Chandra Skrevet 12. november 2016 Forfatter #121 Del Skrevet 12. november 2016 4 timer siden, LilleMy1989 skrev: Takk for tips ang treningsapp Vi er kommet skikkelig igang med trilleturer endelig! Bekkenet har jo ikke vært så medgjørlig tidligere Og jeg trenger virkelig å trene litt funksjonell styrke og stabilisering... grøss så slapp jeg er Det virker som du koser deg skikkelig. Det gjør vi og når jeg får sove nok Eller jeg kunne nok tenkt meg å være hjemme leeenge Digg at treningen funker! Den appen er genial altså! Har du lastet den ned? Eller om den er genial vet jeg vel forsåvidt ikke før jeg har gjennomført hele programmet. Vil tro at det vil hjelpe bra på bekkenet ditt også? Satser på det! Jeg koser meg veldig altså. Gruer meg til å begynne å jobbe. Tenker nesten ut hvordan jeg kan jobbe mindre å være mer hjemme. Hadde jeg ikke fått sove hadde jeg klikket for jeg er grusom uten søvn. Ser du frem til å jobbe igjen? ---- Ble litt endringer i planene i kveld. Mannen ringte på vei hjem fra Oslo og sa vi kunne dra til svigers på middag. Da hadde jeg allerede laget pizzadeig men fant ut at den kunne stå i kjøleskapet til i morgen. Så da dro vi dit. Gikk først en time i skogen med hunden og så spiste vi der. Nå er det leggeprosjekt på mini. Tror jeg må ta over fra mannen. Hun sovnet men så hadde hun bleieuhell og da var det full rulle igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 13. november 2016 Forfatter #122 Del Skrevet 13. november 2016 God søndag! Mannen tok morgenstell på mini i dag og jeg gikk morgentur med hunden. Herlig! Mini sovnet ikke før rundt 23:30 men sov til gjengjeld til 07:30 før vi duppet litt til. Håper kveldene blir litt bedre snart igjen. I dag skal vi fyre i bålpanna og får besøk av svigerbror og dama med hundene. Da blir det full fart i hagen! Ellers skal vi fortsette med litt rydding og organisering her og der. I går fant jeg 3 bukser å kvitte meg med. Det går sakte men sikkert fremover. Føler jeg fyller en bærepose med klær jevnlig nå, og jeg shopper egentlig sjeldent klær! Orker ikke å ha et hus som er fullt av ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 14. november 2016 Forfatter #123 Del Skrevet 14. november 2016 Mini sovnet 22:00 i går og hun ligger i senga enda! Har fått mat to ganger da. Men allikevel! Det ble en fin dag i går og mini sov i vogna mens vi grillet pølser og marsmallows. Avrundet kvelden med italiensk pizza. Fikk ikke ryddet så mye som planlagt men vi fikk hentet en henger vi skal fylle med ting til søppelfyllinga. Blant annet teltet som blåste avgårde tidligere i høst. Nei nå våknet mini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 14. november 2016 Forfatter #124 Del Skrevet 14. november 2016 Mini våknet ikke allikevel så da sitter jeg her fremdeles. Babycall med kamera er gull! I dag skal jeg rydde i alt undertøy og sokker. Spennende planer altså! Skal vel også ut på trilletur som vanlig. Hunden er helt utslitt etter gårsdagens tur og timesvis med lek i hagen. Sover godt ved siden av meg i sofaen og bjeffer litt i søvne. Til helga er det dåp. Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 14. november 2016 #125 Del Skrevet 14. november 2016 På Saturday, November 12, 2016 den 22.49, Chandra skrev: Den appen er genial altså! Har du lastet den ned? Eller om den er genial vet jeg vel forsåvidt ikke før jeg har gjennomført hele programmet. Vil tro at det vil hjelpe bra på bekkenet ditt også? Satser på det! Jeg koser meg veldig altså. Gruer meg til å begynne å jobbe. Tenker nesten ut hvordan jeg kan jobbe mindre å være mer hjemme. Hadde jeg ikke fått sove hadde jeg klikket for jeg er grusom uten søvn. Ser du frem til å jobbe igjen? Nei ikke enda så det var bra du minte meg på det Håper det altså! Nå har jeg begynt å bære mer og, og det kjennes i bekkenmuskulaturen hjelper på. Nei gjør nok ikke det. Har ikke en jobb jeg trives i og må til å søke jobb til etter permisjonen pga for liten stilling og mye usikkerhet. Så var det bare å finne ut hva jeg skal søke på Godt å holde på med ett ryddeprosjekt. Jeg holder på å sortere og pakke vekk klær O har vokst ut av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 15. november 2016 Forfatter #126 Del Skrevet 15. november 2016 Har ikke tid til å skrive her fordi jeg har fått ryddedilla. Eller KonMari dilla. Har strøkent klesskap og har så langt 7 bæreposer med klær, vesker og diverse som skal i klescontaineren! Alt fra kjoler til uteklær. Nå er jeg på regntøy og sko har jeg ikke kommet til. For en befrielse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 15. november 2016 Forfatter #127 Del Skrevet 15. november 2016 Halleluja. Hadde makspulstest på slutten av spinningtimen i dag og jeg er DØD. Kom opp i 201 i puls men tror jeg muligens har en litt høyere makspuls da låra døde litt før pusten i dag. Gjetter på 203/204 kanskje? Er spent på hvordan kroppen føles i morgen. Fikk i alle fall krampetendenser i låra i dag. Er i alle fall klar for svømming i morgen. Godt man ikke skal bruke beina så mye når man crawler. Er forøvrig oppe i 9 poser med klær/vesker/tekstiler nå som skal UFFes nå! Følger Marie Kondi sitt opplegg og det er faktisk helt genialt. Jeg har alltid vært interessert i organisering men aldri fått ryddet så bra som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 15. november 2016 #128 Del Skrevet 15. november 2016 Hmmmm, Marie Kondi? Må Google! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 16. november 2016 #129 Del Skrevet 16. november 2016 Så bra du har fått rydda så mye! Jeg kasta store mengder ting da vi flytta, og da vi skulle pakke ut av klessekkene ble jeg kvitt tre plastposer til. (Mye fordi flyttinga på slutten ble litt sånn "aaaargh, må bli ferdig, *kaste alt nedi svarte søplesekker*! Det føles godt å få orden på ting! Makspulstest høres slitsomt, men gøy ut! Det er digg å ta seg heeeelt ut sånn etterpå! Skulle gjerne vært hjemme og fiksa og ordna som deg, jeg. Jobb er kjedelig, og å fikse er ganske gøy! Ikke så lett å få tid til alt i helga når man liksom skal rekke over alt mulig annet i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 16. november 2016 Forfatter #130 Del Skrevet 16. november 2016 Svarer dere senere. Har nemlig bedt mamma og tanten til pappa på blomkålsuppe om under to timer og skal videre å svømme klokken 4. Kroppen er helt død etter i går. Akkurat nå angrer jeg på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 16. november 2016 Forfatter #131 Del Skrevet 16. november 2016 Og vi har dåp på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 17. november 2016 Forfatter #132 Del Skrevet 17. november 2016 Svømminga i går gikk så bra! Fikk med en venninne som driver med triathlon og svømmer aktivt og fikk mange gode tips! Jobbet mye med å bruke armene riktig og i dag er jeg faktisk litt støl. Tror svømming er min nye favorittaktivitet snart. Ryddet også i ALLE skoene mine i går kveld og fikk kastet 8 par! Holdt på med det rundt midnatt. Mannen mente det hadde klikket for meg og det er det mulig at det hadde også. Nå står alle mannens sko ut over hele spisestuebordet slik at han må gjøre det samme etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 17. november 2016 #133 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg elsker å få sånne ryddekick! Googlet Marie Kondo og plutselig hadde jeg bestilt boka hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 17. november 2016 Forfatter #134 Del Skrevet 17. november 2016 1 time siden, Weebs skrev: Jeg elsker å få sånne ryddekick! Googlet Marie Kondo og plutselig hadde jeg bestilt boka hennes Yey! Føler meg rett og slett litt høy på rydding. Jeg har ikke boken men har hørt halve som lydbok på youtube nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 18. november 2016 Forfatter #135 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Blæ. Var litt kvalm og uggen i magen i går og er det fremdeles litt i dag. Er også kjempetrøtt og vil helst bare sove. Sikkert fått et eller annet. Håper det ikke var bakterier fra vannet på onsdag. Nå har vi vært i kirken for å møte presten og gå igjennom dåpen. Er masse som må gjøres klart men jeg orker ikke akkurat nå. Mannen og jeg skal bruke hele dagen i morgen men jeg ble egentlig litt stresset nå og føler jeg burde begynne i dag. Liste for i dag og i morgen: - Brette og rydde på plass klesvask og vaske en maskin - Rydde vekk utvokst babytøy og gravidklær - Vaske hele huset - Skifte på seng - Kjøpe hvit duk - Kjøpe ingredienser til kake og bake den - Kjøpe inn brus, farris og kaffe - Lade og gjøre klart speilreflekskamera - Kjøpe lyserosa roser - Dekke bordet og pynte - Ikke minst - gå tur med hund og passe på baby Kanskje en liten lur hjelper på motivasjonen. Mini sover i vuggen sin akkurat nå. I går fikk vi ryddet i skoene til mannen og vi hev to fulle bæreposer. Endret 18. november 2016 av Chandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 19. november 2016 #136 Del Skrevet 19. november 2016 Nå er det lenge siden jeg har skrevet her inne. Den mammamage appen er kjeeeempe kjedelig etterhvert som man øker i nivåer, men den gir gode resultater så det er verdt det. Kommer til å bruke den etter fødselen denne gangen også. Lykke til med dåp i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 19. november 2016 #137 Del Skrevet 19. november 2016 Masse lykke til med dåp!! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 19. november 2016 Forfatter #138 Del Skrevet 19. november 2016 Tusen takk dere! Nå begynner det å hjelpe her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 20. november 2016 #139 Del Skrevet 20. november 2016 Lykke til med dåpen i dag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 20. november 2016 Forfatter #140 Del Skrevet 20. november 2016 Tusen takk! 💕 Nå er dagen over og den har vært så fin!! Virkelig gått over all forventning. Jeg er så stolt av babyen vår og hjertet er liksom sprekkeferdig av kjærlighet. Kan ikke forstå at jeg har laget noe som er så bra. Nå gjenstår bare et tonn oppvask! Sliten.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå