Gå til innhold

Nå er jeg flyforbanna på eksen!


Gjest Sjørøveren

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg vil tippe du ikke vet mye om hvordan advokater jobber. 

Anonymkode: 99eaf...e3f

Jeg vet såpass at advokater har mange klienter, og du er ekstremt heldig hvis advokaten din har kjennskap til saken din på 3 dager,og at du har time innen en uke ( 6 dager senere) fra du kontaktet advokaten :)

 

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet såpass at advokater har mange klienter, og du er ekstremt heldig hvis advokaten din har kjennskap til saken din på 3 dager,og at du har time innen en uke ( 6 dager senere) fra du kontaktet advokaten :)

 

Anonymkode: 1740e...e52

Advokaten din har selvsagt ikke kjennskap til saken på 3 dager. Hensikten med møtet er å få nærmere kjennskap til saken og diskutere hva som kan gjøres. 

Anonymkode: 99eaf...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet såpass at advokater har mange klienter, og du er ekstremt heldig hvis advokaten din har kjennskap til saken din på 3 dager,og at du har time innen en uke ( 6 dager senere) fra du kontaktet advokaten :)

 

Anonymkode: 1740e...e52

Jeg synes det er merkelig at du kan påstå å vite at alle klienter har mange klienter, og at ingen kan ta imot en ny klient innen en uke. 

Anonymkode: 99eaf...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

korrigert:

Jeg synes det er merkelig at du kan påstå å vite at alle advokater* har mange klienter, og at ingen kan ta imot en ny klient innen en uke. 

Anonymkode: 99eaf...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk KG dette. Krangling om totalt uviktige detaljer.

Anonymkode: c2af2...fc7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2016 den 17.25, Sjørøveren skrev:

har hun rett til å bestemme dåpen til vårt barn alene? Altså hun har bestemt dato og begynt å invitere folk. Jeg har ikke fått vite noe! Hun har også bestemt navn selv. Jeg fikk vite alt gjennom en felles venn, og hun trodde jo jeg visste dette. Normalt at foreldre planlegger sammen er det ikke? Jeg ringte henne og spurte hva faen det er hun driver med. Slektningene mine skal jo også inviteres! Så spurte jeg om ikke jeg som er far til barnet skal få komme. Hun svarte ikke! Hun sa hvis jeg ikke lot henne være i fred og bare kjefter på henne så ringte hun politiet. Ja jeg var sint men for faen hvem hadde ikke blitt det? 

Like før jeg tilkaller bv så mitt barn kan få fred i fra det gale kvinnemenneske. Ikke kan jeg få snakke med henne. Ikke får jeg se ungen. Å nå får jeg og familien min sikkert ikke invitasjon til mitt eget barns dåp. Hun har bestemt navn, hun har bestemt dato, hun har bestemt faddere, hun har bestemt gjestene. Er ikke dette noe vi skal gjøre sammen? Hva faen skal jeg gjøre med dette kvinnemenneske? Sende bekymringsmelding til bv? Ignorere hele kvinnemenneske? Det triste er at jeg ikke får ha noe med ungen å gjøre da, men det får jeg jo for faen ikke uansett.

Jeg har nok problemer nå og det er nok vondt og problemer i familien min, fortjener vi ikke litt godt? Så gjør denne kjerringa alt mye verre og jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut mer. Jeg angrer som faen på at jeg blandet meg opp i ei sånn kjerring og jeg angrer på at jeg stolte på henne og ikke brukte kondom. Det går ikke an å stole på en levende sjel mer.

Surt sammarbeidsklima uten kommunikasjon, bør starte med å kommunisere synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så lett å kommunisere når partene tydelegvis ikke har "kommunisert" siden barnet ble produsert!

Anonymkode: c2af2...fc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart hun er på din side. Du er en kommende klient = peng i kassa *doh*

Anonymkode: 84190...e8c

Ja skulle da bare mangle. 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Advokaten din har selvsagt ikke kjennskap til saken på 3 dager. Hensikten med møtet er å få nærmere kjennskap til saken og diskutere hva som kan gjøres. 

Anonymkode: 99eaf...e3f

Nettopp. 

Svar til slettet innhold er fjernet. Daenerys, adm.

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2016 den 18.18, AnonymBruker skrev:

Kan barnefar fortelle hva han tror er barnemor sin side av saken?

Anonymkode: fbbd2...e34

Og hva legger du i dette innlegget,  Brimi? 

Omtaler ikke AB e34 TS her?

Anonymkode: 99eaf...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva legger du i dette innlegget,  Brimi? 

Omtaler ikke AB e34 TS her?

Anonymkode: 99eaf...e3f

Jeg husker ikke hvem AB som kom med det lange svaret, men ABen snakket ikke om TS. Brukeren prøvde å få fram et poeng. 


Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold. Daenerys, adm.

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes faktisk det er svært drøyt å overkjøre far på denne måten ved å ikke bare arrangere dåp alene men også bestemme hva gutten skal hete?? Synes dama virker som et jævla hespetre. Er fullstendig enig i at ts må jekke ned temperamentet og gå fram på en mer lur måte om han ønsker å ha mer å si, men hun dama virker jo ikke akkurat klar i hue om dagen hun heller. Han skal ha gjort noe temmelig drøyt for at hun synes det er helt ok å stenge han vekk fra sin egen sønn på den måten. Mannen prøver jo å ta del i sønnen sitt liv men hun nekter ham! Er det helt ok? Ts er bare et menneske. Ja han oppfører seg irraajonelt og uklokt men jeg synes det er merkelig ay alle her hadde greit å gjøre alt "perfekt" om de var i hans sko. Det er lett å fortelle andre hva man selv hadde gjort i en slik situasjon men å virkelig være i en slik smørje tror jeg er noe ganske annet. Synes ts får ekstremt mye dritt her inne faktisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem eksen og barnet akkurat nå, TS du må først jobbe med deg selv.

Anonymkode: c2af2...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glem eksen og barnet akkurat nå, TS du må først jobbe med deg selv.

Anonymkode: c2af2...fc7

Han bør snakke med advokaten som avtalt.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sjokkert over svarene han mottar. 

dere bare antar mor har en god grunn for å holde ungen borte fra han. Hallo? Hadde det vært en far som gjorrde alt dette å holdt mor utenfor hadde det vært ett hylekor uten like her inne på KG. Skjerp dere!!! 

Selvfølgelig er han sint og frustrert. Det trengs som oftest to for å lage ett barn, og begge foreldre har like mye rett til å treffe å se ungen sin. Jeg hadde vært jævlig forbanna om noen hadde døpt min unge og valgt navn g faddere uten å ta min mening med. 

Hva om han aldri har fått en sjans til å treffe ungen? )3; kjenner en som bare brukte en kompis for å få barn, 8; han fant det ut via andre at hun hadde fått unge, 'en hun ville ha ungen for seg selv. 

Har dere vært på mekling? 

Har du snakket med advokat? 

Er det en god grunn til at du ikke får ta del i ungen sitt liv? 

Anonymkode: 6d86a...7f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt sjokkert over svarene han mottar. 

dere bare antar mor har en god grunn for å holde ungen borte fra han. Hallo? Hadde det vært en far som gjorrde alt dette å holdt mor utenfor hadde det vært ett hylekor uten like her inne på KG. Skjerp dere!!! 

Selvfølgelig er han sint og frustrert. Det trengs som oftest to for å lage ett barn, og begge foreldre har like mye rett til å treffe å se ungen sin. Jeg hadde vært jævlig forbanna om noen hadde døpt min unge og valgt navn g faddere uten å ta min mening med. 

Hva om han aldri har fått en sjans til å treffe ungen? )3; kjenner en som bare brukte en kompis for å få barn, 8; han fant det ut via andre at hun hadde fått unge, 'en hun ville ha ungen for seg selv. 

Har dere vært på mekling? 

Har du snakket med advokat? 

Er det en god grunn til at du ikke får ta del i ungen sitt liv? 

Anonymkode: 6d86a...7f6

KG moddene har sensuert denne tråden ganske mye unødvendig,tror du virkelig at TS for disse tilbakemldinger uten grunn?

