Gå til innhold

Uattraktive damer


Gjest made4u

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Arabella skrev:

Nei. Hva får deg til å tro det?

Oppførselen deres, at dem legger så mye i det...

Menn legger ikke normalt så mye i tilfeldig sex...

Må ha vært noe mer alvorlig du har hatt med dem da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra
På 9. november 2016 den 0.10, made4u skrev:

Jeg er ikke en av de metroseksuelle guttehvalpene som er av en generasjon etter meg, jeg blir rett og slett dårlig av å se hvor feminine dem fremstår.

Muskler her, grove arbeidshender også etter å ha løftet ca 3,5 tonn hver arbeidsøkt i fem år...

Så jeg er en av dem du for sjelden ser. Er du singel og nysgjerrig så er det jo lov å sende meg en melding og legge inn aksjer...

......og du henger på kvinneguiden. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, chisandra skrev:

......og du henger på kvinneguiden. :icon_lol:

Liker kvinnelig oppmerksomhet, så selvfølgelig...

Se det som misjonering, er så godhjertet at jeg vil hjelpe andre menn som ikke er like maskuline som det jeg er på vei, og vil tenne ett håp i dere kvinner om at den tradisjonelle maskuline mannen kan komme i retur, men er som du ser her litt vanskelig å nå inn til folk her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, made4u skrev:

Liker kvinnelig oppmerksomhet, så selvfølgelig...

Se det som misjonering, er så godhjertet at jeg vil hjelpe andre menn som ikke er like maskuline som det jeg er på vei, og vil tenne ett håp i dere kvinner om at den tradisjonelle maskuline mannen kan komme i retur, men er som du ser her litt vanskelig å nå inn til folk her. :)

Men kjære deg, du finnes jo ikke maskulin. Hvordan skal du da hjelpe andre menn? Det er jo du som trenger hjelp. 

Anonymkode: c62ce...e18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, made4u skrev:

Liker kvinnelig oppmerksomhet, så selvfølgelig...

Se det som misjonering, er så godhjertet at jeg vil hjelpe andre menn som ikke er like maskuline som det jeg er på vei, og vil tenne ett håp i dere kvinner om at den tradisjonelle maskuline mannen kan komme i retur, men er som du ser her litt vanskelig å nå inn til folk her. :)

Du skjønner at den kvinnelige oppmerksomheten du får her nå er negativ for deg eller?

Selvinnsikt er en fin bil! 

Anonymkode: d8873...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner at den kvinnelige oppmerksomheten du får her nå er negativ for deg eller?

Selvinnsikt er en fin bil! 

Anonymkode: d8873...a69

Finner den positiv jeg, utmerket underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg lest hele tråden, og er usikker på om jeg skal le eller gråte over holdningene dine.

TS jeg er noen år eldre en deg, og jeg har hele mitt yrkesaktive liv jobbet som industrirørlegger og sveiser. Jeg er gift med en mann som er murer og vi har vært sammen i 24 år.  De siste årene har jeg vært selvstendig næringsdrivende og det betyr at jeg tidvis tjener bedre en han. I dag leder jeg et firma med over 20 ansatte. Jobben min har vært like tung som hans.

Jeg garanterer deg at jeg kan håndtere hvilket som helst verktøy bedre en deg, og det inkluderer kjøkkenmaskin, symaskin, hjulvinde og jekk.

Vi deler på huslig arbeide, og det har vi også gjort mens barna vokste opp, vi er likeverdige partnere. Det er oppskriften på et langt og godt samliv, ikke at den ene parten er undertrykt. 

Jeg tror ikke du noensinne vil finne en partner du kan bli lykkelig med, da holdningene dine er gammeldagse og ut daterte

Kos deg med din sterke og maskuline hånd, stort bedre en det blir det nok ikke for deg.

 

 

Anonymkode: d8873...a69

Har du ingen synspunkter på innlegget mitt?

Vil tillegge at jeg hadde tatoveringer allerede da jeg møtte mannen min, som forøvrig er mye mer maskulin en du ser ut på bildene av deg.

Jeg har langt hår og lange lakkerte negler også, det at jeg bruker "kjeledress" på jobb betyr ikke at jeg ramler ned i sofaen med det på, spriker med bena og klør meg i skrittet.

Jeg er feminin nok på fritiden og kan faktisk finne på å ta på både høye heler og kjole.

Anonymkode: d8873...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer med tatoveringer er ikke noe verre enn menn med tatoveringer. Dessuten er det jo normalt i enkelte miljøer å kle seg med tattovering, til og med for kvinner. Ikke noe galt med det, eneste er hvordan det ser ut når du blir gammel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde vært maskulin så hadde du ikke hatt behov for å si det eller prøve å bevise det med tåpelige skibilder eller beskrivelse av hvor flink du er med verktøyet.

