Taperen Skrevet 30. januar 2018 #7981 Skrevet 30. januar 2018 Må si det er mye forskjellig mons som spawner rundtforbi for tiden, dagen i dag ble vel enda bedre enn gårsdagens, her er noen av de, og flere av de er ikke dagligvare her omkring...5x Magikarp, 5x Magnemite, 3x Wailmer, 3x Baltoy, 2x Nosepass, 2x Dratini, 2x Aron, 2x Machop og en hver av Aipom, Qwilfish, Linoone, Ditto, Charmander, Tentacruel, Delcatty, Vaporeon, Lotad, Totodile, Croconaw, Kabuto, Pineco, Exeggcute, Ralts, Chikorita, Shroomish, Mightyena, Gligar, Woddbuffet, Pidgeot, Carvanha, Cloyster, og til slutt dagens nye for meg som var en Lunatone Ut av egg fikk jeg bla en Anorith Tok også ned en Magneton raidboss, så en fin fin pokemon dag på Sørlandet 1
Katla80 Skrevet 30. januar 2018 #7982 Skrevet 30. januar 2018 3 timer siden, Taperen skrev: Ja du får gjøre det, på motsatt side av veien der pokestopet er, der finnes det en rasteplass med bord og benker, og en fin grønn plen som blir slått med gressklipper om sommeren, du får slå opp et telt der Jeg vil også campe ved det pokestoppet! 😃😃
Taperen Skrevet 30. januar 2018 #7983 Skrevet 30. januar 2018 2 minutter siden, Katla80 skrev: Jeg vil også campe ved det pokestoppet! 😃😃 Hehe, velkommen skal du være Var innom der 4 ganger i dag, men kan ikke huske alt som dukket opp, var ihvertfall 2-3 Magikarper og en Vaporeon 1
Ardwinna Skrevet 30. januar 2018 #7984 Skrevet 30. januar 2018 Dagens status fra pokefronten her: Null og nada! Gikk tom for mobildata og gadd ikke betale for mer når jeg får nye gigabyte i overmorgen. Tenker at morgendagen blir preget av enda mer poke-abstinenser enn i dag!
Hanne67 Skrevet 31. januar 2018 #7985 Skrevet 31. januar 2018 6 timer siden, Ardwinna skrev: Dagens status fra pokefronten her: Null og nada! Gikk tom for mobildata og gadd ikke betale for mer når jeg får nye gigabyte i overmorgen. Tenker at morgendagen blir preget av enda mer poke-abstinenser enn i dag! På iPaden har jeg mobilt bredbånd fra Telia hvor de struper hastigheten når jeg har brukt det opp. Likevel kan jeg fint spille Pokemon Go. På mobiltelefonen må jeg være forsiktig så jeg ikke går over, ellers blir det dyrt. Der er det samme hastighet, men det koster ekstra.
Hanne67 Skrevet 31. januar 2018 #7986 Skrevet 31. januar 2018 (endret) 10 timer siden, Taperen skrev: Ja du får gjøre det, på motsatt side av veien der pokestopet er, der finnes det en rasteplass med bord og benker, og en fin grønn plen som blir slått med gressklipper om sommeren, du får slå opp et telt der Det hørtes fint ut der, og siden det ligger ved sjøen kan man jo bade også. 7 timer siden, Katla80 skrev: Jeg vil også campe ved det pokestoppet! 😃😃 Ja, ikke sant! Sommerens nye feriested. Endret 31. januar 2018 av Hanne67 1
Ardwinna Skrevet 31. januar 2018 #7987 Skrevet 31. januar 2018 8 timer siden, Hanne67 skrev: På iPaden har jeg mobilt bredbånd fra Telia hvor de struper hastigheten når jeg har brukt det opp. Likevel kan jeg fint spille Pokemon Go. På mobiltelefonen må jeg være forsiktig så jeg ikke går over, ellers blir det dyrt. Der er det samme hastighet, men det koster ekstra. Jeg har Chess/Telia på mobilen og fikk først beskjed om at jeg kunne fortsette å surfe, men at hastigheten gikk kraftig ned. Kort tid etterpå mistet jeg hele mobilnettet og fikk sms fra Chess om at mobildata var oppbrukt og at jeg måtte bestille mer hvis jeg ville ha. I utgangspunktet hadde jeg bestemt meg for å holde ut halvannen dag siden jeg får ny periode med mobildata i morgen, men så kom jeg plutselig over en gym med Mawile-raid... Etter noen fortvilte forsøk på å klare å nå jobbnettet for å få spilt, kapitulerte jeg og bestilte 1GB ekstra. Den var jo easypeasy både å beseire og å fange etterpå, så da ble det en ny pokis i pokedexen, pluss noen golden razzberries og rare candies!