Ta å les alt hva den bruker har skrevet, og de andre brukeren har skrevet om denne og andre sitausjoner,før du slenger ut beskyldninger om KGs hylekor. For det er er nemlig det vi har gjort, og det der utalesene våre kommer fra-

Vi har STOR kjenskap om saken, Få deg det, så kan du utale deg.

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

KG moddene har sensuert denne tråden ganske mye unødvendig,tror du virkelig at TS for disse tilbakemldinger uten grunn?

Ta å les alt hva den bruker har skrevet, og de andre brukerene HANS;SOM HAN HAR INNRØMMET AT HAN HAR OG BRUKER har skrevet om denne og andre sitausjoner,før du slenger ut beskyldninger om KGs hylekor. For det er er nemlig det vi har gjort, og det der utalesene våre kommer fra-

Vi har STOR kjenskap om saken, Få deg det, så kan du utale deg.

Anonymkode: 1740e...e52

 

Anonymkode: 1740e...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt sjokkert over svarene han mottar. 

dere bare antar mor har en god grunn for å holde ungen borte fra han. Hallo? Hadde det vært en far som gjorrde alt dette å holdt mor utenfor hadde det vært ett hylekor uten like her inne på KG. Skjerp dere!!! 

Selvfølgelig er han sint og frustrert. Det trengs som oftest to for å lage ett barn, og begge foreldre har like mye rett til å treffe å se ungen sin. Jeg hadde vært jævlig forbanna om noen hadde døpt min unge og valgt navn g faddere uten å ta min mening med. 

Hva om han aldri har fått en sjans til å treffe ungen? )3; kjenner en som bare brukte en kompis for å få barn, 8; han fant det ut via andre at hun hadde fått unge, 'en hun ville ha ungen for seg selv. 

Har dere vært på mekling? 

Har du snakket med advokat? 

Er det en god grunn til at du ikke får ta del i ungen sitt liv? 

Anonymkode: 6d86a...7f6

Takk. Var på møtet med advokaten min i går og hun syntes det var grusomt gjort av ei mor. Vi skal kjempe sammen om dette og hun mener jeg står sterkest. Ingen kan nekte en far å se barnet sitt. 

Vi kranglet en del i slutten av forholdet vårt, derfor har hun bestemt seg for å hate meg og nekte meg å være far. Vi kranglet for hun lurte meg trill rundt for å bli gravid. Enda vi snakket mye om å ikke bli foreldre før vi begge er klar for det både fysisk og psykisk og modne nok for det. Hun var den verste kranglefanten. Hun knuste et glass under ene krangelen vår. Ei voksen kvinne.. Så er det det at hun vil så gjerne ha et barn for seg selv.. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

KG moddene har sensuert denne tråden ganske mye unødvendig,tror du virkelig at TS for disse tilbakemldinger uten grunn?

Ta å les alt hva den bruker har skrevet, og de andre brukeren har skrevet om denne og andre sitausjoner,før du slenger ut beskyldninger om KGs hylekor. For det er er nemlig det vi har gjort, og det der utalesene våre kommer fra-

Vi har STOR kjenskap om saken, Få deg det, så kan du utale deg.

Anonymkode: 1740e...e52

Fortell meg hva grusomt jeg har gjort? Kg's hylekor har aldri likt meg for mine meninger. Jeg må være enig med dem eller blir de sure. Ja jeg ville at hun skulle ta abort for jeg var så sint etter hun lurte meg. Hadde ikke du også blitt det? Nei er så enkelt for dere som ikke har opplevd noe å si at dere hadde taklet det fint. Nå vil jeg ta del i livet til mitt barn men dette kvinnemennesket er sur og vil ha barn for seg selv. Hun har alltid vert stor fan av alenemødre og spesielt de uten en far. Hun har sagt selv hun ser opp til de, og har sagt det viktigste er at barn har ei mor. Likevel er dere enig med denne kvinnen som dere ikke aner hvordan er. Bare for å være i mot meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En advokat vil alltid si det som gagner saken, klienten og/eller til og med advokaten selv.

Anonymkode: c2af2...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En advokat vil alltid si det som gagner saken, klienten og/eller til og med advokaten selv.

Anonymkode: c2af2...fc7

Tull, det vil regnes som svindel. Man mister klientene og advokatbevillingen om man holder på slik. 

Endret av Summers
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...