Jeg har en samboer som er flink med verktøy,tar masse tunge løft,og jobber ute året rundt,men han har ikke behov for å fortelle meg hvor mye mann han er. Han bare er det,og han er ikke redd for at det å gjøre husarbeid skal gjøre han til noe mindre mann. Han er forresten samme generasjon som deg,men har skjønt at det ikke er noe skummelt i å ikke konstant skulle være "mandig".Det virker bare så krampaktig å hele tiden skulle bevise hvor mye mann man er. Vitner om masse usikkerhet for en skikkelig mann er ikke redd for at han blir noe mindre mann bare fordi han gjør husarbeid eller noe annet du anser som feminint i ditt hode.

Anonymkode: 27a06...444

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde vært maskulin så hadde du ikke hatt behov for å si det eller prøve å bevise det med tåpelige skibilder eller beskrivelse av hvor flink du er med verktøyet.

Jeg har en samboer som er flink med verktøy,tar masse tunge løft,og jobber ute året rundt,men han har ikke behov for å fortelle meg hvor mye mann han er. Han bare er det,og han er ikke redd for at det å gjøre husarbeid skal gjøre han til noe mindre mann. Han er forresten samme generasjon som deg,men har skjønt at det ikke er noe skummelt i å ikke konstant skulle være "mandig".Det virker bare så krampaktig å hele tiden skulle bevise hvor mye mann man er. Vitner om masse usikkerhet for en skikkelig mann er ikke redd for at han blir noe mindre mann bare fordi han gjør husarbeid eller noe annet du anser som feminint i ditt hode.

Anonymkode: 27a06...444

Min far som kommer fra en mye eldre generasjon igjen(han ble født da andre verdenskrig akkurat startet), kunne også fint vaske gulv, lage middag og generelt hjelpe til hjemme sammen med mor. Dette gjorde ikke han mindre manndig for det.

Han jobbet da også mye overtid på jobben sin i tillegg men alikevel kunne han fint hjelpe til når han kom hjem, dette førte heller ikke til noe skillsmisse heller som det blir snakket om i denne tråden om menn som gjør mye husarbeid og at det er mer sannsynlig for skillsmisse. De er fortsatt gift den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Black Amethyst skrev:

Min far som kommer fra en mye eldre generasjon igjen(han ble født da andre verdenskrig akkurat startet), kunne også fint vaske gulv, lage middag og generelt hjelpe til hjemme sammen med mor. Dette gjorde ikke han mindre manndig for det.

Han jobbet da også mye overtid på jobben sin i tillegg men alikevel kunne han fint hjelpe til når han kom hjem, dette førte heller ikke til noe skillsmisse heller som det blir snakket om i denne tråden om menn som gjør mye husarbeid og at det er mer sannsynlig for skillsmisse. De er fortsatt gift den dag i dag.

Samme med min far,og han er noen år yngre enn din far. Han jobbet mye da jeg var liten, men han er opptatt av interiør,lagde og lager ofte middag og liker blomster og hagearbeid. Min mor er heller ikke noen typisk kvinne på endel områder. Så jeg tenker at det er helt naturlig å ha interesser og egenskaper som ikke er typisk maskuline eller feminine,men man er ikke mindre mann eller kvinne på grunn av det.

Mine foreldre har vært gift i over 30 år, og trives sammen.

Anonymkode: 27a06...444

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2016 den 1.58, made4u skrev:

Dette er en god del sider tilbake, men virkelig... Er du klar over at medier vinkler forskningsresultater til å fenge leserne og skape ståhei? Det er tydelig at du ikke er spesielt utdannet og ikke har utviklet et kritisk blikk over det du leser. Jeg ville aldri ha brukt Aftenbladet som en kilde for forskningsresultater. I det hele tatt. 

Anonymkode: f849a...9c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, made4u skrev:

Finner den positiv jeg, utmerket underholdning.

Jeg synes du er utmerket underholdning 😂

Anonymkode: 75162...5eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, made4u skrev:

Hva jeg jobber med vil jeg ikke avsløre her da dette lett kan identifisere meg, vil jo ikke det heller, er ikke så mange som driver med det samme som meg så jeg kunne bli funnet med et enkelt søk. :)

Ehm, du legger ut bilder av deg selv og presenterer deg med for- og mellomnavn her i tråden. Du kan allerede bli funnet med et enkelt søk.

Du burde date en med meninger og som tør å åpne munnen en gang, tror du trenger å bli utfordret litt.

