Gå til innhold

Alle gode ting er 4?

tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhoi, ikke noe tvil der i alle fall :) Jeg drister meg til å gratulere jeg, selv om du er litt i tvil/sjokk foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jill skrev:

:bolledeig:Jeg danser videre for deg! Hvordan reagerte mannen på de gode nyhetene da? :laugh:

Han er nok delvis i sjokk som meg, og samtidig tilbakeholden med å feire etter forrige SÅ 😑

4 minutter siden, miore skrev:

Åhoi, ikke noe tvil der i alle fall :) Jeg drister meg til å gratulere jeg, selv om du er litt i tvil/sjokk foreløpig!

Jo takk takk 😃😃😃

Begynner å demre litt nå....

Sist var jo streken svak og utydelig og endte i SA, nå er den sterk og uten tvil!

Spent på en hCG test 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, se her da! :yvonne: Gratulerer så mye! Skal se at dette går så fint så, og det ordner seg alltids med tanke på barnehagefristen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Pjusk skrev:

Oi oi, se her da! :yvonne: Gratulerer så mye! Skal se at dette går så fint så, og det ordner seg alltids med tanke på barnehagefristen :jepp:

Ja du din snik som "jinkset" dette :fnise:

Haha! Takker og bukker :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tr.heimspia83 skrev:

Ja du din snik som "jinkset" dette :fnise:

Haha! Takker og bukker :lillesky2:

Jeg? :phaedra::fnise:

Jeg ble jo plutselig "alene" om å være prøver her likevel nå da.. :ler: jaja, jeg får glede meg over dere andres graviditeter frem til det klaffer hos meg også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Pjusk skrev:

Jeg? :phaedra::fnise:

Jeg ble jo plutselig "alene" om å være prøver her likevel nå da.. :ler: jaja, jeg får glede meg over dere andres graviditeter frem til det klaffer hos meg også :nigo:

Haha. Ja du ble plutselig det... Beklager 😇😇😇

Ikke helt planlagt...

Heldigvis kan man ikke planlegge alt i livet, og ting skjer for en grunn. Så vi får se videre 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tr.heimspia83 skrev:

Haha. Ja du ble plutselig det... Beklager 😇😇😇

Ikke helt planlagt...

Heldigvis kan man ikke planlegge alt i livet, og ting skjer for en grunn. Så vi får se videre 😉

Det går heelt fint :nigo:

Gleder meg til å høre om reaksjonen til minien når han får vite at han skal bli storebror :rodmer:  Er nesten det jeg gleder meg mest til selv når jeg (forhåpentligvis) blir gravid igjen.. Reaksjonene til småtrolla :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pjusk skrev:

Det går heelt fint :nigo:

Gleder meg til å høre om reaksjonen til minien når han får vite at han skal bli storebror :rodmer:  Er nesten det jeg gleder meg mest til selv når jeg (forhåpentligvis) blir gravid igjen.. Reaksjonene til småtrolla :fnise:

Ja vet du,  jeg og 😃😃😃

Han er jo helt småtussete rundt babyer og sitter sidnav dem å bare titter med blanke øyne på dem 😍 Sånn helt hypnotisert!

Så jeg tror han vil bli overrasket og glad! Leker litt med tanken om å gi en overraskelse i påskeegget i år, men det kan være vanskelig å bortforklare om påskeharen da 😂😅

Skal i allefall fortelle med et par pittesmå sko i en boks og et ULbilde ❤

Nei altså... Først må dette gå bra og vi må komme oss dit!  SLUTTE å planlegge før jeg vet litt mere ståa 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ruccula skrev:

Gratulerer så mye!!! :nordvesta::nordvesta:

Takk takk 😃😃😃😃

Hvordan går det med deg? Føler deg tryggere på hva som skjer eller sitter med klumpen i halsen enda og undrer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Takk takk 😃😃😃😃

Hvordan går det med deg? Føler deg tryggere på hva som skjer eller sitter med klumpen i halsen enda og undrer? 

Jeg føler meg på ingen måte trygg. Har jo så lite symptomer at jeg synes det er vanskelig å ha trua på at det finnes noe levende inni der :P

Nå driver jeg nedtelling til neste ul som er 1 mars :) jeg hååååper at spira lever og er frisk da :)

Og du da? Hvor langt er du på vei nå? :) noen symptomer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ruccula skrev:

Jeg føler meg på ingen måte trygg. Har jo så lite symptomer at jeg synes det er vanskelig å ha trua på at det finnes noe levende inni der :P

Nå driver jeg nedtelling til neste ul som er 1 mars :) jeg hååååper at spira lever og er frisk da :)

Og du da? Hvor langt er du på vei nå? :) noen symptomer? 

