Gå til innhold

Uattraktive damer


Gjest made4u

Anbefalte innlegg

Helt enig med trådstarter, mange kvinner tror de er menn..... Er mannen i eg forhold som skal være mann, ikke kvinnen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.11.2016 den 23.47, Gjest made4u skrev:

Hvor er det blitt av den klassiske og konservative dame-stilen, stilen hvor damer kler seg stilfullt og elegant og fremhever sin kvinnelighet på en anstendig måte. Hvor er det blitt av damene som ter seg dannet og velloppdraget, som ønsker å fremstå med verdighet og som viser tydelig at dem har gode verdier.

Hvorfor bryr ikke dere damer i dagens samfunn dere om om slikt, hvordan kan dere gå ut på byen kledd mer horete enn selv prostituerte? Eier dere ikke selvrespekt og stolthetsfølelse, hvordan kan dere la være å bryr dere om hvordan dere oppfattes og hvilken signaler dere sender?

Gjør dere det bevisst, altså med et ønske om å provosere, i så fall hvorfor?

I dagens samfunn tar damer tatoveringer, noe som sender ett maskulint signal og som derfor er uattraktivt. Damer søker karriere og er ikke lenger like opptatt av å oppdra barn og stelle huset, barneoppdragelsen er i større grad forflyttet til å bli ett offentlig ansvar (barnehage/skole/sfo). Damer har sluttet å ta en underdannig rolle, nå vil de bli ledere...

Noe er veldig galt i dagens samfunn og damene er i ferd med å bevege seg bort fra å ville fremstå som feminin og attraktiv for menn, nå er det maskulinitet som gjelder på veldig mange områder. Seksuelt har også damer gjort seg mindre attraktive da i dagens samfunn har mange damer tatt over det maskuline trekket det er, å ha sex med flest mulig...

Damer i dag er på langt nær like attraktive som damer en gang var, den gangen damer fremsto mye mer feminint og var klassiske og stilfulle. Dere må vurdere å bli feminine igjen... Seriøst altså, en dame er på sitt mest attraktive jo sterkere hun sender signaler om at hun er et godt valg som ektefelle og mor for ens barn - det signalet er veldig mange av dagens damer langt ifra å sende oss menn.

Tro meg når jeg sier at løsslupne damer som er utfordrende kledd og med tatoveringer ikke sender riktig signaler om å kunne bli en god ektefelle og mor, hvis hun i tillegg jager karriere så er det klart at man vil stå overfor bedre valg. Hvordan kan dere forvente ta vi skal se dere med respekt når dere ikke vil ivareta dere selv og deres egne interesser...

Du syns med andre ord husmorstilen med skjørt under knærne, spisse støvletter med kjempe stort, kort permanent hår og gigantiske perlekjeder som tilbehør er tingen fortsatt? 

Anonymkode: ce748...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2016 den 0.06, AnonymBruker skrev:

Jeg lever ikke for å tekkes deg.
 

Anonymkode: 64ad6...57d

Det stemmer. Tror ikke Ts skjønner det... Han får flytte til Saudi-Arabia eller no sånn for å finne flere kvinner som kan tekkes han... Der får dem visst ikke lov til noe. Også lager de mat hele dagen. Også vasker dem, også vasker dem enda litt mer. Kanskje de kan vaske Ts? Hadde vært noe for han det. :ironi: 

Anonymkode: ce748...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Ts, Norske kvinner er svært lite feminine og oppfører seg maskulint. Og de mister jomfrudommen før de har fylt 14 år og har vært med 100 menn når de er 25 år. Norske kvinner mangler ære, moral og selvrespekt. Jeg husker jeg ble sjokkert over hvor store klasseforskjell det er på norske og franske damer når jeg var i Frankrike ifjor, Der er damene vakre,feminine,elegante og de ser ikke ut som noen løse horer.

Anonymkode: b3e8e...66e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminint er attraktivt. Hvis jeg ikke hadde likt det feminine så hadde jeg vært homse eller bifil. Og hadde jeg vært bifil hadde jeg valgt en mann for de er så utrolig mye enklere og greiere å snakke med og være med, det bare det at jeg ikke er tiltrukket av de :/

Slutty damer er kjekt når du er dritings og prøver å få deg noe. Å bli kjent med og å være i et forhold med slutty og aggresive damer er turn-off. 

Litt OT, men jeg lurer på om fødselstallene kommer til å synke enda mer i den vestlige verden om rundt en 8 måneder. En mann kan jo nesten ikke lenger se på det motsatte kjønn uten at noen føler seg krenket eller trakassert. 

Anonymkode: 85234...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Enig med Ts, Norske kvinner er svært lite feminine og oppfører seg maskulint. Og de mister jomfrudommen før de har fylt 14 år og har vært med 100 menn når de er 25 år. Norske kvinner mangler ære, moral og selvrespekt. Jeg husker jeg ble sjokkert over hvor store klasseforskjell det er på norske og franske damer når jeg var i Frankrike ifjor, Der er damene vakre,feminine,elegante og de ser ikke ut som noen løse horer.

Anonymkode: b3e8e...66e

Apropos mangel på ære, Frankrike er iferd med å bli islamsk, så da får du virkelig drømmen din oppfylt; franske damer i burka som ikke kan gå ut uten følge av en mann :) 

Anonymkode: 2bd15...8e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...