Taperen Skrevet 31. januar 2018 #7988 Skrevet 31. januar 2018 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg har Chess/Telia på mobilen og fikk først beskjed om at jeg kunne fortsette å surfe, men at hastigheten gikk kraftig ned. Kort tid etterpå mistet jeg hele mobilnettet og fikk sms fra Chess om at mobildata var oppbrukt og at jeg måtte bestille mer hvis jeg ville ha. I utgangspunktet hadde jeg bestemt meg for å holde ut halvannen dag siden jeg får ny periode med mobildata i morgen, men så kom jeg plutselig over en gym med Mawile-raid... Etter noen fortvilte forsøk på å klare å nå jobbnettet for å få spilt, kapitulerte jeg og bestilte 1GB ekstra. Den var jo easypeasy både å beseire og å fange etterpå, så da ble det en ny pokis i pokedexen, pluss noen golden razzberries og rare candies! Sånn skal det lyde, bare å gunne på for harda livet
Ardwinna Skrevet 31. januar 2018 #7989 Skrevet 31. januar 2018 8 minutter siden, Taperen skrev: Sånn skal det lyde, bare å gunne på for harda livet Hahaha, jeg følte meg litt flau over å være så avhengig av PoGo at jeg punger ut for ekstra mobildata én lusen dag før ny periode! Det føltes litt verdt det da, siden det er sjeldent at Mawile dukker opp i gymmene her og jeg ikke hadde den i fra før!
Hanne67 Skrevet 31. januar 2018 #7990 Skrevet 31. januar 2018 (endret) 16 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg har Chess/Telia på mobilen og fikk først beskjed om at jeg kunne fortsette å surfe, men at hastigheten gikk kraftig ned. Kort tid etterpå mistet jeg hele mobilnettet og fikk sms fra Chess om at mobildata var oppbrukt og at jeg måtte bestille mer hvis jeg ville ha. I utgangspunktet hadde jeg bestemt meg for å holde ut halvannen dag siden jeg får ny periode med mobildata i morgen, men så kom jeg plutselig over en gym med Mawile-raid... Etter noen fortvilte forsøk på å klare å nå jobbnettet for å få spilt, kapitulerte jeg og bestilte 1GB ekstra. Den var jo easypeasy både å beseire og å fange etterpå, så da ble det en ny pokis i pokedexen, pluss noen golden razzberries og rare candies! Ok, da er det nok anderledes med mobilt bredbånd. Det stopper ikke helt opp og lav hastighet gjør at man kan spille likevel. Gratulerer med seier i raid og ny i dexen! Mulig du har data rollover og da får du brukt det uansett. Endret 31. januar 2018 av Hanne67
Ardwinna Skrevet 31. januar 2018 #7991 Skrevet 31. januar 2018 6 minutter siden, Hanne67 skrev: Ok, da er det nok anderledes med mobilt bredbånd. Det stopper ikke helt opp og lav hastighet gjør at man kan spille likevel. Gratulerer med seier i raid og ny i dexen! Mulig du har data rollover og da får du brukt det uansett. De ekstra gigabyten varer i hvertfall i 30 dager så jeg får bare bruke masse mobildata fremover så jeg er sikker på at jeg får brukt den opp! 1
Hanne67 Skrevet 31. januar 2018 #7992 Skrevet 31. januar 2018 Jeg skrev for en stund siden at den ene Snorlaxen min så ut som om den sto i en rød gym, selv om den står i en blå. Sånn er det fortsatt, og det er uavhengig av hvilken gym den står i, så det er nok bare den som ikke vil være blå. 1
minienthe Skrevet 31. januar 2018 #7993 Skrevet 31. januar 2018 Da begynner det å komme seg med nye rare mons i listen min: Barboach Lotad Anorith Whismur Numel Nosepass Aron 2
Ardwinna Skrevet 31. januar 2018 #7994 Skrevet 31. januar 2018 Og ut av eggene poppet det ut en til Feebas og en Corphish (ny i dexen min)! Veldig fornøyd! 1
Taperen Skrevet 31. januar 2018 #7995 Skrevet 31. januar 2018 (endret) Ble ikke så mye spilling i dag, ble en gåtur hvor jeg klekte ut en Baltoy og Treecko( ser nå at denne har 100% IV) Ellers så fanget jeg bla. 4x Aron, 2x Magikarp, 2x Wailmer, 2x Lotad, 2x Nosepass, 2x Hariyama(disse to fanget jeg på samme plass samtidig) Togetic, Cyndaquil, Ivysaur, Luvdisc, Carvanha, Magnemite, Omanyte og Pineco. Endret 1. februar 2018 av Taperen
Taperen Skrevet 1. februar 2018 #7997 Skrevet 1. februar 2018 Har vært på en liten gåtur i bygda, tok ned en Ivysaur raidboss, klekte ut en Corphish og Gulpin, men fangsten ellers var dårlig.
pinar Skrevet 1. februar 2018 #7998 Skrevet 1. februar 2018 Er det sånn at man ikke alltid får coins når pokemonene står i gymmer? Har opplevd noen ganger nå at de kommer tilbake uten, selv om de har stått en stund.
Taperen Skrevet 1. februar 2018 #7999 Skrevet 1. februar 2018 49 minutter siden, pinar skrev: Er det sånn at man ikke alltid får coins når pokemonene står i gymmer? Har opplevd noen ganger nå at de kommer tilbake uten, selv om de har stått en stund. Du kan jo få max 50 coins i døgnet, så har du feks en som røk ut nå og som du fikk 50 coins for, så kan du ryke ut av så mange gymmer du vil utover dagen uten å få en eneste coins.
pinar Skrevet 1. februar 2018 #8000 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, Taperen skrev: Du kan jo få max 50 coins i døgnet, så har du feks en som røk ut nå og som du fikk 50 coins for, så kan du ryke ut av så mange gymmer du vil utover dagen uten å få en eneste coins. Aha... det tenkte jeg ikke på. Tenkte liksom at det gjaldt pr gym.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå