Gå til innhold

Alle gode ting er 4?


tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Ruccula skrev:

:klem: 

Det er surt med negativ test. Men ja som du sier så må du nesten prøve å  gjøre det beste ut av dagen, selv om skuffelsen er stor :(

Klem til deg! 

 

:hug: takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Kakaoen skrev:

Så kjedelig med negativ test da.. Når testet du positivt med førstemann?

Høres fælt ut med den spiralen da :bond: Jeg er din totale motsetning. Kjenner ikke en døyt når spiralen settes inn, tas ut, celleprøve, sjekke åpning..Totalt følelsesløs livmortapp :ler: Føles som å bli fingra bare :hoho: Bare sånn for å slenge ut en TMI :ler: 

Dere har ikke vurdert å bare hoppe av i svingen i mens da? Jeg hadde en MA i september2014, og ble gravid med lillebror i juni 2015. Mellom der så hoppet vi av i svingen. Også pga bhge inntaket, og at jeg ikke følte meg helt klar for et barn til etter opplevelsen med MA´en. Første måneden mannen fikk være med gjennom svingen igjen ble jeg gravid :fnise: 

For selv med dårlig planlegging i forhold til bhge så var det ikke verdens ende om jeg ble gravid mellom der. :) Man finner jo alltid en måte å løse ting på i en periode :jepp: 

Positiv test dagen før mensen med jr. Det blir vel ala 13 dpo....

Kjenner at jeg ønsker meg litt nummen livmortapp enkelte ganger 🤔

Jo har vurdert om vi skal hoppe av i svingen, men det er litt krise for oss om det skal bli et uhell i mellomtiden :edie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jill skrev:

Jeg krysser fortsatt fingrene for at du får en mega overraskelse til bursdagen din. :sjenert:

 

:hug:

Vet ikke om jeg skal teste eller ei i morgen....

Frister fordi det ville vært fantastisk, men samtidig kan det bli en veldig trist bursdag.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går liksom rundt på jobb å prøver å overbevise meg selv og kroppen om at den må slutte å tulle sånn :bond:

Kjenner på puppene for å bekrefte at de kun er normalt litt ømme, men de er mye mere øm enn vanlig :sprettoy:

Møtte på en gammel kjenning i sted som jeg ikke har snakket med på nærmere 10 år. Hun har både giftet seg og fått en sønn som nå er 1.5 år gammel. Jeg er oppdratt til å ikke være dømmende og åpen for folk og at deres valg er hva som passer dem, og respektere det. Skal sies at jeg jobber som yrkessjåfør og det er for mange et veldig sosialt lavt ansett yrke. Det kom tydelig frem :raven:

Jeg elsker jobben min og er veldig flink i den! Syntes det var skikkelig Ufint og unødvendig. Ikke direkte sagt, men spurte ikke noe om meg og mitt. Typisk dog....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tr.heimspia83 skrev:

:hug:

Vet ikke om jeg skal teste eller ei i morgen....

Frister fordi det ville vært fantastisk, men samtidig kan det bli en veldig trist bursdag.... 

Ja, det er sant. Kanskje best å vente til dagen etter da om ikke tanta har kommet. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jill skrev:

Ja, det er sant. Kanskje best å vente til dagen etter da om ikke tanta har kommet. :klem:

Ja, klarer ikke helt å bestemme meg. Kjøpte inn en GT just in case...  :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen!!! :nordvesta::kake:  (Håper jeg ikke får et skummelt personlig spørsmål)

Dumt at det ikke ble drømmegaven i dag, men da kan du ihvertfall nye kaffen og what not med god samvittighet! :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!!! :nordvesta:

Kjipt at det ikke klaffet denne mnd men det kommer nye muligheter :)

Jeg feirer deg med en stor kopp kaffe jeg og :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du fortsatt tviholder på halmstrået. Kommer til å gjøre det samme selv dersom det ikke blir positiv test. :troest:

Gjett om det er dyrt med sånne behandlere! Jeg har sikkert svidd av 10.000 siste to årene! :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er dyrt med behandling, både på mennesker og dyr!! :( Hunden min er i perioder hos fysio en gang i uken. Og kostet 1000 kr pr gang :link:

 har sikkert vært der 30 ganger :fart2:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jill skrev:

Skjønner godt du fortsatt tviholder på halmstrået. Kommer til å gjøre det samme selv dersom det ikke blir positiv test. :troest:

