Gå til innhold

Alle gode ting er 4?


tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

1 time siden, tr.heimspia83 skrev:

Husker ikke eksakt, men omkring mnd 4.5/5 begynte jeg å kjenne det godt, og gikk med krykker fra mnd 6.5 :sprettoy:

Huff...det håper jeg at jeg slipper..  Hvordan skal jeg få gått turer med hundene med vondt i bekkenet??. Jeg reserverer meg herved fra sånne plager :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Ruccula skrev:

Huff...det håper jeg at jeg slipper..  Hvordan skal jeg få gått turer med hundene med vondt i bekkenet??. Jeg reserverer meg herved fra sånne plager :opplyser:

Det gjør du rett i ! 
Jeg og! :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med fosterdiagnostikk og sykehuset. Fått time til tidlig ultralyd + samtale med lege hos dem samme dag, men den 20 april, altså etter påska :dry: 
Hadde virkelig håpet oppe for å få sett lille spirrevipp der inne før vi "offentliggjør" noe i påska... 
Så jeg skal bestille en privat UL før påske :biggrin:

Blir litt tett oppfølging de dagene :fnise:

- Første legetime den 19 hos fastlege, morgenurin og standard oppfølging. 

- UL + spesialist lege den 20, morgenurin og oppfølging jeg ikke aner hva er :tongue:

- Ernæringsfysiolog/fedmepoliklinikken samme uken for å snakke/få info av dem... 

Skal være greit å holde tunga beint i munnen den uken tror jeg :pinar:

 

Nå er jr avlevert i barnehagen! Sov lenge og våknet ikke før 8 i dag :sFun_sleeping: Trøtt unge gitt! 
Rolig start på dagen med deilig egg og bacon til frokost før vi ruslet til bh i stormen ute! For det blåser noe så forferdelig her ! 
(sokker i alle dørene så de ikke skal slamre i vinden :fnise:)

 

Så nå er frokosten, vitaminenen og en svipptur innom KG ferdig, og jeg finner senga igjen! 
Sove noen timer, dusje og kveldsvakt på jobb ! 

Satt å skrev opp alle vaktene mine frem til ferien (juni) i sted, og innser at jeg orker ikke å skrive lengre enn det. Aner ikke hvordan formen er etter ferien, men dersom det samme skjer denne runden som med jr, så er jeg ikke mye arbeidsfør de siste månedene :ohmy: JEG har bestemt at jeg skal jobbe så lenge jeg får plass på jobb! Helt til den magen stopper meg, og ikke bekkenet! 
Så jeg må vel legge inn 1-2 timer yoga i dag også for å forebygge :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Da har jeg snakket med fosterdiagnostikk og sykehuset. Fått time til tidlig ultralyd + samtale med lege hos dem samme dag, men den 20 april, altså etter påska :dry: 
Hadde virkelig håpet oppe for å få sett lille spirrevipp der inne før vi "offentliggjør" noe i påska... 
Så jeg skal bestille en privat UL før påske :biggrin:

Blir litt tett oppfølging de dagene :fnise:

- Første legetime den 19 hos fastlege, morgenurin og standard oppfølging. 

- UL + spesialist lege den 20, morgenurin og oppfølging jeg ikke aner hva er :tongue:

- Ernæringsfysiolog/fedmepoliklinikken samme uken for å snakke/få info av dem... 

Skal være greit å holde tunga beint i munnen den uken tror jeg :pinar:

 

Nå er jr avlevert i barnehagen! Sov lenge og våknet ikke før 8 i dag :sFun_sleeping: Trøtt unge gitt! 
Rolig start på dagen med deilig egg og bacon til frokost før vi ruslet til bh i stormen ute! For det blåser noe så forferdelig her ! 
(sokker i alle dørene så de ikke skal slamre i vinden :fnise:)

 

Så nå er frokosten, vitaminenen og en svipptur innom KG ferdig, og jeg finner senga igjen! 
Sove noen timer, dusje og kveldsvakt på jobb ! 

Satt å skrev opp alle vaktene mine frem til ferien (juni) i sted, og innser at jeg orker ikke å skrive lengre enn det. Aner ikke hvordan formen er etter ferien, men dersom det samme skjer denne runden som med jr, så er jeg ikke mye arbeidsfør de siste månedene :ohmy: JEG har bestemt at jeg skal jobbe så lenge jeg får plass på jobb! Helt til den magen stopper meg, og ikke bekkenet! 
Så jeg må vel legge inn 1-2 timer yoga i dag også for å forebygge :hoppe:

Deilig med tett oppfølging da!! Også fint at dere også får fosterdiagnose :)

Jeg har det litt på samme måte som deg i uke 12-13. Den 30 mars skal jeg på sykehuset på ul,  den 1 april skal jeg på fosterdiagnose og 5 dager senere skal jeg til fastlegen. :P

Sov godt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt privat UL den 1 april :nordvesta:

Litt av en dag å ha det på, så får håpe at ingen der borte prøver seg på en dårlig spøk under undersøkelsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ups :fnise:

Jeg har i flere uker vurdert å spørre en kollega om når det er forventet termin i.o.m at hun har blitt litt "rundere" ganske kjapt de siste månedene... 

I dag er jeg veldig glad for at jeg ikke har gjort det :tongue:

Lunsjen hennes bestod av: 

- Sjokolademilkshake

- En pakke LiKlenning (slike smurte lefser)

- En Sjokolade-youghurt

- En boks med påskeegg (slike fylte sjokolade-egg)

- og i sekken hadde hun en stor pose med potetgull :laugh:

 

Så da tror jeg at jeg konkluderer i mitt stille sinn med at det er fordi hun er litt yngre enn meg, aldri har hatt en fast jobb tidligere som i tillegg er veldig lite fysisk, og driver å "skeier ut" for tiden :erter:

DET ville vært ubehagelig for henne å bli spurt om graviditet da altså!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, huff-nå måtte jeg le litt her ;) FOR en lunsj å ha med seg?? Kanskje ikke rart at det kommer noen kg...

Så spennende med UL :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, LillyBe skrev:

Haha, huff-nå måtte jeg le litt her ;) FOR en lunsj å ha med seg?? Kanskje ikke rart at det kommer noen kg...

Så spennende med UL :) 

Ja ikke sant :sjokkbla: 
En ting er å unne seg noe godt (noe jeg er altfor "flink" til), men noe annet å fråtse i godis  :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte forresten på kollegaen min som fikk kjenne på hormonene på tirsdagen :edie:

Beklaget så utrolig mye, men han lo bare egentlig av hele greia :icon_lol:
Hadde overhode ikke tenkt over det, merket noe eller tatt noe til fornærmelse/ettertanke. 
Men han satte dog pris likevel på at jeg beklaget og syntes det var synd at jeg hadde gått å fundert på det og vært bekymret for at han hadde reagert :fnise: Atter en gang hormonene som spiller meg et lite puss... haha! :phaedra:

 

I gårkveld hadde jeg noen skikkelige "tak" i magen som fikk meg bekymret! 
Sånn typ skikkelig vonde kramper, slik at jeg måtte stoppe opp på jobb å vente til de ga seg, flere runder. 
Der og da var jeg usikker på om det kunne ha vært noe med minste å gjøre, men etter hvert kom det vist mye :fart2: 
Såååå.... Var vel noe jeg hadde spist! Takk lov :skratte:

 

Etter 5 timer søvn i natt sitter nå jr å titter bittelitt barnetv mens jeg våkner til.... 
Levere i bh før jeg setter nesen hjem igjen og senga atter en gang :natti:

 

Vi må vel spørre om barnevakt den 1 april dersom sambo skal også være med... 
Mine foreldre er ikke hjemme nå, så da må det bli svigermor. Ooooog, da må kanskje nyheten ut?!
Kjenner at jeg kvier meg veldig for å si noe så tidlig, i allefall siden hun er "bygdas SeogHør" og ikke klarer å holde noe for seg selv :rolleyes: Fantastisk flott dame altså, men bare SÅÅååååå pratesyk og ekstremt dårlig til å ikke fortelle ting videre! 

Tar imot gode forslag for unnskyldning for barnevakt 2 timer på en lørdag sånn plutselig......? 
(Pliz hjelp!?) 

Ønsker jo å dele nyheten med henne også samtidig som med mine foreldre i påska, men ikke i uke 10 i grunn.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva som kom i posten i går :nordvesta:

Dette skal i "overraskelsesboksen" til jr :rodmer:

 

Er dødsskummelt å ha kjøpt noe allerede, herregud! ALLEREDE ! 
Krysser fingrene for at jeg ikke har "jinkset" noe ved å gjøre det..... :sarkasme:

20170316_084641.jpg

Endret av tr.heimspia83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine :rodmer: 

Skjønner følelsen, hadde litt av det samme når jeg kjøpte påskeeggene til lillemor og minsten 😛 Og vi har tripptrapp til han og jeg har tinget et nyfødtsete til den :ler: Greit jeg er kommet lengre enn deg, men følelsen er ikke borte enda :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der har jeg prøvd å hoppe over til graviditetsdagbok i steden for prøver.... 

 

Samme tittel på den dagboken om noen vil være med videre å titte der ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...