Gå til innhold

Hvis du vet at du har draget, og du vet at han ikke har hatt det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du selv at dette var saklig, vittig, eller på noen andre måter relevant, eller følte du bare for å kaste litt dritt?

Anonymkode: 53403...030

Jeg mener det var relevant som svar på dette;

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha hjertet mitt knust fordi noen vil prøve "tryggheten" en stund. Det er det vel ingen som ønsker. 

Anonymkode: 53403...030

 

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Pappa1472 skrev:

Veldig bra! Støtter denne fult ut!

Det samme kan sies om kvinner.

Jeg leser at noen sier at de er sammen med en som ikke er en 10er.

Men for meg så blir dama jeg er sammen med en 10er.

Og det kan være jeg ikke så på henne som det når vi ble sammen, men når jeg har blitt kjent med personligheten hennes og hun behandler meg bra blir alt mye bedre med henne. Så da vil hun rykke opp til en 10er.

Om dere skjønner.

For og svare på HI.

Dere er sammen for en grunn. Tror ikke du skal tenke for mye på at hun vil finne noen "bedre"

Hun er sammen med deg for en grunn. Så lenge du er snill, respekterer henne og behandler henne bra skal det ikke være noen fare.

Hun er som sagt sammen med deg fordi hun vil, ikke fordi hun MÅ.

Du må nok jobbe litt med selvtilliten din.

Lykke til!

:)

Fint innlegg, og jeg er helt enig med øverste del 😊

 

Nå har jeg et par forhold bak meg, hvor jeg behandlet henne pent, viste respekt, var snill (kanskje litt for snill?)

Jeg har et par veldig dårlige erfaringer med at om "jeg bare oppfører meg bra, varer det", for min erfaring er det stikk motsatte. Jeg ble bedratt, utskjelt, trykket ned. Jeg orker ikke det flere ganger.

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et par veldig dårlige erfaringer med at om "jeg bare oppfører meg bra, varer det", for min erfaring er det stikk motsatte. Jeg ble bedratt, utskjelt, trykket ned. Jeg orker ikke det flere ganger.

Anonymkode: 53403...030

Og DET er problemet ditt, årsaken til den dårlige selvfølelsen.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn en slik kvinne før du påstår at de finnes.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

One night stands er vel sjelden basert på trygghet og visshet om at han passer på deg når du er syk, og støtter deg i viktige valg i livet?

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og DET er problemet ditt, årsaken til den dårlige selvfølelsen.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Jeg er ikke helt sikker på det. De to hadde ikke historikk med annet enn "snille" gutter. Annen problemstilling nå.

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg skjønner ikke hvorfor du trekker min intelligens/evne til å lese metaforer i tvil? Heller ikke aggresjonen som blir mer og mer tydelig. Jeg tror ikke at det er tryggheten som betyr noe i de tilfellene jeg snakker om. Igjen, det spiller sikkert en rolle for deg, men jeg tror 100% genuint på at det finnes kvinner som tenner på utseende, og blåser i trygghet. De trenger ikke det. De vil ha en flott kropp ved siden av seg, fordi DE SELV liker det, og trenger ikke mer enn det. Jeg har jo sagt til deg flere ganger at jeg skjønner at du ikke tenker sånn, så jeg fatter ikke hvorfor du er så skarp?

Anonymkode: 53403...030

Jeg er skarp fordi jeg prøver å diskutere, men du nekter konsekvent å svare på mine spørsmål og innspill. Jeg prøver å forklare deg at ingen kvinner er like, og tenningsmønsteret er forskjellig også hos oss. Noen tenner på intelligens, noen tenner på humor, noen tenner på utseende og noen tenner på tær. Du ser ut til å påstå at alle som har vært sammen med en pen mann en gang i tiden egentlig ikke vil ha noe annet. Jeg sier at dette er bullshit. Men igjen - du maler på samme sporet og nekter å ta til deg det som blir sagt, så jeg gir opp her.

Jeg har bedre ting å bruke tiden min på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

One night stands er vel sjelden basert på trygghet og visshet om at han passer på deg når du er syk, og støtter deg i viktige valg i livet?

Anonymkode: 53403...030

Riktig. Derfor velger kvinner ikke ONS, de velger forhold dersom de har muligheten til det.

Men nå er vi uansett kommet dithen i tråden at du omsider har kommet med hvor skoen trykker, så hold deg der; Du har blitt behandlet dårlig fordi du var for snill Hvorfor var du for snill? Jo, fordi du ikke trodde du var verdt nok slik du var fra før.

Husker du jeg skrev om nedadgående spiral? Hvis ikke, les det igjen!

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke helt sikker på det. De to hadde ikke historikk med annet enn "snille" gutter. Annen problemstilling nå.

Anonymkode: 53403...030

Ja, du er i sannhet snill i hermetegn, og ikke snill som i trygg.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Poussey skrev:

 Mindre pene menn kan fint klare å holde på pene damer. Ikke alle pene damer er så overfladiske som du legger det frem i innlegget ditt. Har man en fantastisk kjemi med en mindre pen mann, hvorfor i alle dager bytte han ut med en kjekkas? Det skal litt til for å ha en god kjemi med noen, det holder ikke å være kjekk, sexy og aldri så eye candy. "Don't be eye candy, be soul food." Man trenger heller ikke se ut som Supermann for å være Supermann i senga.

Deborah Ann Woll (som spilte Jessica i True Blood) er en svært flott og sexy kvinne. Hun har vært kjæreste med E.J Scott siden 2007. Han lider av choroideremia, en sykdom som på sikt gjør en helt blind. Han ser nå svært lite, 15 grader, sammenlignet med 70 grader i 2003. Han kjører ikke lenger bil og går med stokk. Da de møttes visste hun godt at han led av sykdommen, men de er sjelevenner og det har de vært siden 2007. Det har blitt laget en dokumentar og i dokumentaren sier hun at det at at han er så og si helt blind gjør at de alltid vil holde hender. Tror du ikke at hun kunne funnet en langt kjekkere og mer "oppgående" mann dersom det var det viktigste i verden? Jeg synes absolutt ikke at E.J Scott er mindre pen, men jeg ønsket likevel å trekke frem dette paret som et bevis for at "perfekt" ikke er det viktigste for alle når alt annet stemmer.

http://www.ejscott.com/about-ej-scott/

scott-woll-2011-comic-con-convention-day

 

 

2 timer siden, Poussey skrev:

 Mindre pene menn kan fint klare å holde på pene damer. Ikke alle pene damer er så overfladiske som du legger det frem i innlegget ditt. Har man en fantastisk kjemi med en mindre pen mann, hvorfor i alle dager bytte han ut med en kjekkas? Det skal litt til for å ha en god kjemi med noen, det holder ikke å være kjekk, sexy og aldri så eye candy. "Don't be eye candy, be soul food." Man trenger heller ikke se ut som Supermann for å være Supermann i senga.

Deborah Ann Woll (som spilte Jessica i True Blood) er en svært flott og sexy kvinne. Hun har vært kjæreste med E.J Scott siden 2007. Han lider av choroideremia, en sykdom som på sikt gjør en helt blind. Han ser nå svært lite, 15 grader, sammenlignet med 70 grader i 2003. Han kjører ikke lenger bil og går med stokk. Da de møttes visste hun godt at han led av sykdommen, men de er sjelevenner og det har de vært siden 2007. Det har blitt laget en dokumentar og i dokumentaren sier hun at det at at han er så og si helt blind gjør at de alltid vil holde hender. Tror du ikke at hun kunne funnet en langt kjekkere og mer "oppgående" mann dersom det var det viktigste i verden? Jeg synes absolutt ikke at E.J Scott er mindre pen, men jeg ønsket likevel å trekke frem dette paret som et bevis for at "perfekt" ikke er det viktigste for alle når alt annet stemmer.

http://www.ejscott.com/about-ej-scott/

scott-woll-2011-comic-con-convention-day

 

Disse to er jo på samme nivå utseendemessig. Hun dama er ikke spesielt vakker, og ikke han heller. Ta av henne sminken og putt sminken hennes på han, så er det samme resultat :fnise: Nei, stygge menn har ikke sjans til å holde på kvinner som er penere enn de selv. Isåfall handler det om penger og status og IKKE fysisk tiltrekning. Kvinner får aldri orgasme av menn de ikke er fysisk tiltrukket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten veldig spesielt å trekke frem et bilde hvor hun er stylet med full sminke og kjole, mens han har på seg caps, tskjorte og olabukser :fnise: Ikke et eksempel som illustrerer påstanden din særlig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke helt sikker på det. De to hadde ikke historikk med annet enn "snille" gutter. Annen problemstilling nå.

Anonymkode: 53403...030

Høyst relevant er dette. Dette var jenter med historikk (som du ønsker), men som likevel såret deg. Kanskje å "gå over til den andre siden" med andre jenter vil være løsningen? 

Ufattelig at du ikke ser dette selv. 

Anonymkode: 5fd47...cd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Petra75 skrev:

Jeg er skarp fordi jeg prøver å diskutere, men du nekter konsekvent å svare på mine spørsmål og innspill. Jeg prøver å forklare deg at ingen kvinner er like, og tenningsmønsteret er forskjellig også hos oss. Noen tenner på intelligens, noen tenner på humor, noen tenner på utseende og noen tenner på tær. Du ser ut til å påstå at alle som har vært sammen med en pen mann en gang i tiden egentlig ikke vil ha noe annet. Jeg sier at dette er bullshit. Men igjen - du maler på samme sporet og nekter å ta til deg det som blir sagt, så jeg gir opp her.

Jeg har bedre ting å bruke tiden min på.

Jeg har da ikke et eneste sted sagt at alle som var sammen med en pen mann, aldri vil ha annet. 

 

Jeg har sagt at om man åpenbart har gått etter en helt bestemt type menn med en helt bestemt kroppstype, betydde kroppen mer enn tryggheten. Alle kan ende opp med en de ikke hadde sett for seg, men det er ikke noe som heter bevisste tilfeldigheter! 

Menmen, vi forstår ikke hverandre, og må kanskje bare avfinne oss med det n

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du er i sannhet snill i hermetegn, og ikke snill som i trygg.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Kjenner vi hverandre?

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riktig. Derfor velger kvinner ikke ONS, de velger forhold dersom de har muligheten til det.

Men nå er vi uansett kommet dithen i tråden at du omsider har kommet med hvor skoen trykker, så hold deg der; Du har blitt behandlet dårlig fordi du var for snill Hvorfor var du for snill? Jo, fordi du ikke trodde du var verdt nok slik du var fra før.

Husker du jeg skrev om nedadgående spiral? Hvis ikke, les det igjen!

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Derfor velger ikke kvinner ONS?

Jeg har heterofile kamerater som har harvet over ny dame hver helg i et halvt år. Hvem er det de ligger med???

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider



http://dailyentertainmentnews.com/wpgo/wp-content/uploads/2015/04/Deborah-Ann-Woll-boyfriend-EJ-Scott-photo.jpg

Her er et mer likeverdig bilde, og fyren er ikke stygg. Han er på samme nivå utseendemessig som dama. Dvs ikke et eksempel på at stygge menn klarer holde på kvinner penere enn seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høyst relevant er dette. Dette var jenter med historikk (som du ønsker), men som likevel såret deg. Kanskje å "gå over til den andre siden" med andre jenter vil være løsningen? 

Ufattelig at du ikke ser dette selv. 

Anonymkode: 5fd47...cd4

Ikke alltid så lett å se slike ting dersom man bare har blitt såret og såret. Eller dersom man tror på slike "spinnville jenter" som NuckingFutz som KUN er ute etter å ta motet fra menn.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner vi hverandre?

Anonymkode: 53403...030

Vi har snakket sammen i hele dag, så ja litt kjenner vi hverandre.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har heterofile kamerater som har harvet over ny dame hver helg i et halvt år. Hvem er det de ligger med???

Anonymkode: 53403...030

De ligger med kvinner som ønsker forhold, men som ikke helt vet hvordan de kommer inn i et.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

De ligger med kvinner som ønsker forhold, men som ikke helt vet hvordan de kommer inn i et.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Eventuelt kvinner som slår ihjel litt tid mens de venter på en bra mann.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har da ikke et eneste sted sagt at alle som var sammen med en pen mann, aldri vil ha annet. 

 

Jeg har sagt at om man åpenbart har gått etter en helt bestemt type menn med en helt bestemt kroppstype, betydde kroppen mer enn tryggheten. Alle kan ende opp med en de ikke hadde sett for seg, men det er ikke noe som heter bevisste tilfeldigheter! 

Menmen, vi forstår ikke hverandre, og må kanskje bare avfinne oss med det n

Anonymkode: 53403...030

Sukk..... Nei, at du ikke forstår er jammen tydelig. Igjen - det er ingen korrelasjon mellom det å ha en bestemt kroppstype og en bestemt personlighet. Pene menn kan også virke trygge. Det KAN jo være at kroppstypen er en tilfeldighet?

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du blander inn ONS i hva kvinner ønsker seg. Jeg har hatt min andel ONS opp gjennom årene, og en ting som er sikkert er at ingen av dem har vært hverken like av utseende, eller menn jeg ønsker et forhold med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høyst relevant er dette. Dette var jenter med historikk (som du ønsker), men som likevel såret deg. Kanskje å "gå over til den andre siden" med andre jenter vil være løsningen? 

Ufattelig at du ikke ser dette selv. 

Anonymkode: 5fd47...cd4

Jaja, kanskje det? 

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poussey
5 minutter siden, NuckingFutz skrev:

 

Disse to er jo på samme nivå utseendemessig. Hun dama er ikke spesielt vakker, og ikke han heller. Ta av henne sminken og putt sminken hennes på han, så er det samme resultat :fnise: Nei, stygge menn har ikke sjans til å holde på kvinner som er penere enn de selv. Isåfall handler det om penger og status og IKKE fysisk tiltrekning. Kvinner får aldri orgasme av menn de ikke er fysisk tiltrukket av.

Jeg skrev at jeg dro frem dette paret som et eksempel på at perfekt ikke alltid er nøkkelen til et varig samliv mtp at han så og si er helt blind, ikke fordi det er noe galt med utseendet hans. Kanskje det bare er i eget hode TS er mindre pen? Eller kanskje han har et mindre pent ansikt, men en flott personlighet, en kjemi de to i mellom som er full score og at han har en herlig kropp som tilfredsstiller henne. Hvorfor skulle ikke det være nok? TS skriver dessuten at han ikke har penger, så det er ikke det som tiltrekker henne. Det er jo ikke så enkelt at bare den ene har et penere ansikt enn den andre så er det ikke liv laga. Du høres både enkel og ung ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...