Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Taperen skrev:

Sorry, jeg skrev feil tidspunkt, er kl 12.00-12.45 PM, da blir det midt på dagen vel?!

 

7 timer siden, Ardwinna skrev:

Ja da er det nok midt på dagen :)

Jepp. Helt korrekt. Lykke til Taperen! :) Jeg har tatt feil av det før, så nå har jeg studert det inngående, hehe.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Hanne67 skrev:

 

Jepp. Helt korrekt. Lykke til Taperen! :) Jeg har tatt feil av det før, så nå har jeg studert det inngående, hehe.

Jo takk for det :)

Nå kontaktet jeg en lukket FB gruppe som handler om raid i det området som EX raidet skal være, så nå skriver jeg på messenger med en hyggelig fyr som sier at det er mange som har fått invitasjon til raidet, så dette kan bli spennende....:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Taperen skrev:

Hmm, er jo veldig sent da, men kanskje de kjører EX raid utenfor den vanlige tiden som raids normalt går på, er jo kjedelig å kjøre bort dit to ganger evt.

De jeg har fått har vært sånn i 18 tiden hvertfall. Og det er vel rundt det tidspunktet de siste raidene er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fangst besto bl.a. av 3 x Anorith, 3 x Whismur og 1 x Voltorb. Økte også lageret av pokemons til 1050, og håper på et candy-event i forbindelse med Valentins dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hanne67 skrev:

Dagens fangst besto bl.a. av 3 x Anorith, 3 x Whismur og 1 x Voltorb. Økte også lageret av pokemons til 1050, og håper på et candy-event i forbindelse med Valentins dag. 

3x Anorith var jo meget bra, sjelden fyr her på Sørlandet ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Taperen skrev:

3x Anorith var jo meget bra, sjelden fyr her på Sørlandet ihvertfall.

Jeg fant alle rundt det eneste pokestopet i sentrum her, - var delvis skyet vær i spillet. :) Insekter trives sånn generelt godt her.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To nye i dexen i dag; Trapinch og Dustox :)
Ellers bare samme vanlige pokisene som spawner rundt omkring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det helt store på pokemon fronten i dag, noe ble det da, bla, 3x Aron, 2x Skiploom, 2x Magikarp, 2x Machop og en hver av Tentacruel, Bulbasaur, Barboach, Wailmer, Mantine, Lotad, Ralts, Hariyama og Skarmory.

Tok ned en level 3 raid boss som var en Porygon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg tatt meg en tur til nærmeste by, for nettet var nede på jobben så jeg fikk ikke gjort noe der. Greit å få fylt opp lageret med items, men jeg fikk bare satt inn i to gymmer, så nå har jeg fire totalt for øyeblikket. 

Jeg fant ingen nye, men et par sjeldne (Ekans og Growlithe) Jeg hadde også Bulbasaur og Onix inne, men de var håpløse å fange og stakk av. Ellers ble det en Smoochum i 5 km egget, så ikke så mye å glede seg over. :P Da jeg kom til byen var det et par Waimler på nearby, men de så jeg ikke noe mer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt muggen stemning på kollega og meg denne uka for gymen vår rett på utsiden av kontorbygget vi sitter i er fjernet.

* furt dott no *

 

Spiller mest på jobb når det er rolig så det var litt nedtur, særlig fordi vi begynte å nærme oss gull på den gymen og :dry:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, minienthe skrev:

Litt muggen stemning på kollega og meg denne uka for gymen vår rett på utsiden av kontorbygget vi sitter i er fjernet.

* furt dott no *

 

Spiller mest på jobb når det er rolig så det var litt nedtur, særlig fordi vi begynte å nærme oss gull på den gymen og :dry:

 

Uff, så ergerlig, - sånt noe er noe herk! :( 

I områdene jeg spiller har det bare vært økning i antall pokestops og gymmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, minienthe skrev:

Litt muggen stemning på kollega og meg denne uka for gymen vår rett på utsiden av kontorbygget vi sitter i er fjernet.

* furt dott no *

 

Spiller mest på jobb når det er rolig så det var litt nedtur, særlig fordi vi begynte å nærme oss gull på den gymen og :dry:

 

Kjedelig det der, her fjernet de også en gym for noen mnd siden, men jeg hadde heldigvis gull i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de også bare økt på med pokestops og gymmer. Eller, noen av pokestopene er gjort om til gym men det gjør jo ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snø og regnvær her på Sørlandet i dag, så ble ikke så mye spilling, men noen ble det, 3x Magikarp, 3x Wailmer, 3x Lotad, 3x Aron, 2x Machop, 2x Mudkip og en hver av Vulpix, Carvanha, Minun og Octillery.

Klekket to 5 km egg og fikk Tyrogue og Bulbasaur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet hvilket klokkeslett det er snakk om? Sent på kvelden som vanlig?

Anonymkode: 84a62...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser også ut til at lures varer i 6 timer fram til 23. februar, men det står ikke noe klokkeslett på start og stopp.

Sitat:

"With all of these Pokémon to catch and power up, it’s important to stock up on supplies. Starting February 9, new special boxes–which include Raid Passes, Incubators, and Star Pieces–will be available in the in-game store until February 23. In addition, Lure Modules will remain activated for six hours until February 23! These items will be perfect aids in your Pokémon GO adventure."
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...