Gå til innhold

Singel


Anders26år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Hallo!! Ikkje noko å sukke for det vel!!?? Hadde du lest heile tråden så hadde du aldri sukka over at du ikkje hugsar det altså!! Eller... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Er vel positive og negative ting med alt, tenker jeg. Og man lengter alltid etter det man ikke har.

Jeg er intet unntak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Litjmæ
Vi har jo diskutert side opp og ned at den der ikkje betyr enig for oss. Hmmm' date=' sa du desperate og sorry?? :o [/quote']

Eeh.... :o :o jeg vet ikke når jeg trampa deg så hardt på tærne jeg da, men... var hvert fall ikke meninga... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Lestat er frekt og freidig rappet fra Vampire Chronicles. Likte fortellingen godt jeg. Jeg hadde egentlig laget meg et annet nick først, men hadde oppgitt feil mailadresse ,så jeg fikk aldri begynt å bruke det nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest attegløyma i.i.
Sorry, no er det eg som ikkje er med... Vi har skravla om at den enig animasjonen ser ut som ein som driv med... hmmm, sengeaktivitetar som vi sjølvsagt knapt hugsar kva er her i singeltråden....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja' date=' Lestat er frekt og freidig rappet fra Vampire Chronicles. Likte fortellingen godt jeg. Jeg hadde egentlig laget meg et annet nick først, men hadde oppgitt feil mailadresse ,så jeg fikk aldri begynt å bruke det nicket.[/quote'] Det er interessante bøker ja, likte filmen og eg, men det gjorde visst ikkje kritikarane. Ikkje så godt som eg likte den i alle fall :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte "Interview with the vampire" jeg også. Har du sett Queen of the damn også ? (synes ikke den var like bra).

Favoritten er vel Memnoch the devil, men den er ikke filmatisert.

Tror det blir inne og tidligkveld på meg i dag gitt. Klarer knapt å holde øynene oppe nå. Å sitte opp til klokka 4 om natten for så å være på jobb klokka 9, var kanskje ikke noe sjakktrekk nei. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev siste melding kl 14 (ca) nå er det kommet 10 sider til ...PÅ en halv dag!!

Dere er gale alle sammen...GALE...hører dere meg...!!

*Khayman roer seg ned og fortsetter å lese*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:briller:

Her ska'kke no'n modde stenge tråden nei......... :tunge1:

Jeg konstanterer at dere på side 96 var redd jeg skulle stenge tråden på side 99........ men neida - det rakk jeg jo ikke da............ dere er jo sååå kjappe på tastene at jeg blir helt :o

Ikke for det altså - jeg hadde ikke tenkt å ødelegge for dere. Men - en annen ting........... Kan jeg også bli med den 26. februar eller :sjenert:

Er singel jeg også nemlig.......... også holder jeg meg innenfor alderssegmentet på ----> 50 også :oops:

Gud for en interessant kveld vi kunne fått sammen....... med Hygfyr og FI og Pusla og Sniken og Usikker og Lestat og og og og og................. ja for ikkje å gløyme ho Attegløyma :tunge1:

Herlige er dere - alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Nei, har ikkje sett filmatiseringa av fleire av dei bøkene eg. Har vore meir hekta på teikneseriar enn bøker når det gjeld slik litteratur. Har lese nokre Anne Rice bøker, men langt frå alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
:briller:

Her ska'kke no'n modde stenge tråden nei......... :tunge1:

Jeg konstanterer at dere på side 96 var redd jeg skulle stenge tråden på side 99........ men neida - det rakk jeg jo ikke da............ dere er jo sååå kjappe på tastene at jeg blir helt :o

Ikke for det altså - jeg hadde ikke tenkt å ødelegge for dere. Men - en annen ting........... Kan jeg også bli med den 26. februar eller :sjenert:

Er singel jeg også nemlig.......... også holder jeg meg innenfor alderssegmentet på ----> 50 også :oops:

Gud for en interessant kveld vi kunne fått sammen....... med Hygfyr og FI og Pusla og Sniken og Usikker og Lestat og og og og og................. ja for ikkje å gløyme ho Attegløyma :tunge1:

Herlige er dere - alle sammen :klem:

Seff, du kan jo vere med!! Uten deg hadde vi blitt flytta til snikk- snakk for lengst jo!!!! Velkommen i blant oss :vinke: Send Fi ein PM, så ordnar nok det seg ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klart du kan bli med !.

Forresten, kan ble feil ord, skal mente jeg. Vi må da passe på moderatoren vår. Fiona koordinerer så send kontaktinfo til henne. Hun sitter vel med ganske mange mailadresser og bilder etter hvert vil jeg tro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' har ikkje sett filmatiseringa av fleire av dei bøkene eg. Har vore meir hekta på teikneseriar enn bøker når det gjeld slik litteratur. Har lese nokre Anne Rice bøker, men langt frå alle.[/quote']

Tegneserier? Sa noen tegneserier.........

*Khayman spisser ørene i retning Attegløyma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, å, å. Utrolig lenge siden jeg leste noe Sandman ja. Noen som sa at tegneserier ikke kan være kunst? Trodde ikke det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...