1 mars ja 😃 Det er heldigvis ikke lenge til!

Her er jeg vel 4 + 4 om jeg har skjønt det rett...

Har imponerende lite tull denne gangen jeg 🤔 Vonde og store pupper, øm og støl i magen og har slike krampetrekninger/menssmerter i ny og ne... Veldig svingende humør da og gråt masse når jeg hører et utsnitt fra talen kongen vår hadde etter Utøya 😂 Tårevåt på jobb 😇

Er forresten DØDSTRØTT ute av en annen dimensjon, samtidig som jeg sliter med å sove 😑 Først iskald, så hetetokter så kald igjen osv osv... Trodde at det bare hang i etter bronkitten forrige uke. Skjønner jo NÅ at det kanskje er et symptom 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA... DETTE FORTJENER EN CAPSLOCK SETNING ALTSÅ :strix::strix::strix:

Er ekstra glad jeg stakk innom i kveld altså :lur: Så gøy.. Jeg hadde liksom på følelsen av at det kom til å slå til når det ikke passet så bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, Kakaoen skrev:

HURRA... DETTE FORTJENER EN CAPSLOCK SETNING ALTSÅ :strix::strix::strix:

Er ekstra glad jeg stakk innom i kveld altså :lur: Så gøy.. Jeg hadde liksom på følelsen av at det kom til å slå til når det ikke passet så bra :ler:

:fnise: Takk takk! 

Er så "typisk" at man ikke kan planlegge ting da gitt :sjenert: 
Her kommer skjebnen å smeller en gigantisk "Fuck you, du bestemmer ikke noe, dette skal skje NÅ!" i trynet på meg :hoho:

Herregud, det begynner rolig å gå opp for meg... 
Eller, gjør det egentlig det? 
Gubben nekter plent å reagere enda sier han! Må få tatt en måling av hCG å se den høy før vi tørr å tenke for mye.... Tror det var en som brant seg med å drømme litt tidlig sist ja :dry:

Skal prøve å komme meg innom legekontoret i lunsjen i dag, så krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt han er avventende - det er jo en slags beskyttelsesmekanisme :) Jeg var sånn selv da jeg omsider ble gravid med snuppis, for eneste gangen jeg hadde klart å bli gravid på forhånd endte det med SA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

:fnise: Takk takk! 

Er så "typisk" at man ikke kan planlegge ting da gitt :sjenert: 
Her kommer skjebnen å smeller en gigantisk "Fuck you, du bestemmer ikke noe, dette skal skje NÅ!" i trynet på meg :hoho:

Herregud, det begynner rolig å gå opp for meg... 
Eller, gjør det egentlig det? 
Gubben nekter plent å reagere enda sier han! Må få tatt en måling av hCG å se den høy før vi tørr å tenke for mye.... Tror det var en som brant seg med å drømme litt tidlig sist ja :dry:

Skal prøve å komme meg innom legekontoret i lunsjen i dag, så krysser fingrene! 

Jeg kjenner meg jo meget godt igjen i hvordan mannen din tenker.  Man tørr ikke ha forhåpninger forsi man vet at skuffelsen blir så stor. 

Han begynner nok å glede seg etterhvert :) når dere har vært på ul osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, miore skrev:

Skjønner godt han er avventende - det er jo en slags beskyttelsesmekanisme :) Jeg var sånn selv da jeg omsider ble gravid med snuppis, for eneste gangen jeg hadde klart å bli gravid på forhånd endte det med SA!

Ja det er nok noe der ;)
Det verste er at han hadde brukt gårsdagen på å google og finne ut av hva han har av rettigheter/lønn/permisjon osv som selvstendig næringsdrivende i går :fnise::hjerte:
Altså han må bare SI at han er avventende og ikke vil reagere noe helt enda, men jeg tror nok at det er noen tanker han ikke klarer å gjemme helt unna likvel ;) 

7 timer siden, Ruccula skrev:

Jeg kjenner meg jo meget godt igjen i hvordan mannen din tenker.  Man tørr ikke ha forhåpninger forsi man vet at skuffelsen blir så stor. 

Han begynner nok å glede seg etterhvert :) når dere har vært på ul osv :)

Ja det gjør han helt sikkert :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...