Taperen Skrevet 10. desember 2017 #7421 Skrevet 10. desember 2017 33 minutter siden, Ardwinna skrev: Ja Eevee ja, den har vært veldig sjelden her i det siste men nå etter at gen 3 kom ut har det plutselig økt på med Eevee. Rare greier. Jeg hadde gjerne tatt Dratini i 10km-egget men fikk en Skarmory. Ble mildt sagt dritsur! Må si jeg tenkte på deg nå den Dratinien spratt ut 😀 1
Taperen Skrevet 10. desember 2017 #7422 Skrevet 10. desember 2017 (endret) 🙈 Endret 10. desember 2017 av Taperen
Taperen Skrevet 10. desember 2017 #7423 Skrevet 10. desember 2017 (endret) 36 minutter siden, Ardwinna skrev: Endret 10. desember 2017 av Taperen
Taperen Skrevet 10. desember 2017 #7424 Skrevet 10. desember 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg fått 19 fra gen 3 (inkl spøkelsene). Liker det nye vær-systemet. Vært mange gode eevee her i det siste. Anonymkode: 2fb0a...e82 Da slår du meg med EN 😪 1
momo Skrevet 10. desember 2017 #7425 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, Taperen skrev: Kun en ny en i dag her, og det var en Delcatty. Er godt at ikke de nye dukker opp overalt med en gang, synes det er greit at vi har noe å kjempe for fremover Jo, men du fikk vel 12 nye dagen før, og en ny i dag. Jeg har fått 5 stk siden de kom ut, var ute i byen på jakt både lørdag og søndag. Og i forhold til da de slapp fra gen 2, så er det lite. For da fikk man mange flere nye med en gang. Er helt greit at ikke alle dukker opp i dag. Men kunne komme litt mer enn 5 typer da. Men jeg er vel og litt lei, og utålmodig. 1
Taperen Skrevet 11. desember 2017 #7426 Skrevet 11. desember 2017 7 timer siden, momo skrev: Jo, men du fikk vel 12 nye dagen før, og en ny i dag. Jeg har fått 5 stk siden de kom ut, var ute i byen på jakt både lørdag og søndag. Og i forhold til da de slapp fra gen 2, så er det lite. For da fikk man mange flere nye med en gang. Er helt greit at ikke alle dukker opp i dag. Men kunne komme litt mer enn 5 typer da. Men jeg er vel og litt lei, og utålmodig. Ja det var lite, trudde du hadde fått noen første dagen, da får du satse på bedre fangst i dag hvis du får spilt, her har jeg for det meste bare spilt i bygda vår som har en 3-400 innbyggere, men snart skal jeg til vår lille småby med ca 6-7000 innbyggere, får se om det kan være noe spennende der da, lykke til med dagens fangst
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #7427 Skrevet 11. desember 2017 1 time siden, Taperen skrev: Ja det var lite, trudde du hadde fått noen første dagen, da får du satse på bedre fangst i dag hvis du får spilt, her har jeg for det meste bare spilt i bygda vår som har en 3-400 innbyggere, men snart skal jeg til vår lille småby med ca 6-7000 innbyggere, får se om det kan være noe spennende der da, lykke til med dagens fangst Takk, jeg har jo spilt i Drammen, en relativt stor by, og da både spilt i sentrum og her jeg bor, 10 min unna sentrum. Skal ikke spille i dag, men får satse på at det dukker opp flere etter hvert. Fikk en start pokemon treecko, da satt vi faktisk på bussen, men min sønn så den i nearbyen, så da var det bare å gå av bussen og finne den. Anonymkode: 3aae3...c11
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #7428 Skrevet 11. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk, jeg har jo spilt i Drammen, en relativt stor by, og da både spilt i sentrum og her jeg bor, 10 min unna sentrum. Skal ikke spille i dag, men får satse på at det dukker opp flere etter hvert. Fikk en start pokemon treecko, da satt vi faktisk på bussen, men min sønn så den i nearbyen, så da var det bare å gå av bussen og finne den. Anonymkode: 3aae3...c11 skulle ikke være anonym da. Anonymkode: 3aae3...c11
Taperen Skrevet 11. desember 2017 #7429 Skrevet 11. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: skulle ikke være anonym da. Anonymkode: 3aae3...c11 Jeg pleier helst å være helt anonym når jeg spiller....😋
Taperen Skrevet 11. desember 2017 #7430 Skrevet 11. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, jeg har jo spilt i Drammen, en relativt stor by, og da både spilt i sentrum og her jeg bor, 10 min unna sentrum. Skal ikke spille i dag, men får satse på at det dukker opp flere etter hvert. Fikk en start pokemon treecko, da satt vi faktisk på bussen, men min sønn så den i nearbyen, så da var det bare å gå av bussen og finne den. Anonymkode: 3aae3...c11 Har sett det før at det trenger ikke være noe bedre på større plasser, raids er jo bedre å klare i storbyer. Her hadde jeg meg en runde i formiddag, så skyggen av en ny en nede i bygda her, men hadde ikke tid til å ta den, kjørte så ut til småbyen (6-7000) fant ingen nye der, kjørte så til et tettsted med ca 1500-2000 innbyggere, fant en ny en der,pluss en Dratini !! Da jeg var på vei igjennom bygda vår på vei heim så spawnet det to nye ved vår barneskole, fikk den ene, men den andre stakk... Skal snart på jobb nå til et annet tettsted, får se om det dukker opp noen der da
Fossekall Skrevet 11. desember 2017 #7431 Skrevet 11. desember 2017 Er det flere som får candy når man gir bær til pokemon som står i gym? Jeg har fått det noen få ganger, men er det tilfeldig eller er det et system på det? For eksempel i stad ga jeg et par bringebær til en dragonite som ikke var min for å bli kvitt litt bær, og få stardust, så fikk jeg plutselig en dratinicandy. Det er jo helt supert, men skulle gjerne visst når og hvordan man får det...?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #7432 Skrevet 11. desember 2017 Det er visst helt tilfeldig og ganske sjeldent man får det. 1-2 ganger pr 100 bær ca, tror jeg at jeg har lest. Anonymkode: 2fb0a...e82
Taperen Skrevet 11. desember 2017 #7433 Skrevet 11. desember 2017 9 minutter siden, Fossekall skrev: Er det flere som får candy når man gir bær til pokemon som står i gym? Jeg har fått det noen få ganger, men er det tilfeldig eller er det et system på det? For eksempel i stad ga jeg et par bringebær til en dragonite som ikke var min for å bli kvitt litt bær, og få stardust, så fikk jeg plutselig en dratinicandy. Det er jo helt supert, men skulle gjerne visst når og hvordan man får det...? Akurat det har jeg aldri fulgt med på om jeg har fått, men vet at en får i ny og ne, hva slags symbol dukket opp når du fikk den Dratini candyen?
Taperen Skrevet 11. desember 2017 #7434 Skrevet 11. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er visst helt tilfeldig og ganske sjeldent man får det. 1-2 ganger pr 100 bær ca, tror jeg at jeg har lest. Anonymkode: 2fb0a...e82 Her har jeg matet monsene i gymmer med 4400 bær, men aldri lagt merke til at jeg har fått noen Candy, kanskje jeg ikke følger godt nok med....
Fossekall Skrevet 11. desember 2017 #7435 Skrevet 11. desember 2017 Nå fikk jeg magicarp candy også. Når man gir bær kommer det opp stardust «bobler» oppe i høyre hjørnet, akkurat det samme med candy, candyboble i høyre hjørnet.
Taperen Skrevet 11. desember 2017 #7436 Skrevet 11. desember 2017 4 minutter siden, Fossekall skrev: Nå fikk jeg magicarp candy også. Når man gir bær kommer det opp stardust «bobler» oppe i høyre hjørnet, akkurat det samme med candy, candyboble i høyre hjørnet. Ok, takk for info, nå kaller jobben, men klarer å stikke innom med mat til monsene 🍗🍖
Ardwinna Skrevet 11. desember 2017 #7437 Skrevet 11. desember 2017 Det ble bare én ny i dag; søte lille Skitty <3 I tillegg stakk Delcatty og Zigzagoon av, og jeg så skyggen av en Nuzleaf ved en pokestop jeg ikke klarte å overtale mannen til å kjøre til. Så kunne hatt tre nye til men uflaks må man ha vettu. Gikk en tur i kveldinga for å lufte meg litt og klekke et par egg. Det var gamle egg da så jeg fikk en Elekid og en Shuppet. I morgen tenker jeg å benytte sjansen til å svi av noen lures på pokestopen ved kontoret og se om jeg får lokket til meg noen gøye pokiser mens jeg jobber. Multitasking av beste sort!
Taperen Skrevet 11. desember 2017 #7438 Skrevet 11. desember 2017 Ble 5 nye i dag, Treecko, Nuzleaf ( 3 stk), Ralts, Slakoth og en Hariyama, så må si meg meget fornøyd med det. Klekket to nye egg etter at gen 3 kom ut, og disse ga di villeste gledeshylene i manns minne.......Krabby og Nidoran...fy f....
Taperen Skrevet 12. desember 2017 #7439 Skrevet 12. desember 2017 Kikket igjennom noen av pokemonene jeg fanget i går, må si meg godt fornøyd med min første 100% IV Eevee som har en CP på hele 844, ja de tre Eevee med høyest CP som jeg fanget i går var alle Wonder Fanget også en Wonder Gulpin, Hariyama, Nuzleaf, Seedot x2, Skitty x2 i fra gen 3 i går
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #7440 Skrevet 12. desember 2017 På 6.12.2017 den 20.42, Ardwinna skrev: Jeg tolker det som at spillet bruker info via nettet til å anslå hvilket vær man har der man er, og så spawner det pokemon etter det. Det stemmer nok. I går var det meldt snø i Oslo, men den kom aldri, og da snødde det i spillet. Men været var fortsatt satt som cloudy. Så jeg er litt forvirra. Anonymkode: 7860f...10e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå