Gå til innhold

Singel


Anders26år

Anbefalte innlegg

Familiepresentasjon har definitvt ikke noe med sivilstatus å gjøre. Noe sånt kanskje: Han går og beiter på de evige gressmarker og du er skap-nesten-forlovet?

Planer om statusrevolusjoner, neeei, har ikke det :sjenert: . Jeg er så singel at du vil ikke tro det. I hvert fall så har jeg som nyttårsforsett å ikke tenke på damer i år. Så langt har jeg holdt det, men man må jo få lov til å se litt på tanken i hvert fall. Men jeg innser at jeg sliter LITT med troverdigheten når jeg befinner meg i singelavdelingen på et Kvinneforum og attpåtil skravler med den fineste dama, og hevder at jeg ikke er her for å søke lykken. Tro det den som vil, eller måtte finne det passende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Fiona*

:o

Sander, du har sikkert ikke fått det med deg, men du må ha LØYVE for å komme her og plukke med deg Attegløyma sånn helt uten blygsel...

Jeg skal ikke skrive lange biten her, har skrevet to kilometer i dagboken om det fantastiske jentetreffet jeg hadde ikveld og mer bruk for en liten neve Prozac har jeg aldri hatt. Er du verpesyk eller lengter etter en kjæreste, ta turen innom så plukker jeg fort av deg det.

Dette blir en lykkelig som singel tråd før noen får sagt multiorgasmemeddildoen.

(Attegløyma slår Herborg ned i støvlene, for øvrig. Likheten var bare på et bilde, har sett flere nå, og jeg fikk lyst til å male henne, og jeg har aldri tatt i en pensel.)

:sjarmor:Attegløyma, kontonummeret mitt er... *fniser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Uffa, dette vart nesten voldsomt ja... :oops: Ikkje så bra nei. Men Sander, eg har sett bilder av Fiona, trur du må vere forsiktig før du bestemmer deg for kven som er den finaste dama på forumet, ho har fått betalt for bilda sine om eg ikkje tar heilt feil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander, du har sikkert ikke fått det med deg, men du må ha LØYVE for å komme her og plukke med deg Attegløyma sånn helt uten blygsel...

Eh, har han ikke løyve da ? Mener du at jeg har holdt kjeft og latt andre tale så lenge helt uten grunn :ler:

Men ærlig talt, er det gjengs at alle her bare er på besøk i singelklubben?

Er mer snakk om forskjellige løsningsmetodikker på singeltilværelsen som sådan :wink:

Velkommen i singelgjengen, Sander

Og ja, Attegløyma er pen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japan Foto ? :ler:

Jeg, Khayman, Sniken, Attegløyma og Fiona har vel snakket såpass mye sammen, så vi har utvekslet bilde for å ha et ansikt til nicket. Tror nesten du må snakke med hver enkelt jeg....

Skal ikke være vanskelig jeg da. Send meg en PM med bilde av deg selv så skal du få en link til et bilde av meg.... Synes det er greit å ha et ansikt til et nick jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å geite meg til, da... Kanskje litt frekt av meg? Men har jo hengt med på tråden fra starten, så synes jeg "kjenner" gjengangerne her litt. Starter med en PM til Lestat... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, har han ikke løyve da ? Mener du at jeg har holdt kjeft og latt andre tale så lenge helt uten grunn :ler:

Krediterer denne gentlemansgjerning.

Er mer snakk om forskjellige løsningsmetodikker på singeltilværelsen som sådan :wink:

Ambisjoner er bra.

Velkommen i singelgjengen, Sander

Takk skal du ha!

attegløyma, det var ikke bare utseendet jeg tenkte på, selv om adjektivet hadde slagside.

Fiona, din omsorg for venninner og nykommere er rørende. *setter attegløyma tilbake på øverste hylle* sånn. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

:ler:

Vælkømin til gards, her er det bare å kvesse kniven.

Neida. Vi har et utvalg flagg vi bruker, men vi kjenner hverandre så godt at vi dropper å bruke dem som regel, derfor virker ting sikkert litt skrudd på en nykommer :o Høyst forståelig.

Men vi har altså ironi flagg, sarkasme flagg og hvilket flagg du måtte ønske for øvrig.

HuISvingen - hei :vinke:

*ler*

Har sett deg her ja, selvfølgelig. Sender deg en PM.

De fleste er vel stort sett "på besøk", jeg sier det med gåseøyne fordi innerst inne så VET vi jo at tilstanden kan bli mer permanent enn det man ønsker av og til :o Planen er jo absolutt å forvinne fra denne tråden før jeg blir 97, men vi kan jo ha det moro mens vi venter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vart det stilt ja. Jeg er ute en kveld og synger med Vokalensemblet og ingen har tatt over domenet her. Var de siste dagers aktivitet bare en "Deat Cat's Bounce"? Kanskje jeg får siste innlegg. Det er vel kulere enn å få side 100?

:riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har lest litt i den mye omtalte dagboken til Fiona. Må si jeg blir lettere sjokkert over hvor langt mannfolk kan gå i sin smisking til en jente. Jeg blir kvalm av å lese slikt falskt vås fra gutter som kun er ute etter å få en jente i seng. Håper du klarer å gjennomskue dette Fiona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Vil du spesifisere litt hvem og hva du tenker på? Siden du er gjest og anonym likevel, mener jeg, så er det ingen grunn til å være diplomat.

Bring it on - hvilken smisking tenker du på? Noen jeg omtaler eller noen jeg diskuterer med?

Nå ble jeg nysgjerrig. Så skal jeg gi deg et ærlig svar på hvem som får meg til sengs eller ikke :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tenker på personer som du diskuterer med her inne, ikke en du bare omtaler. Du må vel selv også legge merke til at så fort du skriver en negativ ting om deg selv, så er det straks innlegg fra noen som vil kommentere hvor flott du er? I og for seg ikke noe galt i litt ros, men kommentarene er så overveldende at det skinner igjennom at her ønskes det "en del mer" enn kun å gi et kompliment til en venn liksom. Skikkelig falskt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Nå skal du være litt forsiktig med å mene noe om det, siden du vet fint lite om hva som foregår IRL...

Tenk om han er kjæresten min? Og så liker vi å krydre tilværelsen med KG?

Det skjer ting utenfor KG også, vet du ;-)

Ser ikke noe grunnlag for å bli så til de grader undervurdert heller, dømmekraften min pleier å funke.

Velger å se det som et velment råd, og sier tusen takk, men det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok, jeg har egentlig ikke noe med det, du har helt rett i det. Ble bare oppgitt over hvor falskt det hele virker. Bra du har kontroll da. Og ja, det var ment som et velmenende råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Fiona*

Jeg er så heldig å ha kontakt med 5-6 personer IRL, både jenter og gutter, og det er absolutt gjensidig, vi har det veldig hyggelig.

:sjarmor:

(burde jeg bli politiker?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest prestekrage

Dytter opp denne jeg og sier;

Hei, jeg er prestekrage 27år og singel (og stortrives med det (enn så lenge))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Hei du, kjekt å sjå liv i den gode gamle igjen :-) Eg er Attegløyma, Atta blant vener, nettopp fylt 30, har vore meir eller mindre singel i tre år, har planar om å endre på det innan ikkje altfor lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...