Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

On 4/14/2023 at 4:11 PM, AnonymBruker said:

hmh … kan spillere som spiller registrere stoppesteder selv??? Hahaha så vittig, fra en bok 😅 Dagens! 🙌🏻

Anonymkode: 66a00...eae

ja, fra level 38 tror jeg.. eller er det 42? jeg er svært dårlig på det altså, har registrert 0 stopper selv om jeg er level 46. Samboren min driver og registrerer stadig... 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter level 37 kan man bli en "Wayfarer". Du må få en forespørsel fra Niantic, som jeg tror er ganske tilfeldig, og så må du bestå en prøve. Du må vite hva som er gyldige nominasjoner osv. Det er et eget online "kurs" som du må bestå. Hvis du består kan du bli med på å godkjenne nominasjoner til nye pokestops og du kan nominere opptil 40 hver dag.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Etter level 37 kan man bli en "Wayfarer". Du må få en forespørsel fra Niantic, som jeg tror er ganske tilfeldig, og så må du bestå en prøve. Du må vite hva som er gyldige nominasjoner osv. Det er et eget online "kurs" som du må bestå. Hvis du består kan du bli med på å godkjenne nominasjoner til nye pokestops og du kan nominere opptil 40 hver dag.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Noen rettelser.

1. Man kan ikke nominere 40 hver dag. Man kan nominere 40 på én dag, men så tar det 40 dager før du har 40 igjen. De regeneres én om dagen. Hvis du nominerer 40 en dag, så kan du bare nominere en dagen etterpå. 

2. Alle på level 37 og oppover med en voksenkonto kan nominere, bare de består prøven. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Supera said:

Noen rettelser.

1. Man kan ikke nominere 40 hver dag. Man kan nominere 40 på én dag, men så tar det 40 dager før du har 40 igjen. De regeneres én om dagen. Hvis du nominerer 40 en dag, så kan du bare nominere en dagen etterpå. 

2. Alle på level 37 og oppover med en voksenkonto kan nominere, bare de består prøven. 

1. Ah, da har jeg misforstått. Er ikke akkurat som at jeg finner 40 nye steder hver dag😂 

2. Når jeg fikk muligheten til å ta prøven så var det bare for noen som hadde kommet til en viss level som ble "utvalgt". Jeg fikk en epost husker jeg, men det er sikkert endret nå.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Større sjanse for shiny fra egg, hvor mye større sjanse egentlig? Har gått og gått, betalte for ekstra incubators, har klekket mer enn 60 stk 2, 5 og 10 km egg, og har bare fått en (1) shiny. Har ikke fått Larvesta enda heller.  

Og den ene shiny jeg har fått, Timburr, var fra 7km egg.

Endret av daemi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har klekket mellom 30 og 40 egg, og har verken fått shiny eller Larvesta. ☹️

Anonymkode: 85784...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klekket 132 egg, rundt 1/3 av de er 7km egg, som ikke er boosta på noen måte.

Jeg har fått 1 Larvestar og 1 shiny Mr Mime Jr. Begge disse to dukker opp etter rundt 20 av 2, 5 og 10 km egg var klekket. Etter det ingenting.

Ikke en gang en hundo 😕

Jeg skal jo ikke klage da jeg har fått noe, men litt kjedelig at det er såpass vanskelig 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de endelig gjort noe med den lave larvesta-sjansen, eller har jeg bare vært veldig heldig? Fikk en larvesta i går, og en til i dag. En 98%'er i dag faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Supera said:

Har de endelig gjort noe med den lave larvesta-sjansen, eller har jeg bare vært veldig heldig? Fikk en larvesta i går, og en til i dag. En 98%'er i dag faktisk.

I så fall har de gjort det i stillhet. Jeg finner ikke noe info om det. Så jeg tipper at du bare har hatt skikkelig flaks :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et eller annet som skjer med noen egg på visse stopp i morgen? 

Anonymkode: 6421f...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

daemi skrev (På 12.5.2023 den 22.28):

I så fall har de gjort det i stillhet. Jeg finner ikke noe info om det. Så jeg tipper at du bare har hatt skikkelig flaks :) 

Jøss, jeg pleier ikke å ha flaks. :)  Jeg ligger på en shiny rate på legendary raids på ca 1 av 40, jeg. 13 av 534...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/16/2023 at 1:16 AM, Supera said:

Jøss, jeg pleier ikke å ha flaks. :)  Jeg ligger på en shiny rate på legendary raids på ca 1 av 40, jeg. 13 av 534...

Jeg har transferred ganske mange 2* legendaries, men jeg tror jeg er på ca. samme rate som deg.

Jeg måtte google gjennomsnittet og fikk dette svaret:
Legendary and Mythical Pokémon in Pokémon GO instead appear to have a 1 in 20, or 5% Shiny odds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ikke liker at community day er mellom kl. 14 og 17. Det er midt på dagen, kl. 11 til 14 f.eks. hadde vært mye bedre.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Må si jeg ikke liker at community day er mellom kl. 14 og 17. Det er midt på dagen, kl. 11 til 14 f.eks. hadde vært mye bedre.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Kan ikke skjønne at det skulle spille noen rolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2023 den 21.34):

Må si jeg ikke liker at community day er mellom kl. 14 og 17. Det er midt på dagen, kl. 11 til 14 f.eks. hadde vært mye bedre.

Anonymkode: 0ed30...6d4

For meg som jobber natt ganske ofte, så passer 14-17 mye bedre enn 11-14. Og hvis jeg har fri, så er jeg ofte ute på byen i helgene, og da passer det også mye bedre å starte kl 14 enn kl 11. 😅 Har jeg fri, og ikke har vært ute på byen, så er jeg likevel et b-menneske og foretrekker å sove om morgenen, så 14-17 passer bedre for meg. Har jeg dagskift den dagen, så jobber jeg 7-19 i helgene, så da passer ingen av dem.

Konklusjon: 14-17 passer mye bedre for meg i alle fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (På 17.5.2023 den 21.07):

Jeg har transferred ganske mange 2* legendaries, men jeg tror jeg er på ca. samme rate som deg.

Jeg måtte google gjennomsnittet og fikk dette svaret:
Legendary and Mythical Pokémon in Pokémon GO instead appear to have a 1 in 20, or 5% Shiny odds

Det er en medalje for legendary raids, så du kan se nøyaktig hvor mange legendary raids du har vunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Under community day i går så jeg ei voksen dame som spilte alene. Hun hadde pokemon caps på seg og hang rundt steder hvor Axew spawna så jeg er ganske sikker på at hun var ute og spilte. Anyways, hun var rundt min alder, kanskje litt yngre, men hadde det virka dust hvis jeg, en mann, hadde gått bort til henne for å snakke om Pokemon GO og community day? Skal ikke nekte for at jeg vil bli bedre kjent med ei jente som er ute og spiller, men jeg har ingen gode Pokemon-relaterte sjekkereplikker på lager og det hadde bare vært kult å bli kjent med en annen person som er ute på community day.

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...