Gå til innhold

Babymas og annet ræl


sitronkake

Anbefalte innlegg

Jeg kan nesten banne på å bli bedd ut på lunsj og shopping etter lønningsdag! Jeg pleier å bli glad da det er de eneste gangene vi faktisk har det hyggelig sammen :ler: Tror nok shopping og god mat gjør like mye med humøret hennes som hos meg ;) 

Vi har begynt å få en smakebit på hvordan det er å ha en toåring i hus. Hun fyller to i mars. I morges slo hun seg vrang, jeg så at mannen var helt på gråten, stakkar! "Åååh, E... Vær. Så. Snill. Du må ha jakke på! :grine:" :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for permisjonsstart! :hoppe: Så deilig å være over prematurgrensen også, da kan du puste lettet ut for den biten :) 

Jeg har fått et mye bedre forhold til foreldrene mine de siste årene. Det var helt krise i noen år, jeg var i begynnelsen av tjueårene og ekstremt uansvarlig og umoden. Får helt grøsninger av å tenke tilbake på den perioden... Alt endret seg etter at jeg fikk barn. Men altså, alt er ikke rosenrødt her heller. Vi kan være ganske giftige for hverandre. Sånn er det når man kjenner hverandre litt for godt. Moren min klarer ikke gå inn i mitt hus uten å kritisere noe. Enten det er for mye skittentøy eller at vi bruker for mange glass.. Always something :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, miore skrev:

:ler: av lunchforespørselen! Vi er heldigvis (..?) flere som har et litt trøblete forhold til opphavet ;) Du kan jo føde når som helst nå, egentlig! Når fødte du sist gang? 

Alltid godt å ikke være alene om ting ;) Hun er ikke så verst altså, det er bare det at vi ikke er på samme bølgelengde i det hele tatt. Så lunsjen ble som forventet passe klein.. 

Forrige gang fødte jeg dagen etter termindato, så jeg har vel egentlig sett for meg at han her også kommer rundt termin. Det kan jo skje før, men jeg har ikke helt trua :P 
 

6 timer siden, A4-livet skrev:

Blir spennende å høre resultatet av vekstkontrollen i dag. Og lunsjen :fnise: Mamma er den i familien jeg er nærmest, nå om dagen kan vi møtes flere ganger i uka. Herregud, kom akkurat på at jeg er blitt mammadalt på mine "eldre" dager :ohmy: 

Vekstkontrollen gikk fint! Han ligger fremdeles litt under snittet, men følger sin egen kurve :jepp: 

Det er jo bare koselig at du har et godt forhold til moren din :) Jeg har hatt mye mer med min egen å gjøre etter at vi fikk Mini, men sånne lunsjer i tosomhet.. vi er ikke helt der :tongue: 
 

6 timer siden, Leviora skrev:

Jeg kan nesten banne på å bli bedd ut på lunsj og shopping etter lønningsdag! Jeg pleier å bli glad da det er de eneste gangene vi faktisk har det hyggelig sammen :ler: Tror nok shopping og god mat gjør like mye med humøret hennes som hos meg ;) 

Vi har begynt å få en smakebit på hvordan det er å ha en toåring i hus. Hun fyller to i mars. I morges slo hun seg vrang, jeg så at mannen var helt på gråten, stakkar! "Åååh, E... Vær. Så. Snill. Du må ha jakke på! :grine:" :ler: 

Det ble litt shopping etter lunsjen her og ;) Stakkars mamma, hun var SÅ ivrig på å finne noe hun kunne kjøpe til Lillebolla, men vi har jo virkelig alt vi trenger. Endte til slutt opp med at hun kjøpte en pysj til Mini og en Sophie sjiraff-leke til bebis, så får hun heller slå på stortromma om det er noe vi trenger senere :P 
 

1 time siden, Carouselle skrev:

Hurra for permisjonsstart! :hoppe: Så deilig å være over prematurgrensen også, da kan du puste lettet ut for den biten :) 

Jeg har fått et mye bedre forhold til foreldrene mine de siste årene. Det var helt krise i noen år, jeg var i begynnelsen av tjueårene og ekstremt uansvarlig og umoden. Får helt grøsninger av å tenke tilbake på den perioden... Alt endret seg etter at jeg fikk barn. Men altså, alt er ikke rosenrødt her heller. Vi kan være ganske giftige for hverandre. Sånn er det når man kjenner hverandre litt for godt. Moren min klarer ikke gå inn i mitt hus uten å kritisere noe. Enten det er for mye skittentøy eller at vi bruker for mange glass.. Always something :tunge1:

Ja, det er fint å tenke på at han egentlig er ganske ferdig der inne :jepp: Et par uker til med ruging nå, så kan han få komme!

Jeg har også fått et bedre forhold til mine foreldre etter at vi fikk barn. Eller, jeg ser de iallefall oftere, siden de synes det er så stas med Mini. Jeg har ikke hatt noe "kranglete" forhold til de egentlig, det er bare det at vi har innmari lite til felles og har veldig lite å snakke om. Vi klaffer liksom ikke på noen punkter. Skulle ikke trodd at vi var i slekt egentlig :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekstkontrollen i dag gikk, som jeg nevnte i svaret til A4 over her, helt fint! :biggrin: Lillebolla følger sin egen kurve og har vokst bra siden forrige gang, og siden det bare var to og en halv uke igjen til termin så trengte jeg ikke noen flere kontroller. To og en halv uke! :bond: 

Kjenner jeg er litt delt om dagen. Den ene delen av meg blir skikkelig nervøs og kvalm og får lyst til å gråte av tanken på at det er så kort tid igjen. Den andre delen følger spent med på mensmurringer, kynnere og stikninger, og ser håpefullt på dopapiret hver gang jeg har vært på do :ler: Forrige gang var tegningsblødning det første tegnet på at det var noe på gang (vannet gikk noen timer senere). Jeg er spent på hvordan det starter denne gangen! 

Nå skal jeg straks bevege meg i retning barnehagen for å hente Mini. Jeg håper virkelig han er i bedre humør i dag enn han var i går kveld og i dag tidlig. I dag startet han dagen med grining og sinneanfall fordi 1. favorittightsen var til vask 2. mannen skar brødskiven hans feil og 3. yoghurten jeg sendte med som mellommåltid var for stor til å passe i matboksen hans :rolleyes: Det kan bli noen herlige uker og måneder fremover om dette fortsetter! Takk Gud for to ukers pappaperm etter fødselen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, lettere neglisjerte dagbok. Helgen har gått så fort! På lørdag ble jeg "overrasket" med babyshower av venninnene mine, veldig koselig! Hadde riktignok mine mistanker på forhånd, så jeg fikk sørget for at huset var ryddig og at jeg var nydusjet. Akkurat passe overraskende for en kontrollfrik som meg, med andre ord :ler: 
Vi kjører forresten en veldig lite klein variant i vennegjengen vår, vi sitter vel egentlig bare og skravler og spiser mat i noen timer, og så vanker det ei lita bleiekake og noen gaver til den vi feirer. Heldigvis, kjenner jeg blir pinlig berørt bare av å tenke på sånne flaue leker som "gjette hvilken sjokolade som er smurt utover i bleia".. :riste::rodme: 

I går tok mannen med seg Mini til besteforeldrene sine, så jeg fikk vasket masse klær og babyutstyr, skrudd opp bedside criben og fikset litt babystøffs. Nå begynner vi å bli klare for baby :Nikke: Iallefall sånn utstyrsmessig, mentalt er jeg egentlig mest klar for at Lillebolla holder seg inne litt til.. Jeg bare håper at kvalmen gir seg snart, det hadde vært så deilig med noen kvalmefrie uker før han melder sin ankomst! 

Nå er planen å gjøre ferdig uroen jeg begynte å sy på for sikkert to måneder siden (den som var inspirert av @Strikkesokken), her går det jamen unna :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går snek det seg forresten med en rød sokk i vaskemaskinen, sånn at det blå og hvite yndlingsskjørtet mitt ble ødelagt :cry3: Jeg gråt i sikkert en halvtime. Hallo hormonella :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som et koselig babyshower :) Godt å slippe de kleine greiene. Og deilig med litt fri til å ordne babyting alene. Høres ut som det meste er på plass nå :)

Dere er så kreative og flinke dere som syr, strikker og lager ting. Jeg blir så imponert :)

Kjipt med skjørtet :( Lov å gråte litt da :fnise: Det er det jo uansett hormonene som bestemmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Askmeagain89 skrev:

Det hørtes ut som et koselig babyshower :) Godt å slippe de kleine greiene. Og deilig med litt fri til å ordne babyting alene. Høres ut som det meste er på plass nå :)

