Valetta Skrevet 16. oktober 2016 #81 Del Skrevet 16. oktober 2016 53 minutter siden, Moongirl skrev: Masse clickbaits om ny baby, ja!!😬 Og når man har skilt lag og blir sammen igjen, så er det lurt å planlegge ny baby og kjøpe nytt hus? Vanvittig slitsomt for forholdet. 5 unger er mye og når de vokser til trenger de mye mer oppfølging med treninger, lekser etc.Så det burde de tenke på... Imponerende økonomi forresten, lurer på hva han jobber med?? Ja det virker som "et barn til" er en besettelse. Planlegger dere en baby til? Nei det gjør vi ikke. Er du gravid? Det vet jeg faktisk ikke Eh?? Burde ikke er SJETTE barn være litt mer veloverveid enn "vi tar det som det kommer"? Det virker ikke som de tenker på at de VIRKELIGE utfordringene kommer først når ungene blir større og krever helt annen oppfølging. Folk må selvfølgelig få så mange barn de vil, men akkurat dette paret virker svært naive i måten de fremstiller seg på. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 16. oktober 2016 #82 Del Skrevet 16. oktober 2016 17 minutter siden, Marthe75 skrev: Jeg har kommentert hos henne, men kommentaren måtte godkjennes og kom sldri ut. Etterpå slettet hun alle kommentarene på det aktuelle innlegget. Så hun får nok kommentarer og innspill, hun bare velger og vraker hva som egner seg på bloggen. Da er det nesten ingenting som godkjennes tydeligvis..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
navle Skrevet 16. oktober 2016 #83 Del Skrevet 16. oktober 2016 1 time siden, Moongirl skrev: Masse clickbaits om ny baby, ja!!😬 Og når man har skilt lag og blir sammen igjen, så er det lurt å planlegge ny baby og kjøpe nytt hus? Vanvittig slitsomt for forholdet. 5 unger er mye og når de vokser til trenger de mye mer oppfølging med treninger, lekser etc.Så det burde de tenke på... Imponerende økonomi forresten, lurer på hva han jobber med?? Han er butikksjef eller noe sånt på en Meny-butikk. Hun derimot ble gravid på videregående, og mammmapermisjonen hennes kommer fra en deltidsjobb hun hadde mens hun gikk på skole... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. oktober 2016 #84 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jøss, hun bor jo ikke så langt unna meg. 15 min eller så med bil. Og Fotballfrua 20 min unna meg. Er dette et tegn på at jeg og burde blogge? 😁 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 16. oktober 2016 #85 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jeg har også undret meg over pengebruken. Hyppige ferier og mange innkjøp til å ha fem barn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 16. oktober 2016 #86 Del Skrevet 16. oktober 2016 Man kan tjene millioner dersom man er franchisetaker i butikk. Dersom butikken er stor og har bra omsetning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 16. oktober 2016 #87 Del Skrevet 16. oktober 2016 En vanlig butikksjef i Meny tjener IKKE flere millioner. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 26. desember 2016 #88 Del Skrevet 26. desember 2016 Vil ha like god råd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 26. desember 2016 #89 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) På 7.8.2016 den 20.20, Ny Bruker skrev: Har fulgt denne bloggeren en god stund. Hun har fått 5 barn på veldig kort tid. 23 år og blir nå alenemor med barn fra 5 år til 3 mnd. Synd at det ikke varte. Håper dette er bare en livskrise i småbarnsperioden og de ordner opp i dette. Nå har ikke jeg sett blogger hennes før i dag, men hvor står det at hun er alenemor? Edit: såg at tråden var gammel.. Så da har vel forholdet bedret seg. Endret 26. desember 2016 av Torden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 26. desember 2016 #90 Del Skrevet 26. desember 2016 59 minutter siden, Torden skrev: Nå har ikke jeg sett blogger hennes før i dag, men hvor står det at hun er alenemor? Edit: såg at tråden var gammel.. Så da har vel forholdet bedret seg. Ja etter et par uker var krisen avblåst og de var en familie igjen med et ønske om flere barn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 26. desember 2016 #91 Del Skrevet 26. desember 2016 Det er så vanvittig med click-bate og vannvittig pengebruk at jeg ikke er innom den bloggen mere... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. desember 2016 #92 Del Skrevet 27. desember 2016 Må si jeg er dødsimponert over snekre-skillsa i det siste innlegget! Hvis de har snekret selv da. Den prinsessesenga for jentene var virkelig imponerende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 7. januar 2017 #93 Del Skrevet 7. januar 2017 For meg virker det som denne jenta føler at hun må bevise et eller annet. Makan til selvskryt ser man ikke ofte. Jeg regner med at de fleste andre foreldre gjør alt for barna sine, og at barna er den største prioteringen i livet. Men denne bloggeren får det til å virke som hun og mannen er de eneste personen som bryr seg om barna sine. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnesen Skrevet 15. januar 2017 #94 Del Skrevet 15. januar 2017 Der kom "bomben". Nummer seks er venter sensommeren 2017. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 15. januar 2017 #95 Del Skrevet 15. januar 2017 23 minutter siden, Navnesen skrev: Der kom "bomben". Nummer seks er venter sensommeren 2017. Og det er skikkelig? ikke bare click-bait og en liten drøm hun fabler om?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 15. januar 2017 #96 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) 3 minutter siden, fjær skrev: Og det er skikkelig? ikke bare click-bait og en liten drøm hun fabler om?? Det er på ekte denne gangen. De har til og med tatt bilder av hele familien med "mamma", "pappa" "nr 1-5" og "nr 6" på magen til moren. (Skrift på overdelene til alle sammen). Det er visst grunnen for fraværet hennes på bloggen også. Endret 15. januar 2017 av Dottie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnesen Skrevet 15. januar 2017 #97 Del Skrevet 15. januar 2017 Helt på ekte, ja, som @Dottie sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertine Skrevet 15. januar 2017 #98 Del Skrevet 15. januar 2017 Går hun fra mammaperm til mammaperm? Ikke hørt noe om at hun har jobbet noe siden hun fikk første barnet. Men mammaperm er jo ikke så lenge som det blir mellom hvert barn? Eller har hun ikke jobb kanskje? Jeg lurer også på hvordan de kan ha så mye penger.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 15. januar 2017 #99 Del Skrevet 15. januar 2017 Oi, det er heavy det. Merker jeg blir litt sjokkert. Får kroppen hennes tid til å komme seg? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. januar 2017 #100 Del Skrevet 15. januar 2017 Ryddet for spekulasjoner og omtale av barn. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg