AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #7401 Skrevet 8. desember 2017 Jeg har vært ute en liten tur og fanget gulpin, minun, skitty, nuzleaf, seedot, wurmple, zigsagoon, mightyena og poochyena. Ingen av dem var spesielt gode. Men gøy med nye 😃 Anonymkode: 2fb0a...e82 3
Taperen Skrevet 8. desember 2017 #7402 Skrevet 8. desember 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser «Party (0/5) har kommet opp som alternativ ved siden av Pokemon og egg, noen som vet hva det er? Anonymkode: 8ab53...fc4 Her kan du lage 5 lag a 6 pokemon når du feks skal raide en gym istedenfor de 6 Pokémons som spillet velger automatisk 1
momo Skrevet 9. desember 2017 #7403 Skrevet 9. desember 2017 Ingen nye ennå, tror ikke de vil dukke opp her jeg bor, har startet opp spillet ganske mange ganger i håp om at de dukker opp. Men skal til sentrum senere i dag, så da håper jeg og få noen nye.
Taperen Skrevet 9. desember 2017 #7404 Skrevet 9. desember 2017 Har hatt lite tid til spilling i dag, julehandelen krever sitt......så flere nye på nearby, men ingen som var nærme nok...
Ardwinna Skrevet 9. desember 2017 #7405 Skrevet 9. desember 2017 Jeg fikk ingen nye i dag jeg heller. Da jeg kom ned til mer sentrale strøk klikket spillet og nektet å starte opp, så det ble ikke pokemonjakt i det hele tatt. Ble så sur at jeg svei av siste incensen. Så langt ser det mørkt ut; en Wooper og en Swinub.
Taperen Skrevet 9. desember 2017 #7406 Skrevet 9. desember 2017 20 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg fikk ingen nye i dag jeg heller. Da jeg kom ned til mer sentrale strøk klikket spillet og nektet å starte opp, så det ble ikke pokemonjakt i det hele tatt. Ble så sur at jeg svei av siste incensen. Så langt ser det mørkt ut; en Wooper og en Swinub. Kjedelig at spillet ikke funker når du først er på sentrale plasser....lykke til videre med incensen din ☺
Ardwinna Skrevet 9. desember 2017 #7407 Skrevet 9. desember 2017 5 minutter siden, Taperen skrev: Kjedelig at spillet ikke funker når du først er på sentrale plasser....lykke til videre med incensen din ☺ Jo takk, det ble (i tillegg til Wooper og Swinub) en Pidgey, en Wobbuffet og en Caterpie. Og så var jeg litt ubemerksom og glemte meg litt, og da gikk skjermspareren på og de siste minuttene til spille. Ingen suksess nei Egentlig burde jeg gå meg en tur og klekke de tre eggene som har ligget på ruging i alt for lang tid. Jeg trenger jo plass til egg med gen 3 i
Taperen Skrevet 9. desember 2017 #7408 Skrevet 9. desember 2017 Ja du burde klekke eggene dine å gjøre klar nye ☺ Synd ikke incensen ga deg noen hyggelige opplevelser.... Her spawner det en mons i timen i huset mitt 7 minutter på hver hele time, så akkurat nå fanget jeg en ny en, Zigzagon ☺ Er jeg heldig og GPS drifter litt, så når jeg to til i timen ☺ Happy hunting folkens ☺
Ardwinna Skrevet 9. desember 2017 #7409 Skrevet 9. desember 2017 Jeg kledde på meg, kjøpte en incense og la ut på tur. Det fungerte bedre enn å hive ut incense i sofaen! Eggene klekket bare kjedelig skrot men jeg fikk tre nye gen 3: Seedot (to stykk), Wormple og Roselia Og så skjedde dette! Surt? JA!!! 1
Taperen Skrevet 9. desember 2017 #7410 Skrevet 9. desember 2017 23 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg kledde på meg, kjøpte en incense og la ut på tur. Det fungerte bedre enn å hive ut incense i sofaen! Eggene klekket bare kjedelig skrot men jeg fikk tre nye gen 3: Seedot (to stykk), Wormple og Roselia Og så skjedde dette! Surt? JA!!! Helt grei tur det ☺ Nå får du ihvertfall nye egg som kan gi deg noen nye i fra gen 3 ☺ 1
Taperen Skrevet 9. desember 2017 #7411 Skrevet 9. desember 2017 Er ute og fanger, finner noen få nye ☺
Taperen Skrevet 10. desember 2017 #7412 Skrevet 10. desember 2017 Ble da noen nye i går kveld, ser at jeg nå har fanget totalt 17 stk i fra Hoenn regionen, så det vil vel si at jeg har fanget 12 nye siden vi jo fikk 5 spøkelser i fra Hoenn regionen tidligere i høst. Fanget også en Clefairy som hadde 100% IV, så det var en god kveld i går
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #7413 Skrevet 10. desember 2017 Bør jeg spare candy i tilfelle det kommer juleevent? Har veldig lyst til å evolve litt nå... Anonymkode: 2fb0a...e82
Ardwinna Skrevet 10. desember 2017 #7414 Skrevet 10. desember 2017 Tok en kjapp runde i sentrum og fikk to Poochyena. Ellers var det enorme mengder HootHoot som spawnet overalt. Jeg tok noen få for å få med sånn der ekstra vær-poeng, men gadd ikke fange så mange. Ble litt misunnelig da jeg så at noen hadde puttet en Delcatty i gym. Vil også ha søt pokis-pus!
momo Skrevet 10. desember 2017 #7415 Skrevet 10. desember 2017 Har vært to turer i byen, og har bare fått 5 nye, synes det er litt skuffende. Virker ut som det bare er de samme få som dukker opp.
Taperen Skrevet 10. desember 2017 #7416 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bør jeg spare candy i tilfelle det kommer juleevent? Har veldig lyst til å evolve litt nå... Anonymkode: 2fb0a...e82 Tviler på at det blir noe dobbel XP til jul, er jo bare å samle opp, nå kan du jo også øke baggen til 1500.
Taperen Skrevet 10. desember 2017 #7417 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, momo skrev: Har vært to turer i byen, og har bare fått 5 nye, synes det er litt skuffende. Virker ut som det bare er de samme få som dukker opp. Kun en ny en i dag her, og det var en Delcatty. Er godt at ikke de nye dukker opp overalt med en gang, synes det er greit at vi har noe å kjempe for fremover
Taperen Skrevet 10. desember 2017 #7418 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, Ardwinna skrev: Tok en kjapp runde i sentrum og fikk to Poochyena. Ellers var det enorme mengder HootHoot som spawnet overalt. Jeg tok noen få for å få med sånn der ekstra vær-poeng, men gadd ikke fange så mange. Ble litt misunnelig da jeg så at noen hadde puttet en Delcatty i gym. Vil også ha søt pokis-pus! En del Hoothoot her også i dag, men fanget desidert flest Eevee, fikk en Dratini i det nye 10 km egget, ville jo helst hatt en i fra gen3
Ardwinna Skrevet 10. desember 2017 #7419 Skrevet 10. desember 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: En del Hoothoot her også i dag, men fanget desidert flest Eevee, fikk en Dratini i det nye 10 km egget, ville jo helst hatt en i fra gen3 Ja Eevee ja, den har vært veldig sjelden her i det siste men nå etter at gen 3 kom ut har det plutselig økt på med Eevee. Rare greier. Jeg hadde gjerne tatt Dratini i 10km-egget men fikk en Skarmory. Ble mildt sagt dritsur!
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #7420 Skrevet 10. desember 2017 Nå har jeg fått 19 fra gen 3 (inkl spøkelsene). Liker det nye vær-systemet. Vært mange gode eevee her i det siste. Anonymkode: 2fb0a...e82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå