Gå til innhold

Uattraktive damer


Gjest made4u

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner konkrete eksempler på hvorfor du mener at du er maskulin.

Anonymkode: c62ce...e18

TS mener han er maskulin av følgende grunner:

- Han er ukontrollert aggressiv, men pakker det inn i sidevis med egenpropaganda

- Han forakter kvinner generelt, og utilgjengelige kvinner spesielt

- Han forakter menn som ikke er som ham

- Han misbruker kvinner seksuelt og påstår at "de vil det selv"

- Han er bortskjemt hjemmefra og mener at det bare skulle mangle

- Han har manglende kroppshygiene og -stell

 Han har muligens forfalt så grundig at han bare tør å poste gamle bilder av seg selv(?), i tillegg tør han heller ikke å fortelle "venninner" om profilen han har på KG. Med de holdningene han har, er det ingen som vil møte ham i virkeligheten - derfor er hans eneste taktikk å lyve, til han har en kvinne på tomannshånd og kan gjøre det han vil med henne. Dessuten har han en datter med en ekssamboer, og slik han fremstår er han fullstendig uskikket som far. Regelrett farlig, vil jeg si.

De holdningene han legger for dagen, er mer representative for en psykopat enn en vanlig mann i 40-årene.

41 minutter siden, ti10 skrev:

Er det bare jeg som stusser på at innleggene til ts ikke helt stemmer overens med signaturen/sitatet nederst ...?

Jeg syns de stemmer perfekt overens! Han "åpner kjeften", dvs. skriver, og fjerner enhver tvil om at han er dum, en uten peiling på det han uttaler seg om. Selv om "dum" er en skjønnskriving i denne sammenhengen.

Endret av Tsunade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Arabella skrev:

Leke? Ja, du kan tro jeg har det gøy når jeg når jeg for eksempel skal montere noe og trenger verktøy. :ler::fnise:

Når monteringen går fint og pluggene sitter der dem skal går jo alt som en drøm, verre de gangene det ikke går som det skal...

Men har utstyr som kan ta seg av det meste jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arabella skrev:

Da vil jeg påstå at du er rett og slett uhygienisk og aldri vasker og skrubber kroppen skikkelig. Bruker du i det hele tatt såpe og sjampo eller spruter du bare vann på deg?

Shampo trenger ikke en som barberer bort håret, måtte være andre steder på kroppen i så fall men der benyttes det ikke en gang intimsåpe (er mann så tåler vanlig såpe jeg)... Selvfølgelig bruker jeg såpe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du fått ut av tråden din ts? Får du flere damer som er attraktive etter din standard nå framover? 

Anonymkode: c62ce...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Tsunade skrev:

slik han fremstår er han fullstendig uskikket som far

Jobbet med barn tidligere jeg, fungerte godt i den rollen også, var lærerassistent 1/2 år ved en barne og ungdomskole. Hvordan du opplever meg her har da intet med min farsrolle å gjøre. Dessuten må du ta dette for hva det er, et diskusjonsforum. :) 

Kan mene hva du vil om meg og hva jeg skriver her, men den ble usaklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du fått ut av tråden din ts? Får du flere damer som er attraktive etter din standard nå framover? 

Anonymkode: c62ce...e18

Jeg håper jo på kø utenfor her fremover ja, skal innom ett sted å kjøpe ringeklokke på Biltema på mandag. :) Må da bli ligg av denne taktikken her, om ikke så er jo alt fullstendig bortkastet når jeg har engasjert såpass mange hunnkjønn som har vært innom denne tråden. Har dog ikke delt adressen enda, sikkert derfor det ikke har rent damer på døren min så langt...

Hva skal jeg si, jeg har koset meg med tråden her, så kan trygt si at jeg har funnet den underholdende. Andre ser på TV, det er langt kjedeligere synes jeg, enn å herje litt på kvinneguiden. Så er tilfreds med denne tråden jeg, selv om den sporer mer og mer av og ender i barnehage-mentalitet, men finner det også underholdende så skal ikke klage... :)

Man høster som man sår, og jeg liker å så godt - i denne tråd har jeg maktet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, made4u skrev:

Jeg håper jo på kø utenfor her fremover ja, skal innom ett sted å kjøpe ringeklokke på Biltema på mandag. :) Må da bli ligg av denne taktikken her, om ikke så er jo alt fullstendig bortkastet når jeg har engasjert såpass mange hunnkjønn som har vært innom denne tråden. Har dog ikke delt adressen enda, sikkert derfor det ikke har rent damer på døren min så langt...

Hva skal jeg si, jeg har koset meg med tråden her, så kan trygt si at jeg har funnet den underholdende. Andre ser på TV, det er langt kjedeligere synes jeg, enn å herje litt på kvinneguiden. Så er tilfreds med denne tråden jeg, selv om den sporer mer og mer av og ender i barnehage-mentalitet, men finner det også underholdende så skal ikke klage... :)

Man høster som man sår, og jeg liker å så godt - i denne tråd har jeg maktet det...

For din del håper jeg virkelig at du tuller, og at du egentlig er en person med noe mellom ørene. Hvis ikke får en bare ønske kvinner som befinner seg i nærheten av deg lykke til, og at de har god fart i beina så de kan løpe raskt fra deg. 

Anonymkode: c62ce...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sol87 skrev:

Ok, vi er fra to helt ulike verdener. Det blir nesten litt komisk at en fremmed mann skal fortelle meg hva jeg burde tenke om sex. Hva er en "dypere mening"? Har jeg lov til å like sex i det hele tatt? For meg er det ikke unaturlig å like sex for sexens skyld, og jeg ser ikke på det som umoralsk å ha mange sexpartnere. Det er holdninger som etter min mening hører Bibelen og Koranen til, og det blir selvfølgelig tullete for meg å forholde meg til. Jeg har heller ikke sex for å oppnå anerkjennelse og respekt. Det blir jo litt rart? Anerkjennelse får jeg gjennom jobben jeg gjør, gjennom den vennen, samboeren og familemedlemmet jeg er, ikke gjennom sex. Det er nok slik at mange kvinner først og fremst ønsker få partnere, mens mange menn ønsker flere, men det betyr ikke at det er unormalt for en kvinne å like sex for sexens skyld. Hva er det du tenker at er umoralsk med dette? 

En annen ting er at kvinner som jobber mindre, vil tape pensjonspoeng. Dette vil kun gå utover kvinnen. Hvis det blir skilsmisse/samlivsbrudd, vil kvinnen kunne ende opp med en mye dårligere pensjon enn nødvendig fordi hun har valgt eller blitt tvunget til å jobbe deltid for å være husmor. 

 

Dere damer evner ikke å ha sex bare for sex'ens skyld, det blir ALLTID et følelses-aspekter med dere, ALLTID!! Derfor kan man si at dere legger mer i det enn oss menn, altså får sexen en dypere mening for dere. Vi hannkjønn har ingen følelser involvert i slik tilfeldig sex, og da mener jeg ingenting, det er helt tomt og ikke noe mer enn sex. Vi har så ukomplisert forhold til det å bare ha sex, at dere damer ville vært sjokkerte over hvor følelsestomme vi hannkjønn kan være på den fronten. Er alltid mer alvorlig når dere har tilfeldig sex, enn når vi hannkjønn har det.

Dere damer oppnår dårlig annerkjennelse og blir mindre respektert ved tilfeldig sex jo - vi hannkjønn kan se dere som ett kjøttstykke for praktisk bruk, intet mer, eller vi kan se på dere respektfullt. Ta ei som går inn i en gangbang f.eks., gutta vil tenke at hun er dum som en sau som gjør det, de vil utelukkende bare bruke henne da få vil ha ei som gjør slik. Ei som finner seg en hver helg, vil alltid stille dårligere enn ei som sjelden har sex med gutter om de to jentene stiller noenlunde likt overfor en fyr, han vil da velge og respektere hun som er minst løs på tråden fremfor hun andre (ergo har hun som flyr mest rundt tapt anseelse). Ett ligg med ei som har hatt 29 gutter før ett år, vil aldri føles like spesielt for en gutt som med ei som har ligget med to i sitt liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For din del håper jeg virkelig at du tuller, og at du egentlig er en person med noe mellom ørene. Hvis ikke får en bare ønske kvinner som befinner seg i nærheten av deg lykke til, og at de har god fart i beina så de kan løpe raskt fra deg. 

Anonymkode: c62ce...e18

Blir opp til dem som leser mine innlegg å vurdere det... :)

Dere får danne dere hvilket bilde dere vil, jeg liker i alle fall action i tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, made4u skrev:

Dere damer evner ikke å ha sex bare for sex'ens skyld, det blir ALLTID et følelses-aspekter med dere, ALLTID!! Derfor kan man si at dere legger mer i det enn oss menn, altså får sexen en dypere mening for dere. Vi hannkjønn har ingen følelser involvert i slik tilfeldig sex, og da mener jeg ingenting, det er helt tomt og ikke noe mer enn sex. Vi har så ukomplisert forhold til det å bare ha sex, at dere damer ville vært sjokkerte over hvor følelsestomme vi hannkjønn kan være på den fronten. Er alltid mer alvorlig når dere har tilfeldig sex, enn når vi hannkjønn har det.

 

Litt morsomt at du tror du sitter på fasiten over hva vi kvinner tenker om tilfeldig sex. :fnise: Nei, jeg har aldri hatt følelser for menn jeg har hatt tilfeldig sex med. Når jeg er kåt så er valget enten å bruke dildo, eller la en mann pule meg. Da er det selvfølgelig bedre at en mann puler meg slik jeg slipper å bli så sliten i hånda når jeg bruker dildo. Da kan jeg bare slappe av og nyte mens han gjør hele jobben. Kanskje litt slemt av med å utnytte menn på den måten men de får vel noe ut av det de også. :) 

Anonymkode: 1aae6...158

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Litt morsomt at du tror du sitter på fasiten over hva vi kvinner tenker om tilfeldig sex. :fnise: Nei, jeg har aldri hatt følelser for menn jeg har hatt tilfeldig sex med. Når jeg er kåt så er valget enten å bruke dildo, eller la en mann pule meg. Da er det selvfølgelig bedre at en mann puler meg slik jeg slipper å bli så sliten i hånda når jeg bruker dildo. Da kan jeg bare slappe av og nyte mens han gjør hele jobben. Kanskje litt slemt av med å utnytte menn på den måten men de får vel noe ut av det de også. :) 

Anonymkode: 1aae6...158

Jaha, jeg mener.

Se trådene her, venninner er like ille.

Vil ALLTID melde seg noen følelser i forbindelse med tilfeldig sex når det er damer det er snakk om.

Om så bare en tilfeldig på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, made4u skrev:

Ene bildet er ikke gammelt da, ser eksaktlig slik ut nå.

Ser du helt lik ut som det nederste bildet? eksaktlig???

Anonymkode: 75738...ac1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du triggered TS? Kvinner lever faktisk ikke for å glede menn til enhver pris. Vi er mennesker vi også. Jeg har forresten buzzcut og armer fulle av tatoveringer, så jeg er nok ditt verste mareritt.

Anonymkode: 26210...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser du helt lik ut som det nederste bildet? eksaktlig???

Anonymkode: 75738...ac1

Jupp!! Bare at hår er raket bort nå...

Sett meg tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, made4u skrev:

Jaha, jeg mener.

Se trådene her, venninner er like ille.

Vil ALLTID melde seg noen følelser i forbindelse med tilfeldig sex når det er damer det er snakk om.

Om så bare en tilfeldig på byen.

Nei, det vil det aldeles ikke, i det minste ikke varme. I skrivende stund er det i hvert fall tre menn som stadig sender meldinger til meg. Jeg har riktignok ikke truffet dem tilfeldig på byen, jeg er ikke av den typen. Uansett, de "kan ikke glemme meg". Jeg er ikke interessert lenger, men forstår de det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele tråden, og er usikker på om jeg skal le eller gråte over holdningene dine.

TS jeg er noen år eldre en deg, og jeg har hele mitt yrkesaktive liv jobbet som industrirørlegger og sveiser. Jeg er gift med en mann som er murer og vi har vært sammen i 24 år.  De siste årene har jeg vært selvstendig næringsdrivende og det betyr at jeg tidvis tjener bedre en han. I dag leder jeg et firma med over 20 ansatte. Jobben min har vært like tung som hans.

Jeg garanterer deg at jeg kan håndtere hvilket som helst verktøy bedre en deg, og det inkluderer kjøkkenmaskin, symaskin, hjulvinde og jekk.

Vi deler på huslig arbeide, og det har vi også gjort mens barna vokste opp, vi er likeverdige partnere. Det er oppskriften på et langt og godt samliv, ikke at den ene parten er undertrykt. 

Jeg tror ikke du noensinne vil finne en partner du kan bli lykkelig med, da holdningene dine er gammeldagse og ut daterte

Kos deg med din sterke og maskuline hånd, stort bedre en det blir det nok ikke for deg.

 

 

Anonymkode: d8873...a69

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

Nei, det vil det aldeles ikke, i det minste ikke varme. I skrivende stund er det i hvert fall tre menn som stadig sender meldinger til meg. Jeg har riktignok ikke truffet dem tilfeldig på byen, jeg er ikke av den typen. Uansett, de "kan ikke glemme meg". Jeg er ikke interessert lenger, men forstår de det?

Sikkert noen av disse metroseksuelle pusekattene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, made4u skrev:

Sikkert noen av disse metroseksuelle pusekattene...

Nei. Hva får deg til å tro det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...