Gå til innhold

Nå er jeg flyforbanna på eksen!


Gjest Sjørøveren

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. En alkoholiker forblir alkoholiker ut livet, selv om han er kurert.

Anonymkode: 0f40f...08c

Rusmisburker er det han er, ikke alkoholiker-det er ett steg verre.

Selvom du har helt rett. Man blir aldri kurert,man bare drikker ikke eller tar dop lengre-

Anonymkode: 1740e...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. En alkoholiker forblir alkoholiker ut livet, selv om han er kurert.

Anonymkode: 0f40f...08c

Så ifølge deg personer som lever med en diagnose skal heller ikke få en sjanse?

Anonymkode: 99eaf...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Scoop skrev:

Hvor gammelt er barnet?

Han ble født i sommer. 

Anonymkode: 3d129...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
På 29.9.2016 den 18.18, AnonymBruker skrev:

Kan barnefar fortelle hva han tror er barnemor sin side av saken?

Anonymkode: fbbd2...e34

Hun er ei kvinne det er vanskelig å forstå seg på og dikter opp ting så hun hadde nok kommet med en helt annen historie som hun dikter opp, Ei veldig selvdiggende dame som ikke har følelser for andre enn seg selv. Hun bryr seg ikke om andre har det vondt, men har hun det vondt selv da er det grusomt. Derfor er jeg bekymret for mitt barn når han skal bo med henne alene og ikke får ha en far en gang. 

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. En alkoholiker forblir alkoholiker ut livet, selv om han er kurert.

Anonymkode: 0f40f...08c

Alle fortjener en ny sjanse ellers kan jo folk som ikke er perfekt bare grave seg ned i jorda da.

13 timer siden, Scoop skrev:

Hvor gammelt er barnet?

Ble født i sommer som ab skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Hun er ei kvinne det er vanskelig å forstå seg på og dikter opp ting så hun hadde nok kommet med en helt annen historie som hun dikter opp, Ei veldig selvdiggende dame som ikke har følelser for andre enn seg selv. Hun bryr seg ikke om andre har det vondt, men har hun det vondt selv da er det grusomt. Derfor er jeg bekymret for mitt barn når han skal bo med henne alene og ikke får ha en far en gang. 

Alle fortjener en ny sjanse ellers kan jo folk som ikke er perfekt bare grave seg ned i jorda da.

Ble født i sommer som ab skrev.

Nei, det er ikke alle som fortjenner en ny sjanse-viser man til at man er villig til forandre seg og arbeide hardt for å forandre på ting, så ja.

Men en som ikke vil forandre seg og sin oppførsel fortjener ikke ny sjansse.

Ett barn har krav på en far.

MEN en mann har ikke krav på å være far.

det er ikke alle menn som har krav på å være far.

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Hun er ei kvinne det er vanskelig å forstå seg på og dikter opp ting så hun hadde nok kommet med en helt annen historie som hun dikter opp, Ei veldig selvdiggende dame som ikke har følelser for andre enn seg selv. Hun bryr seg ikke om andre har det vondt, men har hun det vondt selv da er det grusomt. Derfor er jeg bekymret for mitt barn når han skal bo med henne alene og ikke får ha en far en gang. 

Alle fortjener en ny sjanse ellers kan jo folk som ikke er perfekt bare grave seg ned i jorda da.

Ble født i sommer som ab skrev.

Hva sa advokaten din?

Anonymkode: 1740e...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke alle som fortjenner en ny sjanse-viser man til at man er villig til forandre seg og arbeide hardt for å forandre på ting, så ja.

Men en som ikke vil forandre seg og sin oppførsel fortjener ikke ny sjansse.

Ett barn har krav på en far.

MEN en mann har ikke krav på å være far.

det er ikke alle menn som har krav på å være far.

Anonymkode: 1740e...e52

Det samme gjelder mødre. En kvinne har ikke krav på å være mor, men ett barn har krav på en mor. En oppegående mor som tenker på barnet og andre rundt seg også. Ikke bare seg selv.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva sa advokaten din?

Anonymkode: 1740e...e52

Jeg skal til henne etter helga, så skal vi ha et møte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nesten synd at alle har krav på advokathjelp...

Men satser på at barnemor har vært tidligere ute og allerede fått sikret seg hos en advokat.  

En  "mann" med din fortid har egentlig ingen sjanse, kan gå til sak til du blir blå, men du vil tape.

Anonymkode: 89e22...5f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Det samme gjelder mødre. En kvinne har ikke krav på å være mor, men ett barn har krav på en mor. En oppegående mor som tenker på barnet og andre rundt seg også. Ikke bare seg selv.

Jeg skal til henne etter helga, så skal vi ha et møte. 

Hva sa advokaten?

Anonymkode: 1740e...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nesten synd at alle har krav på advokathjelp...

Men satser på at barnemor har vært tidligere ute og allerede fått sikret seg hos en advokat.  

En  "mann" med din fortid har egentlig ingen sjanse, kan gå til sak til du blir blå, men du vil tape.

Anonymkode: 89e22...5f9

Jeg håper du selv ser hva du skriver: " Alle har krav på advokathjelp "

Dette er et krav fordi det er en rett, og man har rett til advokathjelp når gode begrunnelser ligger bak. Begrunnelsen er at man ønsker å unngå at det skjer en urett, eller urettferdighet. Og når en part her viser en slik stor styrkeforskjell ved å kutte ut all kontakt, frata, bestemme alt er det på sin plass å skaffe en advokat for å balansere noe av makten for å kunne bli hørt. For å kunne være far til sin egen sønn, hvilket ikke er mye forlangt

Det er ikke synd. Det er noe av de rettighetene vi har, og som TS også er fullt berettiget til å benytte seg av.

Anonymkode: 99eaf...e3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at bildet er langt mer sammensatt!

Anonymkode: c2af2...fc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjørøveren
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, o stedet for å bestemme meg for at du er den jeg kjenner til så kan jeg legge ut den historien jeg kjenner til her. Så både du og dere som kommenterer kan se eventuelle likheter og ulikheter. 

Hun møtte han rundt tidlig vår i fjor. Tidlig sommer ble de sammen, etter kun en mnd vle hun gravid første gang, men tok abort. Så fikk jeg telefon i september om at hun var gravid igjen. Og at hun memte han var kjempe glad for dette, at de angret den første aborten og etter det hadde prøvd. Jeg vet fra hans eks at han har kvalt og dyttet eks ned trappen, noe jeg fortaøte henne da de begynte å møtes. På tlf da hun fortalte om graviditeten sa hun at han var kjempe grei, at de pusset opp sammen og at moren han var grei men at hun hadde lite kontakt med faren hans. 

Denne fyren har maasse familieproblemer. En far selv som har ny familie. Mye vold i barndommen.

Månedene gikk og jeg hadde lite kontakt med henne, tror det var via hennes bror at jeg fikk tlf om vold. Hun hadde sendt bilde av blåmerker på hals og armer til familien sin for å sikre bevisene. Da jeg ringer henne så forteller hun at politiet var det og pratet med han. Hun sa at hans unnskyldning var at slik hadde moren oppført seg så derfor var sånt greit. Hun ville ikke dra midt i svangerskapet og ble, noe som er vanlig (desverre.) 

Da hun var 8 mnd på vei var jeg på besøk hos henne mens han var på jobb. Hun veide 68kg før hun ble gravid og her satt hun 8 mnd på vei og veide 61kg. Hun forteller at hun ikke får lov til å spise div mat fordi han ikke vil ha feit unge. Hun drikker sjokolademelk fra plastikk kopp som hun må ut p kaste før han kommer hjem. Hvis han ser det kommenterer han at da får ikke hun godteri og brus i helgen. Hun har på daglig basis blitt truet med arbeidskniv fordi han syns det er gøy å stresse henne. Hun har blitt kvalt, sparket og slått i gravid tilstand. Han har kontroll på bilnøkler og kort, hun får ikke handle alene. Hvis hun låner bilen for å besøke egen familie og er 1 time forsinket hjem så blir hun slått.

Barnet kom i sommer. Hun ble boende til han begynte på jobb igjen. Den dagen han var på jobb dro vi for å hente tingene hennes og ungens. Da hadde han byttet lås på døra så hun ikke kom inn. Siden hun var stresset var det jeg som pratet med politiet den dagen. I flyttinga finner jeg pistol og kniv på soverommet. Bak skapet står en veske oppi en annen, mellom de er det gjemt nugatti og annen sjokolade. Hun veier nå 51 kg. 

Mens vi pakker ut kommer en vekter og sier at hun pratet med huseier og at vi ikke skal være der. Vekter prater med politiet på vår tlf og vi får pakke oss ferdig. 

På helsestasjonen har ikke barnet gått opp det den skal i vekt. Først etter 4 uker hos bare mor har barnet gått opp 1.5kg. Jeg har vært med på helsestasjonen selv, kjørt og vært med inn, så dette er ikke bare noe mor sier. I løpet av sommeren de bodde sammen var far bare irritert på dem, at hun gråt om natten, lyder, etc. Han tok aldri i en bleie. Når han ble satt til å passe på mens hub lagde middagen så kikket han ikke bort på ungen en gang. 

Nå har de vært på flere møter med barnevernet. Rundt i byen går han å sier at de skal bli sammen igjen, at de holder på å bli sammen igjen. Jeg og en kompis har blitt spurt om å være faddere. Moren planlegger dåp med sine nærmeste uten han og hans familie. Jeg så barnefar snakke med ene fadderen på byen for en uke siden. Så jeg antar at han har forstått at han ikke får ha noe med det å gjøre. 

Barnefar sin side er at hun lyver om alt og er e grusom person. Samtidig sier han at de holder på å bli sammen igjen og når jeg spurte om barnevernet vet det fikk jeg til svar at nei, og hvis du sier noe så ødelegger du for oss begge. 

 

 

Bare vit at det er to sider av alt. 

Anonymkode: fbbd2...e34

Altså her skulle jeg hatt synes synd på denne dama, men idiotien hennes gjør at jeg ikke helt klarer. Hvorfor i pokker beholde et barn med en som er voldelig? Å hvorfor i pokker gikk hun ikke tidligere i fra han? Kvinnfolk må begynne å tørre å anmelde, og ikke la idiotien og redselen ta overhånd. Ikke tro han blir bedre. Hun hadde til og med bil hun kunne kjøre bort med? Her ba hun jo om å ha det vondt når hun var med han så lenge.

Ellers har jeg aldri vert voldelig mot noen, og skulle tro du sammenligner denne drittsekken med meg. Jeg hadde aldri klart å vært voldelig mot noen. Jeg kan slå igjen når noen slår meg eller fortelle de hva slags mennesker de er. Men ikke jeg som begynner å slår akkurat. 

Ja alle har to sider av saken, men det er som oftest en/ei som lyver. Her er det hun som lyver, og hun har løyet før og innrømmet det. Ikke bare til meg. Typen hun hadde før meg, vet også godt hvordan hun er, hun løy grovt til han også, så jeg har ihvertfall vitner på hvordan hun er som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sjørøveren skrev:

Altså her skulle jeg hatt synes synd på denne dama, men idiotien hennes gjør at jeg ikke helt klarer. Hvorfor i pokker beholde et barn med en som er voldelig? Å hvorfor i pokker gikk hun ikke tidligere i fra han? Kvinnfolk må begynne å tørre å anmelde, og ikke la idiotien og redselen ta overhånd. Ikke tro han blir bedre. Hun hadde til og med bil hun kunne kjøre bort med? Her ba hun jo om å ha det vondt når hun var med han så lenge.

Ellers har jeg aldri vert voldelig mot noen, og skulle tro du sammenligner denne drittsekken med meg. Jeg hadde aldri klart å vært voldelig mot noen. Jeg kan slå igjen når noen slår meg eller fortelle de hva slags mennesker de er. Men ikke jeg som begynner å slår akkurat. 

Ja alle har to sider av saken, men det er som oftest en/ei som lyver. Her er det hun som lyver, og hun har løyet før og innrømmet det. Ikke bare til meg. Typen hun hadde før meg, vet også godt hvordan hun er, hun løy grovt til han også, så jeg har ihvertfall vitner på hvordan hun er som person.

IGJEN; spør jeg,, dette er tredje gang.

Hva sier advokaten?

Den Du sier du har kontaktet?

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

IGJEN; spør jeg,, dette er tredje gang.

Hva sier advokaten?

Den Du sier du har kontaktet?

Anonymkode: 1740e...e52

Jeg fortelle ikke alt her, men hun er på min side så klart. Skal også ha et møte med henne på mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjørøveren
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IGJEN; spør jeg,, dette er tredje gang.

Hva sier advokaten?

Den Du sier du har kontaktet?

Anonymkode: 1740e...e52

Sorry dobbelpost. 

Endret av Sjørøveren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Jeg fortelle ikke alt her, men hun er på min side så klart. Skal også ha et møte med henne på mandag. 

Det er klart hun er på din side. Du er en kommende klient = peng i kassa *doh*

Anonymkode: 84190...e8c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjørøveren skrev:

Jeg fortelle ikke alt her, men hun er på min side så klart. Skal også ha et møte med henne på mandag. 

Ja jøss, tanke på at du kontaktet et advokats kontor på tirsdag denne uken (utifra hva du skriver i tråden), ville jeg tippe på at det er første time, og da er du utrolig heldig å få time så kjapt...

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja jøss, tanke på at du kontaktet et advokats kontor på tirsdag denne uken (utifra hva du skriver i tråden), ville jeg tippe på at det er første time, og da er du utrolig heldig å få time så kjapt...

Anonymkode: 1740e...e52

Og jeg vil tippe du ikke vet mye om hvordan advokater jobber. 

Anonymkode: 99eaf...e3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...