Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, pinar skrev:

Aha... det tenkte jeg ikke på. Tenkte liksom at det gjaldt pr gym. 

Nei det er et snålt system, vi burde fått litt for de som har stått lenge i gymmer, skulle ihvertfall vært slik at hadde du en som røk ut av en gym etter feks 8 døgn så burde du kunne fått 8 coins, er ikke mye og forlange det, husker godt jeg fikk null komma niks coins etter å ha hatt en stående i sammenhengende 97 døgn.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde vært sånn at man fikk litt for hvert minutt hver av pokemonene står i gym, f.eks. 0,05 coins som gir 1 coin pr. 20. minutt for hver. Står en i 21 min. så blir det 1,05 osv. Kan godt være mindre også, men mer riktig når man får for den faktiske tiden.

Nå får man like mye om 1 ryker ut etter 10 timer, eller om 20 gjør det.

Likevel er jeg glad det ikke er sånn som før, da man måtte være rask og sette inn i gymmer, og hele tiden vurdere om når man skulle cashe inn. Den gangen fikk ikke jeg på langt nær så mye coins som nå. Veldig greit å slippe å kjempe opp gymmer også.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fanget en vill Snorlax i dag, for første gang! Han var søt da, selv om han muligens ikke er så nyttig, med CP 45. :dry: 

Har vært en tur i det området av bysentrum som er kjent for best pokemonutvalg, og det var jammen forskjell fra stedene jeg normalt befinner meg. Fikk flere nye, Lotad (mange!), Grovyle, Anorith, Lairon - og en del morsomme som jeg ikke pleier å finne, bl.a Hitmonchan, Carvanha, Wailmer og Ralts. 

Morsomt å spille når det er så mye forskjellig å fange - samtidig blir jeg egentlig bare mer frustrert over at forskjellene er så enorme. 

 

 

 

Anonymkode: b83b9...105

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fanget en vill Snorlax i dag, for første gang! Han var søt da, selv om han muligens ikke er så nyttig, med CP 45. :dry: 

Har vært en tur i det området av bysentrum som er kjent for best pokemonutvalg, og det var jammen forskjell fra stedene jeg normalt befinner meg. Fikk flere nye, Lotad (mange!), Grovyle, Anorith, Lairon - og en del morsomme som jeg ikke pleier å finne, bl.a Hitmonchan, Carvanha, Wailmer og Ralts. 

Morsomt å spille når det er så mye forskjellig å fange - samtidig blir jeg egentlig bare mer frustrert over at forskjellene er så enorme. 

 

 

 

Anonymkode: b83b9...105

Alltid gøy å fange en Snorlax, grattis:)

Ja forskjellene er utrolig store, er ikke mange hundre meterne en skal gå før en kommer helt ut av det, eller at en kommer til et sted som er stikk motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sannelig en ny i dexen i dag også; Anorith :)
Har ikke jaktet så mye i dag men har fanget noen få innimellom slagene, mye av de samme som Aron, Whismur, Nosepass, Hoppip, Seedot, Sentret og Ledyba. Eneste litt utenom det vanlige var en Mudkip, en Geodude og en Diglett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt grei pokemon dag ble det i dag med bla. 8x Magikarp, 7x Wailmer, 5x Aron, 3x Nosepass, 2x Gloom, 2x Machop og en hver av Dratini, Parasect, Luvdisc, Carvanha, Vileplume, Hitmonlee og Pikachu.

I tillegg ble det tatt en Ivysaur raidboss, men feilet to ganger i forsøk på å ta Alakazam....en hard nøtt den fyren der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Ardwinna skrev:

Fikk sannelig en ny i dexen i dag også; Anorith :)
Har ikke jaktet så mye i dag men har fanget noen få innimellom slagene, mye av de samme som Aron, Whismur, Nosepass, Hoppip, Seedot, Sentret og Ledyba. Eneste litt utenom det vanlige var en Mudkip, en Geodude og en Diglett.

Grattis :) er en sjelden fyr det, har kun fanget en av den vill og en i egg, har den som buddy, og ser nå at jeg har fått akurat de nødvendige 50 Candy som trengs til evolving, har gått 69 km med den siden jeg fanget den 26/1, så nå blir det buddy svitsj til.....hmm, ja hva til..??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Taperen skrev:

Grattis :) er en sjelden fyr det, har kun fanget en av den vill og en i egg, har den som buddy, og ser nå at jeg har fått akurat de nødvendige 50 Candy som trengs til evolving, har gått 69 km med den siden jeg fanget den 26/1, så nå blir det buddy svitsj til.....hmm, ja hva til..??!!

