Jill Skrevet 21. februar 2017 #301 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg danser videre for deg! Hvordan reagerte mannen på de gode nyhetene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 21. februar 2017 #302 Del Skrevet 21. februar 2017 Åhoi, ikke noe tvil der i alle fall Jeg drister meg til å gratulere jeg, selv om du er litt i tvil/sjokk foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #303 Del Skrevet 21. februar 2017 5 minutter siden, Jill skrev: Jeg danser videre for deg! Hvordan reagerte mannen på de gode nyhetene da? Han er nok delvis i sjokk som meg, og samtidig tilbakeholden med å feire etter forrige SÅ 😑 4 minutter siden, miore skrev: Åhoi, ikke noe tvil der i alle fall Jeg drister meg til å gratulere jeg, selv om du er litt i tvil/sjokk foreløpig! Jo takk takk 😃😃😃 Begynner å demre litt nå.... Sist var jo streken svak og utydelig og endte i SA, nå er den sterk og uten tvil! Spent på en hCG test 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 21. februar 2017 #304 Del Skrevet 21. februar 2017 Oi oi, se her da! Gratulerer så mye! Skal se at dette går så fint så, og det ordner seg alltids med tanke på barnehagefristen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #305 Del Skrevet 21. februar 2017 21 minutter siden, Pjusk skrev: Oi oi, se her da! Gratulerer så mye! Skal se at dette går så fint så, og det ordner seg alltids med tanke på barnehagefristen Ja du din snik som "jinkset" dette Haha! Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 21. februar 2017 #306 Del Skrevet 21. februar 2017 1 time siden, tr.heimspia83 skrev: Ja du din snik som "jinkset" dette Haha! Takker og bukker Jeg? Jeg ble jo plutselig "alene" om å være prøver her likevel nå da.. jaja, jeg får glede meg over dere andres graviditeter frem til det klaffer hos meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #307 Del Skrevet 21. februar 2017 8 minutter siden, Pjusk skrev: Jeg? Jeg ble jo plutselig "alene" om å være prøver her likevel nå da.. jaja, jeg får glede meg over dere andres graviditeter frem til det klaffer hos meg også Haha. Ja du ble plutselig det... Beklager 😇😇😇 Ikke helt planlagt... Heldigvis kan man ikke planlegge alt i livet, og ting skjer for en grunn. Så vi får se videre 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 21. februar 2017 #308 Del Skrevet 21. februar 2017 1 time siden, tr.heimspia83 skrev: Haha. Ja du ble plutselig det... Beklager 😇😇😇 Ikke helt planlagt... Heldigvis kan man ikke planlegge alt i livet, og ting skjer for en grunn. Så vi får se videre 😉 Det går heelt fint Gleder meg til å høre om reaksjonen til minien når han får vite at han skal bli storebror Er nesten det jeg gleder meg mest til selv når jeg (forhåpentligvis) blir gravid igjen.. Reaksjonene til småtrolla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 21. februar 2017 #309 Del Skrevet 21. februar 2017 Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #310 Del Skrevet 21. februar 2017 1 time siden, Pjusk skrev: Det går heelt fint Gleder meg til å høre om reaksjonen til minien når han får vite at han skal bli storebror Er nesten det jeg gleder meg mest til selv når jeg (forhåpentligvis) blir gravid igjen.. Reaksjonene til småtrolla Ja vet du, jeg og 😃😃😃 Han er jo helt småtussete rundt babyer og sitter sidnav dem å bare titter med blanke øyne på dem 😍 Sånn helt hypnotisert! Så jeg tror han vil bli overrasket og glad! Leker litt med tanken om å gi en overraskelse i påskeegget i år, men det kan være vanskelig å bortforklare om påskeharen da 😂😅 Skal i allefall fortelle med et par pittesmå sko i en boks og et ULbilde ❤ Nei altså... Først må dette gå bra og vi må komme oss dit! SLUTTE å planlegge før jeg vet litt mere ståa 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #311 Del Skrevet 21. februar 2017 29 minutter siden, Ruccula skrev: Gratulerer så mye!!! Takk takk 😃😃😃😃 Hvordan går det med deg? Føler deg tryggere på hva som skjer eller sitter med klumpen i halsen enda og undrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. februar 2017 #312 Del Skrevet 21. februar 2017 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #313 Del Skrevet 21. februar 2017 28 minutter siden, Småkjekset skrev: Gratulerer Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 21. februar 2017 #314 Del Skrevet 21. februar 2017 2 timer siden, tr.heimspia83 skrev: Takk takk 😃😃😃😃 Hvordan går det med deg? Føler deg tryggere på hva som skjer eller sitter med klumpen i halsen enda og undrer? Jeg føler meg på ingen måte trygg. Har jo så lite symptomer at jeg synes det er vanskelig å ha trua på at det finnes noe levende inni der Nå driver jeg nedtelling til neste ul som er 1 mars jeg hååååper at spira lever og er frisk da Og du da? Hvor langt er du på vei nå? noen symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #315 Del Skrevet 21. februar 2017 1 time siden, Ruccula skrev: Jeg føler meg på ingen måte trygg. Har jo så lite symptomer at jeg synes det er vanskelig å ha trua på at det finnes noe levende inni der Nå driver jeg nedtelling til neste ul som er 1 mars jeg hååååper at spira lever og er frisk da Og du da? Hvor langt er du på vei nå? noen symptomer? 