Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 22.2.2023 den 22.20):

Kommer heller ikke forbi å ta Snap av landorus. Hjelp? 

Anonymkode: d0e75...f53

Nå er landorus i 5'er raid.

Endret av Supera
Ehm, nei. Var litt rask der. Det er visst tornadus. ​🤦‍♀️​
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5825B1A6-C7ED-4339-B640-8047DD5E1BB0.thumb.jpeg.325bcfb75cb5c55d598c84de6e30f965.jpeg

hei dere 😊

noen som kunne lagt til meg og mannen min som pokemon venner? Vi sender gaver og inviterer til raid

er du fra den delen av Norge jeg ringet i rødt blir jet ekstra glad, fordi pakker fra det området gir Tundra Vivillon

koden min 

3983 2742 6362 

koden hans 

9659 6567 9754

tusen takk ☺️

Anonymkode: 071d6...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

5825B1A6-C7ED-4339-B640-8047DD5E1BB0.thumb.jpeg.325bcfb75cb5c55d598c84de6e30f965.jpeg

hei dere 😊

noen som kunne lagt til meg og mannen min som pokemon venner? Vi sender gaver og inviterer til raid

er du fra den delen av Norge jeg ringet i rødt blir jet ekstra glad, fordi pakker fra det området gir Tundra Vivillon

koden min 

3983 2742 6362 

koden hans 

9659 6567 9754

tusen takk ☺️

La dere til. Jeg er i continental da, men er til gjengeld veldig aktiv spiller. 😅

Husk å ha en beedrill megaevolved når du pinner postkort da. Så får du en ekstra candy når du fanger scatterbug. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/15/2023 at 12:24 PM, AnonymBruker said:

hei dere 😊

koden min 

3983 2742 6362 

koden hans 

9659 6567 9754

tusen takk ☺️

Har sendt invite til dere begge. Jeg er dessverre i continental område, men jeg sender som regel gaver hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2023 den 12.24):

hei dere 😊

koden min 

3983 2742 6362 

koden hans 

9659 6567 9754

tusen takk ☺️

Jeg er tundra, og har sendt invite til dere begge 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.3.2023 den 12.24):

hei dere 😊

koden min 

3983 2742 6362 

koden hans 

9659 6567 9754

tusen takk ☺️

Har lagt dere til. Er semi-aktiv spiller for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Må få si at Stord kommune har de styggeste pokemon stoppene, gjengrodde lekeplasser og kjedelig veiskilt. 😣

Anonymkode: 66a00...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Må få si at Stord kommune har de styggeste pokemon stoppene, gjengrodde lekeplasser og kjedelig veiskilt. 😣

så lite folk det spiller der, det kan være fordi det er EN som spiller og registrerte alle stoppene med halvhjertet bilder. 😂 sånn satt på spissen. Varierer veldig hvor mye folk gidder å gjøre innsats, for å ta penere bilder, så det blir stor variasjon av stoppene her jeg bor også. Et par av bildene er bilder fra EI BOK 😂 og ikke  engang bilder tatt på stedet 🤪 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

så lite folk det spiller der, det kan være fordi det er EN som spiller og registrerte alle stoppene med halvhjertet bilder. 😂 sånn satt på spissen. Varierer veldig hvor mye folk gidder å gjøre innsats, for å ta penere bilder, så det blir stor variasjon av stoppene her jeg bor også. Et par av bildene er bilder fra EI BOK 😂 og ikke  engang bilder tatt på stedet 🤪 

Anonymkode: b4434...f02

hmh … kan spillere som spiller registrere stoppesteder selv??? Hahaha så vittig, fra en bok 😅 Dagens! 🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

hmh … kan spillere som spiller registrere stoppesteder selv??? Hahaha så vittig, fra en bok 😅 Dagens! 🙌🏻

:himle:

Anonymkode: 635f1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder fra ei bok kan nok ofte være penere enn bilde tatt ute i det fri, så det er ikke så ille. Det kjedeligste er når bilder tas i gråvær og fra dårlige vinkler; da er det ikke særlig kjekt å sende gavene videre. 
Men man kan ta nye bilder selv og sende inn, og man kan også stemme på de bildene som allerede ligger inne. Det har jeg selv gjort flere ganger, og opplevd at bildet jeg stemte på har blitt brukt i stedet for det opprinnelige. 

Anonymkode: 85784...1c0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan nominere pokestops fra level 37 og oppover. Jeg har nominert en hel haug, men det er som regel noen som avslår med en teit begrunnelse. For eksempel fikk jeg at en fontene var "natur" at en havn var "natur", at kunstutstilling ved inngangen til en høyteknologisk bedrift var "privat bolig". Det er sjeldent det blir godkjent ved første forsøk. Det irriterer meg noe enormt. Så neste gang legger jeg ved bedre beskrivelse som nok virker helt teit for de som ikke har sett grunnene til at de ble avslått første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supera skrev (9 timer siden):

Ja, man kan nominere pokestops fra level 37 og oppover. Jeg har nominert en hel haug, men det er som regel noen som avslår med en teit begrunnelse. For eksempel fikk jeg at en fontene var "natur" at en havn var "natur", at kunstutstilling ved inngangen til en høyteknologisk bedrift var "privat bolig". Det er sjeldent det blir godkjent ved første forsøk. Det irriterer meg noe enormt. Så neste gang legger jeg ved bedre beskrivelse som nok virker helt teit for de som ikke har sett grunnene til at de ble avslått første gangen.

