Gå til innhold

Babymas og annet ræl


sitronkake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, @A4-livet @Mumsy @Leopanter, her kunne det vært spenningspotensiale. Men neiiida. Her skjer det fint lite! :raven: Driver og småblør fremdeles, og får en og annen rie innimellom, men that's it. Satte akkurat på en klesvask her, så jeg har ikke så stor tro på snarlig fødsel ;) 

Ellers har jeg pakket toalettsakene mine, funnet frem sengetøy til lillebolls og spist den ene sjokoladen jeg hadde pakket i fødebagen (les: fødetrillekofferten) :plystre: Klar som et egg nå altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikker på at det skjer hvert øyeblikk nå altså! :babygutt:

Og jeg synes det var såå døft å møte opp til overtidskontroll, følte det som et nederlag. Akkurat som det er en konkurranse å føde før eller til termin :P 

Men altså, jeg er såååå spent på dine vegne nå. Særlig nå som du har så mange symptomer! Jeg synes virkelig det kan skje noe nå! Selv om det betyr at jeg ikke får rett på dato (andreforsøket mitt..mener jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Carouselle @Beccy87 @Leviora @Weebs @Leopanter @Askmeagain89:frkk::alice::raven::dry::grine:

Med andre ord: null baby. Null action. Bare masse uregelmessige tullerier og fint lite annet :cry3: Så nå resignerer jeg og tar kvelden, mens jeg ber en liten bønn om at det skal skje noe spennende i natt. Andre fødsel går fortere du liksom :dry::fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, sitronkake skrev:

@Carouselle @Beccy87 @Leviora @Weebs @Leopanter @Askmeagain89:frkk::alice::raven::dry::grine:

Med andre ord: null baby. Null action. Bare masse uregelmessige tullerier og fint lite annet :cry3: Så nå resignerer jeg og tar kvelden, mens jeg ber en liten bønn om at det skal skje noe spennende i natt. Andre fødsel går fortere du liksom :dry::fnise: 

Gjør visst ikke det.. altså at andre fødsel går fortere. Kanskje forløpet! Men at babyen kommer noe tidligere stemmer ikke for noen av de jeg kjenner :sjenert:

Men kanskje det har skjedd noe i natt? :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte visst av hele KG jeg! Lille J kom til verden i dag kl. 10.47, 3470 gram og 51 cm :rodmer: Fødselen gikk fint (og fort) og alt står bra til med både meg og lillebolls. Oppdaterer mer senere! :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer igjen!:strix: Kjenner jeg er spent på å høre om fødselen. (Og jeg tipper du blir tilgitt for å glemme KG :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...