Gå til innhold

Nå er jeg flyforbanna på eksen!


Gjest Sjørøveren

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Ts har aldri fremstilt seg selv som en god forelder her på KG. Om han opptrer likt i det virkelige liv, er han ikke et godt forbilde for et barn.

Det svarte ikke på mitt spm.Hun har ikke det fulle foreldreansvaret når hun ikke har fått det rettslig.

Anonymkode: a73ff...71c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det svarte ikke på mitt spm.Hun har ikke det fulle foreldreansvaret når hun ikke har fått det rettslig.

Anonymkode: a73ff...71c

Han har skrevet det selv.

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det svarte ikke på mitt spm.Hun har ikke det fulle foreldreansvaret når hun ikke har fått det rettslig.

Anonymkode: a73ff...71c

Jo, så lenge de ikke har vært gift så har hun det. Da måtte hun evt måtte signert på at de skulle ha felles foreldreansvar ved fødselen og det tviler jeg sterkt på at hun har gjort. 

Anonymkode: 57a8f...623

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det svarte ikke på mitt spm.Hun har ikke det fulle foreldreansvaret når hun ikke har fått det rettslig.

Anonymkode: a73ff...71c

Jeg vet ikke hva denne damen har gjort eller ikke. Men jeg kjenner til trådstarter og det som er blitt sagt i denne saken fra ts sin side. Du må være ny her da du ikke vet hva ts har ytret om dama og graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som om ts har forandret seg og vil starte et nytt og bedre liv for og med barnet sitt. Alle har rett til å få en sjanse til. Han ble sjokket og trengte litt tid til å komme over sjokket så han kunne tenke klar igjen som det nå ser ut til at han gjør.

Anonymkode: 8934c...da2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg virker det som om ts har forandret seg og vil starte et nytt og bedre liv for og med barnet sitt. Alle har rett til å få en sjanse til. Han ble sjokket og trengte litt tid til å komme over sjokket så han kunne tenke klar igjen som det nå ser ut til at han gjør.

Anonymkode: 8934c...da2

Ingen vet om ts vil endre atferd eller ikke, men hovedinnlegget viser vel at han er den samme personen. Så kjapt er det ingen som klarer å forandre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ALLE BARN FORTJENER EN FAR,EN STABIL FAR SOM TENKER PÅ DET BESTE FOR BARNET!

SOM IKKE ER EGOISTISK, OG KUNNE TENKER PÅ HEVN OVENER MOR/KVINNER. MEN EN FAR SOM KAN SETTE DET TILSIDE FOR BARNET SKYLD!

DET ER IKKE ALLE MENN SOM FORTJENER Å VÆRE FAR.

Anonymkode: 1740e...e52

Ikke skrik sånn da. Jeg får vondt i ørene

Anonymkode: 0f40f...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når ble det fulle ansvaret hennes. Har hun søkt om dette rettslig og FÅTT det? Isåfall har hun ikke det. 

Anonymkode: a73ff...71c

Mor får automatisk foreldreansvaret alene med mindre de spesifikt signerer på at far skal ha halve (når de ikke er gift). Slik er loven. 

Anonymkode: 7baa2...500

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når ble det fulle ansvaret hennes. Har hun søkt om dette rettslig og FÅTT det? Isåfall har hun ikke det. 

Anonymkode: a73ff...71c

Jeg antar at ansvaret er hennes siden de ikke var sammen hverken under graviditeten eller etter at barnet ble født. Da er det gjerne slik at moren får hovedansvaret, og hvis ansvaret skal deles må begge signere på det. Det høres ikke ut som de to var i stand til å komme til enighet om noe på det tidspunktet, så det ble neppe gjort. Jeg vet det ikke, men jeg tipper at ts (som var rasende og hevngjerrig) dessuten kan ha satt seg fullstendig på bakbena og nektet å skrive under på farskapspapirene. Da må de gjennom hele prosessen med dna-testing for å få dokumentert farskapet, og før det er på plass kan han selvsagt bare glemme rettigheter selv om han skulle angre og ønske å ta ansvar likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trøsteklem til deg TS! Har en venninne som ikke får se ungene sine heller, jeg vet hvordan du har det. Kanskje ringe exen på nytt igjen og be om en forklaring hvofor hun holder ungen unna deg,. Du er faren og har pindadø rett til å se den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan hadde du tenkt deg at stemningen skulle bli i den dåpen da? Med det konflintnivået du gjør alt du kan for å opprettholde?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anciol skrev:

En trøsteklem til deg TS! Har en venninne som ikke får se ungene sine heller, jeg vet hvordan du har det. Kanskje ringe exen på nytt igjen og be om en forklaring hvofor hun holder ungen unna deg,. Du er faren og har pindadø rett til å se den!

Sier meg enig her, selv om jeg ikke har lest hele tråden. Er full....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringer familien politiet, og rett på glattcelle (hvis han nekter å forlate kirken, og 9000 kr i bot)

Og mer krutt for barnemoren for å forhindre ts å ha noe som helst med barnet, så god ide!

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Da ringer familien politiet, og rett på glattcelle (hvis han nekter å forlate kirken, og 9000 kr i bot)

Og mer krutt for barnemoren for å forhindre ts å ha noe som helst med barnet, så god ide!

Anonymkode: 1740e...e52

Hæ? Har han besøksforbud da eller? Har ikke lest noe om det. Har jeg oversett noe i tråden. Leste hva han har skrevet nå og ser ikke noe om besøksforbud....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Supersol skrev:

Hvis han ikke har besøksforbud er han i sin fulle rett til å møte opp i kirken. TS : kontakt advokat så fort som mulig. 

Helt enig, det kommer til hjelpe saken til barnemor, så ts bare dukk opp kirken slik at barnemor kan ringe politet og etter det få til ett besøkforbud.

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...