Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Taperen skrev:

Egentlig så bruker jeg de også bare på sjeldne og de som kan evolves, men får så mye Pinab bær at jeg også må bruke de på Pidgey av og til, for jeg sletter ikke Ultra baller, sletter nesten daglig vanlige Pokeballer, av og til så slettes det great baller også i tilleg til masse potion og revive.

Ok, da skjønner jeg. :) Jeg har ikke helt det problemet, men har slettet endel Nanab berry. :)

Jeg har ikke fått spilt idag pga et sykt barn, men gubben kommer hjem snart så kan få lurt meg til en tur, om jeg tør ut på glatta! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ardwinna skrev:

 

Nå har den ene pokisen min stått i gym i fem dager så nå begynner jeg å bli alvorlig lei. På tide noen snart gidder å slå den ut!

Ja, noe herk når de blir stående så lenge, og attpåtil om den blir kastet ut en dag man allerede har tjent 50 coins.

Min beste står på 21. dagen nå, i en gym som har blitt gull forlengst. Jeg hadde en som sto i 90 dager med det gamle systemet, men da var det jo bare en fordel.

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hanne67 skrev:

Hm, da kan jeg ikke se noen annen utvei enn å gjøre innbrudd...:P:sprettert:

Hehe, neida. Har du testet om du når bort til gymmen utenfor stengselet? 

Én av gymmene jeg er innom ble avstengt fordi de skulle gjøre vedlikehold på området, men man nådde den likevel. 

Et annet sted er gymmen inne på et avgjerdet område som bare er åpen i arbeidstiden, og der når man den ikke.

Når ikke fra utsiden. Jaja blir ingen mewtwo på meg :P

Tror vel ikke jeg hadde klart den uansett da men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hanne67 skrev:

Ok, da skjønner jeg. :) Jeg har ikke helt det problemet, men har slettet endel Nanab berry. :)

Jeg har ikke fått spilt idag pga et sykt barn, men gubben kommer hjem snart så kan få lurt meg til en tur, om jeg tør ut på glatta! :P

Nei har lagret meg opp med ultra baller, kjekt og ha, har vel hatt over 1300 nå i ukesvis.

Razz og Nanab bruker jeg konsekvent til og mate mons som står i gymmer som jeg ikke har fått opp til gull, jeg sletter de aldri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Gadd ikke! Ser at den popper opp til stadighet så tror ikke den er sååå sjelden at det blir noe digert problem ;)

Fant to nye i dag; Whismur og Nosepass. Kunne hatt en til Whismur hadde det ikke vært for at den selvfølgelig forsvant før jeg kom meg dit den var...

Og så har jeg kastet så på måfå i det siste at jeg nå snart er fri for vanlige pokeballer, mens jeg har mange Greatballs og Ultraballs. Sånn går det når man i en periode hadde over 200 vanlige baller og ble vant med å drite litt i hvor mange man kastet. Jeg må nok bli litt mer nøye både på kastinga og hvilke pokiser jeg kaster på fremover! :P

Nå har den ene pokisen min stått i gym i fem dager så nå begynner jeg å bli alvorlig lei. På tide noen snart gidder å slå den ut!

Nei det kan se ut som at den ikke er så sjelden som jeg ville trodd.

Kanskje den gymmen blir som den ene jeg tok sent i sommer, den stod i 97 døgn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hanne67 skrev:

Ja, noe herk når de blir stående så lenge, og attpåtil om den blir kastet ut en dag man allerede har tjent 50 coins.

Min beste står på 21. dagen nå, i en gym som har blitt gull forlengst. Jeg hadde en som sto i 90 dager med det gamle systemet, men da var det jo bare en fordel.

Ja er noe skikkelig herk når sånt skjer.

Her klarer jeg å få mine 50 coins til dagen, jeg har også to som har stått lenge i gym, 28 og 16 døgn, det er her i bygda, lar de bare stå der siden det fint og få revive og potion når en trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått tre nye i dag. Kyogre, som ikkje var så veldig bra, men greit å få i samlinga likevel, Aron og Wishmur. I tillegg fekk eg ein wailmer til, som eg ikkje har sett alt for mange av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Amantheia skrev:

Fått tre nye i dag. Kyogre, som ikkje var så veldig bra, men greit å få i samlinga likevel, Aron og Wishmur. I tillegg fekk eg ein wailmer til, som eg ikkje har sett alt for mange av. 

Gratulerer med Kyogre :) legendariske får jeg ikke tak i her siden så få spiller, et eksempel på at det er få som spiller er den ene gymmen her i bygda, den tok jeg og min datter ned for 16 døgn siden, og det er fortsatt bare vi to som står i den.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Taperen skrev:

Gratulerer med Kyogre :) legendariske får jeg ikke tak i her siden så få spiller, et eksempel på at det er få som spiller er den ene gymmen her i bygda, den tok jeg og min datter ned for 16 døgn siden, og det er fortsatt bare vi to som står i den.....

Har klart å få minst ein av alle legendariske, med unntak av Mewtwo. Entei (og Kyogre) er dei enaste eg ikkje har fått over 80 iv. Per no har eg 297 i dexen, så manglar jo klart ein heil del enno. Og framleis ingen shiny. Håpar shiny Dratini vert tilgjengeleg til neste community day. Og at eg har fri frå jobb den helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Nei har lagret meg opp med ultra baller, kjekt og ha, har vel hatt over 1300 nå i ukesvis.

Razz og Nanab bruker jeg konsekvent til og mate mons som står i gymmer som jeg ikke har fått opp til gull, jeg sletter de aldri.

Åh, da har du vært flink til ikke å bruke de! Har du mange items på lager?

Jeg setter sjelden inn mer enn én i gym pr. dag, så da er jeg bare glad den ramler ut. Ellers synes jeg de har lett for å ramle ut uansett i byer, og de går fort ned i CP. Derfor har jeg gitt lite bær.

Jeg tok en snartur med bilen ikveld, og da ble det en Anorith som ny i pokedexen.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hanne67 skrev:

Åh, da har du vært flink til ikke å bruke de! Har du mange items på lager?

Jeg setter sjelden inn mer enn én i gym pr. dag, så da er jeg bare glad den ramler ut. Ellers synes jeg de har lett for å ramle ut uansett i byer, og de går fort ned i CP. Derfor har jeg gitt lite bær.

Jeg tok en snartur med bilen ikveld, og da ble det en Anorith som ny i pokedexen.

Her skal du få mine items pr nu

1 Revive

2 Max revive

14 lucky egg

3 incense

2 fast TM

32 rare Candy 

6 premium raid pass

10 Star piece

13 pokeball 

17 great baller

1338 ultra baller

20 lure modele

4 pinab

16 golden razz og en hver av spesial items

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hanne67 skrev:

Ok, da skjønner jeg. :) Jeg har ikke helt det problemet, men har slettet endel Nanab berry. :)

Jeg har ikke fått spilt idag pga et sykt barn, men gubben kommer hjem snart så kan få lurt meg til en tur, om jeg tør ut på glatta! :P

Jeg gikk meg en tur til fots ut på glatta for å klekke egg, og tok på skikkelig kraftige brodder. Og vindtette klær for det blåser noe veldig her. Resultatet ble ikke allverdens; Bulbasaur, Shuppet og Tangela. Gadd ikke bruke incense for det var så innmari kaldt på fingrene å drive og taste på mobilen :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har høyrt rykte om at alle egg etter man får fra og med i dag skal inneholde gen3 pokemon. Altså ingen gen1 eller 2 i egg no. Veit ikkje om det berre er midlertidig eller om det er for godt, men håpar ikkje det sia eg manglar eit par babypokemon enno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Amantheia skrev:

Har høyrt rykte om at alle egg etter man får fra og med i dag skal inneholde gen3 pokemon. Altså ingen gen1 eller 2 i egg no. Veit ikkje om det berre er midlertidig eller om det er for godt, men håpar ikkje det sia eg manglar eit par babypokemon enno.

Jeg mangler flere gen 2, inkludert Magby, så håper ikke det er noe som varer veldig lenge! :(

Edit: nei puh, det er bare en kort periode :) Håper jeg får noen interessante da, og ikke bare Shuppet.
https://heavy.com/games/2018/01/pokemon-go-eggs-gen-3-hoenn/

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Jeg gikk meg en tur til fots ut på glatta for å klekke egg, og tok på skikkelig kraftige brodder. Og vindtette klær for det blåser noe veldig her. Resultatet ble ikke allverdens; Bulbasaur, Shuppet og Tangela. Gadd ikke bruke incense for det var så innmari kaldt på fingrene å drive og taste på mobilen :P 

I motsetning til deg, så hev jeg ut en incsense tidligere i dag på en landevei uten spawn, blåste noe så inni granskogen og regnet litt også, fangsten ble i kronologisk rekkefølge slik Venonat, Murkrow, Meditite, Jiglypuff, Doduo, Makuhita, Rattata, Aron, Krabby, Sunkern, Caterpie, Nidoran, Drowzee, i tillegg så stakke en Horsea av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av hvert på denne onsdagen, her er et lite sammendrag 8x Wailmer, 20x Whismur, 8x Magikarp, 4x Nosepass, 6x Aron, 2x Carvanha, Baltoy, Corphish, 2x Sealeo, Poliwhirl, Lotad, Lairon, Azurill, Ralts, Feebas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg bruker en incense så får jeg så utrolig lite, selv om jeg går, - kanskje max 8 stk.

Pr. nå har jeg 593 items (kan ha 650), og av det er det 21 baller totalt. :P Jeg har 28 potion, 6 super potion, 12 hyper potion, 84 max potion, 117 revive, 45 max revive, 69 lucky eggs, 8 incense, 4 rare candy, 1 raid pass, 10 pokeball, 9 great ball, 2 ultra ball, 9 lure module, 23 razz berry, 43 nanab berry, 80 pinap berry, 13 golden razz berry, 7 sun stone, 5 king's rock, 6 metal coat, 4 dragon scale, 3 up-grade.

Det blåser noe vanvittig ute, men været i spillet viser delvis skyet.... Godt det skal dukke opp Dratini seinere....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Hanne67 skrev:

Når jeg bruker en incense så får jeg så utrolig lite, selv om jeg går, - kanskje max 8 stk.

Pr. nå har jeg 593 items (kan ha 650), og av det er det 21 baller totalt. :P Jeg har 28 potion, 6 super potion, 12 hyper potion, 84 max potion, 117 revive, 45 max revive, 69 lucky eggs, 8 incense, 4 rare candy, 1 raid pass, 10 pokeball, 9 great ball, 2 ultra ball, 9 lure module, 23 razz berry, 43 nanab berry, 80 pinap berry, 13 golden razz berry, 7 sun stone, 5 king's rock, 6 metal coat, 4 dragon scale, 3 up-grade.

Det blåser noe vanvittig ute, men været i spillet viser delvis skyet.... Godt det skal dukke opp Dratini seinere....

Incense virker etter hvor rett veistrekninger er, og hvor fort du går, går du vanlig "søndagstur" så blir ikke fangsten så bra.

Skal si det var stor forskjell på hva vi har av items, du klager litt av og til over litt lite baller, og hadde jeg vært deg så hadde jeg slettet alt potion, super potion, hyper potion og noen revive, du vil alikavel ha mere enn nok vil jeg tro til å heale opp igjen dine mons som du bruker til gymmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Incense virker etter hvor rett veistrekninger er, og hvor fort du går, går du vanlig "søndagstur" så blir ikke fangsten så bra.

Skal si det var stor forskjell på hva vi har av items, du klager litt av og til over litt lite baller, og hadde jeg vært deg så hadde jeg slettet alt potion, super potion, hyper potion og noen revive, du vil alikavel ha mere enn nok vil jeg tro til å heale opp igjen dine mons som du bruker til gymmer.

Ok, da får jeg nok sette opp tempoet. :) 

Ja, etter at det nye gym-systemet kom, så har jeg ikke bruk for på langt nær så mye potion og revive. De gangene jeg livner de opp igjen, bruker jeg mest potion og super potion for å bli kvitt mest mulig. Derfor har jeg så mye max potion og max revive. Dessuten tar jeg nesten aldri ned gymmer med fulle hjerter, - blir de som har tomme, og da klarer én som regel å ta de ned uten at den besvimer helt. De gangene jeg bruker revive er når de har blitt kastet ut av gymmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...