Gå til innhold

Singel


Anders26år

Anbefalte innlegg

Gjest ii Fiona

Her bommer du, Khayman... gjest og HuISvingen er på den ene siden, Valentino på den andre. Jeg stiller spm ved det han sier men er absolutt ikke i noen angrepsposisjon. Og hyggeligfyr er vel egentlig bare en litt ubestemmelig masse her som ikke får bestemt seg eller tatt standpunkt til noen ting...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her bommer du, Khayman... gjest og HuISvingen er på den ene siden, Valentino på den andre. Jeg stiller spm ved det han sier men er absolutt ikke i noen angrepsposisjon. Og hyggeligfyr er vel egentlig bare en litt ubestemmelig masse her som ikke får bestemt seg eller tatt standpunkt til noen ting...?  :ler:

"Ubestemmelig masse"??!!! Hæhæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bommer du, Khayman... gjest og HuISvingen er på den ene siden, Valentino på den andre. Jeg stiller spm ved det han sier men er absolutt ikke i noen angrepsposisjon. Og hyggeligfyr er vel egentlig bare en litt ubestemmelig masse her som ikke får bestemt seg eller tatt standpunkt til noen ting...?  :ler:

bommer? Hvordan da?

Valentino på den ene siden, og Fiona på den andre...og Hu i Svingen sier det er skummelt at alle menn her inne er enig med Valentino (selv om de fleste ikke har sagt noe som helst) og Hyggeligfyr har sagt han har forsåelse for NOEN av synspunktene....

Det er mulig mitt språk var for blomstrende, men jeg aner en litt mørkere tone under innleggene, enn bare "en diskusjon"

Tror denne diskusjonen ville vært høylydt hvis den ikke var skrevet.

Men jeg skal holde mine kommentarer for meg selv framover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest attegløyma i.i.

Den massen er vel eit forgjeves forsøk på å vere nøytral eller balansert tenkjer eg :wink: Og så ser ein vel koffor Noreg ikkje heilt fiksar dette, ein blir jo dratt i alle retningar jo... Er det rart vi er med i krig, men ikkje deltakarar i krigen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu i Svingen sier det er skummelt at alle menn her inne er enig med Valentino (selv om de fleste ikke har sagt noe som helst)

Jeg sa:

Jeg synes det er direkte skremmende når gutta her inne faktisk tror at Valentino har rett!

Altså, mer ment som et tips om at hans påstander bør tas med en relativt stor klype salt... Og jeg har ikke sagt noe om alle. Faktisk har jeg ikke sagt noe om noen av dere... hehe! Selv om når også kunne vært byttet med hvis. OK?

Nok kverulering fra meg - ha en hyggelig dag alle sammen! Valentino også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ii Fiona

:hoho:

Altså - det ble fremstilt som en krig mellom meg og Valentino.

Jeg har ikke et engasjement som tilsier det i det hele tatt, det koster meg ikke en kalori å tenke på noens meninger akkurat der, men det er skrevet såpass lite håndfast at jeg stiller spørsmål ved det og forventer vel en slags klargjøring, noe som ikke skjer, noe som igjen bekrefter det jeg føler, at det ikke er noe særlig fundament i utblåsningene.

Jeg har ikke en eneste sterk følelse i den forbindelse, jeg er i høyden moderat nysgjerrig på hva som er bakgrunnen for utblåsningene - utover det er jeg høyst nøytral selv, jeg - siste side er ikke skrevet i boken om Kommunikasjon mellom mann og kvinne, og innen den siden er skrevet (not gonna happen... :ler: ) observerer jeg bare at flere har mye å lære her, også jeg.

Hvordan du får det til høres ut som en krigserklæring er litt uklart for meg, hadde du (Khayman) derimot viftet gestikulerende med ironi flagget og SAMTIDIG hylt IRONI av dine lungers fulle krefter, kunne jeg forstått det :ler: men det virker som om du faktisk tror det er - som du sier selv - en høylytt diskusjon.

Jeg forsikrer deg om at dersom jeg hadde sittet i samme rom som en person med mange av disse ytringene, hadde jeg antagelig bare reist meg og gått, fordi "god dag, mann - økseskaft" typen samtaler aldri har gitt meg noe. Jeg tror også, men dette er bare synsing og overhodet ikke dokumentert, at jeg hadde blitt avbrutt av følelsesutbrudd og spydigheter, i den grad at jeg sikkert ikke hadde fått sagt et ord. Og derigjennom, igjen - antagelig bare reist meg opp og gått. Ikke fordi jeg ikke kan ha en dialog på uenigheter, men fordi the key word må være DIAlog og ikke MONO-, og fordi innholdet er så ensidig negativt og lite nyansert at jeg tror ikke tålmodigheten min hadde holdt mer enn et par minutter inn i monologen. Vet ikke.

Jeg ser at dette kan oppfattes som negativt - egentlig vil jeg bare si at en krig, slik du fremstilte det, var ganske langt over mål, hva meg angår iallfall. Ble litt feil og gir inntrykk av at det var veldig mye verre enn det er - i hvert fall fra mitt synspunkt, jeg opplever det ikke sånn i det hele tatt.