Dere er så kreative og flinke dere som syr, strikker og lager ting. Jeg blir så imponert :)

Kjipt med skjørtet :( Lov å gråte litt da :fnise: Det er det jo uansett hormonene som bestemmer :P

Ja, nå tror jeg det meste er på plass altså. "Ulempen" med å være sykemeldt så lenge er jo at jeg har tenkt at jeg har all verdens tid til alt mulig, så det er først de siste ukene jeg har gjort noe som helst. Ikke det at jeg føler at jeg er sent ute altså, vi har jo hatt det meste i hus fra før :Nikke: 

Og haha! Den uroen jeg holder på med nå er det eneste jeg har laget, så du trenger ikke bli så imponert :ler: Kjenner at jeg ikke helt har tålmodigheten til å drive med sånne håndarbeidsting, for jeg blir alltid lei sånn halvveis og rusher på for å bli ferdig.. og så blir jeg misfornøyd etterpå fordi jeg ikke tok meg tid til å gjøre det ordentlig :klaske::hoho: 
Vurderer å sy noen nye smokkesnorer til lillebror, det er verken tidkrevende eller vanskelig. Må bare finne frem symaskinen.. og sette i tråd og sånn. Tiltak! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med babyshower! Jeg har heller ikke forstått hvorfor man må ha alle disse kleine lekene :fnise: Vi hadde en utrolig fin kveld da de arrangerte for meg sist. Veldig hyggelig å ha alle vennene samlet :) 

Du har min dypeste medfølelse angående skjørtet! Jeg var så dum at jeg vasket et par jeans sammen med en haug av hvite klær i går :grine: Riktig nok lyse jeans (jeg legger alltid alle jeans i mørk klesvask, men her har mannen lagt feil, så det dumme hodet mitt tenkte "når det ligger i samme kurv kan det vaskes sammen), men de var nok farget til at jeg ødela den fineste genseren E har... :sukk:Var heldig som ikke ødela resten av klærne. Halvparten var ubrukt tøy jeg kjøpte på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Leviora skrev:

Så koselig med babyshower! Jeg har heller ikke forstått hvorfor man må ha alle disse kleine lekene :fnise: Vi hadde en utrolig fin kveld da de arrangerte for meg sist. Veldig hyggelig å ha alle vennene samlet :) 

Du har min dypeste medfølelse angående skjørtet! Jeg var så dum at jeg vasket et par jeans sammen med en haug av hvite klær i går :grine: Riktig nok lyse jeans (jeg legger alltid alle jeans i mørk klesvask, men her har mannen lagt feil, så det dumme hodet mitt tenkte "når det ligger i samme kurv kan det vaskes sammen), men de var nok farget til at jeg ødela den fineste genseren E har... :sukk:Var heldig som ikke ødela resten av klærne. Halvparten var ubrukt tøy jeg kjøpte på fredag!

Ja, det beste med hele babyshoweren var jo egentlig å samle alle jentene :jepp: Vi bor litt spredt og er egentlig ganske opptatt på hver vår kant med familie/barn/jobb/frivillig arbeid, så det er ikke så ofte vi får til å møtes alle sammen. 

Det er så kjedelig å ødelegge klær man er glad i :sukk: Ja, det er bare materielle ting (<- mannens "trøstende" kommentar i går) og det er virkelig en haug med andre problemer man kunne hatt her i verden, men likevel. Det er litt kjipt! Jeg er fremdeles bitter på Clas Ohlsons vaskepose som var hvit med en turkis kant på, den turkise kanten gjorde favoritt-toppen min lyseblå :raven: 
Tar det litt på min egen kappe, jeg kunne jo testet om den farget av før jeg vasket den sammen med alt det hvite tøyet.. Etterpåklokskap vett :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en sånn liten babyshower da! :) 
Jeg er ikke videre glad i å være sosial, utilpass om jeg må være midtpunkt og hater overraskelser så jeg ga streng beskjed til mine venninner om at jeg IKKE ville ha babyshower eller noen ting for det kom bare til å bli alt for kleint for alle involverte. 
Jeg inviterer heller noen hjem på eget initiativ nå etter fødselen for da har jeg full kontroll på hva som skjer i tillegg til at baby får det meste av fokuset. :P  

De er fine de mennene når de prøver å trøste, men jeg har full forståelse for at det ikke holder, det ER kjempe irriterende når vaskemaskinen ødelegger på den måten! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2017 den 20.13, Beccy87 skrev:

Så koselig med en sånn liten babyshower da! :) 
Jeg er ikke videre glad i å være sosial, utilpass om jeg må være midtpunkt og hater overraskelser så jeg ga streng beskjed til mine venninner om at jeg IKKE ville ha babyshower eller noen ting for det kom bare til å bli alt for kleint for alle involverte. 
Jeg inviterer heller noen hjem på eget initiativ nå etter fødselen for da har jeg full kontroll på hva som skjer i tillegg til at baby får det meste av fokuset. :P  

De er fine de mennene når de prøver å trøste, men jeg har full forståelse for at det ikke holder, det ER kjempe irriterende når vaskemaskinen ødelegger på den måten! :opplyser:

Jeg er ikke så glad i verken overraskelser eller i å være midtpunkt jeg heller, men jeg koste meg likevel ;) Selv om jeg synes det er dødskleint å sitte og pakke opp gaver mens alle ser på. Sitter alltid og bekymrer meg for om jeg høres altfor fake ut når jeg sier tusen takk og at noe er fint :ler: Ikke det at det var noen grunn til det altså, vi fikk masse fint! 

Vi skylder på vaskemaskinen! Dumme maskin som ikke sa ifra om at det hadde sneket seg med noe knallrødt i kleshaugen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under to uker igjen til termin! :bond: Jeg kommer til å bli skikkelig skuffet om Lillebolla ikke kommer før langt over termindato altså, for nå synes jeg tiden begynner å gå litt sakte :fnise: Kvalmen har liksom ikke tenkt å gi seg tror jeg, så da tenker jeg at han egentlig bare kan komme. Eller, han kan vente til neste uke, så rekker jeg å pakke ferdig fødebagen og sette sammen den uroen jeg begynte på :P 

Mannen leverte Mini tidlig i dag, så etter at jeg hadde laget matpakke og fått gutta ut døra satte jeg kursen mot senga igjen, klar for litt ekstra søvn. Tror dere ikke naboen, som skifter kledning på huset sitt, satte i gang med saging og hamring og bråk ut av en annen verden? :dry: Innmari typisk. Nå ble de litt stille, så jeg vurderer om jeg skal prøve å sove litt til eller om jeg skal stå opp og få noe ut av dagen. Valgets kvaler :ler: 

Håper forresten de blir ferdige med kledningsgreiene før baby kommer! Orker ikke reprise av forrige gang; uka etter at vi kom hjem fra sykehuset med Mini satte de i leiligheten over i gang med å totalrenovere badet, flisbor og hele pakka. Det var grusomt! :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, sitronkake skrev:

Under to uker igjen til termin! :bond: Jeg kommer til å bli skikkelig skuffet om Lillebolla ikke kommer før langt over termindato altså, for nå synes jeg tiden begynner å gå litt sakte :fnise: Kvalmen har liksom ikke tenkt å gi seg tror jeg, så da tenker jeg at han egentlig bare kan komme. Eller, han kan vente til neste uke, så rekker jeg å pakke ferdig fødebagen og sette sammen den uroen jeg begynte på :P 

Mannen leverte Mini tidlig i dag, så etter at jeg hadde laget matpakke og fått gutta ut døra satte jeg kursen mot senga igjen, klar for litt ekstra søvn. Tror dere ikke naboen, som skifter kledning på huset sitt, satte i gang med saging og hamring og bråk ut av en annen verden? :dry: Innmari typisk. Nå ble de litt stille, så jeg vurderer om jeg skal prøve å sove litt til eller om jeg skal stå opp og få noe ut av dagen. Valgets kvaler :ler: 

Håper forresten de blir ferdige med kledningsgreiene før baby kommer! Orker ikke reprise av forrige gang; uka etter at vi kom hjem fra sykehuset med Mini satte de i leiligheten over i gang med å totalrenovere badet, flisbor og hele pakka. Det var grusomt! :daane: 

Nøyaktig det skjedde oss også! Hele første halvåret totalrenoverte naboen (tomannsbolig) begge badene, masse pigging i betong og annen bråking. Det slo aldri feil at de begynte med noe ekstra bråkete idet mini-m begynte å snuse på en sjelden lur :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker igjen, hepp, hepp! :nordvesta:
Hva er egentlig planen for Mini dersom fødselen starter nuh?
(jeg bare antar at mannen skal være med på fødingen)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sitronkake skrev:

Under to uker igjen til termin! :bond: Jeg kommer til å bli skikkelig skuffet om Lillebolla ikke kommer før langt over termindato altså, for nå synes jeg tiden begynner å gå litt sakte :fnise: Kvalmen har liksom ikke tenkt å gi seg tror jeg, så da tenker jeg at han egentlig bare kan komme. Eller, han kan vente til neste uke, så rekker jeg å pakke ferdig fødebagen og sette sammen den uroen jeg begynte på :P 

Mannen leverte Mini tidlig i dag, så etter at jeg hadde laget matpakke og fått gutta ut døra satte jeg kursen mot senga igjen, klar for litt ekstra søvn. Tror dere ikke naboen, som skifter kledning på huset sitt, satte i gang med saging og hamring og bråk ut av en annen verden? :dry: Innmari typisk. Nå ble de litt stille, så jeg vurderer om jeg skal prøve å sove litt til eller om jeg skal stå opp og få noe ut av dagen. Valgets kvaler :ler: 

Håper forresten de blir ferdige med kledningsgreiene før baby kommer! Orker ikke reprise av forrige gang; uka etter at vi kom hjem fra sykehuset med Mini satte de i leiligheten over i gang med å totalrenovere badet, flisbor og hele pakka. Det var grusomt! :daane: 

Så spennende at det er så kort tid igjen :nori: 
Krysser fingrene for at Lillebolla kommer litt før eller på termin så du slipper den ekstremt lange ventetiden på slutten. Herregud så tregt det går de siste ukene :P

Det er så typisk. Her var det enten den ene eller andre naboen som pusset opp i 9 mnd der vi bodde etter fødsel sist. Fy så slitsomt. Vi kjøpte leilighet og pusset opp selv :fnise: (sikkert plagsomt for de nye naboene) og så flyttet vi. Nå er det så stille og rolig. Ingenting som tyder på at noen skal pusse opp her, men det skal vi rundt mai/juni :P Det er ufattelig slitsomt, så skjønner deg godt. Når man er hjemme "hele dagen" er ingenting verre enn det. Spesielt når det er så uforutsigbart og ujevnt når man får sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, miore skrev:

Nøyaktig det skjedde oss også! Hele første halvåret totalrenoverte naboen (tomannsbolig) begge badene, masse pigging i betong og annen bråking. Det slo aldri feil at de begynte med noe ekstra bråkete idet mini-m begynte å snuse på en sjelden lur :daane:

Og så to bad i tillegg da :daane: Ser ut som de begynner å nærme seg ferdig borte hos naboen, så jeg har trua på en roligere barselstart denne gangen!
Vi har flyttet siden forrige gang, så nå har vi ikke lenger tidenes mest bråkete barnefamilie over oss heller. Deilig! Nå som vi har fått Mini ser jeg jo riktignok hvorfor de bråket så innmari, han lager jo minst like mye lyd som de ungene der tilsammen :fnise: 
 

5 timer siden, Beccy87 skrev:

2 uker igjen, hepp, hepp! :nordvesta:
Hva er egentlig planen for Mini dersom fødselen starter nuh?
(jeg bare antar at mannen skal være med på fødingen)

 

Mannen skal være med ja :Nikke: Foreldrene mine bor en 20 minutters kjøretur fra oss, så planen er å ringe de når fødselen setter i gang. Mini har et veldig godt forhold til de, så jeg regner med at verken levering/henting i bhg/overnatting/barnepass skal bli noe problem. Og så har flere av naboene her sagt at det bare er å ringe på om det skulle bli krise på noen måte, så vi har en backup om ting plutselig skulle gå veldig fort :)  (jepp, har fremdeles @A4-livets fødsel friskt i minne :fnise:)
 

1 time siden, Askmeagain89 skrev:

Så spennende at det er så kort tid igjen :nori: 
Krysser fingrene for at Lillebolla kommer litt før eller på termin så du slipper den ekstremt lange ventetiden på slutten. Herregud så tregt det går de siste ukene :P

Det er så typisk. Her var det enten den ene eller andre naboen som pusset opp i 9 mnd der vi bodde etter fødsel sist. Fy så slitsomt. Vi kjøpte leilighet og pusset opp selv :fnise: (sikkert plagsomt for de nye naboene) og så flyttet vi. Nå er det så stille og rolig. Ingenting som tyder på at noen skal pusse opp her, men det skal vi rundt mai/juni :P Det er ufattelig slitsomt, så skjønner deg godt. Når man er hjemme "hele dagen" er ingenting verre enn det. Spesielt når det er så uforutsigbart og ujevnt når man får sove.

Det er helt sykt hvor sakte det går på slutten! Her har jeg nesten begynt å gråte av tanken på baby "akkurat nå" ganske lenge, men den siste uka har gått skikkelig tregt. Eller, samtidig ikke, for jeg innså i går at Bøllebolla til @Beccy87 er en uke allerede i dag, og det virker jo egentlig ikke lenge siden hun ble født! Konkluderer med at de siste ukene av graviditeten foregår i et slags parallelt tidsunivers der ingenting er som det pleier :fnise: 

Har ikke hørt rykter om noe oppussing hos naboene her heller, så jeg krysser fingrene for at de er fornøyd med husene sine akkurat som de er det neste året :tongue: Eller, de som bor en 20 meter bortafor her skal bygge ut etterhvert, håper det tar litt tid før de kommer i gang :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og apropos flytting og hus og fornøyd med ting som de er - vi var på privatvisning på mandag.. :sjenert: Vi var jo egentlig enige om (senest forrige helg) at vi ikke orket tanken på flytting akkurat nå, og at det isåfall skulle bli flytting innenfor samme barnehage- og skolekrets. Huset vi har sett på ligger for sikkerhets skyld i nabokommunen :klaske: 

Mannen er for, jeg vet ikke hva jeg vil! Huset er fint, det er passe stort, har omtrent alt vi har sett etter, det er relativt nytt og ingenting av "de store tingene" som kjøkken og bad må taes før vi kunne flyttet inn. Det ligger ok til i forhold til barnehager, skoler og pendling til jobb og området er veldig barnevennlig.

Men. Det ligger i nabokommunen. Det betyr nok et bytte av barnehage for Mini (og han trives SÅ godt!), vi flytter fra alle naboene som vi har fått et godt forhold til og huset ligger mye mer usentralt til enn sånn vi har det nå. Her har jeg trilleavstand til sentrum (sånn med tanke på permisjonstiden), der har jeg trilleavstand til et kjøpesenter og fint lite annet.
Og så er det litt dyrt med tanke på hvor det ligger. Det er ingen andre hus i nærheten som har blitt lagt ut til den prisen liksom. Og bare tanken på å sette i gang med salg og flytting, midt i nyfødttiden og hele pakka: :cry3::daane: 

Det som stikker dypest er det med Mini. Tanken på å rive ham opp fra alt han kjenner IGJEN (vi byttet jo til denne barnehagen i høst) gnager skikkelig på samvittigheten. Nå skal han over på storbarns-avdelingen som ligger i et annet bygg til høsten uansett, men da hadde han iallefall fått gå sammen flere av barna han kjenner fra før.

Hadde dette enda vært om noen måneder så hadde jeg kanskje klart å ta en beslutning her, men jeg merker at gravidhjernen har tatt over og alle fornuftige tanker bare spretter rundt uten at jeg klarer å få fatt på dem. Det er visning i morgen, så vi må nesten bestemme oss for hva vi vil gjøre før fredag..

Innspill, noen?:bond::blomst:

Endret av sitronkake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Den har brent seg fast den fødselen der skjønner jeg....

Jeg tror jeg ikke hadde kjøpt huset. Hvis det er det huset jeg tror det er så ligger det jo i et veldig koselig og barnevennlig område, men det er jo er litt kjedelig område da. Ikke så veldig moro borte på det senteret liksom. Og jeg synes det er dumt at hovedsoverommet ligger i en annen etg enn de andre (men sykt deilig med eget bad da). Får pluss for tomta og at det er garasjeplass til to biler, og kjøkkenet var stort og fint. Elsket vinduene mellom kjøkkenbenken og skapene, stusser over de småskapene under overskapene. De så rare ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiik, under to uker :bond: Spennende! :hoppendeglad: 

 

Og :grine: for skjørtet ditt, det var jo så fint :sukk:

 

Jeg hadde aldri i verden orket flytting og sånt på dette tidspunktet, i alle fall, men dere må jo føle på det selv. Hva veier tyngst, fordelene eller ulempene, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...