Gå til innhold

Nå er jeg flyforbanna på eksen!


Gjest Sjørøveren

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig, det kommer til hjelpe saken til barnemor, så ts bare dukk opp kirken slik at barnemor kan ringe politet og etter det få til ett besøkforbud.

Anonymkode: 1740e...e52

Høres grunnløst ut å få til et besøksforbud mot en far bare fordi han vil overvære dåpen til barnet sitt. Anbefaler ts å ta kontakt med advokat  fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan fikk du vite om dåpen da.. Og hadde du egentlig regnet med noe andet som du har oppført deg.  Minner meg mere om en furten 5 åring . Ikke en lei seg far.

Anonymkode: c46f7...566

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå undercover i nonneklær. Så er du i din sønns dåp uten at noen klager og du får være der i fred.  :danse:

Anonymkode: 99eaf...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du visste jo godt at hun aldri kom til å ringe deg og at dere to så skulle diskutere dåp og dåpsforberedelser i ro og mak. Hvordan ville du ha taklet en slik forespørsel: hatt forslag til lokale, stilt med kaker og ryddehjelp, sponset halvparten, vært enig i valg av kjole og salmer og  faddere? "Tusen rakk for at du involverer meg. Fint valg av navn. Gleder meg til å møte din mor. Mine egne foreldre er så begeistret". 

Du vet at når det nærmeret seg jul, så skriver du akkurat dette innlegget på nytt, for du er ikke med i julefeiringsplaner. Og du banner og forbanner fordi du ikke får gitt presang en gang, en presang du ikke har kjøpt og aldri kommer til å kjøpe og ikke har gjort noe forsøk på å overlevere. Du vet postvesenet finns? Og familievernkontor? Så har vi ettårsdagen. Og toårsdagen. Og barnehagevalg, og hun kommer til å flytte. Og du er like forjævlig forbanna på HENNE og syns like synd på deg selv og sender ikke sønnen en tanke. 

Anonymkode: bea09...0f8

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Det skal veldig mye til for at far ikke får foreldreansvar, snakk med en advokat og skaff deg foreldreansvar asap.

2. Be om mekling gjennom FVK. Si til fvk at det haster ift dåp osv. 

Du har rett til å være med å bestemme viktige ting i ditt barna liv og rett til å se barnet ditt! Skjønner veldig godt at det er lett å bli sint i slike situasjoner, men anbefaler deg å ikke kjefte og beholde roen :) 

Anonymkode: 3b115...e03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren

Kontaket advokat i dag. Skal kjempe en siste kamp før jeg gir opp og gir faen i alt. Kjerringa får ikke ødelegge meg til jeg ligger i grava. Hun skal ikke få lov til å ødelegge mitt barn.

som jeg har sagt hundre ganger. Jeg er ikke noe rusmisbruker mer. Selv om jeg ruset meg tidligere. Kaller dere virkelig en som har vert rusfri i noen år for rusmisbrukere? Jævlig snillt av dere. Har ikke troen på andre mennesker enn dere selv.

Endret av Sjørøveren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Kontaket advokat i dag. Skal kjempe en siste kamp før jeg gir opp og gir faen i alt. Kjerringa får ikke ødelegge meg til jeg ligger i grava. Hun skal ikke få lov til å ødelegge mitt barn.

som jeg har sagt hundre ganger. Jeg er ikke noe rusmisbruker mer. Selv om jeg ruset meg tidligere. Kaller dere virkelig en som har vert rusfri i noen år for rusmisbrukere? Jævlig snillt av dere. Har ikke troen på andre mennesker enn dere selv.

Ja, ja, du får ha lykke til.

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sjørøveren skrev:

Kontaket advokat i dag. Skal kjempe en siste kamp før jeg gir opp og gir faen i alt. Kjerringa får ikke ødelegge meg til jeg ligger i grava. Hun skal ikke få lov til å ødelegge mitt barn.

som jeg har sagt hundre ganger. Jeg er ikke noe rusmisbruker mer. Selv om jeg ruset meg tidligere. Kaller dere virkelig en som har vert rusfri i noen år for rusmisbrukere? Jævlig snillt av dere. Har ikke troen på andre mennesker enn dere selv.

Det er vel muligens det hun prøver å forhindre, ved å nekte deg kontakt med barnet. Hvis du oppfører deg sånn som du beskriver så vil det jo være store muligheter for at det er skadelig for barnet å ha kontakt med deg. Dessverre.

