Gå til innhold

Hvis du vet at du har draget, og du vet at han ikke har hatt det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølelsen min er helt fin, bortsett fra på dette ene området. Kan en terapeut fortelle meg noe jeg ikke vet fra før? Kan en terapeut overbevise meg om at hun synes jeg er fin, når jeg ikke tror på henne. Jeg tror tom. at noen kolleger synes jeg er kjekk, og at når damer ser litt for lenge på meg på butikken, gjør de det fordi de liker det de ser. Jeg tror damer som liker spinkle menn liker meg. Men jeg tror ikke hun som jaktet kroppsbyggere fram til hun møtte meg, gjør det.

Anonymkode: 53403...030

Jeg var litt som deg før, men er kvinne da. Jeg var hele tiden sikker på at kjæresten skulle dumpe meg fordi han fant noe bedre. Denne usikkerheten fortalte jeg aldri om, men det skjøv han sakte og sikkert vekk fra meg. Han gjorde det slutt, men han fant ikke noe bedre. Faktisk fikk jeg meg ny kjæreste før han. I etterkant har han fortalt meg at han hele tiden mistenkte at jeg ikke var sikker på han, at han ble skjøvet bort. Det var jo ikke det jeg forsøkte på, men det man tenker og føler på kan manifistere seg på mange måter. Du kommer til å dytte henne fra deg om ikke lenge. Og da er det fordi du er usikker, ikke fordi hun vil ha noe bedre. 

Anonymkode: 5fd47...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Poussey skrev:

Jeg skrev at jeg dro frem dette paret som et eksempel på at perfekt ikke alltid er nøkkelen til et varig samliv mtp at han så og si er helt blind, ikke fordi det er noe galt med utseendet hans. Kanskje det bare er i eget hode TS er mindre pen? Eller kanskje han har et mindre pent ansikt, men en flott personlighet, en kjemi de to i mellom som er full score og at han har en herlig kropp som tilfredsstiller henne. Hvorfor skulle ikke det være nok? TS skriver dessuten at han ikke har penger, så det er ikke det som tiltrekker henne. Det er jo ikke så enkelt at bare den ene har et penere ansikt enn den andre så er det ikke liv laga. Du høres både enkel og ung ut.

Men hvorfor adresserer du meg? Jeg har aldri nevnt noe om betydningen av å være perfekte for å oppnå varig samliv. Jeg påpeker et enkelt faktum, hvilket er at kvinner vektlegger et pent utseende på menn og har behov for å være fysisk tiltrukket av en mann like mye som menn har behov for å være fysisk tiltrukket av kvinner. dette på generell basis. Gir blanke i TS eller et skuespeillerpar sin virkelighet. Men oddsen til TS for at han, hvis han er mindre pen, har sjans på varig forhold med en pen dame, er liten. Ingenting stopper han fra å prøve, men han bør realitetsorientere seg litt og ikke innbille seg at han kan påtvinge seg på damer "uansett hvordan han ser ut". Dette er respektløst. Alt for mange menn går rundt og tror at de har en rett på pene damer når de selv ikke ser ut i måneskinn.

 

Selv høres du enklere og dummere ut enn både meg, TS og alle andre på KG til sammen :kaklehone:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Men hvorfor adresserer du meg? Jeg har aldri nevnt noe om betydningen av å være perfekte for å oppnå varig samliv. Jeg påpeker et enkelt faktum, hvilket er at kvinner vektlegger et pent utseende på menn og har behov for å være fysisk tiltrukket av en mann like mye som menn har behov for å være fysisk tiltrukket av kvinner. dette på generell basis. Gir blanke i TS eller et skuespeillerpar sin virkelighet. Men oddsen til TS for at han, hvis han er mindre pen, har sjans på varig forhold med en pen dame, er liten. Ingenting stopper han fra å prøve, men han bør realitetsorientere seg litt og ikke innbille seg at han kan påtvinge seg på damer "uansett hvordan han ser ut". Dette er respektløst. Alt for mange menn går rundt og tror at de har en rett på pene damer når de selv ikke ser ut i måneskinn.

 

Selv høres du enklere og dummere ut enn både meg, TS og alle andre på KG til sammen :kaklehone:

Vær så snill å ikke kom med påstander på vegne av alle kvinner. DU (og sikkert noen andre også) tennes av utseende, andre blir tiltrukket av andre ting.

 

 

 

 

 

(Fy fan så lei jeg er av KG-idiotene)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølelsen min er helt fin, bortsett fra på dette ene området. Kan en terapeut fortelle meg noe jeg ikke vet fra før? Kan en terapeut overbevise meg om at hun synes jeg er fin, når jeg ikke tror på henne. Jeg tror tom. at noen kolleger synes jeg er kjekk, og at når damer ser litt for lenge på meg på butikken, gjør de det fordi de liker det de ser. Jeg tror damer som liker spinkle menn liker meg. Men jeg tror ikke hun som jaktet kroppsbyggere fram til hun møtte meg, gjør det.

