Gå til innhold

Alle gode ting er 4?


tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Valgte aksjer :rodmer:

Den berømte "barneTV-timen" gikk med på kos i dusjen og litt :humpe: etterpå...

Jr kom inn på soverommet en tur for å få hjelp til å åpne en flaske. Skjønte ikke helt hvorfor vi var i senga under dyna 😂 "Vi tørker oss etter dusjen" :legrine:

Gjett om vi kommer til å høre den i ettertid selv da 😇

 

Ingen EL enda, og gubbeluren var kjempekjælen og så god i går ❤

Gjetter EL rundt torsdagen så spørs om vi kjører litt aksjer hver dag nå 😉

Så bra! Sender litt EL-støv med på veien :nordvesta:

Haha! Har et lignende minne fra min egen barndom. Foreldrene mine hadde soverom en trapp ned fra mitt. Jeg våknet en natt og går ned og rett før jeg åpner døren hører jeg låsen går opp. Når jeg åpner døren kaster en naken pappa seg under dyna. :ler: Jeg skjønte nok ingenting da, men i ettertid så, ja.. :rodme: 

45 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Høres kjent ut 😉😂

Samme humoren som her i hus da altså 😉😂 Bra det!

Ja, men jeg var et øyeblikk usikker på om han tullet eller ikke. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Fungerte flott det :tommelopp: 
Positiv EL-test her i kveld, så da får vi legge inn enda litt aksjer og krysse fingrene videre :strix:

Jeg har bursdag den 20 januar, så da spørs det om jeg kanskje får en positiv test eller TR i bursdagsgave gitt.... :sol:

Så bra! :nori: Krysser fingrene for tidenes bursdagsgave! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende. Krysser fingrene for positiv test i bursdagsgave. Det fikk jeg i fjor sommer :lur: Eller blir det forfjor nå kanskje? :klo: 2015 i hvertfall :ler: 

Det er så irriterende at man må planlegge når barna skal bli født i forhold til bhgeplass altså. Her er det så kamp om plassene at har man juli/augustbarn med rett på plass får man det ikke her i nærområdet alikevel fordi de barna som er født tidligere på året prioriteres. Om ikke man har prioriteringer da. Så man blir jo litt lurt, for de kan jo risikere å måtte kjøre til andre siden av byen for å få plass :sjenert: 

Så vi får plass med februarbarn og søskenpri.. Men må jo ha ulønna perm en stund. Så ja. Vanskelig begge veier her :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.1.2017 den 20.50, tr.heimspia83 skrev:


Såååå!!!! Tankene svirrer... Som vanlig :fnise:

 

Burde het "Rotehode dagboka" denne her :laugh:

Så spennende å følge deg! Og rotehode-dagbok er det full forståelse for her i alle fall - blir mildt sagt mange tanker på èn gang med denne prøvinga.

Jeg ville ikke tenkt på det med trening om jeg var deg - jeg tenker at de avslapningshormonene som utløses etter trening bare er kjempepositive og motvirker alt prøvingsstresset. Det er i alle fall min teori :fnise:

Håper så inderlig spiren sitter denne måneden så dere slipper å vente til barnehagereglene tillater prøving igjen! :)

 

Hilsen Mrs W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Gode poenger med de avslappende hormonene :tommelopp:

Hvordan går ventetiden din? En uke på DPO og en uke igjen til IKM for deg er det ikke? 
Føler du deg mere Zen? :pinar: 
Jeg føler meg alltid 100% bedre etter en lengre yoga økt i allefall :biggrin:

Ventetiden min går litt som din - har liksom ikke helt troen på denne runden uten at jeg kan forklare det :P En uke igjen ja, hvis syklusberegningen er riktig! :) Hihi, jeg er litt mer zen faktisk. Har ikke greid å holde meg unna alt mulig informasjonsmateriell om prøving og graviditet, men har greid å gjennomføre de andre tingene jeg hadde satt meg fore. Må trene litt mer på meditasjon for å få det til skikkelig, men tror det kan bli bra på sikt! 

 

Hilsen Mrs W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2017 den 10.08, tr.heimspia83 skrev:

Da er man 3 DPO og første tablett WY er inntatt med morgenkaffen :tommelopp:

Hodet et totalt fraværende i dag.... Huhey hvordan dagen her skal gå :kari: 
Jeg er vant med 5-7 (max 7) timer søvn pr natt, og i dag tidlig fikk jeg sove lengre.... Kroppen sa "ja takk" og dundret inn 3 timer ekstra! 
Joooda.... Skulle trodd at det var noe jeg enten trengte eller burde fått, våknet av en skikkelig uggen drøm, hodepine og dårlig humør :frkk: 
Var meningen at vi skulle ut på skitur i går, men 3 pluss og regn fristet veldig lite. I steden ble det så vi dro å tittet på barnecrossere til jr, og fikk bekreftet det vi i grunn trodde i forhold til modell, fabrikant, høyde og hvor "solide" de forskjellige er. Ved første butikk nektet jr plent å prøvesitte. Full baluba, hyling ute av en annen verden og all lurerier fungerte ikke. Da ble gubben lei og sa at nå drar vi. Han fikk gjentatte ganger valget om å enten dra eller prøvesitte den vi var for å se på. Nektet begge deler, men ville IKKE dra! Tårer, snørr og brøøøøling! 
STOLT 4års mamma gitt :raven:
Endte opp med det vi så ofte har måttet de siste månedene, å faktisk sette meg ned å prat til han normalt. Forklare ståa og han måtte ta et valg. Da kom det snikende ut at han var redd/bekymret for å prøve alene. Da er det helt ok at vi kan prøve sammen å sitte på. Ting er så mye enklere når han kan forklare hvorfor og ikke bare brøle slik småbarn gjør. 
Kom oss så inn og opp på sykkelen. Grisestolt og ville ikke av igjen :tongue: Barn i et nøtteskall! haha! 

Håper at cross-miljøet vil få han litt tøffere til å prøve ting han egentlig er litt vâr på. Han er en "stormunnet" liten tass som er grisetøff i sitt eget hode, men backer ut fullstendig når det kommer til stykket :fnise: Helt sikkert normalt for alle barn, men jeg har jo ingen andre å sammenligne med! 

Nå er snart den store kaffekoppen tom og det venter juletrefest på oss i ettermiddag. Må bare finne ut når det begynner, for det glemte jeg i farta å notere ned :lol:

Spørs om vi rekker noe ski først da, for gubben fant senga igjen så fort jeg stod opp :tunge1: 

Heeeeldig du som er i DPO :P

Her venter jeg på EL, er såå utolmodig :P

Det er så myye venting i denne prosessen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, tr.heimspia83 skrev:

Ikke fått noe EL enda heller? Den kroppen altså.... Sender litt EL-støv :nordvesta:

Er bare dag 10 ;) men takk for støvet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo hvordan går det i DPO land? ;)

Er du 5 dpo nå?? Bare 5 dager til du kan teste da?? Åh spennende!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...