Hvis man har behov for å bli utfordret i diskusjoner er i hvert fall ikke du rette personen. Du slenger bare ut ville påstander og subjektive meninger for å provosere. Det er ikke å utfordre noen, det er å irritere folk. På nett kalles det trolling.
For å utfordres må man diskutere med mennesker som har både kunnskap og et åpent sinn, og sånne mennesker finnes naturligvis blant begge kjønn.

Hva mener du forresten om linkene mine lenger bak i tråden som viser til lavere skilsmisserater de siste årene? Jeg leste en artikkel i sommer av en samlivsterapeut som hevdet at dagens unge (både kvinner og menn) er mer troende til å holde sammen i ekteskapet, nettopp fordi de er mer "løse" i sin ungdom og venter med å gifte seg. De får rast i fra seg og er mer sikre når de velger å gifte seg. Hva tror du om det? Har du vurdert at det du anser som løse og horete kvinner tvert i mot kan være et gode for samfunnet fordi de har større sjanse for å være trofaste når de først gifter seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, canacas skrev:

Du er misunnelig på andre menn. Og du snakker de ned i et desperat forsøk på å fremheve deg selv. Du er ikke bare ekstremt lite maskulin, du er stakkarslig også. Uansett hvor mye du lirer av deg, du blir ikke mer troverdig - du blir bare enda mindre troverdig (om mulig). 

Kjenner ikke Petter, men kjenner menn som han. Ja, de er menn. De ler av bydgetroll som deg. 

Eyh! Bygda ringte, de nekter ethvert kjennskap til dette vesenet!

Jeg synes Petter Pilgaard fremstår som en dust og han er langt i fra min type, men hadde jeg havnet på en øde øy med han og M4U, hadde jeg nok fint klart å finne noen gode sider ved Pilgaard.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, made4u skrev:

Si fra om du kjører forbi en gang, kan da ha kaffe og kake klar om du melder din ankomst, samme om du er hannkjønn eller hunnkjønn, hadde vært spennende å møte noen herfra da - se hvem dem virkelig er.

Uinteressert i det.

Anonymkode: 27a06...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, made4u skrev:

Dere damer evner ikke å ha sex bare for sex'ens skyld, det blir ALLTID et følelses-aspekter med dere, ALLTID!! Derfor kan man si at dere legger mer i det enn oss menn, altså får sexen en dypere mening for dere. Vi hannkjønn har ingen følelser involvert i slik tilfeldig sex, og da mener jeg ingenting, det er helt tomt og ikke noe mer enn sex. Vi har så ukomplisert forhold til det å bare ha sex, at dere damer ville vært sjokkerte over hvor følelsestomme vi hannkjønn kan være på den fronten. Er alltid mer alvorlig når dere har tilfeldig sex, enn når vi hannkjønn har det.

Dere damer oppnår dårlig annerkjennelse og blir mindre respektert ved tilfeldig sex jo - vi hannkjønn kan se dere som ett kjøttstykke for praktisk bruk, intet mer, eller vi kan se på dere respektfullt. Ta ei som går inn i en gangbang f.eks., gutta vil tenke at hun er dum som en sau som gjør det, de vil utelukkende bare bruke henne da få vil ha ei som gjør slik. Ei som finner seg en hver helg, vil alltid stille dårligere enn ei som sjelden har sex med gutter om de to jentene stiller noenlunde likt overfor en fyr, han vil da velge og respektere hun som er minst løs på tråden fremfor hun andre (ergo har hun som flyr mest rundt tapt anseelse). Ett ligg med ei som har hatt 29 gutter før ett år, vil aldri føles like spesielt for en gutt som med ei som har ligget med to i sitt liv...

Det er fortsatt din mening, og jeg vet at jeg har hatt sex uten at følelser for personen har vært involvert, selv om du kanskje har bestemt deg for noe annet. Overdreven bruk av caps lock forandrer ikke det. Det står bare igjen som en tåpelig generalisering som det er vanskelig å ta på alvor. Hvorfor er det mer "alvorlig" når jeg ligger med en mann jeg ikke har tenkt å se igjen? Hva er det som skjer med meg da, tenker du? Hva gjør jeg, hvordan reagerer jeg?

At noen menn har problemer med at ei dame har mange sexpartnere er sikkert sant, men hvorfor skulle det spille noen rolle? Mange ser etter helt andre kvaliteter i et menneske. Hvis du ikke respekterer et menneske på bakgrunn av hans eller hennes (samtykkende) seksuelle praksis, så vil jeg si at det sier langt mer om deg. At du ikke vil gå inn i et forhold med personen er jo helt opp til deg, men å respektere noen handler om andre ting enn hva de gjør i senga. Det er heller ikke slik at alle er så opptatt av antall sexpartnere, eller måler kvaliteten på personen, sexen eller forholdet etter det, selv om dette er viktig for deg, personlig. Jeg synes også det er spesielt at du blander respekt og kjærlighet/sex her. Respekt har jeg for andre mennesker, uavhengig om jeg har et ønske om et (seksuelt) forhold med dem eller ei.

 

Du glemte forresten å svare på spørsmålet om moral. Seksualmoral av typen "få partnere er best" kommer fra religion. Om man bruker beskyttelse og tester seg for sykdommer, skader man ikke andre ved å ha samtykkende sex. Så hva er da umoralsk med mange sexpartnere? Hvem skader man (jeg forutsetter at forståelse av dårlig moral er dette: Man gjør noe som skader andre, gjerne uten å bry seg om at andre blir skadet).? Jeg kan forstå det hvis du er religiøs, for religiøse tror jo på slike irrasjonelle påbud (ikke driv "hor", ikke ha sex før ekteskapet) fordi de tror guden dere har bestemt det. Og om du er religiøs, så gir det jo mening. Da kan man forstå hvorfor du mener tilfeldig sex er umoralsk, og da har vi heller ikke mer å snakke om. 

Problemet ditt er slik jeg ser ikke holdningene dine. Du har dine oppfatninger og det er jo greit. Problemet er at du ikke forstår at alle ikke tenker som deg. Mange menn i dag har helt andre prioriteringer og ønsker ved en livspartner enn det du foreslår her. Min samboer er et av mange eksempler. Våg å utfordre deg selv og dine oppfatninger. Det som er riktig for deg, stemmer ikke for alle.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yikes! Her har du fått hele KG på nakken. Med så mye tyn som du gir, men enda mer har mottatt, aner jeg noen sadomasochistiske trekk her? Jeg ser du har laget en ny tråd så jeg får bare ønske deg lykke til med det prosjektet, selv om du nok har avslørt litt for mye allerede og det vil være for sent å ta en ny retning. Jeg tror ikke du får i nærheten av så mange svar og visninger som i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sol87 skrev:

Du glemte forresten å svare på spørsmålet om moral. Seksualmoral av typen "få partnere er best" kommer fra religion. Om man bruker beskyttelse og tester seg for sykdommer, skader man ikke andre ved å ha samtykkende sex. Så hva er da umoralsk med mange sexpartnere? Hvem skader man (jeg forutsetter at forståelse av dårlig moral er dette:

Ikke nødvendigvis fra religion, jeg vil si at det like gjerne er menneskelige verdier.

Si jeg skal ha sagt "Jeg elsker deg" til 47 jenter tidligere, så blir jeg sammen med deg og sier det samme til deg. Får det deg til å føle deg voldsomt spesiell og elsket, trolig ikke.

Si nå jeg hadde vært sammen med bare ei tidligere, og bare hadde følt slik for henne, dessverre døde hun eller fant seg en annen for den saks skyld - så jeg gikk etter hvert videre. Du ble så den andre i mitt liv, selvfølgelig hadde ordene da blitt enklere å ta til seg.

---

Jeg er vokst opp i ett hjem uten mye banning, banner enda veldig sjelden, men når jeg først gjør det så er det for min del styrke i de ordene (fordi jeg bruker dem sjelden). Fremført for en nordlending som banner i annenhver setning så vil ikke et slikt ord lenger ha styrke.

Så jeg tør påstå at dersom noen har sex med alle og enhver, så betyr ikke lenger sexen like mye med tanke på å vise noen at man vil dele noe spesielt med dem - i dagens samfunn er ikke lenger sex noe spesielt, den betyr ytterst lite og trenger ikke bety noe som helst.

Nå har jeg selv bidratt til å utviske hva sex betyr for egen del, såpass har jeg utvasket betydningen av det i og med at jeg selv har hatt sex med ca 30 jenter og ikke alle dem betydde noe... Har ikke noe igjen for det i dag, så skulle nok gjort mye ugjort om jeg kunne det, noe som jo er umulig...

---

Hva gjelder sex med damer så får de ofte en reaksjon etterpå, selv på dette med tilfeldig sex. Er min erfaring i alle fall - ergo blir det som jeg sa en følelsesgreie.

Sier ikke med det at regelen er uten unntak, men det er en stor risk å ta for en jente - hannkjønn tar ikke samme risk med tilfeldig sex da vi ikke legger like mye i det (men vi kan jo utvikle følelser vi også og da kan det kompliseres også for oss).

Sier ikke med dette at dere trenger å ha følelser for han dere har tilfeldig sex med, det er så mye mer følelser rundt dette for dere damer - plutselig kan dere føle dere brukt og utnyttet av han etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...