1 mars ja 😃 Det er heldigvis ikke lenge til! Her er jeg vel 4 + 4 om jeg har skjønt det rett... Har imponerende lite tull denne gangen jeg 🤔 Vonde og store pupper, øm og støl i magen og har slike krampetrekninger/menssmerter i ny og ne... Veldig svingende humør da og gråt masse når jeg hører et utsnitt fra talen kongen vår hadde etter Utøya 😂 Tårevåt på jobb 😇 Er forresten DØDSTRØTT ute av en annen dimensjon, samtidig som jeg sliter med å sove 😑 Først iskald, så hetetokter så kald igjen osv osv... Trodde at det bare hang i etter bronkitten forrige uke. Skjønner jo NÅ at det kanskje er et symptom 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 21. februar 2017 #316 Del Skrevet 21. februar 2017 HURRA... DETTE FORTJENER EN CAPSLOCK SETNING ALTSÅ Er ekstra glad jeg stakk innom i kveld altså Så gøy.. Jeg hadde liksom på følelsen av at det kom til å slå til når det ikke passet så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #317 Del Skrevet 22. februar 2017 8 timer siden, Kakaoen skrev: HURRA... DETTE FORTJENER EN CAPSLOCK SETNING ALTSÅ Er ekstra glad jeg stakk innom i kveld altså Så gøy.. Jeg hadde liksom på følelsen av at det kom til å slå til når det ikke passet så bra Takk takk! Er så "typisk" at man ikke kan planlegge ting da gitt Her kommer skjebnen å smeller en gigantisk "Fuck you, du bestemmer ikke noe, dette skal skje NÅ!" i trynet på meg Herregud, det begynner rolig å gå opp for meg... Eller, gjør det egentlig det? Gubben nekter plent å reagere enda sier han! Må få tatt en måling av hCG å se den høy før vi tørr å tenke for mye.... Tror det var en som brant seg med å drømme litt tidlig sist ja Skal prøve å komme meg innom legekontoret i lunsjen i dag, så krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 22. februar 2017 #318 Del Skrevet 22. februar 2017 Skjønner godt han er avventende - det er jo en slags beskyttelsesmekanisme Jeg var sånn selv da jeg omsider ble gravid med snuppis, for eneste gangen jeg hadde klart å bli gravid på forhånd endte det med SA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 22. februar 2017 #319 Del Skrevet 22. februar 2017 3 timer siden, tr.heimspia83 skrev: Takk takk! Er så "typisk" at man ikke kan planlegge ting da gitt Her kommer skjebnen å smeller en gigantisk "Fuck you, du bestemmer ikke noe, dette skal skje NÅ!" i trynet på meg Herregud, det begynner rolig å gå opp for meg... Eller, gjør det egentlig det? Gubben nekter plent å reagere enda sier han! Må få tatt en måling av hCG å se den høy før vi tørr å tenke for mye.... Tror det var en som brant seg med å drømme litt tidlig sist ja Skal prøve å komme meg innom legekontoret i lunsjen i dag, så krysser fingrene! Jeg kjenner meg jo meget godt igjen i hvordan mannen din tenker. Man tørr ikke ha forhåpninger forsi man vet at skuffelsen blir så stor. Han begynner nok å glede seg etterhvert når dere har vært på ul osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #320 Del Skrevet 22. februar 2017 8 timer siden, miore skrev: Skjønner godt han er avventende - det er jo en slags beskyttelsesmekanisme Jeg var sånn selv da jeg omsider ble gravid med snuppis, for eneste gangen jeg hadde klart å bli gravid på forhånd endte det med SA! Ja det er nok noe der Det verste er at han hadde brukt gårsdagen på å google og finne ut av hva han har av rettigheter/lønn/permisjon osv som selvstendig næringsdrivende i går Altså han må bare SI at han er avventende og ikke vil reagere noe helt enda, men jeg tror nok at det er noen tanker han ikke klarer å gjemme helt unna likvel 7 timer siden, Ruccula skrev: Jeg kjenner meg jo meget godt igjen i hvordan mannen din tenker. Man tørr ikke ha forhåpninger forsi man vet at skuffelsen blir så stor. Han begynner nok å glede seg etterhvert når dere har vært på ul osv Ja det gjør han helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå