Gå til innhold

Hvis du vet at du har draget, og du vet at han ikke har hatt det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så alle som ikke gir deg svarene du ønsker lyver? Det er utrolig frekt å insinuere noe sånt.

Anonymkode: 97568...efd

Jeg tror at hvis noen liker en person, og vil fremstå i best mulig lys for denne personen, vil man, om ikke lyve, så tilpasse sannheten såpass at det er mulighet for å ta det et steg videre. Akkurat det tror jeg de fleste både har gjort selv, og opplevd fra andre

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg spør deg hvorfor du mener at det ikke er sammenheng mellom trygghet og seksuell tenning, når jeg sier at det er like sannsynlig at det er det? Det har du ikke svart på."

 

Nei, det er sant. Jeg misset det.

Jeg tror ikke det er en sammenheng i det for alle. Jeg tror på deg, jeg. Jeg tror at når du sier at tenningen din henger sammen med trygghet, så er det sant. Men jeg tror noen kvinner tenner på en flott kropp også, og ikke trenger mer enn det for å bli klar. 

Anonymkode: 53403...030

Ja, og så?? Som nevnt - det er kvinner som tenner på trær også, som tidligere tente på hockeyspillere.

What's Your point?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at hvis noen liker en person, og vil fremstå i best mulig lys for denne personen, vil man, om ikke lyve, så tilpasse sannheten såpass at det er mulighet for å ta det et steg videre. Akkurat det tror jeg de fleste både har gjort selv, og opplevd fra andre

Anonymkode: 53403...030

DU insinuerer at folk som svarer i tråden din lyver!

Anonymkode: 97568...efd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Petra75 skrev:

Ja, og så?? Som nevnt - det er kvinner som tenner på trær også, som tidligere tente på hockeyspillere.

What's Your point?

Point: Hva var det som fikk dem til å endre tenningsmønsteret, og kan man stole på at det er genuint?

Epletrær flest lider ikke av kjærlighetssorg.

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Point: Hva var det som fikk dem til å endre tenningsmønsteret, og kan man stole på at det er genuint?

Epletrær flest lider ikke av kjærlighetssorg.

Anonymkode: 53403...030

Poenget er at ingen endrer tenningsmønster, men velger menn som er bedre for de.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DU insinuerer at folk som svarer i tråden din lyver!

Anonymkode: 97568...efd

Nei, men jeg mer enn insinuerer at de ikke klarer å sette seg inn i situasjonen, men ønsker å komme med sine bidrag ut fra sin egen. Er det virkelig ingen som selv har, eller kjenner noen som kun har trengt å se på en pen/kjekk mann, og kunnet hoppe til køys med ham fordi han var fin, og tilgjengelig???

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig ingen som selv har, eller kjenner noen som kun har trengt å se på en pen/kjekk mann, og kunnet hoppe til køys med ham fordi han var fin, og tilgjengelig???

Anonymkode: 53403...030

Jo jeg kjenner en del som gjør dette. De er homser alle som en.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at ingen endrer tenningsmønster, men velger menn som er bedre for de.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Er det her implisitt at de tenner mindre, men har det bedre på de andre områdene?

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes jo ikke at kvinner taper seg etter 25, men lurer på hvorfor kvinner går "ned"? Hvis du har hatt tilgang til folk som er utøvende kroppsbyggere, typ skikkelig gi-faen badboys, og ellers menn som stort sett får hun de bestemmer seg for, og så ender opp med en helt ordinær fyr, som ikke er spes kjekk, har bra kropp, mye penger, kjedelig bil, og ikke er frempå. Hvorfor det?

Anonymkode: 53403...030

Jeg kunne godt falt for en slik mann, men ikke dersom han bærer på slike holdninger som deg. At man er "mer verdt" om man har bedre kropp, mye penger osv. Har møtt på mange slike menn mens jeg har datet, og dropper alle som utviser overfladiske holdninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det her implisitt at de tenner mindre, men har det bedre på de andre områdene?

Anonymkode: 53403...030

Nei, at de tenner MER fordi de velger menn som er mer tilpasset det de selv vil ha enn hva venner og sosial krets mener de bør ha.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Point: Hva var det som fikk dem til å endre tenningsmønsteret, og kan man stole på at det er genuint?

Epletrær flest lider ikke av kjærlighetssorg.

Anonymkode: 53403...030

Og jeg spør igjen: hva får deg til å tro at de endret tenningsmønster? Visuelt pene menn kan også utstråle trygghet, hvis det er det som er tenningen. 
Du er den eneste som kan svare på om du kan stole på henne. Kan du ikke det, må du la henne gå, da det etter mitt syn ikke er vits i å prøve å holde på et forhold der det ikke er tillit.

Når det gjelder epletrærne: poenget gikk tydeligvis langt over hodet på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hannemor76 skrev:

Jeg kunne godt falt for en slik mann, men ikke dersom han bærer på slike holdninger som deg. At man er "mer verdt" om man har bedre kropp, mye penger osv. Har møtt på mange slike menn mens jeg har datet, og dropper alle som utviser overfladiske holdninger. 

Tror du jeg tenker at kvinner hadde vært "bedre" om de hadde bedre kropp, penger osv? Hvilke holdninger er det du snakker om? Jeg vil ikke ha hjertet mitt knust fordi noen vil prøve "tryggheten" en stund. Det er det vel ingen som ønsker. 

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du jeg tenker at kvinner hadde vært "bedre" om de hadde bedre kropp, penger osv? Hvilke holdninger er det du snakker om? Jeg vil ikke ha hjertet mitt knust fordi noen vil prøve "tryggheten" en stund. Det er det vel ingen som ønsker. 

Anonymkode: 53403...030

Du er jo uansett ikke noen trygg person.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For når en kjekk mann, behandler deg dårlig, blir han ikke mye pen lenger. Og når en middels mann behandler deg bra, så blir han veldig kjekk.

Anonymkode: 3eb4f...b97

Veldig bra! Støtter denne fult ut!

Det samme kan sies om kvinner.

Jeg leser at noen sier at de er sammen med en som ikke er en 10er.

Men for meg så blir dama jeg er sammen med en 10er.

Og det kan være jeg ikke så på henne som det når vi ble sammen, men når jeg har blitt kjent med personligheten hennes og hun behandler meg bra blir alt mye bedre med henne. Så da vil hun rykke opp til en 10er.

Om dere skjønner.

For og svare på HI.

Dere er sammen for en grunn. Tror ikke du skal tenke for mye på at hun vil finne noen "bedre"

Hun er sammen med deg for en grunn. Så lenge du er snill, respekterer henne og behandler henne bra skal det ikke være noen fare.

Hun er som sagt sammen med deg fordi hun vil, ikke fordi hun MÅ.

Du må nok jobbe litt med selvtilliten din.

Lykke til!

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det da lettere å tenke at dere er verdt, og fortjener mer enn ham? 

Føler dere at dere har overtaket i forholdet på grunn av dette?

Hvis dere har vært bortpå noen som ser 100x bedre enn ham, er dere da ganske tilbakelent med tanke på å holde på ham?

Kunne dere hoppet til køys med andre som så bedre ut, fordi dere visste at han ikke hadde dumpet dere på grunn av at han ikke fant noe bedre, men dere gjorde det?

 

Hilsen mindre pen mann som enn så lenge har funnet en pen dame (jeg er ikke rik heller)

Anonymkode: 53403...030

Nei. Kvinner er ikke slik i et forhold. Menn kan være slik, men ikke kvinner. 

Ikke fordi vi er bedre mennesker, men fordi kvinner og menn er forskjellige i forhold og relasjoner. 

Har skrevet litt om det i denne tråden som Anonymkode: 36f67...618: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1049033-hva-er-grunnen-til-at-menn-takler-samlivsbrudd-s%C3%A5-mye-d%C3%A5rligere-en-kvinner/#comment-18543568

Vi kvinner går ikke inn i et forhold fordi vi idealiserer forhold, vi vil fikse det mens vi er i et forhold. Ergo er vi ikke bare sammen for å være sammen.

Menn idealiserer singellivet, ikke forholdet. De vil ergo være i stand til å være sammen med noen av gale premisser. 

Så hvis hun er sammen med deg ts, så er hun sammen med deg fordi hun har følelser for deg. 

 

Anonymkode: f9158...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Petra75 skrev:

Og jeg spør igjen: hva får deg til å tro at de endret tenningsmønster? Visuelt pene menn kan også utstråle trygghet, hvis det er det som er tenningen. 
Du er den eneste som kan svare på om du kan stole på henne. Kan du ikke det, må du la henne gå, da det etter mitt syn ikke er vits i å prøve å holde på et forhold der det ikke er tillit.

Når det gjelder epletrærne: poenget gikk tydeligvis langt over hodet på deg.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor du trekker min intelligens/evne til å lese metaforer i tvil? Heller ikke aggresjonen som blir mer og mer tydelig. Jeg tror ikke at det er tryggheten som betyr noe i de tilfellene jeg snakker om. Igjen, det spiller sikkert en rolle for deg, men jeg tror 100% genuint på at det finnes kvinner som tenner på utseende, og blåser i trygghet. De trenger ikke det. De vil ha en flott kropp ved siden av seg, fordi DE SELV liker det, og trenger ikke mer enn det. Jeg har jo sagt til deg flere ganger at jeg skjønner at du ikke tenker sånn, så jeg fatter ikke hvorfor du er så skarp?

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo uansett ikke noen trygg person.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Synes du selv at dette var saklig, vittig, eller på noen andre måter relevant, eller følte du bare for å kaste litt dritt?

Anonymkode: 53403...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

men jeg tror 100% genuint på at det finnes kvinner som tenner på utseende, og blåser i trygghet. De trenger ikke det. De vil ha en flott kropp ved siden av seg, fordi DE SELV liker det, og trenger ikke mer enn det.

Finn en slik kvinne før du påstår at de finnes.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg skjønner ikke hvorfor du trekker min intelligens/evne til å lese metaforer i tvil? Heller ikke aggresjonen som blir mer og mer tydelig. Jeg tror ikke at det er tryggheten som betyr noe i de tilfellene jeg snakker om. Igjen, det spiller sikkert en rolle for deg, men jeg tror 100% genuint på at det finnes kvinner som tenner på utseende, og blåser i trygghet. De trenger ikke det. De vil ha en flott kropp ved siden av seg, fordi DE SELV liker det, og trenger ikke mer enn det. Jeg har jo sagt til deg flere ganger at jeg skjønner at du ikke tenker sånn, så jeg fatter ikke hvorfor du er så skarp?

Anonymkode: 53403...030

Jeg har en av svarene på første side i tråden. Kan du lese en gang til, der er det i allefall ett svar som ikke kun går på trygghet som du er så opptatt av at er negativt. 

Anonymkode: 75d77...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pappa1472 skrev:

Veldig bra! Støtter denne fult ut!

Det samme kan sies om kvinner.

Jeg leser at noen sier at de er sammen med en som ikke er en 10er.

Men for meg så blir dama jeg er sammen med en 10er.

Og det kan være jeg ikke så på henne som det når vi ble sammen, men når jeg har blitt kjent med personligheten hennes og hun behandler meg bra blir alt mye bedre med henne. Så da vil hun rykke opp til en 10er.

Om dere skjønner.

For og svare på HI.

Dere er sammen for en grunn. Tror ikke du skal tenke for mye på at hun vil finne noen "bedre"

Hun er sammen med deg for en grunn. Så lenge du er snill, respekterer henne og behandler henne bra skal det ikke være noen fare.

Hun er som sagt sammen med deg fordi hun vil, ikke fordi hun MÅ.

Du må nok jobbe litt med selvtilliten din.

Lykke til!

:)

Helt riktig. Sånn går det når man har trygghet og selvtillit, trådstarter. Hør på han her.

Anonymkode: 8cd0f...ea5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...