Gå til innhold

Hvis du vet at du har draget, og du vet at han ikke har hatt det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja over hele linjen. Bare se på tilbakemeldingene fra side 1 og helt hit.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Der er nok bare sånn jeg kommuniserer, da. Men husk at jeg nå må svare 5-6-7(?) personer, men alle dere svarer bare meg. Når jeg går inn for å være spydig på ordentlig, fryser min mor på ryggen, selv om det ikke er henne jeg er spydig med. Derfor anser jeg ikke noen av svarene her som MIN definisjon av spydig. Det var i alle fall ikke intensjonen. Jeg har nok en tendens til å skrive ganske muntlig, det kan jo være at det blir misforstått? F.eks at når jeg prøver å beskrive tankene hennes, så blir det oppfattet som mine, ref. "Ikke 25 lengre"...?

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det da lettere å tenke at dere er verdt, og fortjener mer enn ham? 

Føler dere at dere har overtaket i forholdet på grunn av dette?

Hvis dere har vært bortpå noen som ser 100x bedre enn ham, er dere da ganske tilbakelent med tanke på å holde på ham?

Kunne dere hoppet til køys med andre som så bedre ut, fordi dere visste at han ikke hadde dumpet dere på grunn av at han ikke fant noe bedre, men dere gjorde det?

 

Hilsen mindre pen mann som enn så lenge har funnet en pen dame (jeg er ikke rik heller)

Anonymkode: 53403...030

Jeg har hatt flere og har sjans på flere enn min mann, men jeg har valgt å ikke si noe til han om dette, for jeg vet at han ikke har verdens beste selvtillit! SÅ jeg lar han tro at jeg aldri har brydd meg om å ha draget, vi snakker ikke om det heller... for jeg vil jo bare ha han :) Ingen vits å gni inni fjeset at jeg har sjans på bedre menn enn han... 

Men jeg kan se at enkelte vil tenke det om mannen er slem med kona, at hun fortjener og har sjans på bedre...

men så lenge du behandler henne bra - så skal du ikke bekymre deg :) Hun hadde ikke valgt deg om du ikke var bra nok, tro meg :)

Anonymkode: 922a0...f1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du er ikke skrudd. Men du er så spydig at folk blir spydig tilbake.

Det du ikke forstår er at kvinner tenner seksuelt på trygghet, dermed ER trygghet det samme som å være mann. Men fordi en del menn tror at kvinner velger det de vil ha når de er unge og pene og kan velge hvem de vil (og de velger kjekke og muskuløse typer på grunn av at det gir de status), så tror dere også at det er det de velger som ER å være mann. Derfor ender dere opp med en misoppfattelse som sitter i resten av livet.

Med trygghet mener jeg ikke tøffel, men en mann som på et eller annet vis får en kvinne til å føle seg trygg og veltilpass i tilværelsen. Som jeg foreslo; ta henne med i terapi for å gi henne bedre selvfølelse vil være en svært riktig ting å gjøre, og som du selv også vil få noe igjen for.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Ref. Det å tenne på trygghet.

Alle kvinner tenner vel ikke utelukkende på det?

Noen tenner vel på det de ser også? Jeg tviler ikke på det du sier, men tror ikke det kan sies uten unntak.

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

men så lenge du behandler henne bra - så skal du ikke bekymre deg :) Hun hadde ikke valgt deg om du ikke var bra nok, tro meg :)

Anonymkode: 922a0...f1c

Selvsagt gjør jeg det, det er at jeg skal bli behandlet dårlig som bekymrer meg. 

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der er nok bare sånn jeg kommuniserer, da. Men husk at jeg nå må svare 5-6-7(?) personer, men alle dere svarer bare meg. Når jeg går inn for å være spydig på ordentlig, fryser min mor på ryggen, selv om det ikke er henne jeg er spydig med. Derfor anser jeg ikke noen av svarene her som MIN definisjon av spydig. Det var i alle fall ikke intensjonen. Jeg har nok en tendens til å skrive ganske muntlig, det kan jo være at det blir misforstått? F.eks at når jeg prøver å beskrive tankene hennes, så blir det oppfattet som mine, ref. "Ikke 25 lengre"...?

Anonymkode: 53403...030

Nei, det er ikke "bare sånn du kommuniserer, da". Du begynte tidlig, lenge før andre svarte, og alle her gir deg samme tilbakemelding.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ref. Det å tenne på trygghet.

Alle kvinner tenner vel ikke utelukkende på det?

Noen tenner vel på det de ser også? Jeg tviler ikke på det du sier, men tror ikke det kan sies uten unntak.

Anonymkode: 53403...030

Det vil alltids finnes unntak, og i tillegg vet kvinner selv veldig lite om hva de tenner på. Men det er symptomatisk at kvinner som selv kan velge (det vil si de har god selvfølelse og et utvalg menn), velger noen de er trygge på.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt gjør jeg det, det er at jeg skal bli behandlet dårlig som bekymrer meg. 

Anonymkode: 53403...030

Og det er det jeg mener med dårlig selvfølelse.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg skrudd fordi jeg ikke vil bli tatt til takke med?

Fordi jeg ønsker å bli sett på som mann, ikke trygghet? Selvsagt kan jeg være trygghet på grunn av at jeg er mann, men i mitt hode liker jeg at hun ser bort på mannen sin, med alt det innebærer, og han er trygg. Ikke at hun ser bort på tryggheten sin, så er han jo mann også. 

Anonymkode: 53403...030

Nei, du virker skrudd fordi du blander inn søsken, bikkjer og FF's. I tillegg til at du nekter å svare på innspillene du får. Igjen: hva får deg til å tro at du "blir tatt til takke med"? Jeg spør deg hvorfor du mener at det ikke er sammenheng mellom trygghet og seksuell tenning, når jeg sier at det er like sannsynlig at det er det? Det har du ikke svart på.

Jeg sier at jeg tenner på min trygge, gode mann, og at han er det beste jeg kunne tenke meg, og du fortsatt maler på det samme om at det er enten/eller.

Dette er jo faen meg som å prøve å kommunisere med en betongvegg. :murvegg:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt gjør jeg det, det er at jeg skal bli behandlet dårlig som bekymrer meg. 

Anonymkode: 53403...030

Hvorfor skulle du bli behandlet dårlig? Fordi hun er pen?

Anonymkode: 97568...efd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det dummeste jeg har hørt, jeg elsker mannen min og da blir han den deiligaste og fineste av alle. Det er mye som definerer en fin mann for meg, men det er faktisk personligheten som gjør de ekstra fine. Glimt i øye etc etc. Jeg har alltid fått veldig mye oppmerksomhet for utseende mitt, men heldigvis mer for personligheten min. Å skulle sammenligne er totalt feil. 

Anonymkode: a6567...2ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ref. Det å tenne på trygghet.

Alle kvinner tenner vel ikke utelukkende på det?

Noen tenner vel på det de ser også? Jeg tviler ikke på det du sier, men tror ikke det kan sies uten unntak.

Anonymkode: 53403...030

Nei. Jeg har lest om de som tenner på epletrær også. Hvor er relevansen?

Biologisk sett søker kvinner trygghet, fordi det evolusjonsmessig er det som hjelper henne til å holde liv i seg selv og avkom. Hva denne kvinnen ser i deg er det bare hun som vet. Men er hun som folk flest er det det at du får henne til å føle seg trygg og ønsket.

Endret av Petra75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er det jeg mener med dårlig selvfølelse.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Det er vel mer pessimisme? Jeg har ikke spesielt dårlig selvfølelse, generelt sett. Men at den hadde vært bedre om jeg var sammen med ei som hadde valgt spinkle nerder tidligere i livet, muligens....?

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel mer pessimisme? Jeg har ikke spesielt dårlig selvfølelse, generelt sett. Men at den hadde vært bedre om jeg var sammen med ei som hadde valgt spinkle nerder tidligere i livet, muligens....?

Anonymkode: 53403...030

Ja, men så dump henne da. Og finn deg ei som har valgt spinkle nerder tidligere. Denne dama har jo uansett tapt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Petra75 skrev:

Nei, du virker skrudd fordi du blander inn søsken, bikkjer og FF's. I tillegg til at du nekter å svare på innspillene du får. Igjen: hva får deg til å tro at du "blir tatt til takke med"? Jeg spør deg hvorfor du mener at det ikke er sammenheng mellom trygghet og seksuell tenning, når jeg sier at det er like sannsynlig at det er det? Det har du ikke svart på.

Jeg sier at jeg tenner på min trygge, gode mann, og at han er det beste jeg kunne tenke meg, og du fortsatt maler på det samme om at det er enten/eller.

Dette er jo faen meg som å prøve å kommunisere med en betongvegg. :murvegg:

Sorry, men du vet jo egentlig ikke svaret på spørsmålet jeg stilte opprinnelig. Du har ikke snudd på flisa i forhold til valg av mann, uansett om du skulle bruke ham i noen timer, eller leve sammen med ham, og da blir det kanskje feil at jeg stiller deg oppfølgingsspørsmål. Det var vel et håp om at du skulle skjønne hva jeg mente, for jeg tror du er så "inne" i dine valg og preferanser, at det blir vanskelig å sette seg inn i valgene til noen som har opptrådt helt annerledes?

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men du vet jo egentlig ikke svaret på spørsmålet jeg stilte opprinnelig. Du har ikke snudd på flisa i forhold til valg av mann, uansett om du skulle bruke ham i noen timer, eller leve sammen med ham, og da blir det kanskje feil at jeg stiller deg oppfølgingsspørsmål. Det var vel et håp om at du skulle skjønne hva jeg mente, for jeg tror du er så "inne" i dine valg og preferanser, at det blir vanskelig å sette seg inn i valgene til noen som har opptrådt helt annerledes?

Anonymkode: 53403...030

Eh?

Jeg spurte om du kunne svare på mine spørsmål.

Endret av Petra75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle du bli behandlet dårlig? Fordi hun er pen?

Anonymkode: 97568...efd

Fordi situasjonen er som i emnefeltet til tråden.

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men du vet jo egentlig ikke svaret på spørsmålet jeg stilte opprinnelig. Du har ikke snudd på flisa i forhold til valg av mann, uansett om du skulle bruke ham i noen timer, eller leve sammen med ham, og da blir det kanskje feil at jeg stiller deg oppfølgingsspørsmål. Det var vel et håp om at du skulle skjønne hva jeg mente, for jeg tror du er så "inne" i dine valg og preferanser, at det blir vanskelig å sette seg inn i valgene til noen som har opptrådt helt annerledes?

Anonymkode: 53403...030

Hvorfor laget du tråden, egentlig? Det virker jo som du mener at bare du selv sitter med svarene, uten å bry deg om hva andre skriver.

Anonymkode: 97568...efd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Petra75 skrev:

Ja, men så dump henne da. Og finn deg ei som har valgt spinkle nerder tidligere. Denne dama har jo uansett tapt.

Tror du noen svarer ærlig på et sånt spørsmål?

"Har du bare valgt sånne som meg før"?

 

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tror du noen svarer ærlig på et sånt spørsmål?

"Har du bare valgt sånne som meg før"?

 

Anonymkode: 53403...030

Haha, herregud.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du noen svarer ærlig på et sånt spørsmål?

"Har du bare valgt sånne som meg før"?

 

Anonymkode: 53403...030

Så alle som ikke gir deg svarene du ønsker lyver? Det er utrolig frekt å insinuere noe sånt.

Anonymkode: 97568...efd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Petra75 skrev:

Eh?

Jeg spurte om du kunne svare på mine spørsmål.

"Jeg spør deg hvorfor du mener at det ikke er sammenheng mellom trygghet og seksuell tenning, når jeg sier at det er like sannsynlig at det er det? Det har du ikke svart på."

 

Nei, det er sant. Jeg misset det.

Jeg tror ikke det er en sammenheng i det for alle. Jeg tror på deg, jeg. Jeg tror at når du sier at tenningen din henger sammen med trygghet, så er det sant. Men jeg tror noen kvinner tenner på en flott kropp også, og ikke trenger mer enn det for å bli klar. 

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...