Gå til innhold

Alle gode ting er 4?


tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å hjelpes.. Andre sine bråkete unger skjønner jeg godt blir slitsomt. Spesielt når de er litt "grenseløse" :P 
Det er noe helt annet når sine egne bråker på den måten vil jeg tro. Mine har ikke kommet helt dit enda. Men minsten har hatt lange perioder med hylskriking i bilen og jeg er jaggu blitt herda :ler: 

Så herlig han er da :rodmer: Digg når de oppsøker kosen. Min gjør også det innimellom og det er jo det aller beste som finnes. Bare tenk når de blir tenåringer og vi knapt får lov til å gi de en klem :grine:

Så greit å ta den sex praten da. Jeg har ikke helt tenkt ut hva jeg skal si når den tid kommer her. Han spør jo om alt mulig, så det kommer vel :P Vet bare at jeg IKKE skal skylde på storken :hoho: 

Hurra for positive tester. Happy humping :nigo: (du får kaste deg på mannen når du kommer hjem fra jobb… Mens han sover :P ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg kjenner jeg er misunnelig på deg som har en unge som vil leke alene jeg da :sjenert: Min er totalt motsatt. Vil ha noen med seg HELE tiden. Klarer ikke leke alene.. Men han kan leke så lenge jeg er i rommet. Så stua her er jo bombardert med leker. Og jeg som håpet de skulle være på rommet istedenfor. Oh well :klo: 

Min har også begynt å få et kraftigere temperament og ikke minst at han lukker ørene og ikke hører etter på hva jeg sier. Og det er jo ikke så kult når man blir sinna heller :sjenert: 

Krysser fingra for at kjappisene har gjort susen :nigo: Fikk du møtt han i døra i dag også? :P 

Og så flink du er som trener. Jeg var så flink men har ikke vært det den siste måneden. Og det merkes på hele kroppen :( Skjerpings igjen snart altså :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Au.. hørtes ut som en heftig omgang :bond:  Og stakkars mannen som er sååå forvirra da :ler: Han går kanskje å håper at babylagninga tar et par mnd slik at happy humping every day pågår videre :ler: 

Oi stakkars da han var baby. Men du skrev vel at det ble en veldig hard fødsel? :klo: Og slik jeg har skjønt det er det ikke uvanlig at de får låsninger av sånt. Så var jo bra du fant ut av det.

Er typisk at neste er stikk motsatt. Lille krabat er veldig annerledes enn broren. Venninna mi utbrøt: Han er jo en helt annen baby jo :hoho: Ehh ja :fnise:  Men Mr V var kjempeskeptisk til fremmede og han her bryr seg knapt. Fornøyd med oppmerksomhet. Også er han med utforskende og prøver mer på ting enn broren. Så han har ålt seg mye tidligere og er mye mer uredd når han driver og klatrer på ting. Sist fikk jeg ha alle tingene mine i fred for Mr V plukket aldri på de. Slik er det ikke denne gangen :sjenert:  Men merker forventingene mine er stadig at de skal være like. De er jo laget av det samme materialet og støpt i samme form.. :hoho: Men neida.. Er jo riktignok logisk. Jeg er ikke lik mine søsken heller :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Festesmerter eller fisesmerter :fnise: Når er ikm?

Så flink han er som er så forsiktig. Jeg er litt motsatt der. Nå Mr V tar i knuselige ting går hodet mitt i katastrofemodus og jeg ser jo det værst tenkelige :hoho: Så jeg lar han nok ikke utfolde seg like mye som han kan klare. Har i det siste blitt mye oftere vanlige glass fremfor plastikk. Da han som halvannetåring begynte i bhgen her vi bor ble jeg sjokkert over at de små drakk melk av slike kardemommeby kopper i bhgen :fnise:  De koppene er jo alt for dyre etter min smak. Ja jeg er litt gjerrig :ler: 

Tror du er ganske normal som har noen ting du ser på som viktigere enn andre ting. Jeg er ganske like der i forhold til å slå. Sånn skal ikke min ungen heller bli :lur: Har aldri hørt at han har slått noen i bhgen. Men hender han prøver seg på oss og det finner jeg meg ikke i. Også er jeg veldig på at han skal høre på meg. Altså når jeg sier nei, stopp eller kom her så skal han gjøre som jeg sier. At han hopper i sofan mens han spiser en pepperkake han har knabbet fra kakeboksen er jo ikke alltid såååå nøye på :ler: 

Hvem er det hos dere som er den "strenge" da?
Her hos oss er det meg :plystre: Mannen prøver seg innimellom, men er veldig flink med å komme med tomme trusler. Så er ofte at junior ikke hører på han. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig med fridag og snø! :rodmer: Vi bor også ved sjøen. Her er det ikke kommet noe og jeg tviler på det gjør det før jul. 

Så spennende med 7 dpo! Tror jeg har vært litt for mye inne på tolk EL- og GT-trådene i det siste, for i natt drømte jeg at jeg måtte hjelpe en venninne å tolke en GT. Og hun var gravid. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...