Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Ble ikke så veldig mye spilling i dag, men noe ble det da, bla. 18x Whismur, 5x Nosepass , 7x Aron, 2x Wailmer, 2x Lotad, Magikarp, Carvhana, Machop, Nuzleaf, Baltoy, Nidoking, Lairon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens fangst: ett 10km-egg og en ny snål pokis; Baltoy, pluss en Chikorita og et par Aron og Whismur. Helt grei dag :)

Imorra blir det bytur så da skal jeg prøve å lure meg til å spille litt innimellom (vennene mine spiller ikke, så det blir litt i smug).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ardwinna skrev:

Dagens fangst: ett 10km-egg og en ny snål pokis; Baltoy, pluss en Chikorita og et par Aron og Whismur. Helt grei dag :)

Imorra blir det bytur så da skal jeg prøve å lure meg til å spille litt innimellom (vennene mine spiller ikke, så det blir litt i smug).

Hehe, blir smug spilling her også :P skal også avsted en tur i morgen i forbindelse med jobb, men blir litt i utkanten, men vet at det spawner en del pokiser der, vi får vel ønske oss selv lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Taperen skrev:

Hehe, blir smug spilling her også :P skal også avsted en tur i morgen i forbindelse med jobb, men blir litt i utkanten, men vet at det spawner en del pokiser der, vi får vel ønske oss selv lykke til :)

Ja good luck to us!

Jeg glemte å nevne at den pokisen som hadde stått snart en uke i gym, endelig ble slått ut så jeg kunne få de 50 coinsene mine! :yvonne:Sannelig på tide!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært lite pokemon i dag og har bare fanget en whismur og noen fra gen 1+2.Etterpå skal vi med storfamilien til Oslo så håper å få tatt noen, men er bare jeg som spiller så må ta dem på veien mens vi går bare.

I går fikk jeg Kyogre nr 2 med IV på rundt 80. Den forrige var dårligere så håper jeg rekker et raid eller to til før den forsvinner.

 

Noen her som følger Trainer Tips forresten? Så episoden hans fra i går hvor han er med på raid med den høyest rankede spiller i verden, han bor i Singapore. Brandon Tan har over 300 mill XP - dvs at han kunne kommet til lvl 40 15 ganger :sjokkbla: Det er spilling på et heeelt annet nivå enn meg gitt. Ikke at det frister, det ser veldig stressende ut - han stresser fra raid til raid og har laget ulike ruter i byen som han kjører for å maksimere antall pokemon/pokestops han tar. Han sier at han tar rundt 160-180 pokemon i timen. Har ikke regnet på det, men tipper jeg mer ligger på rundt 160-180 i uka... Lurer på når han sover og jobber :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Sommerfugl83 skrev:

Her har det vært lite pokemon i dag og har bare fanget en whismur og noen fra gen 1+2.Etterpå skal vi med storfamilien til Oslo så håper å få tatt noen, men er bare jeg som spiller så må ta dem på veien mens vi går bare.

I går fikk jeg Kyogre nr 2 med IV på rundt 80. Den forrige var dårligere så håper jeg rekker et raid eller to til før den forsvinner.

 

Noen her som følger Trainer Tips forresten? Så episoden hans fra i går hvor han er med på raid med den høyest rankede spiller i verden, han bor i Singapore. Brandon Tan har over 300 mill XP - dvs at han kunne kommet til lvl 40 15 ganger :sjokkbla: Det er spilling på et heeelt annet nivå enn meg gitt. Ikke at det frister, det ser veldig stressende ut - han stresser fra raid til raid og har laget ulike ruter i byen som han kjører for å maksimere antall pokemon/pokestops han tar. Han sier at han tar rundt 160-180 pokemon i timen. Har ikke regnet på det, men tipper jeg mer ligger på rundt 160-180 i uka... Lurer på når han sover og jobber :ler:

Du er ihvertfall heldig som kan få deg legendariske :)

Har hørt om trainer tips ja, men følger han ikke, men du verden for et stress det må være for verdens beste spiller, der har jeg ikke tenkt å komme meg, må jo ha et liv også....eller....?!:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Taperen skrev:

Du er ihvertfall heldig som kan få deg legendariske :)

Har hørt om trainer tips ja, men følger han ikke, men du verden for et stress det må være for verdens beste spiller, der har jeg ikke tenkt å komme meg, må jo ha et liv også....eller....?!:P

Ja, har klart å få alle som har vært tilgjengelig til nå i hvert fall, med unntak av mewtwo... Spiller ikke nok raid til å få invite til det gitt.

 

Tror helt ærlig at han ikke har noe særlig liv utenom pokemon nei :P Men så hyggelig ut da, det var store gjenger som spilte sammen. De var blitt så godt kjent og var lidenskapelig opptatt av pokemon hele gjengen så de anså seg som familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kjøretur i kveld, og var innom noen steder og et par småbyer. Det kryr ikke akkuart av de nyeste gen 3 pokemonene, men fikk Whismur, Baltoy, Carvanha og Nospass som nye i pokedexen og så har jeg Aron og Anorith fra før. Jeg fant også en Ivysaur idag + noen Wobbuffet og de mer vanlige da. Jeg satte inn en i gymmen i bygda her, hele to ganger, men den ble slått ut så fort at det ble bare 5 coins tilsammen. :P

Jeg satte inn Scizoren min i en gym jeg passerte idag, og den står der ennå. Flere av de andre gymmene jeg kjørte forbi var enten fulle, eller med fulle hjerter og da tok jeg meg ikke tid til å ta de ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sommerfugl83 skrev:

Ja, har klart å få alle som har vært tilgjengelig til nå i hvert fall, med unntak av mewtwo... Spiller ikke nok raid til å få invite til det gitt.

 

Tror helt ærlig at han ikke har noe særlig liv utenom pokemon nei :P Men så hyggelig ut da, det var store gjenger som spilte sammen. De var blitt så godt kjent og var lidenskapelig opptatt av pokemon hele gjengen så de anså seg som familie :)

Tror det er litt tilfeldig om man får invites, jeg har ikke tatt mange raid og likevel fått to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Kyogre på første forsøk i dag!! Et great throw og golden razz var det som skulle til. Ikke sånn superbra, men jeg er fornøyd - ca 2250 i CP og 84 IV. 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så verst fredag på fangstfronten, et par tre nye ble det også i bla.  25x Whismur, 14x Aron, 13x Nosepass, 6x Lotad, 3x Wailmer, 2x Loudred(ny), 2x Machop, Magikarp, Feebas, Numel(ny), Shroomish, Baltoy, Carvanha, Anorith(ny), Luvdisc, Sunkern og Treecko.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk Kyogre på første forsøk i dag!! Et great throw og golden razz var det som skulle til. Ikke sånn superbra, men jeg er fornøyd - ca 2250 i CP og 84 IV. 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hanne67 skrev:

Jeg var på kjøretur i kveld, og var innom noen steder og et par småbyer. Det kryr ikke akkuart av de nyeste gen 3 pokemonene, men fikk Whismur, Baltoy, Carvanha og Nospass som nye i pokedexen og så har jeg Aron og Anorith fra før. Jeg fant også en Ivysaur idag + noen Wobbuffet og de mer vanlige da. Jeg satte inn en i gymmen i bygda her, hele to ganger, men den ble slått ut så fort at det ble bare 5 coins tilsammen. :P

Jeg satte inn Scizoren min i en gym jeg passerte idag, og den står der ennå. Flere av de andre gymmene jeg kjørte forbi var enten fulle, eller med fulle hjerter og da tok jeg meg ikke tid til å ta de ned.

Kjekt med noen nye i dexen da :) synd det ikke ble noen flere coins på deg, ble 50 her, var i litt mere grisgrendte strøk og satte inn mons i dag, en del står der ennå, men har røket ut av 9 gym i dag, men har fått satt meg inn i noen i kveld slik at jeg nå står i 12 gymmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en som har stått i gym i 2 uker nå. Vil ha tilbake Laprasen min! 

Ellers har det blitt lite spilling de siste dagene. Av de nye har jeg fått Aron, Whismur, Nosepass, Lunatone og Baltoy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ca 24 dager i gym, fikk jeg endelig min beste Rhydon tilbake, litt før kl 1.00 i natt. Siden jeg bare hadde fått 5 coins igår, kunne den godt ha ramlet ut før midnatt, for jeg har en annen i gym som mest sannsynlig ramler ut idag. Man kan ikke alltid få det som man vil, og setter man inn mange så vil det alltid være mange man ikke får noe på. Likevel er det lurt å sette inn i flere, for det kan jo hende noen står i flere dager,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det vel noen natteranglere som slo ut to av mine som var i to gymmer som lå kun 30 meter i fra hverandre kl 04.30, så da ble det 50 coins i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tok meg en kjøretur for å ta et pokestop og fange pokemon, sånn for å ha tatt dagens. Da kom jeg over evolvingen til Poochyena, - fikk en CP 1381 Mightyena, med elendige stats, men ny i dexen. Jeg har fortsatt den jeg satte inn i gym igår stående der, og håper den står etter midnatt. Det er kaldt og snør her, men den gymmen kan man nå fra bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke allverdens resultat av byturen i går men hadde heller ikke særlig mye tid til å spille pokemon. Snurret noen nye gyms og stops, pluss at jeg fanget masse Whismur og en Aron, og så fikk jeg et nytt egg. Gøy med egg som kommer fra andre stops enn de man pleier å besøke mest, for da kan det jo hende at man får noe annet enn man pleier.
Utålmodig som jeg er, utviklet jeg Whismur til både Loudred og Exploud. Explouden har greie stats og cp på over 1400 (nesten maks for mitt level). Så også skyggen av Lunatone og en som jeg tror var Anorith men de var for langt unna og jeg skulle rekke toget hjem.

I dag klekket ene 10km-egget mitt og jeg fikk en ganske god Lapras med "surf" som charge move...? :klo: Jeg trodde den var forbeholdt Pikachu under den eventen som var. Litt gøy men likevel ganske dårlig charge move. Neste 10km-egg er plukket opp etter 25. januar så da satser jeg på en gen3-pokis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitteliten spilling denne lørdagen, gikk en tur i middagstider og klekket ut en sjelden fyr for min del, en Kabuto.

Fanget bla 2x Magikarp, 2x Aron, Wailmer, Machop, Nosepass, Whismur og Loudred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så langt bare gått tur i ødemarka her hjemme med incense og klekket tre egg. Incensen ga ingen nye, bare Zigzagoon, Rhyhorn, 2 Teddiursa, Nosepass, Clefairy, Weedle, Snubbull, Ledyba og Gulpin. Eggene klekket Wailmer, Growlithe og Barboach. Growlithe var en liten skuffelse da jeg var sikker på at alle eggene mine var fra etter 25. januar og skulle gi gen 3, men antakelig har jeg blingset litt.

Satser på en kjapp tur ned i sentrum om ei stund men da blir det bare tid til en snurr eller to og eventuelt fanging av et par pokiser maks. Tror jeg har syvende dags streak på snurring av stops også i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...