Anonymkode: 57a8f...623

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare tragisk for alle involverte. Tror du bare burde la det ligge. Å lage et helvete tjener du i alle fall ingenting på. Tror jeg ville valgt å holde en egen navnedag med min familie i ettertid. Eller er det slik at du aldri har barnet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sjørøveren skrev:

Kontaket advokat i dag. Skal kjempe en siste kamp før jeg gir opp og gir faen i alt. Kjerringa får ikke ødelegge meg til jeg ligger i grava. Hun skal ikke få lov til å ødelegge mitt barn.

som jeg har sagt hundre ganger. Jeg er ikke noe rusmisbruker mer. Selv om jeg ruset meg tidligere. Kaller dere virkelig en som har vert rusfri i noen år for rusmisbrukere? Jævlig snillt av dere. Har ikke troen på andre mennesker enn dere selv.

Det er ingen vits å ansette en advokat hvis du er på nippet til å gj opp.......

Ta kampen fullt ut, eller la være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.9.2016 den 17.25, Sjørøveren skrev:

har hun rett til å bestemme dåpen til vårt barn alene? Altså hun har bestemt dato og begynt å invitere folk. Jeg har ikke fått vite noe! Hun har også bestemt navn selv. Jeg fikk vite alt gjennom en felles venn, og hun trodde jo jeg visste dette. Normalt at foreldre planlegger sammen er det ikke? Jeg ringte henne og spurte hva faen det er hun driver med. Slektningene mine skal jo også inviteres! Så spurte jeg om ikke jeg som er far til barnet skal få komme. Hun svarte ikke! Hun sa hvis jeg ikke lot henne være i fred og bare kjefter på henne så ringte hun politiet. Ja jeg var sint men for faen hvem hadde ikke blitt det? 

Like før jeg tilkaller bv så mitt barn kan få fred i fra det gale kvinnemenneske. Ikke kan jeg få snakke med henne. Ikke får jeg se ungen. Å nå får jeg og familien min sikkert ikke invitasjon til mitt eget barns dåp. Hun har bestemt navn, hun har bestemt dato, hun har bestemt faddere, hun har bestemt gjestene. Er ikke dette noe vi skal gjøre sammen? Hva faen skal jeg gjøre med dette kvinnemenneske? Sende bekymringsmelding til bv? Ignorere hele kvinnemenneske? Det triste er at jeg ikke får ha noe med ungen å gjøre da, men det får jeg jo for faen ikke uansett.

Jeg har nok problemer nå og det er nok vondt og problemer i familien min, fortjener vi ikke litt godt? Så gjør denne kjerringa alt mye verre og jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut mer. Jeg angrer som faen på at jeg blandet meg opp i ei sånn kjerring og jeg angrer på at jeg stolte på henne og ikke brukte kondom. Det går ikke an å stole på en levende sjel mer.

Jeg skjønner ikke helt, du angrer på at du ikke brukte kondom. Dvs du skulle ønske at barnet ditt ikke ble født? Hva har hun gjort barnet, banker hun ungen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aamu skrev:

Jeg skjønner ikke helt, du angrer på at du ikke brukte kondom. Dvs du skulle ønske at barnet ditt ikke ble født? Hva har hun gjort barnet, banker hun ungen? 

kutt ut å skrive innlegg baser på spekulasjoner

Anonymkode: 99eaf...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå undercover i nonneklær. Så er du i din sønns dåp uten at noen klager og du får være der i fred.  :danse:

Anonymkode: 99eaf...e3f

Nonner er katolikker og hvis moren skal ha en protestantisk dåp, er "nonnen" malplassert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Nonner er katolikker og hvis moren skal ha en protestantisk dåp, er "nonnen" malplassert. 

Så utrolig vesentlig.

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Sjørøveren skrev:

Kontaket advokat i dag. Skal kjempe en siste kamp før jeg gir opp og gir faen i alt. Kjerringa får ikke ødelegge meg til jeg ligger i grava. Hun skal ikke få lov til å ødelegge mitt barn.

som jeg har sagt hundre ganger. Jeg er ikke noe rusmisbruker mer. Selv om jeg ruset meg tidligere. Kaller dere virkelig en som har vert rusfri i noen år for rusmisbrukere? Jævlig snillt av dere. Har ikke troen på andre mennesker enn dere selv.

Ja. En alkoholiker forblir alkoholiker ut livet, selv om han er kurert.

Anonymkode: 0f40f...08c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...