Ok, hvordan gjør du det? Jeg fikk lyst å prøve engang 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvordan gjør du det? Jeg fikk lyst å prøve engang 🙂

Pokeballen -> settings -> uploads -> "new pokestop".

Jeg tror du må lage niantic-konto før du får nominere. Og jo flere av andres nominasjoner du svarer på, jo fortere blir din nominasjon sjekket. Hvis man bare nominerer, så kan det fort gå flere måneder før du får svar. Jeg får svar i løpet av en uke når jeg nominerer, men jeg har godkjent og avslått ganske mange nominasjoner.

Det er en lang liste med hva et pokestop må være og hva det ikke kan være. Det tar litt tid å sette seg inn i dette.

Og vær også obs på at det i utgangspunktet bare er ett pokestop i en level 17 S2-celle. Jeg har sett noen unntak, men vet ikke hvorfor det er noen unntak. Men noen ganger er det lurt å flytte pokestoppet noen meter fra den egentlige posisjonen slik at den kommer i en ny level17 S2-celle. ;) 

https://www.pogomap.info/location/59,910387/10,752627/17 (her satt til level 17-celler og Oslo sentrum. Pokestoppene tror jeg er lagt inn manuelt i dette kartet, så de kan du ikke stole heeeelt på.

Litt mer informasjon om cellene:

Sitat
  • Only one PokeStop or one Gym in a level 17 cell. There can be multiple Ingress portal in a L17 cell, but only one Point of Interest in Pokemon GO.
  • Gyms are decided in level 14 cells. Each level 14 cell contains 64 level 17 cells, so up to 64 PoI in Pokemon GO. A number of these PoIs become gyms.
    • 1 PoI is always a pokestop
    • 2-5 PoIs - 1 gym
    • 6-19 - 2 gyms
    • 20-34 - 3 gyms
  • EX raids are controlled by level 13 cells. Only one gym in each level 13 cell can host an EX raid in any given week.
  • Level 20 cells are used to decide whether or not a gym that is on the boundary of a park is eligible for EX raids.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mezzosoprena skrev (16 minutter siden):

Er det flere som opplevde at Mystical Hero-research nullstilte seg i dag?

Tenkte ikke over at det var en gammel en. Men ja, fikk plutselig "a mystic hero" research i går. Må visst ut og gå litt i dag. Må få 5 candies fra buddyen nå. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (På 16.4.2023 den 0.05):

Pokeballen -> settings -> uploads -> "new pokestop".

Jeg tror du må lage niantic-konto før du får nominere. Og jo flere av andres nominasjoner du svarer på, jo fortere blir din nominasjon sjekket. Hvis man bare nominerer, så kan det fort gå flere måneder før du får svar. Jeg får svar i løpet av en uke når jeg nominerer, men jeg har godkjent og avslått ganske mange nominasjoner.

Det er en lang liste med hva et pokestop må være og hva det ikke kan være. Det tar litt tid å sette seg inn i dette.

Og vær også obs på at det i utgangspunktet bare er ett pokestop i en level 17 S2-celle. Jeg har sett noen unntak, men vet ikke hvorfor det er noen unntak. Men noen ganger er det lurt å flytte pokestoppet noen meter fra den egentlige posisjonen slik at den kommer i en ny level17 S2-celle. ;) 

https://www.pogomap.info/location/59,910387/10,752627/17 (her satt til level 17-celler og Oslo sentrum. Pokestoppene tror jeg er lagt inn manuelt i dette kartet, så de kan du ikke stole heeeelt på.

Litt mer informasjon om cellene:

Uææ mye å sette seg meg inn i, det ligger vel en video eller noe på Google og you tube som kan vise meg i tillegg. 🙂

Jeg kjenner igjen pokemon stoppene i Oslo sentrum, jeg snurrer som gal rundt på de i sommer i fjor 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (52 minutter siden):

Tenkte ikke over at det var en gammel en. Men ja, fikk plutselig "a mystic hero" research i går. Må visst ut og gå litt i dag. Må få 5 candies fra buddyen nå. 😅

Problemet er at den har nullstilt seg, hadde hadde utført 2 av 3 oppgaver på den, og hadde bare igjen en candy for å fullføre den siste... nå var ingen oppgaver ferdige plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (7 minutter siden):

Problemet er at den har nullstilt seg, hadde hadde utført 2 av 3 oppgaver på den, og hadde bare igjen en candy for å fullføre den siste... nå var ingen oppgaver ferdige plutselig.

Jupp. Drit irriterende.

Heller ikke første gang det skjer, ofte re-setter oppgaver seg når et event tar slutt. 

Så prøver å huske å gjøre ferdig oppgaver før event slutter, men rakk det ikke denne gangen 😕

Og oppgavene re-setter seg gjerne når den første tidssonen avslutter event. Så om det er oppgaver som ligger på today/har tidsfrist er det risikosport å vente til siste dag med å gjøre ferdig. Ofte har oppgavene blitt nullet ut når Australia og new zeland avslutter eventet. 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...