Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hanne67 skrev:

Det mest gledelige idag var en Treecko i 5 km egget.

Er det noen som vet hva bakgrunnsfargene på items i journalen betyr, - de er hvite, gule og blå.

 

De hvite er det som du normalt ville fått , gult(gull) indikerer at du får ekstra items pga du har gull i gymmen, og blått indikerer at du eier gymmen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Taperen skrev:

De hvite er det som du normalt ville fått , gult(gull) indikerer at du får ekstra items pga du har gull i gymmen, og blått indikerer at du eier gymmen :)

Åh, ja det kan stemme. :) Jeg snurret en blå gym som jeg har gull i. Det har sikkert vært sånn en stund, men jeg har ikke tenkt over det før. Takk for svar! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hanne67 skrev:

Åh, ja det kan stemme. :) Jeg snurret en blå gym som jeg har gull i. Det har sikkert vært sånn en stund, men jeg har ikke tenkt over det før. Takk for svar! :) 

Ja har vært slik en stund, men ikke alt som en får med seg....

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe igjen nå, var vel nede rundt en times tid, traff akurat slik at jeg ikke fikk spillt hjem i fra jobb...:fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Niantic er klar over at vi ikke kan logge inn på spillet nå, er visst noe angående "safety net"

Det var derfor jeg ikke fikk logget meg inn da. Jeg kjørte pjokken på trening, og gjennom sentrum, så litt ergerlig å ikke få spilt da. Jeg avinstallerte appen, men fikk fortsatt ikke logget inn da jeg hadde installert den igjen. Godt det var en forklaring på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhoi åhoi, jeg fikk meg nettopp et EX raid pass, gymmen ligger ca 45 min kjøring her i fra, er på søndag 11.00 - 11.45 PM, er ikke så god i disse PM tidene, er dette i mellom 11 og 11.45 søndag formiddag da, noen som vet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tuppet ut av spillet men klarte å logge meg inn mens det var feil i spillet og da skjedde det mye rart, gitt! :sjokkbla:

27655299_10155889512366405_2996364587991

De to øverste er fra da jeg fanget en Zangoose, som spillet tydeligvis mente var en merkelig dragon/flying type Pikachu! :ler:
Nede til venstre ser dere hvordan Pokemon-bagen min så ut (dette var heller ikke Pikachuer), og nede til høyre ser dere hva jeg fikk opp da jeg prøvde å gå inn i en gym for å battle!
Det ordnet seg heldigvis rett etterpå når jeg logget inn på nytt :)

Ellers har det vært en dårlig pokedag i dag. Lite spilling, ingen klekte egg og ingen nye i dexen. Eneste lyspunkt var en Teddiursa med over 1000 cp og beste appraisal (Blown away/Excellent stats), en nesten like sterk Aron og et 10km-egg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Taperen skrev:

Åhoi åhoi, jeg fikk meg nettopp et EX raid pass, gymmen ligger ca 45 min kjøring her i fra, er på søndag 11.00 - 11.45 PM, er ikke så god i disse PM tidene, er dette i mellom 11 og 11.45 søndag formiddag da, noen som vet?

På formiddagen ja :) Håper dere får samlet et lag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hog skrev:

På formiddagen ja :) Håper dere får samlet et lag!

Ok takker :)

Trodde ikke jeg hadde raidet ved den gymmen, jeg måtte inn og sjekke hvor den lå, får vel kanskje ta turen bort og se om det er noen folk der, tror ikke gamle bestefar gidder å samle inn folk til raid, får bare se om jeg får til å ta turen.

Nå har jeg ikke studert hva EX raid inneholder for en Pokémon, og hvor mange burde en være for å ta den ned? Du har vel sikkert deltatt noen ganger før som bor i storbyen, tøff jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Taperen skrev:

Ok takker :)

Trodde ikke jeg hadde raidet ved den gymmen, jeg måtte inn og sjekke hvor den lå, får vel kanskje ta turen bort og se om det er noen folk der, tror ikke gamle bestefar gidder å samle inn folk til raid, får bare se om jeg får til å ta turen.

Nå har jeg ikke studert hva EX raid inneholder for en Pokémon, og hvor mange burde en være for å ta den ned? Du har vel sikkert deltatt noen ganger før som bor i storbyen, tøff jobb?

Anbefaler å ta turen til raid start, da det vanligvis er størst sjanse som jeg har forstått det.

EX raid kan vel bare innholde Mewtwo for øyeblikket. Tror man kan klare det med 6-7, men anbefales vel flere. Spesielt hvis folk ikke er max level og har gode counters (Dark).

Er det windy, foggy eller cloudy vær, kan han nok være litt av en utfordring..

Jeg har fortsatt kun vært med på et legendary raid, ingen ex raids :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hog skrev:

Anbefaler å ta turen til raid start, da det vanligvis er størst sjanse som jeg har forstått det.

EX raid kan vel bare innholde Mewtwo for øyeblikket. Tror man kan klare det med 6-7, men anbefales vel flere. Spesielt hvis folk ikke er max level og har gode counters (Dark).

Er det windy, foggy eller cloudy vær, kan han nok være litt av en utfordring..

Jeg har fortsatt kun vært med på et legendary raid, ingen ex raids :laugh:

Ja leste litt på Reddit nå, er Mewtwo ja. Får satse på at det dukker opp noen folk, en vet jo ikke hvor mange som har fått invitasjon, men regner med at det er noen siden de sender det ut til et sted som ikke har bystatus, ellers så blir det tøft, dette stedet ligger ca 10 min biltur i fra en by med 6-7000 innbyggere, dette stedet står jeg ikke i de to gymmene som stedet har over natta, så det er nok noen som spiller der, gymmen ligger midt i en lekeplass/park, men jeg når gymmen i fra bilveien.

Ser at det er meldt regn/sludd der på det aktuelle tidspunktet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Taperen skrev:

...

Ser at det er meldt regn/sludd der på det aktuelle tidspunktet 

Lykke til!

Liker forresten at man kan søke på shiny nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, hog skrev:

Hmmm, det stemmer jo forsåvidt, men starter det I det hele tatt raids så sent på kvelden?

Aner ikke. Det er jo isåfall et merkelig tidspunkt å ha raid på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, hog skrev:

Lykke til!

Liker forresten at man kan søke på shiny nå!

Takker, trenger det :)

Ja en fin ting de har gjort der, ikke lett og se hva som er shiny når sola/lyset er i mot deg når du spiller, lurer på om en Magikarp eller to har gått fløyten tidligere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ardwinna skrev:

Tror nok raidet foregår sent på kvelden. PM er "past midday" og 11.00 PM betyr kl 23.00.

https://www.timeanddate.no/klokka/am-pm

 

Hmm, er jo veldig sent da, men kanskje de kjører EX raid utenfor den vanlige tiden som raids normalt går på, er jo kjedelig å kjøre bort dit to ganger evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Taperen skrev:

Sorry, jeg skrev feil tidspunkt, er kl 12.00-12.45 PM, da blir det midt på dagen vel?!

Ja da er det nok midt på dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...