Gjett om det er dyrt med sånne behandlere! Jeg har sikkert svidd av 10.000 siste to årene! :daane: 

Ja er liksom 800 første timen, så 500 kr pr oppfølgingstime :bond: 
Men for all del, om jeg blir frisk og rask så er det jo verdt pengene! :yvonne:

3 timer siden, Ruccula skrev:

Ja er dyrt med behandling, både på mennesker og dyr!! :( Hunden min er i perioder hos fysio en gang i uken. Og kostet 1000 kr pr gang :link:

 har sikkert vært der 30 ganger :fart2:

Ja de vet å ta seg betalt! 
SÅ dyrt for hund også? :frkk: Whoooah, glad at pelsdyret vårt er frisk og rask enda ! *bank i bordet*
Man vet jo aldri når noe kan dukke opp, så man må være glad for de gode periodene! 

Endret av tr.heimspia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Der kom TR gitt 😊

Hoppet på vekta i dag og kunne registrere 4 kg opp på 1 uke 😣😨 Galskap!

Kroppen min er vist veldig dårlig til å være gravid, men superflink til å samle på vann :fnise: Meg og kamelene 🐪🐫 Haha!

Ble sittende å prate litt med gubben i gårkveld. Kommer ikke utenom at jeg er skuffet over at dette tar tid og blir lei meg. Snakket litt omkring det med hva vi gjør under veis med en pause. Han mener at det er jeg som har vært så bastant på å måtte treffe innen bh plass, noe jeg ikke har tenkt over særlig mye :klo:

Så vi får se om vi MÅ ta en pause og eventuelt hvor lenge... Leker litt med tanken om å bare prøve videre likevel og ta ting som det kommer. Ingen EL tester da jeg vet at EL kommer 1-2 dager etter slimet....

🙄🤔

Ja det er utrolig hvor mye vann kroppen binder før mensen, også fort mensen kommer så slipper den alt igjen :)

Åh, så dere har bestemt dere for å ikke ha pause likevel? :) så da sees vi på IKM februar tråden da :laugh:...igjen! :bolledeig:

Jeg skal kun ha en måneds pause og det er den syklusen som begynner i slutten av mars og el er i april. Da vil termin være 29.12 og det er langt fra optimalt synes jeg. Så jeg har 2 forsøk til før pause. 

Ellers har jeg droppen crionen og håpet mitt nå er at mensen kommer når den skal og at det ikke blir mer tull med en snodug kropp. 2 -3 uker til nestr EL,  La tiden gå fort!!:bond:

Endret av Ruccula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tr.heimspia83 skrev:

Tja..

Hittil leker jeg med tanken om å prøve igjen i mai 😅 Vil være stor aldersforskjell på et barn født i januar og desember samme år på skolen f.eks, så må avvente til vi treffer nytt år på termindato 🤔 Herregud.... Jeg er ille :fnise:

Litt deilig å få mensen og, er STUPtrøtt på jobb (oppe kl 04), så jeg kjøpte meg en STOR energidrikk i sted 😉😂

Mmmmm..... 

Fordelen med å avvente litt er at jeg får tid til å ordne opp i min egen kropp i mellomtiden, og kanskje korrigere opp litt på arrene fra siste operasjon 🤗 Det kunne jeg ikke gjort som gravid!

Den crionen din høres helt vill ut  😯😩😧😦

Hvem har vel lyst på alle de bivirkningene der!?!?!? Nei vet at jeg aldri skal prøve den !

Jepp, crione kan jeg på ingen måte anbefale. Jeg satt på do i halve natt med den verste renna magen i historien. Tok masse immodium til slutt for å få det til å stoppe. 

Men mange får jo ingen bivirkninger av den,  så det er vel bare meg som er så følsom eller noe :klo:

Jeg er helt enig i at det optimale er å vente til nytt år altså! Det er jo absolutt en fordel, det var egentlig min plan også.. Men jeg er såpass gammel og har ingen barn fra før, og har tydeligvis møtt på vanskligheter.  Så jeg tør ikke vente jeg :grine:. Jeg lurer litt på å søke på andre jobber, og da bør man jo absolutt ikke ha store graviditetsplaner heller.... Off... Føler livet står så på vent nå.  Men et sted går grensa, og det er en unge som blir født 29.12 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...