Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har også gått tur i dag, klekte ett 2 km og ett 5 km egg, ikke noe spennende i Wurmple og Seedot....

Fanget av interresse i dag 3x Whismur, 2x Aron, Wailmer, Baltoy, Magikarp, Machop, Nosepass, Slakoth, Gligar og Piloswine.

Røk ut av 3 gymmer i dag slik at jeg nå står i 7 stk, har ikke satt inn i gym i dag, godt fornøyd med å cashe ut 50 coins hver dag siden nyttår :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Taperen skrev:

Røk ut av 3 gymmer i dag slik at jeg nå står i 7 stk, har ikke satt inn i gym i dag, godt fornøyd med å cashe ut 50 coins hver dag siden nyttår :)

Wow, det er imponerende. Er alt for dårlig til å sette inn i gymmer, må prøve å bli litt flinkere. Er to stykker like ved jobben som jeg kan legge inn i, men nå når været har vært dårlig har jeg ikke spilt når jeg har gått til jobb fra parkeringsplassen. Kaldt på hendene :ler:

Har hatt en ganske innbringende pokemon-helg. På fredag var vi i Oslo. Fikk lagt inn i fire gymmer, men de ble alle kastet ut relativt raskt. Fikk to nye i pokedexen, Lunatone og Baltoy. Veldig gøy å se svarte pokemon på nearby! Ellers fikk jeg en Dratini med god IV. Har 157 dratini-candy, men venter til etter eventet i februar før jeg velger hvilken jeg evt utvikler tenker jeg.

Fikk i tillegg nok candy til å utvikle Aron, Carvanha og Whismur så i går satte jeg på et Lucky-egg og utviklet en hel del. Fikk da både Loudred, Exploud, Lairon og Sharpedo :) Nå er jeg oppe i totalt 69 fra Hoenn. Er imidlertid mange av utviklingene jeg mangler som trenger 100 candy så tror jeg må begynne å gå noen lange turer snart. Mangler fortsatt 4 Shroomish-candy, men er lei av å ha han som buddy så tror kanskje jeg ofrer 3 Rare Candy når jeg er ferdig med disse 3km. Usikker på hva som blir min neste buddy. Tenker kanskje Lotad, Wailmer eller Ralts, men får se hva det blir... 

Skrevet

Her herjer omgangssyken, men satte inn en i gym da jeg kjørte junior på skolen. Jeg har blitt verre utover dagen, så gubben får hente han igjen. Den gymmen ligger ved ei kirke, og mens jeg slåss der kom en svart bil og en litt sur mann kastet noen blikk på meg. :unsure: Den hadde ikke noe kors på taket, så tror ikke det var en likbil. Synes det igrunnen er litt ekkelt å stå blant graver og spille... Ellers går det an å bli trofast kirkegjenger, for mange pokestop/gymmer er ved kirker og de kan man nå innenfra....

Skrevet
33 minutter siden, Hanne67 skrev:

Her herjer omgangssyken, men satte inn en i gym da jeg kjørte junior på skolen. Jeg har blitt verre utover dagen, så gubben får hente han igjen. Den gymmen ligger ved ei kirke, og mens jeg slåss der kom en svart bil og en litt sur mann kastet noen blikk på meg. :unsure: Den hadde ikke noe kors på taket, så tror ikke det var en likbil. Synes det igrunnen er litt ekkelt å stå blant graver og spille... Ellers går det an å bli trofast kirkegjenger, for mange pokestop/gymmer er ved kirker og de kan man nå innenfra....

Hehe, er det samme her også, men jeg når heldigvis gymmen og pokestop uten å gå innenfor "perleporten "

Nei er ikke noe greit å trå i de traktene, en får jo bare trø varsomt så en ikke sjenerer noen.

• Liker 1
Skrevet

Juhu! Her klekket akkurat 10 km egget mitt og ut kom en Trapinch :) Og den hadde med seg hele 31 candy så har allerede nok til å utvikle. Venter imidlertid med å utvikle til jeg har nok pokemons å utvikle til et 30 min Lucky egg. Har lite candy nå ettersom jeg tok en evolve-runde i går.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Sommerfugl83 skrev:

Juhu! Her klekket akkurat 10 km egget mitt og ut kom en Trapinch :) Og den hadde med seg hele 31 candy så har allerede nok til å utvikle. Venter imidlertid med å utvikle til jeg har nok pokemons å utvikle til et 30 min Lucky egg. Har lite candy nå ettersom jeg tok en evolve-runde i går.

Gratulerer så meget :)

Har et 10 km egg som jeg fikk den 24/1 som jeg ikke ruger på ennå, husker du når det bare kunne være gen3 i eggene, var det 24 eller 25/1..?!

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Taperen skrev:

Gratulerer så meget :)

Har et 10 km egg som jeg fikk den 24/1 som jeg ikke ruger på ennå, husker du når det bare kunne være gen3 i eggene, var det 24 eller 25/1..?!

Takker! Vet ikke datoen dessverre. Ser Ardwinna over her skriver 25. ;)

Skrevet
5 minutter siden, Sommerfugl83 skrev:

Ja ser det nå at hun skrev den 25/1, men søkte opp på Reddit, der står det 24/1, ja ja, samma det...:P

Skrevet

I dag tok jeg for første gang ned en Gengar som raidboss, hadde hele 43 sek igjen :)

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Taperen skrev:

I dag tok jeg for første gang ned en Gengar som raidboss, hadde hele 43 sek igjen :)

Grattis! Hva brukte du for å ta den ned?

Skrevet
6 minutter siden, Sommerfugl83 skrev:

Grattis! Hva brukte du for å ta den ned?

Heldigvis så hadde jeg laget en Party battle på forhånd mot Gengar, så jeg husker selvfølgelig hva jeg brukte...:P

Tyranitar CP 3636 Bite/Crunch, Espeon CP 2418 Confusion/Psybeam, Espeon CP 2962 Zen Headbutt/Future Sight, Houndoom CP 2303 Snarl/Foul play (denne røk med en gang..) Gengar CP 2302 Hex/Shadow Ball og Gengar CP 2304 Sucker Punch/ Shadow Ball.

Jeg måtte bruke alle seks, Gengaren jeg tok ned hadde Hex/Shadow Ball.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Sommerfugl83 skrev:

1 time siden, Taperen skrev:

Ja ser det nå at hun skrev den 25/1, men søkte opp på Reddit, der står det 24/1, ja ja, samma det...:P

Ja jeg visste ikke sikkert når det var, og mente å huske det var 25/1. Stemmer nok sikkert at det var 24/1 ;)

Går litt trått med pokemonspillinga. Ser ingen nye, verken nearby eller som spontanspawner der jeg ferdes. Fikk satt inn en pokis i en gym, i full fart i forbifarta da jeg satt på med mannen. Siden det ikke var tid til å tenke seg om, ble det Venusauren min som fikk æren! :ler:
Så da er det bare en ting å gjøre; gå tur med eggene og buddyen sin, og hive ut en incense av og til! Det er i grunnen fint å ha pokemon som motivasjon til å gå ut i vind og kulde og knase seg på brodder bortover den islagte veien! :nigo:
Resultatet av turen ble:

Incense: Spheal, Electrike, Ralts, Clefairy, Bellsprout, Poochyena og tre Aron.
2 stk egg: Poochyena og min første Feebas!

Så etter dagens fangst og en runde med lucky egg, har jeg pr nå 60 pokiser fra gen 3 :)

Skrevet
4 timer siden, Taperen skrev:

Hehe, er det samme her også, men jeg når heldigvis gymmen og pokestop uten å gå innenfor "perleporten "

Nei er ikke noe greit å trå i de traktene, en får jo bare trø varsomt så en ikke sjenerer noen.

Ved det nærmeste pokestopet og én av gymmene må jeg inn på kirkegården, men har vært innom flere gymmer hvor man når de utenfor. Jeg spiller helst når det ikke er noen på kirkegården, men det kan dukke opp noen mens jeg er der. 

Jeg spiller selvfølgelig aldri når det er begravelser, brylluper etc.

