Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Begynner å gå lei Heatran. Har vært med på fire raid de siste dagene og på de siste tre har den brutt seg ut av alle ballene og stukket av. Skikkelig frustrerende, spesielt siden jeg bruker golden razz berry og får great eller excellent curve ball på nesten alle kast!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan
1 time siden, daemi skrev:

Begynner å gå lei Heatran. Har vært med på fire raid de siste dagene og på de siste tre har den brutt seg ut av alle ballene og stukket av. Skikkelig frustrerende, spesielt siden jeg bruker golden razz berry og får great eller excellent curve ball på nesten alle kast!

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, padawan skrev:

Samme her.

Jeg fikk den endelig. Tusen takk til Berget0 for at du ble med på raidet. 

Hilsen Kariiikari

Anonymkode: f64d9...f71

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fortsatt ikke til oppgaven om å slå leader Cliff. Har hatt den hengende i månedsvis og forsøkte meg igjen ved å bruke linken med tips om hvilke pokemon jeg burde bruke, men jeg får det rett og slett ikke til 🤦‍♀️ Nå har jeg brukt opp alle revives og potions’ene jeg hadde spart siden forrige gang jeg forsøkte også 🤦‍♀️

En annen ting som er litt irriterende: Jeg sykler til jobb. Før fikk jeg kilometer for dette, men ikke nå lenger, nei 🙄 Siden jeg beveger meg overalt på sykkel i disse tider så tar det vel noen måneder til et år før jeg klarer oppgaven «earn a candy walking with your buddy» 🤦‍♀️ 

Anonymkode: 18264...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting som er litt irriterende: Jeg sykler til jobb. Før fikk jeg kilometer for dette, men ikke nå lenger, nei 🙄 Siden jeg beveger meg overalt på sykkel i disse tider så tar det vel noen måneder til et år før jeg klarer oppgaven «earn a candy walking with your buddy» 🤦‍♀️ 

Er du sikker på du ikke har slått av Adventure Sync?

Anonymkode: 0f960...294

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fikk for meg å laste ned pokemon go igjen etter å ha vært borte i en to-tre år. Kjekt med venner, legg meg gjerne til: 5254 8769 8146

ellers er det veldig mye nytt å lære seg, har ikke spilt etter at de nye pokisene kom 😅 alle tips mottas med stor takknemlighet! 

Anonymkode: f3100...a8f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble i dag med på Mega raid - venasaur og fikk en shiny venasaur. :) Synes den var så fin. Er bare fornøyd. Har aldri fått noen shiny i en raid før.  

Anonymkode: b4434...f02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2020 den 10.29, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på du ikke har slått av Adventure Sync?

Anonymkode: 0f960...294

Joda, adventure sync var slått av 🤦‍♀️ Og det selv om jeg slo det på både da det ble mulig samt skrudde det på igjen da det skrudde seg av nylig 🙄🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Joda, adventure sync var slått av 🤦‍♀️ Og det selv om jeg slo det på både da det ble mulig samt skrudde det på igjen da det skrudde seg av nylig 🙄🤦‍♀️

adventure sync skrur seg av når appen oppdateres, lurt å kikke innom innimellom og se om den er huket av.

Anonymkode: 05b60...657

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

ja det var inntil nylig en kjent bug i PoGo, at Adventure sync slår seg av. Men tror den ble fikset nå, kanskje du kan prøve å oppdatere appen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 19.24, AnonymBruker skrev:

finn den Sierra som har Lapras - Sharpedo - whatever. Den er enklest, den vanskeligste er Lapras-Lapras.. https://pokemongohub.net/post/guide/rocket-leader-sierra-counters/

Sett opp teamet med dine sterkeste Pokemon, men der nr 2 er Polywrath eller Machamp eller Tyranitar. Gå inn med en annen pokemon først (Gyrados med Aqua Tail, alle har vel en sånn nå?), slå bare en gang eller to, og bytt til Machamp/Polywrath. De er best mot Lapras. Og mens du bytter, får du slag gjennom, fordi Ledere, de venter med å slå når du bytter pokemon. Det lille trikset kan være nok, til at du trenger bare en Pokemon til å tabbe skjoldene til Lapras, og fortsatt få kjørt Charged Move eller to, før Machampen dør. Åh ja, sjekk selvsagt at dine pokémons har de anbefalte moves, så de får bygge opp charged attakk fort. 

Tusen takk! Fulgte rådet ditt og klarte det på første forsøk🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, fresia said:

Tusen takk! Fulgte rådet ditt og klarte det på første forsøk🤗

så moro, glad å være til hjelp 👌☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For andre som sliter. Jeg har adventure sync på, men ikke alltid den faktisk «er på», må ofte inn å skru av og på for å få den «på» igjen 😐

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2020 den 22.16, RedFox81 skrev:

☺️👌

hva synes kvinneguiden om mega evolution da. 

Vet ikke helt. Kult med mega evolutions, men synes vitsen er litt borte når pokisene bare er mega i fire timer, og så blir de normale igjen. Greit at man kan mega-utvikle dem senere for mindre energi enn første gangen, men det er litt kjedelig å raide langt inn i evigheten for å tjene nok poeng til å utvikle. Tror det blir få mega evolutions på meg. Gidder ikke svi av så mange remote raids, noe jeg er avhengig av når jeg bor i ødemarka.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 29.8.2020 den 22.16, RedFox81 skrev:

☺️👌

hva synes kvinneguiden om mega evolution da. 

For min del så synes jeg det var meningsløst. Styre på for å få utviklingen i 4 timer... Nei, kommer til å utvikle alle en gang sånn at jeg får fylt opp plassen i pokedexen så er jeg ferdig med mega tullet. :P 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan man sletter flere venner samtidig, i stedet for å slette en og en?

Anonymkode: 189a6...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er venner med noen av dere her i forumet, og lurte på om det er mulig å trade remote? Jeg har vært borte en god stund så har ikke oppdatert meg helt på alt nytt 😅

Hvis det er mulig og noen har en gul magikarp blir jeg veldig lykkelig 🙈 

mvh LilleCajo22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Wepsa said:

Hei

Jeg er venner med noen av dere her i forumet, og lurte på om det er mulig å trade remote? Jeg har vært borte en god stund så har ikke oppdatert meg helt på alt nytt 😅

Hvis det er mulig og noen har en gul magikarp blir jeg veldig lykkelig 🙈 

mvh LilleCajo22

nei, remote trade er ikke mulig. Inntil 100 m avstand.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...