Gå til innhold

Uattraktive damer


Gjest made4u

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS jeg har tenkt å ta en slik tatovering. Den er vel ikke for maskulin for deg...? Bare lurer siden du er mann. :) 

11bcb8a0d73e28e8b8822662646978bf.jpg

Anonymkode: 1aae6...158

Ikke den verste tatovering du kan ta fra en manns synspunkt, men den fremhever ikke din femininitet, så det finnes mer pirrende tatoveringer... Men ikke den verste den der, absolutt ikke noe som skremmer meg bort.

I noen sammenhenger kan den dog forstyrre inntrykket litt, i kjole som viser skuldre og rygg f.eks., og i en morsrolle er ikke tatoveringer det beste...

Men som hannkjønn, helt ok for min del... Men gå heller for noe som fremhever din feminitet, de gir deg draget og det makter ikke denne... Er ei som har en tatovering som får hormonene mine til å hoppe av begeistring... En sexy en slår mer an...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det. Det er jo tross alt skadelig for både mor og barn,og vil nok aldri bli godtatt.

Tatoveringer er jo ikke skadelig.

Anonymkode: 27a06...444

skal aldri si aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, made4u skrev:

Ikke den verste tatovering du kan ta fra en manns synspunkt, men den fremhever ikke din femininitet, så det finnes mer pirrende tatoveringer... Men ikke den verste den der, absolutt ikke noe som skremmer meg bort.

I noen sammenhenger kan den dog forstyrre inntrykket litt, i kjole som viser skuldre og rygg f.eks., og i en morsrolle er ikke tatoveringer det beste...

Men som hannkjønn, helt ok for min del... Men gå heller for noe som fremhever din feminitet, de gir deg draget og det makter ikke denne... Er ei som har en tatovering som får hormonene mine til å hoppe av begeistring... En sexy en slår mer an...

hahahah vet du hva mange flinke foreldre me tattoveringer hahahha xD

Anonymkode: a49ce...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hahahah vet du hva mange flinke foreldre me tattoveringer hahahha xD

Anonymkode: a49ce...1f8

For all del, noen av dem bedre foreldre enn noen uten også.

Men å være rollemodell for barn ang. tattovering er ikke det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, miss spjåk skrev:

det er jo blitt fullstendig normalt for utdannede oppegående mennesker å ha tatoveringer

 

fixed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Black Amethyst
11 minutter siden, miss spjåk skrev:

Skjønte ikke helt hva du mente Haru?fixed=?

Du skreiv dette: "det er jo blitt fullstendig normalt for utdannede oppegående nordmenn å ha tatoveringer." 

H*n fikset bort nordmenn med mennesker. Sjølv om i dette tilfellet så er ikke ts så begeistret over kvinner som har tatoveringer, på menn synes han ikke det er så ille. Dette handler mest om ts's sitt syn på når kvinner, og spesiellt mest mødre, som har tatoveringer. 

Men du mente kanskje dette også med du skreiv her? :)

Endret av Black Amethyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, November 12, 2016 den 16.43, sol87 skrev:

Amen. Jeg er ikke fan av Pilgaard og den typen folk selv, men du verden så mange damer han drar, tross sin "femininitet".

Det er jo så klart fordi han er kjendis. Hadde det ikke vært for det så hadde han nok ikke dratt så mange damer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd TS er så opptatt av roller.. kan man ikke være enige om at alle er forskjellige? Hvorfor sette folk i bås? Er ikke begeistret for menn som sminker seg eller bruker veske, det er turn-off for meg-men for andre kvinner kan det være motsatt. du trekker slutninger og har dine forestillinger om hvordan kjønnene skal være."kvinner leker med dukker og gutter med biler".verken jeg eller mine søstre var det spor interesserte i dukker. mye av rollemønstene er det samfunnet som selv legger opp til..da jeg var liten var playmopakkene nøytrale. nå er det delt opp i rosa playmo for jenter..hvorfor?  jeg sporer litt av,men skulle ønske samfunnet var mer opptatt av individualitet enn kjønn.

Endret av miss spjåk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah du made4u, du er like lost som rene klevland, om ikke mer, han er sikkert mer mann en deg:P

Anonymkode: a49ce...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det er selvfølgelig helt greit å ha preferanser. Jeg tror imidlertid at du bommer hvis du mener at dine preferanser er representative for norske menn flest. Jeg er omtrent på din alder og har dermed menn i samme aldersgruppe i omgangskretsen min, og jeg har aldri hørt noen av dem ytre noe i nærheten av de påstandene du kommer med i denne tråden. Ikke andre menn jeg kjenner heller, for øvrig.

En ting er nå at holdningene dine er utrolig gammeldagse, verre er det med mangelen på respekt og generaliseringen over en lav sko både når det gjelder kvinner og menn. Å prøve å framheve seg selv ved å rakke ned på andre, gir heller aldri et positivt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, made4u skrev:

For all del, noen av dem bedre foreldre enn noen uten også.

Men å være rollemodell for barn ang. tattovering er ikke det beste.

Hvorfor det, på hvilken måte er man en dårligere rollemodell hvis man har tatoveringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2016 den 0.03, skruf skrev:

Jeg lurer på det samme når det kommer til menn..

Før var menn nettopp menn. De kledde seg stilig, hadde skjegg og brylkrem. De var prototypen på en mann, luktet Old Spice og hadde arbeidshender og arbeidsmuskler. De var Menn med stor M. 

Nå derimot må du lete langt mellom hver gang du finner en ekte Mann, nå florerer det med femidotter som kler seg feminint og bruker sminke.

Hva pokker skjedde liksom?!?

Vi ga blanke F

Anonymkode: 4d14c...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er ikke noe gøy lenger. Folk ønsker mental sykdom velkommen under dekke av toleranse og fordomsfrihet. Jeg tror menneskers normaltilstand er krig. "Jeg kan ikke ønske meg det direkte, men indirekte". To fluer i en smekk. 

Anonymkode: 1d925...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ting er ikke noe gøy lenger. Folk ønsker mental sykdom velkommen under dekke av toleranse og fordomsfrihet. Jeg tror menneskers normaltilstand er krig. "Jeg kan ikke ønske meg det direkte, men indirekte". To fluer i en smekk. 

Anonymkode: 1d925...744

:klo:

Anonymkode: 27a06...444

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ting er ikke noe gøy lenger. Folk ønsker mental sykdom velkommen under dekke av toleranse og fordomsfrihet. Jeg tror menneskers normaltilstand er krig. "Jeg kan ikke ønske meg det direkte, men indirekte". To fluer i en smekk. 

Anonymkode: 1d925...744

Kan du forklare litt mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare veldig glad for at jeg ikke lever i 1950 og at det forventes at jeg skal gifte meg med første og beste som spaserer forbi meg på gata, for da hadde det jaggu faen vært en relativt stor sjanse for at jeg hadde endt opp med en som deg. For øvrig kan jeg jo påpeke at det finnes plenty av kvinner som er tradisjonelle av seg, slik du ønsker, så du kan jo bare velge og vrake mellom de, så skal jeg sitte her i mellomtiden og be til en Gud jeg ikke tror eksisterer for videre trivsel i livet for den stakkars jenta som ender opp med deg som livspartner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2016 den 2.05, made4u skrev:

At du legger inn aksjer hos det motsatte kjønn!! :)

Å selge seg inn som den myke og populære mann som gjerne vasker gulvet og tar oppvasken m.m. er nok populært hos damene det, mannen de ikke trenger å kjefte på slik de må mot slike som meg, dype og følelsesmessige samtaler kan de ha med slike typer menn som du i så fall er, for dere er jo følsomme av natur - slike som meg blir det krangling om arbeidsfordelingen med.

Men tro meg, sexlivet ditt blir bedre om du revurderer å være den følsomme moderne mannen og heller henter frem den primitive huleboeren som er godt gjemt ett sted i deg.

Ja, finnes jo ikke noe mer sexy enn men mann som bidrar NULL i hjemmet. Hva gjør du når du er singel egentlig? Bor med hybelkaniner, går med skitne klær og sulter? Eller bor du hjemme hos mamma som lagar mat, rydder og vasker klærene dine selvom du er 44 år?
Merker jeg er 20 år yngre enn deg ja, og takk Gud for at min generasjon har flere menn som deltar i hjemmet. Sexy med en ren og pen mann som deltar i hjemmet og ikke legger ALT på partneren sin.

Anonymkode: f8525...43e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...