Men vi er alle forskjellige :ler:

Synes ikke du skal furte av den grunn...?? :o

Det er vel like mye plass til dine innlegg her som hvem som helst andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klapper for Fi*

... og minner om at der er jo mye hyggeligere når vi alle kan være venner! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa:

Altså, mer ment som et tips om at hans påstander bør tas med en relativt stor klype salt... Og jeg har ikke sagt noe om alle. Faktisk har jeg ikke sagt noe om noen av dere... hehe! Selv om når også kunne vært byttet med hvis. OK?

Nok kverulering fra meg - ha en hyggelig dag alle sammen! Valentino også! :wink:

Jeg holder meg ofte unna sånne diskusjoner fordi det ofte er lett å bli tillagt andres meninger, hvis du er enig i "litt" av det de sier.

Jeg liker ikke å bli tillagt andres meninger. Leste kanskje verre ting ut av det du sa, enn det du mente.

Skal bla tilbake til mitt eget innlegg om å tolke det beste og ikke det verste ut fra det andre sier. Har noe å lære av det jeg selv sa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg ofte unna sånne diskusjoner fordi det ofte er lett å bli tillagt andres meninger, hvis du er enig i "litt" av det de sier.

Jeg liker ikke å bli tillagt andres meninger. Leste kanskje verre ting ut av det du sa, enn det du mente.

Det er jeg jo akkurat det jeg har gjort. Vært litt enig med alle - og da blir jeg automatisk en "ubestemmelig masse" (jeg skjønner det humoristiske i det altså) fordi jeg da blir tillagt begge sine meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Hvordan du får det til høres ut som en krigserklæring er litt uklart for meg, hadde du (Khayman) derimot viftet gestikulerende med ironi flagget og SAMTIDIG hylt IRONI av dine lungers fulle krefter, kunne jeg forstått det :ler: men det virker som om du faktisk tror det er - som du sier selv - en høylytt diskusjon.

...............

Jeg ser at dette kan oppfattes som negativt - egentlig vil jeg bare si at en krig, slik du fremstilte det, var ganske langt over mål, hva meg angår iallfall. Ble litt feil og gir inntrykk av at det var veldig mye verre enn det er - i hvert fall fra mitt synspunkt, jeg opplever det ikke sånn i det hele tatt.

:ler:

Skal våge meg på en siste (bort) forklaring før jeg drar hjem.

Jeg så en diskusjon, der det var to tydelige "fronter", som tydeligvis ikke hadde mye til overs for den andres synspunkter. Syntes sammenlikningen med krig var litt morsom (ikkedetatkrigermosomtaltså) og mer enn det var det ikke.

Jeg furter sjelden, men siden jeg må ut på en forklaringsrunde når jeg prøver å være morsom (på en måte som funker utmerket i virkeligheten) vurderer jeg det som fornuftig å vente med det til jeg er flikere til å bruke de riktige :ironi::ler::sjokk::nisse::hakeslepp: sånn at det jeg sier blir oppfattet sånn som det var ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Klokt valg. Vi har all evært igjennom den runden der mer med fyfy fordi vi har meninger ser du - flagget må være T y d e l i g til enhver tid ellers blir det baluba med en gang.

Jeg skjønte at du prøvde å være morsom. Sant å si så synes jeg det var morsomt også, men ville bare presisere at den en fronten ikke er meg SÅ sterkt liksom.

Himla aktivitet på singelforumet plutselig, av det mer fortvilte og desperate slaget. Er det fordi det er januar? Eh, februar? Seriøst, mener jeg? Jula over, nytt år, mukk alene - er det "nytt år nye muligheter men ikke for akkurat meg"-blues? snufser* Joiner jeg, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville bare presisere at den en fronten ikke er meg SÅ sterkt liksom.

Ikke noe front på noen som helst måte. Er vel kanskje det at jeg holder kjeft så lenge jeg er enig. Skriver stort sett kun når jeg er uenig, og da virker jeg kanskje litt kranglete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jula over' date=' nytt år, mukk alene - er det "nytt år nye muligheter men ikke for akkurat meg"-blues? snufser* Joiner jeg, altså.[/quote']

:enig_animasjon: Iallefall har jeg det sånn, enda jeg hadde tenkt å ha det akkurat motsatt nå. Så kanskje dette er noe som har rammet flere!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Pusla. Solgte vinteren til fordel for tidlig vår jeg. Jepp, snart blomstrer menneskene på Karl Johan (eller var det kastanjene i bygdøy alleé ?). Mer enn nok til oss alle uansett - kastanjer altså .... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesten

Det er vel litt begrensa kor masse vi kan sei her når vi seier alt hos deg vel?? Tenkjer no trass alt ikkje så masse på at eg er singel... :wink::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke det samme uten dere nei, jenter :wink: . De få gangene jeg har vært innom her i det siste, har det vært veldig, veldig dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - jeg har ingenting å melde for tiden, så det er litt dødt på hygfyrfronten også. Nettopp begynt i ny jobb og får ikke vært like mye på nett heller (man må faktisk jobbe litt). Og så har jeg vært langt mer sosial på grunn av ny jobb også, så da blir det mindre sosialt på nettet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...