Skrevet

Hanne67 hadde du vært hos meg for 10 min siden så skulle vi gått i lag ned til nabohuset og fanget en Dragonite med CP 2495, den hadde gode moveset Dragon Tail/Hurricane, men bare en IV på 53.....men alikavel ...:)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Ardwinna skrev:

Ja jeg visste ikke sikkert når det var, og mente å huske det var 25/1. Stemmer nok sikkert at det var 24/1 ;)

Går litt trått med pokemonspillinga. Ser ingen nye, verken nearby eller som spontanspawner der jeg ferdes. Fikk satt inn en pokis i en gym, i full fart i forbifarta da jeg satt på med mannen. Siden det ikke var tid til å tenke seg om, ble det Venusauren min som fikk æren! :ler:
Så da er det bare en ting å gjøre; gå tur med eggene og buddyen sin, og hive ut en incense av og til! Det er i grunnen fint å ha pokemon som motivasjon til å gå ut i vind og kulde og knase seg på brodder bortover den islagte veien! :nigo:
Resultatet av turen ble:

Incense: Spheal, Electrike, Ralts, Clefairy, Bellsprout, Poochyena og tre Aron.
2 stk egg: Poochyena og min første Feebas!

Så etter dagens fangst og en runde med lucky egg, har jeg pr nå 60 pokiser fra gen 3 :)

Ja det er faktisk en fin motivasjon å gå tur med buddyen, så slipper en å ta opp dritten etter hunden sin...:P:link:

Grattis med Feebassen :)

Skrevet

Ble en grei dag på pokemon fronten i dag med bla. 7x Lotad, 6x Aron, 5x Wailmer, 5x Baltoy, 4x Dratini, 3x Magikarp, 2x Barboach, 2x Carvanha og en hver av Dragonite, Skarmory, Crobat, Mightyena, Kingler, Gligar, Delcatty, Feebas, Corphish, Pikachu, Houndour og Doduo.

Skrevet (endret)
9 timer siden, Taperen skrev:

Hanne67 hadde du vært hos meg for 10 min siden så skulle vi gått i lag ned til nabohuset og fanget en Dragonite med CP 2495, den hadde gode moveset Dragon Tail/Hurricane, men bare en IV på 53.....men alikavel ...:)

Jeg blir helt misunnelig på alle av de du klarer å fange. :) Her finnes det ikke en eneste drage-sjel å oppdrive, - de trives nok best på Sørlandskysten. :) Jeg evolvet til en Dragonite under community day nå i januar, og angret meg litt for det når det viser seg at neste har mange spawns av Dratini. Da skulle jeg valgt en med bedre stats, men håper jeg fanger såpass mange at jeg er langt på vei til en til.

Endret av Hanne67
Skrevet
7 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jeg blir helt misunnelig på alle av de du klarer å fange. :) Her finnes det ikke en eneste drage-sjel å oppdrive, - de trives nok best på Sørlandskysten. :) Jeg evolvet til en Dragonite under community day nå i januar, og angret meg litt for det når det viser seg at neste har mange spawns av Dratini. Da skulle jeg valgt en med bedre stats, men håper jeg fanger såpass mange at jeg er langt på vei til en til.

Kan legge til at jeg hadde Windy store deler av dagen i går, og at alle de 4 Dratiniene ble fanget ved dette fantastiske Pokestopet ned ved sjøen.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Taperen skrev:

Kan legge til at jeg hadde Windy store deler av dagen i går, og at alle de 4 Dratiniene ble fanget ved dette fantastiske Pokestopet ned ved sjøen.

Jeg tror jeg får ta meg en ukes ferie til sommeren og bo ved det pokestopet! Jeg pleier å dra til Oslo en gang i året, men der har jeg faktisk ikke vært etter at spillet kom. Drømmen er å gå der en hel dag og bare spille mest mulig, - vet at Aker Brygge, Tjuvholmen, Frognerparken og Grünerløkka har mye.

Skrevet
4 timer siden, Hanne67 skrev:

Jeg tror jeg får ta meg en ukes ferie til sommeren og bo ved det pokestopet! Jeg pleier å dra til Oslo en gang i året, men der har jeg faktisk ikke vært etter at spillet kom. Drømmen er å gå der en hel dag og bare spille mest mulig, - vet at Aker Brygge, Tjuvholmen, Frognerparken og Grünerløkka har mye.

Ja du får gjøre det, på motsatt side av veien der pokestopet er, der finnes det en rasteplass med bord og benker, og en fin grønn plen som blir slått med gressklipper om sommeren, du får slå opp et telt der :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...