Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Noen som vet hva de tre stjernene ved siden av den ene Aron’en min er? Har ikke det på noen andre..

8D2D7C71-D8D3-4E45-A0A0-B3ECDB8D3929.png

Jada, du har vært så heldig å fått deg en "shiny" Aron, gratulerer :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Noen som vet hva de tre stjernene ved siden av den ene Aron’en min er? Har ikke det på noen andre..

8D2D7C71-D8D3-4E45-A0A0-B3ECDB8D3929.png

Du kan og sjå at augene hans er raude i staden for blå. ;) Grattis med shiny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye spilltid i dag, og derfor ikke det helt store å melde om, men litt ble det da, 4x Wailmer, 4x Aron, 4x Baltoy, 2x Nuzleaf, 2x Vulpix, 2x Magikarp, 2x Cyndaquil og en hver av Gligar, Gloom, Chikorita, Cacnea, Jumpluff, Nosepass og Zangoose :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bor på småsteder, fikk dere mye Pikachu på forrige event? Lurer på å reise vekk under Dratini-eventen, men usikker på hvor mye jeg går glipp av da. 

Anonymkode: 7860f...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som bor på småsteder, fikk dere mye Pikachu på forrige event? Lurer på å reise vekk under Dratini-eventen, men usikker på hvor mye jeg går glipp av da. 

Anonymkode: 7860f...10e

Ja, her spawnet det nesten ikke annet. Likevel er det vel sånn at spawn-stedene er faste, så i byer er det nok flere totalt, men der var det kanskje litt mer variert under eventet?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som bor på småsteder, fikk dere mye Pikachu på forrige event? Lurer på å reise vekk under Dratini-eventen, men usikker på hvor mye jeg går glipp av da. 

Anonymkode: 7860f...10e

Vil nok tro Dratini vil spawnet nokså flittig under eventet, men du vil nok få flest ute ved kysten og nær vann/elver, og er det vind så hjelper det på. 

Jeg var og spilte i en bitteliten by med ca 6-7000 innbyggere under Pikachu eventet, spilte vel ca 1 times tid og fanget vel en 50-60 Pikachu, nok til å få gullmedaljen:) mangler 50 Dratini på gullmedaljen, så satser på at den er i boks den 24/2 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som bor på småsteder, fikk dere mye Pikachu på forrige event? Lurer på å reise vekk under Dratini-eventen, men usikker på hvor mye jeg går glipp av da. 

Anonymkode: 7860f...10e

Jeg bor utenfor en liten by som knapt har bystatus og her spawnet det Pikachu overalt. Jeg pleier ikke å være bortskjemt med mange spennende spawns ellers, men under eventet ble det nesten kjedelig da Pikachu spawnet overalt i hopetall. Det spratt opp sånn 3-4 stykker på samme sted nesten uansett hvor jeg snudde meg.
Jeg håper på masse Dratinis den 24/2 siden jeg mangler Dragonite og har håpet siden det tross alt er mye hav og vann rundt her. Pluss at det blåser ganske ofte.

Fikk én ny pokis i egg i dag; verdens søteste lille Azurill! Jeg ble litt paff for jeg hadde ikke tenkt på at den kunne dukke opp i egg, men helledussan så søt liten krabat! :) Hopper rundt på kulehalen sin som en annen hoppetusse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Høres ut som dere fikk like mye som jeg gjorde i Oslo på to timer, men jeg brukte litt tid på å raide også, siden det var dobbel xp. Stedet jeg eventuelt reiser til ligger ved kysten, og har en klynge med stop/gym i vannkanten, så da kan det hende jeg tar sjansen. :)

Anonymkode: 7860f...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shroomish har jeg kun fanget en av, og jeg spiller mye! Men utviklingen har jeg fått tak i to av, den ene med en gang den kom. Hender jeg ser at den er nearby, men kun kommet over en.

Screenshot_20180204-220722.jpg

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tid til så mye spilling i dag, gikk en tur i formiddag og klekte ut noe så spennende som en Spheal...

