Gå til innhold

Alle gode ting er 4?

tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

Jeg reagerte på hvordan man omtaler barn som av forskjellige grunner trenger spesialpedagogisk hjelp. Ingen grunn til å hisse seg opp. Men det her er tr.heimspia sin dagbok så starter ingen stordiskusjon her. Tror jeg har fått fram poenget mitt i forrige innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, skjønner at det er din måte å bearbeide ting på. Men samtidig vet du ikke hvem som er innom her å leser å ikke og du gjør ikke så mye for å anonymisere tredjeparten heller. Du har da skrivd hvor du bor hen flere ganger og at det er så mange 7 åringer som går i bhg i det området tror jeg ikke er vanlig. Ja, det er din dagbok hvor du kan skrive hva du vil men samtidig ligger den åpen for alle som vil lese. Da burde du kanskje ha noe slags filter på hva du legger ut også. Du omtaler fortsatt gutten som "Apa" ser jeg. Du er ei voksen dame..Men jeg tror jeg slutter av her jeg for vi tenker nok bare veldig ulikt og tror ikke du skjønner helt poenget mitt. Men uansett, lykke til videre med alt.☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tankefull morgen her. 

Har konkludert med at jeg har delt for mye på nett, og ikke helt er klar for å bli gjenkjent for det. 
Så her kobler jeg ut fra prøveperiode og KG. 

Ønsker dere alle videre lykke til og får se om jeg sniker meg innom en gang igjen for å sjekke ståa til alle dere flotte damer jeg har blitt "glad" i her inne :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Tankefull morgen her. 

Har konkludert med at jeg har delt for mye på nett, og ikke helt er klar for å bli gjenkjent for det. 
Så her kobler jeg ut fra prøveperiode og KG. 

Ønsker dere alle videre lykke til og får se om jeg sniker meg innom en gang igjen for å sjekke ståa til alle dere flotte damer jeg har blitt "glad" i her inne :ninuskapus:

neeeeeeei!! Dont leave us :(

Jeg vil bare si at det jeg vet om deg er at du jobber som yrkessjåfør, har en sønn og en hund. Du bor i trondheim, er født i 83 og liker motor cross.

Med andre ord, du kunne vært ganske mange tusen kvinner.

:( lov meg at su kommer innom å hilser på da! Evt ta kontakt ned PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd du følte du måtte fjerne så mange av innleggene i dagboken din. Håper du stikker innom en gang i blant, og spesielt når dere er klare for å starte prøvingen igjen. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer tilbake når dere tenker å starte prøvingen igjen. Tror vi kommer til å ta en liten prøvepause også nå, så kanskje vi sees igjen her inne når den tid kommer? :jepp: Du kommer i alle fall til å bli savnet her inne :klemmer:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh dere flotte damer :hug:

Jeg oppdaget i dag at en del ting jeg har skrevet burde være private. Jeg har skrevet i både glede, sorg, sinne og frustrasjon. Men om jeg ser tilbake på det så er det veldig sannsynlig at menneskene rundt meg kan bli såret over mine tanker og talefrihet her inne. Det ønsker jeg ikke under noen omstendigheter ;)

Så hittil stenges denne sånn gradvis og jeg kommer nok tilbake, trolig under et annet navn. Noe riv ruskende rart :fnise: 
Kan jo IKKE holde meg unna dagbøkene deres :nei: I allefall når dere har fine små spirer enten i magen eller på vei til å bli i magen :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du ikke tenker å forsvinne helt :klemmer:

Får holde et øye med deg, og se når du dukker opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ooookey? 

Jeg skulle avslutte denne dagboken, og det er jo ok. 

Men så sitter jeg her plutselig med 2 streker i hånden en kveld?!?  :klo:

Jeg aner ikke hva jeg skal tenke... 
Tror ikke jeg klarer å reagere i grunn! 

Trodde (tydeligvis) at EL slimet rundt den 31 antydet at jeg fikk EL ala den 1/2/3, meeeeeen, ut i fra den "o`store internett-kalkulatoren" så var EL den 5. Og den 5 var vi jo strengt tatt kanskje ikke forsiktig da... :klaske:

Min første reaksjon var "ÅÅÅÅ NEIIIII" etterfulgt av tårer og bannskap! Dette skal jo IKKE skje enda! Vi skal IKKE komme utenom bh-start! 
En kjapp termin-kalkulator viser termin 30.10.17   :jolie:

Tørr ikke å tenke helt i de baner enda, for jeg leste av testen etter 20/30 minutter.... Så det kan jo hende at det er feil! 

Har hatt diarè i 3 dager nå, og er utrolig trøtt og sliten. Har helt tomme jern-lager og går på massiv jern-tilskudd for å få de opp. Fikk påfyll med B12 injeksjon i dag da det også kunne være en årsak til slappheten! 
Eneste "symptomene" jeg har var at puppene ble skikkelig ømme for 3 dager siden samtidig som magen ble øm og rar. Helt logisk i forhold til at mensen skulle kommet ala de siste dagene.... 

Jaha...? 

Hjelp meg til å reagere da damer :bond:
Ny test i morgen tidlig for å i heletatt vurdere flere tanker! 

Endret av tr.heimspia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Jill skrev:

Awmahgaaw!! :nordvesta: Det er jo ikke tvil med den testen der! Gratulerer så mye @tr.heimspia83! Dette går fint selv om det er utenfor barnehageopptak! :mynona:

Holy fuck! Kan dette virkelig ha skjedd?!?! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Holy fuck! Kan dette virkelig ha skjedd?!?! :bond:

Haha, ja, jeg sa jo at å hoppe av i svingen kunne føre til dette. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jill skrev:

Haha, ja, jeg sa jo at å hoppe av i svingen kunne føre til dette. :nigo:

Haha! 
Jooooda, jeg vet jo i grunn det :sjenert: 

Men ja, ikke engang tvil i dag tidlig. Var oppe å tisset rundt 4 i natt pga dårlig mage, så da var jeg jo ganske forberedt på at det ikke ville være 2 blå når jeg så skulle teste 2 timer senere... Joda. Like sterk strek som kontrollstreken :laugh:

Lurer på om dette begynner å synke inn litt likevel.... :rodmer: 
Herregud! 
Vi skal bli en 2barns familie! Skrekk og gru og blanding av fryd :hoho:
Ble (selvfølgelig) liggende våken til laaaangt på natt å tenke... Skikkelig ulurt når jeg går en 9 timers vakt i vente på jobb, men hjernen ville IKKE slutte å tenke! 
Lurer på reaksjonen til minien når han får vite at han skal bli storebror! Han kommer til å bli så glad :skya: 
Det MÅ jo bare filmes! 

Haha! 

Nei, en ting av gangen. hCG-prøve i løpet av uken, men ikke noe stress med det..... 
Stod jo forran speilet i helga og tenkte "hva som skjer med brystvortene da?", jooo... Skjønner hodet, kroppen er gravid og det er nok helt innenfor! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...