Anonymkode: 53403...030

Mest sannsynlig kan han det, ja. Det er jo helt tydelig at du er på ville veier hva selvfølelse angår, du er ikke noen spesielt hyggelig person selv om du er aldri så kjekk. Og tro heller ikke at kroppsbyggere verken har god selvfølelse eller er hyggelige bare fordi om de har stor kropp! Kanskje heller omvendt. Hva om det er dette hun ser i deg, denne damen din? At du i likhet med kroppsbyggerne hun har gått for til nå, har så lav selvfølelse at hun tenker hun tør å være sammen med dere?

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Jeg påpeker et enkelt faktum, hvilket er at kvinner vektlegger et pent utseende på menn og har behov for å være fysisk tiltrukket av en mann like mye som menn har behov for å være fysisk tiltrukket av kvinner. dette på generell basis.

Og hvorfor holder du det gående med denne myten som det er bare deg og kanskje max en kvinne til her inne som mener? Er det for å holde menn nede slik at dere ikke skal føle på at de kan såre dere?

9 minutter siden, Petra75 skrev:

(Fy fan så lei jeg er av KG-idiotene)

Jeg og ;)

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig kan han det, ja. Det er jo helt tydelig at du er på ville veier hva selvfølelse angår, du er ikke noen spesielt hyggelig person selv om du er aldri så kjekk. Og tro heller ikke at kroppsbyggere verken har god selvfølelse eller er hyggelige bare fordi om de har stor kropp! Kanskje heller omvendt. Hva om det er dette hun ser i deg, denne damen din? At du i likhet med kroppsbyggerne hun har gått for til nå, har så lav selvfølelse at hun tenker hun tør å være sammen med dere?

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Jeg er ikke aldri så kjekk, men det siste er jo mulig? I alle fall når de var mellom kurer. På kur er det nok ikke mange som slår dem i selvfølelse og -bilde. 

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke aldri så kjekk, men det siste er jo mulig? I alle fall når de var mellom kurer. På kur er det nok ikke mange som slår dem i selvfølelse og -bilde. 

Anonymkode: 53403...030

Ja spør deg selv hvorfor menn skulle finne på å sette i gang med et slikt prosjekt, om de har selvfølelsen og draget i orden i utgangspunktet. Da er det mulig du ser at dette ikke akkurat er snakk om menn med selvfølelsen på topp, det heller ;)

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Petra75 skrev:

Vær så snill å ikke kom med påstander på vegne av alle kvinner. DU (og sikkert noen andre også) tennes av utseende, andre blir tiltrukket av andre ting.

 

 

 

 

 

(Fy fan så lei jeg er av KG-idiotene)

Du har selvsagt rett. STYGGE kvinner vektlegger ikke utseendet på menn. Det er det bare pene kvinner som gjør. Iallefall dersom de ønsker å ha et godt sexliv og oppnå orgasmer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NuckingFutz skrev:

Du har selvsagt rett. STYGGE kvinner vektlegger ikke utseendet på menn. Det er det bare pene kvinner som gjør. Iallefall dersom de ønsker å ha et godt sexliv og oppnå orgasmer :fnise:

Ntå. Jeg syns du er skjempetøff! :rolleyes:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor holder du det gående med denne myten som det er bare deg og kanskje max en kvinne til her inne som mener? Er det for å holde menn nede slik at dere ikke skal føle på at de kan såre dere?

Jeg og ;)

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Hvorfor tror du egentlig jenter er opptatt av Justin Bieber? Hvorfor tror du kvinner dagdrømmer om pene kjendis-menn? Fordi det er en myte at kvinner tiltrekkes av pene menn i virkeligheten, men ikke i fantasiene? :fnise:  Hvor morsomt må det ikke være for stygge menn å vite at de få gangene de får anledning til å ha sex med en pen kvinne så fantaserer hun om pene menn for å i det hele tatt orker holde ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NuckingFutz skrev:

Hvorfor tror du egentlig jenter er opptatt av Justin Bieber? Hvorfor tror du kvinner dagdrømmer om pene kjendis-menn?

Fordi de er unge og liker kattunger og regnbuer og alt som er søtt og pent. Hva tror du er årsaken til at kvinner vokser opp og slutter å like Justin Bieber? Fordi de finner ut at de kan ha sex og da vil de helst ha det med en mann som ser ut som han er voksen.

Er du svært ung selv, eller har du vurdert om du kanskje har en litt annen legning enn hva flertallet har her inne? Eller dreier alt seg om å holde menn nede, slik alle :fnise::fnise::fnise:  etter hvert "stikk du føler du får inn" kan tyde på?

