Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg fikk Jarl langt opp i halsen der inne, men skjønner ikke hvorfor mange uttrykker at de ikke liker Ida. Hva er galt med personligheten hennes? Jeg synes hun virker veldig arbeidssom og kunnskapsrik. At hun uttrykker at hun har lyst til å vinne er vel ikke noe problem?

Du får lese hva vi skriver da så forstår du det. Det er oppførselen hennes

Anonymkode: 57960...2c2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest CecilieX
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du får lese hva vi skriver da så forstår du det. Det er oppførselen hennes

Kan du gi noen eksempler?

i Jarl sitt tilfelle så fjorde han flere ting som gjør at man fikk et dårlig inntrykk. Han valgte en av de som han hadde best kontakt med der inne til førstekjempe, selv om han sa til Lars at han var fredet. Han latet som om han valgte den sterkeste begge gangene, men av de han kunne velge blandt så var Petter det antatt svakeste kortet. Han skrøyt uhemmet av hvor taktisk han var. Dette er eksempler på hvorfor jeg har et dårlig inntrykk av Jarl. Hva er galt med Ida sin oppførsel?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så aller siste episoden  kommer på søndag eller mandag?           

Skal de kjøre med hest og kjerre, eller noe? Eller skal de bare lage noe, i en smie?  

Anonymkode: 37f01...922

Søndag. De skal lage en nøkkel i tre, så blir vel litt saging, pussing, tenker jeg :) Og vinneren går til finale mens de to andre får melkespannkonkurranse tenker jeg, og så 10 kunnskapsspørsmål i finalen, hvor noen oppgaver kan være praktiske :)

Skrevet
10 minutter siden, JackIost skrev:

Søndag. De skal lage en nøkkel i tre, så blir vel litt saging, pussing, tenker jeg :) Og vinneren går til finale mens de to andre får melkespannkonkurranse tenker jeg, og så 10 kunnskapsspørsmål i finalen, hvor noen oppgaver kan være praktiske :)

Ryktene skal ha det til at de bestemte at nøkkelen skulle lages av tre istedet for smiing for at Ida skulle ha en fair sjangse til å vinne.

Anonymkode: 3d129...ff2

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, The Kitten skrev:

Den kommentaren kunne du spart deg for. 

Nå får det være nok! Hoppetaujenta er en hedersbruker!

Anonymkode: 0b600...192

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Leste at Tore er livredd vann, det var derfor han trakk seg. Men han badet jo titt og ofte i sjøen :klo:

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ryktene skal ha det til at de bestemte at nøkkelen skulle lages av tre istedet for smiing for at Ida skulle ha en fair sjangse til å vinne.

Kanskje noen i produksjonsselskapet prøver å hjelpe Ida til seier? Dette med å sage kun en kubbe i stedet for tre var jo ganske rart :)

• Liker 10
Gjest CecilieX
Skrevet

Denne bedømmingen av vedstabling var vel også litt sånn "vi holder en finger i været og tar det på gefülen". Som en som jevnlig vurderer andres arbeid, så kunne jeg i alle fall ønske meg noe mer konkret kriterier for hva som skulle bli bedømt. Mangler det, blir personlige preferanser i for stor grad styrende. 

Skrevet
31 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Leste at Tore er livredd vann, det var derfor han trakk seg. Men han badet jo titt og ofte i sjøen :klo:

Han var redd for vannet på bryggen. Mer konkret for å falle og slå seg.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, CecilieX skrev:

Kan du gi noen eksempler?

i Jarl sitt tilfelle så fjorde han flere ting som gjør at man fikk et dårlig inntrykk. Han valgte en av de som han hadde best kontakt med der inne til førstekjempe, selv om han sa til Lars at han var fredet. Han latet som om han valgte den sterkeste begge gangene, men av de han kunne velge blandt så var Petter det antatt svakeste kortet. Han skrøyt uhemmet av hvor taktisk han var. Dette er eksempler på hvorfor jeg har et dårlig inntrykk av Jarl. Hva er galt med Ida sin oppførsel?

Hvis du hadde fulgt med de siste ukene så ville du visst hvorfor vi ikke liker henne

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så idiotisk...

Skrevet
38 minutter siden, The Kitten skrev:

Han var redd for vannet på bryggen. Mer konkret for å falle og slå seg.

Høres mer ut som noe et barn ville sagt, han kan falle å slå seg i dusjen men han dusjer fortsatt, blir for dumt..

Skrevet
16 timer siden, Bootyhunter skrev:

Hun måtte jo bytte ut puppene etter farmen, så hun har nok gjort sitt beste ihvertfall ;) 

Hvor har du lest det?

Skrevet
1 time siden, JackIost skrev:

Kanskje noen i produksjonsselskapet prøver å hjelpe Ida til seier? Dette med å sage kun en kubbe i stedet for tre var jo ganske rart :)

Tror det var for å jevne ut pga fysisk styrke og utholdenhet, men det er idiotisk ja. 

7 minutter siden, Winza skrev:

Så idiotisk...

Ja, like idiotisk som at Lothepus skulle få fordel under matlaginen, men det er vel fordi at hvis man overhodet ikke kan smi så står man der uten å få til noe. 

Skrevet
5 minutter siden, Winza skrev:

Hvor har du lest det?

Jeg vet ihvertfall at deltagerne fikk 20.000,- for å delta + 10.000,- per uke de oppholdt seg der.

Skrevet

Håper ikke Ida vinner! Håper det blir Petter eller Lothe. Heiet på Ida i starten, men fy så ufyselig hun ble etterhvert. Meg-meg-meg-meg, virker bare mer og mer usympatisk desto nærmere finalen hun kommer. 

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, Sabrina skrev:

Håper ikke Ida vinner! Håper det blir Petter eller Lothe. Heiet på Ida i starten, men fy så ufyselig hun ble etterhvert. Meg-meg-meg-meg, virker bare mer og mer usympatisk desto nærmere finalen hun kommer. 

Skjønner heller ikke denne uviljen mot Ida...? Greit at hun har sagt at hun gjerne vil vinne, men det vil del alle som er der? Jeg har sett (bortimot) alle episodene, og jeg synes ikke hun har forandret seg... og at hun så skuffet ut over at Linni fikk mer skryt for maten?? Ida sa jo etterpå at det hadde vært skikkelig pinlig hvis hun som kokk (elns) ikke greide å lage den beste maten, kan vi da henge henne for et skuffet ansiktsuttrykk??

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, Pås skrev:

Skjønner heller ikke denne uviljen mot Ida...? Greit at hun har sagt at hun gjerne vil vinne, men det vil del alle som er der? Jeg har sett (bortimot) alle episodene, og jeg synes ikke hun har forandret seg... og at hun så skuffet ut over at Linni fikk mer skryt for maten?? Ida sa jo etterpå at det hadde vært skikkelig pinlig hvis hun som kokk (elns) ikke greide å lage den beste maten, kan vi da henge henne for et skuffet ansiktsuttrykk??

Sliter folk med å lese det folk skriver eller bare ignorerer dere? Det er jo ikke pga hun vil vinne, hallo, alle der inne vil jo det. Det begynte etter hun ble storbonde, f.eks måten hun overlot Tore til å sy alt så og si alene og kun gjorde ting hun likte best. Også den krangelen mellom Vendela og Linni - hun sladra til Vendela om at Linni var misfornøyd, gadd ikke å hoppe inn da de krangla foran alle for å ordne opp - hele misforståelsen dreide seg om at Linni liksom ikke ville vaske Ida sin del av rommet, men hun og Ida hadde blitt enige om det sammen, så hvis hun hadde hoppet inn og forklart det med en gang så kunne ting ha ordnet seg raskere. Blant annet

• Liker 12
Gjest CecilieX
Skrevet
41 minutter siden, Winza skrev:

Hvis du hadde fulgt med de siste ukene så ville du visst hvorfor vi ikke liker henne

Så idiotisk...

Jeg synes det er interessant å finne argumentasjon ala barneskolen på et diskusjonsforum for voksne. 

"Hadde du fulgt med", for å diskvalifisere og "hvorfor VI ikke liker henne" for å skape en vi mot deg følelse. Nice. 

Bruker man hersketeknikker av denne sorten så mangler man argumenter er min erfaring. Det ville tatt deg like lang tid å skrive en kort begrunnelse som å lire av deg dette. I rest my case. 

Skrevet
Akkurat nå, CecilieX skrev:

Jeg synes det er interessant å finne argumentasjon ala barneskolen på et diskusjonsforum for voksne. 

"Hadde du fulgt med", for å diskvalifisere og "hvorfor VI ikke liker henne" for å skape en vi mot deg følelse. Nice. 

Bruker man hersketeknikker av denne sorten så mangler man argumenter er min erfaring. Det ville tatt deg like lang tid å skrive en kort begrunnelse som å lire av deg dette. I rest my case. 

Hersketeknikk? Det ER jo bare til å følge med litt og lese det folk skriver. Man får tåle litt.

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter folk med å lese det folk skriver eller bare ignorerer dere? Det er jo ikke pga hun vil vinne, hallo, alle der inne vil jo det. Det begynte etter hun ble storbonde, f.eks måten hun overlot Tore til å sy alt så og si alene og kun gjorde ting hun likte best. Også den krangelen mellom Vendela og Linni - hun sladra til Vendela om at Linni var misfornøyd, gadd ikke å hoppe inn da de krangla foran alle for å ordne opp - hele misforståelsen dreide seg om at Linni liksom ikke ville vaske Ida sin del av rommet, men hun og Ida hadde blitt enige om det sammen, så hvis hun hadde hoppet inn og forklart det med en gang så kunne ting ha ordnet seg raskere. Blant annet

Du HAR sett at tråden er på 122 sider, sant? Håper det er ok at en spør om noe selv om svaret står uttrykkelig på side 98...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...