Gå til innhold

Alle gode ting er 4?


tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

Det er helt vilt hvordan man går inn i en boble under fødselen. Også husker man slike bruddstykker soleklart.

Med Mr V husker jeg da hodet stod i åpningen sa jm at nå står hodet her, vil du kjenne. Og jeg BRØLTE ut: NEEEEEEEI… Også lo de av meg :ler: 

Husker fra begge denne følelsen av at ræva skal sprenges og jeg ga totalt F i om hele meg ble delt i to bare den helvettes ungen kom seg ut :ler: Jeg er en ganske hissig fødekvinne :hoho: 

Men de har rett når de sier at nr 1 baner vei og huler ut. Mr V pressa jeg i 40 min, og lille krabat kom på under 10 min :P 

Håper låret blir bedre :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

Ja kjempegod tid før graviditet i april gitt :edie:
Ja kroppen gjør det den må for å berge. Jeg fikk han ut til slutt på pur vilje, sinne og redsel! 
Men jeg hadde gjort det om igjen uansett :hjerte:

Feilprodusert du da :kose: 
Men er det noe som påvirker deg i hverdagen, eller er du kun bærer av tullet?

Litt feilprodusert ja :fnise: Men jeg tror nok biologien slo inn da jeg valgte mann å slå meg til ned med, for han er den sunneste, friskeste fyren jeg kjenner - så jeg håper jo at hans gener trumfer mine litt... :P Jeg påvirkes litt av hypermobiliteten i form av at det er enkelte typer trening jeg ikke kan gjøre, og noen helt få huslige ting jeg ikke får til uten å få skuldrene ut av ledd. Smerter har jeg bare når det er skikkelig kaldt ute og jeg akklimatiseres alltid etter noen dager :)  Men den 4%-feilvaren jeg også har er jeg mer redd for å videreføre. Den medfører ikke noe trøbbel nå som jeg er voksen, men har krevd mange runder kirurgi og arbeid for å rette opp i gjennom barndommen. Det var nok ikke så kult for foreldrene mine, og ikke noen høydare for meg heller. Så jeg krysser veldig fingrene for at vi får se på UL at vi er innenfor de 96%! Men vi skal vel takle det om det ikke gikk bra også :)

Jeg skal ikke gå på symptomjakt på dine vegne her, men ååå så spennende med alt du skriver! Murringer og sår mage - og er ikke det å være superfrossen også litt typisk? Jeg var så kald en uke etter eggløsning at jeg spiste brødskive til middag fordi det å stå i på det oppvarmede kjøkkenet vårt å lage mat var bare altfor kaldt. :P 

Jeg hadde ikke greid å holde meg lenger enn til mandag med testing jeg ... :fnise:

God helg til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrefred! Tror noen må ha litt bøyde sosiale antenner. :klaske:

Jeg har vært åpen med 5 venninner om SAen og at vi prøver på ny. Fryktet det kom til å bli mas om det har klaffet nå, men de har vært flinke. :) Til alle andre som lurer så lyver jeg så det renner av meg. Som regel er det mamma som spør, men hun får vente til en stund etter det har klaffet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2017 den 18.34, tr.heimspia83 skrev:

 

Åhhh...kom borti siteringsknappen og siterte feil innlegg. Det er SÅ IRRUTERENDE!! jeg får det ikke bort igjen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Da hopper vi rett inn i 10 DPO :mynona:
Burde, skulle og ville testet i dag, men ingen test liggende :sprettoy:

Skal innom et apotek i dag og se hva jeg kan få tak i. 

Hvor får jeg kjøpt de billigste GT som ikke bestilles over nett mon tro....? :sukk: 
Burde tenkt over dette tidligere kanskje! 

Jaja. Hodet har null tro på denne prøverunden, og kroppen er hellig overbevist om at den er gravid igjen gitt! :fnise:
Er ikke lett å bli klok på! 
Våknet i dag til tidenes :fart2: ! Haha! Når man nesten skremmer seg selv :biggrin: 
Fortsatt støl og øm i magen, puppene kjennes ut som om de skal eksplodere og er ganske ømme, og jeg har regelmessig utflod/våthet hele tiden down there. Ellers kjennes ting helt ok ut i grunn :klo: 
Og DET forvirrer meg! 
I november synes jeg å huske at jeg var smålig hormonett rundt denne dpo dagene....? 
Må sette meg å bla tilbake i dagboken, dog jeg tror ikke jeg kanskje skrev ned alt da :roll:

Skal nyte min koffeinfrie kaffe før jr står opp nå! 
Just in case så skal jeg prøve å kutte koffeinet helt. Så dersom gravid så er iallefall den "faren" borte for å miste. Likevel om annbefalingene er 1-2 kopper pr. dag er ok. 
Får se når jeg skal jobbe kveld til 00.30 i natt... Godt mulig jeg trenger en kaffekopp da isteden for nå ja ;)

Dpo 10! Heldiggris!!

Jeg har testet positivt fra dpo 11 de gangene jeg har vært gravid :) og frs 12 dpo var testene sterke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Da er GT kjøpt inn 🙃

Så får vi se om jeg må tisse i natt eller ei 😉😂

 

Mini oppdatering gitt. Ei jeg kjenner har nettopp blitt gravid. Ei trivelig dame som hører til samme område som meg t.o.m 😃 Så dersom det klaffer så er vi kanskje noen dager i mellom i termin og vil få både samme oppfølging i svangerskapet OG ende på samme termingruppe 😉

Både rart og ok. Hun er ofte en dame som tar stor plass rundt seg, men jeg setter pris på at hun ikke legger ting imellom. Da vet man hvor man har folk 😉 Liker best det i grunn! Men kjenner mange som synes hun er max snodig og de skjønner i allefall ikke vennskapet vårt 😅😅😅

Men jeg tar da litt stor plass i blant jeg også 😇

Spennende!

Men spørs om jeg feiger ut i morgen eller ei..... 😏🙄😎

Det blir spennende!  Legg inn bilde så fort du har tatt testen da :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...