Jeg har funnet endel Anorith, og har også sett skyggen av evolvingen, - den tøffe typen her: Armaldo.

 

image.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:

Irriterende når du tar ned en gym så kommer noen andre og setter første Pókemon på gymmen. 

Hmm, det skal egentlig ikke gå ann hvis du tok den ned alene, hvis dere var flere som sloss så er det ikke sikkert at du stod i første rekke til å sette inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:

Irriterende når du tar ned en gym så kommer noen andre og setter første Pókemon på gymmen. 

I og med at det er plass til 6 stk i gymmen så har det ingen betydning (om det ikke ble fullt før du fikk satt inn din). Dessuten er det vel sånn at den første i gymmen er den som må først ut i kamp, - ikke at det har så mye å si heller.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Hanne67 skrev:

Her var det sol i spillet, og det var massevis av denne her og var ny i dexen min: Cacnea.

image.jpeg

Så flott da :)

Har ikke hatt tid til å spille så mye i det jeg har vært på jobb, men må nok ut på en spasertur, har hatt sol i spillet her også i dag, så får vi se om den dukker opp her også da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en liten tur i sentrum av bygda i kveld også, og én ny i dexen, Shroomish. Av de litt mer uvanlige ble det Geodude, Skiploom, Machop, Cacnea, Totodile, Whismur, Anorith, Mightyena, Meowth og Weepinbell. Klarvær og mye gras-pokemons.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske Torchic og Treecko spawna like ofte når det er klart vær, som Mudkip når det regner. Har fanga 10 Treecko og 5 Torchic, men heile 49 Mudkip. Føles som om regn spawner fleire vannpokiser enn anna type vær spawner sine "boosta" pokiser. I alle fall her eg bur.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund så spawnet Torchic overraskende mye her, og vi hadde slett ikke klarvær da, det har vi hatt i hele dag, men jeg har heller ikke sett den i dag, har fanget 69 stk av dem, vi har hatt en del regn i spillet her, men alikavel så har jeg sammenlignet med Torchic "bare" fanget 46 Mudkip, Treecko har jeg bare funnet 22 av, men ingen i dagens klarvær.......forstå det den som kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med klarvær i spillet i hele dag så ble det litt andre pokemon som ble fanget i dag, men også en hel del vann pokemons, litt av dagens fangst her, 8x Wailmer, 7x Magikarp, 5x Baltoy, 4x Rhyhorn, 3x Chikorita, 2x Nuzleaf, 2x Skiploom, 2x Aron, 2x Growlithe, 2x Cacnea(ny), 2x Nosepass, 2x Wulpix og en hver av Diglett, Gloom, Granbull, Loudred, Weepingbell, Barboach, Graveler, Dragonair, Carvanha, Cyndaquil, Claydol(ny) og Houndour.

Numel og Corphish i egg.

Endret av Taperen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sett snurten av Chikorita på lenge og manglet Meganium i samlinga, så jeg valgte å ha den som buddy for å gå inn noen candy. Hva skjer da? Joda, da spawner det plutselig en vill Bayleef utenfor butikken i dag, og så popper det ut en Chikorita fra ene egget mitt! :P Hoho, da ble det buddybytte og en ny pokis i dexen på meg! :)
Klekket tre egg og det ble dårlige greier. I tillegg til Chikoritaen fikk jeg en Growlithe og en Oddish. Er det mulig...:dry: Hvor ble det av gen3-pokisene som skulle klekkes??? Jeg er sikker på at alle eggene var fra rett etter 24. januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en tålig lang tur i middagstider, hadde bare egg i evighets inkubatoren, klekte tre 2 km egg som ga Spoink, Spoink og Wurmple, i fra 5 km egget så fikk jeg en Baltoy.

Har ikke fanget så mye i dag, men skal en bitteliten tur senere, så får en se om det er noe spennende sent på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva de tre stjernene ved siden av den ene Aron’en min er? Har ikke det på noen andre..

8D2D7C71-D8D3-4E45-A0A0-B3ECDB8D3929.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...