Gå til innhold
tweet

Tweet og baby C!

Anbefalte innlegg

TeamWP

Ååhhh rørt❤

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

tweet

Jeg må innrømme at jeg er veldig sliten, av både mammalivet og grubling. Alt jeg tenker på i dag, er søvn. Jeg vil bare levere fra meg ungen hos noen og sove i timesvis, men slik fungerer det ikke. 

C har vært forkjøla den siste uka. Det har gjort at han våkner ofte og er tett og lei. Mye gråt og frustrasjon, men han er heldigvis ikke like snørrete da. Det har blitt mer amming igjen og nå er det enda vanskeligere å slutte. Jeg vet ikke hvilken amming jeg skal kutte, for jeg tror alle blir like vanskelig. Jeg kan kutte den under første dubb, men da får ikke jeg den etterlengtede powernapen min. Kvelds- og nattamming blir også et helvete å kutte ut, for han blir så knust og sint.. Huff. 

Vi har fått time til parterapi hos familievernkontoret. Det var enten det eller å flytte ut. Håper det kan hjelpe oss framover. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TeamWP

Grubling😭vet hvordan du har det. Krever myye energi det...

Også forkjølapjokk i tillegg da.... god bedring💙

Håper dere hangler igjennom det fram til timen på fam.vernkont. da😳ikke lett men bra dere prøver,kjipt å måtte flytte ut og ..

🤞🍀

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tweet
2 minutter siden, TeamWP skrev:

Grubling😭vet hvordan du har det. Krever myye energi det...

Også forkjølapjokk i tillegg da.... god bedring💙

Håper dere hangler igjennom det fram til timen på fam.vernkont. da😳ikke lett men bra dere prøver,kjipt å måtte flytte ut og ..

🤞🍀

Ja, det vet jeg du gjør ❤️ Rart hva tanker kan gjøre med kroppen. Føler meg helt tømt! Håper grublingen din ikke tar helt overhånd ❤️

Vi har det ganske bra nå egentlig, men jeg kjenner jeg har blitt litt bitter med tiden. Jeg klarer ikke tro på at alt blir bra igjen denne gangen, for det har jeg ikke kunnet stole på før! Blir spennende med terapi da. Kjenner jeg gleder meg! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tweet

Jeg føler meg helt alene i verden. Samme hvem jeg snakker med, så føler jeg meg alene. I kveld har jeg hatt veldig mørke tanker. 

Jeg er alene hjemme og C har vært våken siden halv ti i kveld.. Har grått og kavet, nesten slukna og våknet igjen flere ganger. Må innrømme at tårene har trillet hos meg og. Jeg har prøvd alt fra flaske til vogn og musikk.. Han sovnet i bæresele i 30+ min, men våkna da jeg la han i sengen. Nå får han pupp og ser ut til å sovne, selv om jeg sa til meg selv at det ikke skulle skje. Faen i helvete sier jeg bare! Faen faen faen! 

Jeg leser «La mamma bæsje i fred» og der skrev forfatteren noe sånt som «jeg elsker ALLTID barna mine, men noen ganger HATER jeg å være mamma». Jeg er litt der akkurat nå, for å si det sånn. Ser på den vakre sønnen min og elsker han så det gjør vondt, men det er altså så tøft av og til at jeg bare vil bort herifra. 

Jeg føler meg så nedfor og sint om dagen altså. Får ikke gjort en dritt og her ser faen ikke ut. Jeg er helt tom og ferdig, orker ikke 😭

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Takida
11 timer siden, tweet skrev:

Jeg føler meg helt alene i verden. Samme hvem jeg snakker med, så føler jeg meg alene. I kveld har jeg hatt veldig mørke tanker. 

Jeg er alene hjemme og C har vært våken siden halv ti i kveld.. Har grått og kavet, nesten slukna og våknet igjen flere ganger. Må innrømme at tårene har trillet hos meg og. Jeg har prøvd alt fra flaske til vogn og musikk.. Han sovnet i bæresele i 30+ min, men våkna da jeg la han i sengen. Nå får han pupp og ser ut til å sovne, selv om jeg sa til meg selv at det ikke skulle skje. Faen i helvete sier jeg bare! Faen faen faen! 

Jeg leser «La mamma bæsje i fred» og der skrev forfatteren noe sånt som «jeg elsker ALLTID barna mine, men noen ganger HATER jeg å være mamma». Jeg er litt der akkurat nå, for å si det sånn. Ser på den vakre sønnen min og elsker han så det gjør vondt, men det er altså så tøft av og til at jeg bare vil bort herifra. 

Jeg føler meg så nedfor og sint om dagen altså. Får ikke gjort en dritt og her ser faen ikke ut. Jeg er helt tom og ferdig, orker ikke 😭

Neiognei, nå er det ikke noe gøy skjønner jeg. 

Kan virke som du trenger en time eller to fri fra C, eller livet i seg selv.

Klem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

TeamWP

Åh 😔 så trasig å være alene med mørke tanker! All min medfølelse❤

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tweet
10 timer siden, Takida skrev:

Neiognei, nå er det ikke noe gøy skjønner jeg. 

Kan virke som du trenger en time eller to fri fra C, eller livet i seg selv.

Klem

Takk for klem! I dag fikk jeg litt «fri» på den måten at mamma hjalp meg med med rydding og vasking i huset, og det hjalp veldig! 😊 Jeg slapp unna legging og oppvåkninger (så langt) i kveld også, så det kjennes ut som hodet mitt har fått litt pause selv om C har vært her. 

10 timer siden, TeamWP skrev:

Åh 😔 så trasig å være alene med mørke tanker! All min medfølelse❤

❤️ 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tweet

Fine, fine gutten min er nå ett år gammel. Tenk det! For ett år siden nå, hadde han nettopp komt til verden. Det er helt sykt! Jeg har felt noen tårer i dag, for jeg er så stolt og takknemlig. Samtidig blir jeg så skremt over hvor fort tiden går. Tenk alt vi har vært gjennom dette året, jeg og han, og vi som familie. Det har virkelig vært mange ganger tøffere enn jeg hadde sett for meg, å bli mamma. Noen ganger har det føltes mer tungt enn bra. Så ærlig må jeg være. Men herregud som jeg elsker han og det vi to «har». Jeg elsker det store smilet jeg får servert tusen ganger hver dag, jeg elsker den trillende latteren og at han er så morsom og blid. Han gjør så mye gøy og får meg til å le hver dag, uansett hvordan jeg føler meg i utgangspunktet. Lyset mitt ❤️❤️ Som jeg gleder meg til årene framover. 

Vi hadde familieselskap på søndag, så i dag ble en chill dag. Vi fikk testet akebrettet hans, og C eeeelsket det. Gikk og gikk mens han studerte verden rundt seg med forundrede og litt trøtte øyne. Hver gang jeg snudde meg for å se hvordan han hadde det, fikk jeg et stort glis ❤️

Fra i kveld av ble vi enig om å øve på at han skal sovne selv, med god støtte fra oss selvfølgelig. Jeg var klar for den kampen, men det gikk som smurt. Ammet på sofaen, gikk på rommet, ga han litt kos og sang to sanger på sengekanten, og la han ned i sengen sin. Han reiste seg opp og sutret litt en del ganger, men for hver gang jeg la han ned, ble han liggende litt lenger. Etter bare en halvtime, sovnet han av seg selv (med litt stryking på ryggen). Minimalt med gråt. Jeg løftet han ikke opp en eneste gang! Han har våknet én gang etterpå og grått litt, men da var det nok med en god klem, så sovnet han kjapt i sengen sin igjen. Jeg er i sjokk. Håper det varer!! Målet er eget rom om ikke så lenge, i håp om bedre søvn på alle mann. Det blir spennende. 

I morgen er det ettårskontroll. Veldig spent på det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TeamWP

Gratulerer med ettårsdagen til C 💙🎈

ble litt rørt selv her nå,måten du skriver på😍  jeg feller fremdeles tårer og er emosjonell på bursdager til datteren min. Det er sant,du har så mye å glede deg til som mamma,i alle år fremover. Ingen tvil om at det er tøft,og utfordringer,men enkelte ting blir bedre og lettere for hvert år,er min erfaring. Og så når man tenker at man må ha nådd max nivå for stolthet og kjærlighet,så nei,den vokser med barnet den også😍

Håper sovne selv går som smurt fremover og til slutt er som han aldri har gjort annet🤞🍀

Lykke til på ettårskontroll😃 bursdagsklem🤩

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her