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det da lettere å tenke at dere er verdt, og fortjener mer enn ham? 

Anonymkode: 53403...030

Nå er jeg mann, men jeg svarer på innlegget ut i fra mine erfaringer og det jeg har observert gjennom mitt liv.

Nei, har kvinnen flere muligheter, men velger deg så er det fordi det er deg hun vil ha. Kvinner driver ikke med veldedighet og går ikke inn i et forhold om det ikke er win for dem på en eller annen måte.  

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler dere at dere har overtaket i forholdet på grunn av dette?

Anonymkode: 53403...030

Jeg tror ikke dette går gjennom hodet til damene en gang? Om en dame behandler en mann dårlig i forholdet så er det nok ikke fordi hun vet at hun har "overtaket". Det er fordi hun er en dårlig person, eventuelt umoden.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere har vært bortpå noen som ser 100x bedre enn ham, er dere da ganske tilbakelent med tanke på å holde på ham?

Anonymkode: 53403...030

Nei, fordi det deg hun har følelser for. Om hun mister deg blir hun selvfølgelig lei seg.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne dere hoppet til køys med andre som så bedre ut, fordi dere visste at han ikke hadde dumpet dere på grunn av at han ikke fant noe bedre, men dere gjorde det?

Anonymkode: 53403...030

Om de hopper til køys med en annen så kan det være av flere grunner. Vet om damer som har vært utro selv om de elsker kjæresten sin, og vet om damer som har vært utro fordi de var lei av forholdet. Om en dame er utro eller ikke kommer an på hvordan hun er som person. Disse tingene du skriver tror jeg ikke går gjennom hodene på de fleste damer. De er opptatt av å tenke på og takle andre ting som de opplever i hverdagen. 

Mitt råd til deg ts er egentlig å forkaste alle tankene du gjør deg her. Jeg forstår hvor du kommer fra, men problemet er at det oser bitterhet av tankegangen din og selv om du fullt klar over at du ikke burde ytre dette til kjæresten din, så har mange kvinner en bitterhets rader som mer eller mindre gir instant turn off når det merkes. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan forstå det du skriver her. Men dette er også årsaken til at de som har høy selvfølelse ofte vil legge inn mer arbeid i en relasjon, gjøre de rette tingene og ende opp med høyere mestringsfølelse og høyere selvfølelse. Og motsatt, de som har lav selvfølelse vil legge inn mindre arbeid, gjøre de feil tingene og ende opp med dårlig mestringsfølelse og dårlig selvfølelse.

Selvfølelse er en spiral, den vil enten gå opppover eller nedover, og det er ens eget ansvar hvilken vei man lar den gå.

Det vil alltid finnes noen som er ute etter å lure andre, men oftest er dette mennesker som selv har dårlig selvfølelse, og det er typisk andre som også har lav selvfølelse som ender opp med de menneskene. Det er derfor så veldig viktig at flest mulig lærer seg mest mulig om selvfølelse, sånn at flest mulig har det best mulig :)

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Jeg synes dette er et godt innlegg, men samtidig litt forenklet kanskje. Det å gjøre de "rette tingene" garanterer deg ikke suksess, og det gjør egentlig at man aldri kan ha full kontroll over ens egen selvfølelse med mindre man baserer den på helt andre ting enn meneskelige relasjoner da. Jeg er veldig enig i at de som legger inn mer arbeid i relasjoner med andre oftere får det de vil ha, men hva skal man si til de som har lagt inn mye arbeid, men som fremdeles ikke fått det de ønsker? De ender jo ofte opp i tilstanden lært hjelpesløshet og får dårlig selvfølelse. Etter det går de inn i den negative spiralen som du snakker om og opplever nedturer gang etter gang noe som gir enda dårligere selvfølelse. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 30.8.2016 at 16.16, AnonymBruker skrev:

Fordi de er unge og liker kattunger og regnbuer og alt som er søtt og pent. Hva tror du er årsaken til at kvinner vokser opp og slutter å like Justin Bieber? Fordi de finner ut at de kan ha sex og da vil de helst ha det med en mann som ser ut som han er voksen.

Er du svært ung selv, eller har du vurdert om du kanskje har en litt annen legning enn hva flertallet har her inne? Eller dreier alt seg om å holde menn nede, slik alle :fnise::fnise::fnise:  etter hvert "stikk du føler du får inn" kan tyde på?

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Fordi de er hormonelle og er fysisk tiltrukket av gutter og menn de synes er attraktive ;) Å sammenligne gutter med kattunger, vel, man har ikke sex eller dagdrømmer om sex med kattunger. Justin Bieber erstattes med Leonardo DiCaprio og hans like. Eller Keanu Reeves for mitt vedkommende. Veldig pen mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...