Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stod ingenting om starttidspunkt, skal vi tippe at det skjer til vanlig Niantic starttidspunkt rundt kl 22 i kveld?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Stod ingenting om starttidspunkt, skal vi tippe at det skjer til vanlig Niantic starttidspunkt rundt kl 22 i kveld?!

Jeg var ute en tur nå og fant ingen, så det er nok fra ca det tidspunktet. Det blir spennende å se hva som dukker opp her i bygda imorgen, - gleder meg. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Amantheia skrev:

Det bør bli kjekt for deg neste community day, då! Då er det Dratini som skal vere "hovudpokemon", så du får sikkert fanga litt då! 

 

Det var svært gledelige nyheter :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, minienthe said:

 

Det var svært gledelige nyheter :Nikke:

Indeed 🥂🍾

Anonymkode: 8aabb...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hanne67 skrev:

Jeg var ute en tur nå og fant ingen, så det er nok fra ca det tidspunktet. Det blir spennende å se hva som dukker opp her i bygda imorgen, - gleder meg. :) 

 

Måtte en liten tur ned i bygda her, inget nytt på fronten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hanne67 skrev:

Så det var derfor det plutselig poppet opp tvungen oppdatering for et par timer siden! :) Jippi!
Gleder meg veldig til 24. februar, da skal jeg fange Dratini som bare det! :yvonne:

I dag har jeg bare spilt bittelitt innimellom jobbing nede i sentrum. Har fanget noen få pokiser, bl.a. Gloom, Vulpix, Delcatty, Electrike, Charmander og en ny i min pokedex: Whiscash! Har bare én Barboach så det gjorde meg ingenting å finne en vill utvikling av den :)
Har også puttet en ny pokis inn i en gym og så fikk jeg et 10km-egg på en av siste snurrene før jeg dro hjem fra jobb. Pluss en metalcoat, sånn helt ut av det blå.

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes dårligste uttelling for en insensce? 1 Marill, 1 Shuppet, 1 Rattata, 2 Odish😩

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen heisann, lille metalldings! :danse:

26907182_10155849649691405_1062075807230

Ser at de har gjort noe lurt i pokedexen etter oppdateringa; delt inn etter generasjon. Knallbra! Det burde de ha gjort i pokemonsamlinga også, synes jeg!
Edit: og heisann, de har faktisk fikset den irriterende greia med at det alltid hoppet tilbake til toppen av pokelista hver gang man sendte pokiser til professoren eller stjernemarkerte! Hurra!

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidenes dårligste uttelling for en insensce? 1 Marill, 1 Shuppet, 1 Rattata, 2 Odish😩

Anonymkode: 8ab53...fc4

Jeg hev også ut en incense og fikk finingen over her, pluss 1 Oddish, 1 Ariados, 2 Weedle og 1 Sableye. Bortsett fra den nye så var det heller labert men forventer ikke allverdens når jeg fisker pokiser fra sofaen :P

Endret av Ardwinna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

En bitteliten tur ned i bygda resulterte i 7x Whismur, 2xAron og en Baltoy :)

Kult! Grattis :)

 

Har i dag fått 4 stk jeg ikke hadde fra før; 1 Nosepass, 1 Whismur, 1 Anorith og 1 Lotad :D

 

Ellers går og går jeg med Schroomish som buddy. Har "bare" drøyt 25 km igjen før den kan utvikles. Dersom jeg ikke klekker den i egg eller finner den wild. Synes det er kjedelig å ha samme buddy hele tiden så gleder meg til å bytte etter hvert.

Screenshot_20180124-120134.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått noen sånne ex raid pass, som ikke kan brukes da gymmene befinner seg steder som har stengetid :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pinar skrev:

Jeg har fått noen sånne ex raid pass, som ikke kan brukes da gymmene befinner seg steder som har stengetid :P 

Hm, da kan jeg ikke se noen annen utvei enn å gjøre innbrudd...:P:sprettert:

Hehe, neida. Har du testet om du når bort til gymmen utenfor stengselet? 

Én av gymmene jeg er innom ble avstengt fordi de skulle gjøre vedlikehold på området, men man nådde den likevel. 

Et annet sted er gymmen inne på et avgjerdet område som bare er åpen i arbeidstiden, og der når man den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, Ardwinna skrev:

Næmmen heisann, lille metalldings! :danse:

26907182_10155849649691405_1062075807230

Ser at de har gjort noe lurt i pokedexen etter oppdateringa; delt inn etter generasjon. Knallbra! Det burde de ha gjort i pokemonsamlinga også, synes jeg!
Edit: og heisann, de har faktisk fikset den irriterende greia med at det alltid hoppet tilbake til toppen av pokelista hver gang man sendte pokiser til professoren eller stjernemarkerte! Hurra!

Jeg hev også ut en incense og fikk finingen over her, pluss 1 Oddish, 1 Ariados, 2 Weedle og 1 Sableye. Bortsett fra den nye så var det heller labert men forventer ikke allverdens når jeg fisker pokiser fra sofaen :P

Brukte du ikke Pinab bær når du fanget Aron en gang.....??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare Pinab berry på sjeldne, de med lav CP og 2. + 3. evolution. Sparer de til dobbelt candy event, og bruker masse da. ;)

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jeg bruker bare Pinab berry på sjeldne, de med lav CP og 2. + 3. evolution. Sparer de til dobbelt candy event, og bruker masse da. ;)

Egentlig så bruker jeg de også bare på sjeldne og de som kan evolves, men får så mye Pinab bær at jeg også må bruke de på Pidgey av og til, for jeg sletter ikke Ultra baller, sletter nesten daglig vanlige Pokeballer, av og til så slettes det great baller også i tilleg til masse potion og revive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Taperen skrev:

Brukte du ikke Pinab bær når du fanget Aron en gang.....??!!

Gadd ikke! Ser at den popper opp til stadighet så tror ikke den er sååå sjelden at det blir noe digert problem ;)

Fant to nye i dag; Whismur og Nosepass. Kunne hatt en til Whismur hadde det ikke vært for at den selvfølgelig forsvant før jeg kom meg dit den var...

Og så har jeg kastet så på måfå i det siste at jeg nå snart er fri for vanlige pokeballer, mens jeg har mange Greatballs og Ultraballs. Sånn går det når man i en periode hadde over 200 vanlige baller og ble vant med å drite litt i hvor mange man kastet. Jeg må nok bli litt mer nøye både på kastinga og hvilke pokiser jeg kaster på fremover! :P

Nå har den ene pokisen min stått i gym i fem dager så nå begynner jeg å bli alvorlig lei. På tide noen snart gidder å slå den ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...