Fangsten var heller laber i dag, men fikk ihvertfall tak i nok Aron slik at det ble gullmedalje i stål :)

Her er litt av dagens fangst, 4x Aron, 4x Magikarp, 2x Carvanha, 2x Wailmer og en hver av Zangoose, Feebas, Omanyte, Skiploom, Shroomish og Cacnea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ned min første Omanyte raid boss i dag, hadde god hjelp i fra mine gress pokemons siden jeg hadde klarvær i appen. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Tok ned min første Omanyte raid boss i dag, hadde god hjelp i fra mine gress pokemons siden jeg hadde klarvær i appen. :)

 

Gratulerer! :smilyblomst: Jeg kan nok se langt etter det med mine pokemons....

Minimalt med spilling siden jeg hadde full jobbdag, men fikk tatt en CP 1582 Zangoose med en vanlig ball. Lite baller siden det er  lenge siden jeg ha vært på et sted med mange pokestops. Gymmen ved jobben ligger innenfor rekkevidde for noen av kollegaene mine, men ikke meg. :P

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shroomish har jeg kun fanget en av, og jeg spiller mye! Men utviklingen har jeg fått tak i to av, den ene med en gang den kom. Hender jeg ser at den er nearby, men kun kommet over en.

Screenshot_20180204-220722.jpg

Anonymkode: 2fb0a...e82

Jeg spiller ikke så mye, og har funnet én + sett den på nearby. Den trives når det er sol/klarvær, som jeg har hatt i appen de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble en meget bra mandag med spilling i formiddag og litt i kveld, resultatet ble bla. 11x Cacnea, 9x Wailmer, 9x Magikarp, 7x Aron, 4x Chikorita, 3x Baltoy, 3x Omanyte, 2x Diglett, 2x Weepinbell, 2x Barboach, 2x Skiploom, 2x Roselia og en hver av Carvanha, Vileplume, Houndour, Exeggcute, Piloswine, Treecko, Claydol, Lileep(ny), Magnemite, Numel, Lunatone, Slakoth, Nosepass, Anorith, Vulpix, Luvdisc, Totodile, Wobbuffet og Machop.

Fikk en meget sjelden Grimer i egg, dukket også opp Treecko og Baltoy i egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hanne67 skrev:

Gratulerer! :smilyblomst: Jeg kan nok se langt etter det med mine pokemons....

Minimalt med spilling siden jeg hadde full jobbdag, men fikk tatt en CP 1582 Zangoose med en vanlig ball. Lite baller siden det er  lenge siden jeg ha vært på et sted med mange pokestops. Gymmen ved jobben ligger innenfor rekkevidde for noen av kollegaene mine, men ikke meg. :P

Er det ikke på tide med litt rotering ved bruk av kontorene....:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Mew Two best? Den var best da jeg spilte gameboy. Er den i Norge?

Anonymkode: 56cf4...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Mew Two best? Den var best da jeg spilte gameboy. Er den i Norge?

Anonymkode: 56cf4...a30

Den finnes i Norge ja, men kun som raid boss, på noen områder så er den best ja, spørs hvem du skal sloss i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare nevne, jeg drømte i natt etter å ha lest denne tråden at jeg fanget en sånn shiny aron , og at det stod i pokedexen at med de røde øynene skulle dette symbolisere en feminist pokemon :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg en spasertur til dette Pokestopet nede ved sjøen, en tur på vel 4 km en vei, klekket to egg på turen som inneholdt Squirtle og Seedot, ingenting å rope hurra for, og det var det ikke for fangsten på turen heller, utenom ved Pokestopet da, der fanget jeg 3x Magikarp, 2x Wailmer og en Dratini :)

Endret av Taperen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest gledelige idag var en Treecko i 5 km egget.

Er det noen som vet hva bakgrunnsfargene på items i journalen betyr, - de er hvite, gule og blå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...