hyller når hun skulle bære de sekkene :laugh:

Skrevet

Merker det er mye misunnelse mot Ida her. Forventningene til en kvinne som er både vakker og suksessfull er umulig å nå opp til. Hun måles ikke etter samme standard som andre. Ingen forventer noe av Petter og Lothepus, så de får massiv skryt bare de klarer å vaske sin egen underbukse. 

Ida derimot, får bare hets uansett hva hun gjør. 

Anonymkode: 2041a...417

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merker det er mye misunnelse mot Ida her. Forventningene til en kvinne som er både vakker og suksessfull er umulig å nå opp til. Hun måles ikke etter samme standard som andre. Ingen forventer noe av Petter og Lothepus, så de får massiv skryt bare de klarer å vaske sin egen underbukse. 

Petter og Lothepus har stått på igjennom hele sesongen, hvis det virkelig er noen som fortjener å vinne så er det en av de

Gjest Caroline91
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei av at folk må dra frem misunnelseskortet med en gang folk ikke liker en pen dame. Jeg er ikke misunnelig på Ida i det hele tatt. Hun er en kjempesøt jente, og jeg likte henne veldig godt de første ukene på Farmen. Alt forandret seg etter at hun ble storbonde. Jeg har inntrykk av at de fleste her inne likte Ida veldig godt de første ukene. Vet ikke helt hva som skjedde, men hun forandret seg til det verre. Er bare et eller annet med henne. Det betyr ikke at hun får hets uansett hva hun gjør, og det betyr heller ikke at folk (i alle fall ikke jeg) er misunnelig på henne. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde veldig lite kjennskap til Lothe og Petter fra før av. Og med tanke på det lille jeg hadde fått med meg, var jeg nok litt (ganske) forutinntatt ;). Begge to har vunnet seg veldig ut ifra hva jeg trodde. Petter har jo et humør og en stå-på-vilje som burde være en inspirasjon for alle! Og Lothe har vist seg som en skikkelig gentleman med et stort hjerte. Jeg er rett og slett imponert!

Ida har jeg sett litt til tidligere (kakekrigen - guilty pleassure). Jeg hadde i utgangspunktet et godt inntrykk. Farmen var, i likhet med Lothe og Petter, hennes mulighet til å vise sider av seg selv som vi ikke visste fra før. Helst sider som overrasker positivt. Det skjedde ikke. Hun har hatt en unik mulighet til å vise sine beste sider, og de viser seg å være at hun har et konkurranseinstinkt og at hun er god til å bake. Intet mer....

Skrevet (endret)

Handler ikke om misunnelse. Jeg hater når folk drar dette kortet, akkuratt som man ikke kan mene at en flott og søt person ikke har god personlighet på TV (privat kan jeg ikke uttale meg om) for da er man bare sjalu. Hun er både pen og søt, men for min smak blir det litt for ovenpå i siste episodene, men alt i alt er hun en søt jente.

Petter og Lothe har stått på minst like mye som Ida, om ikke mer. 

Endret av Purple

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...