Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er sååå kjedelig å bo på Østlandet og continental området 😬 

noen snille spillere fra andre steder i Norge som kan legge meg og mannen min tim som venn ? Vi sender såklart pakker tilbake og inviterer til raid osv . Er for de  sommerfugl eventen der man mø samle postkort fra området over hele verden

min kode :

 3983 2742 6362

han sin kode

9659 6567 9754

 

00D46F70-44D2-45FC-8DAE-D9BAFB0BC56C.thumb.jpeg.0adb2cfad34dadf8be974a0599359dba.jpeg

dette er Norge inndelt, nord for Oslo er tundra og nord for Trondheim ish er polar . Og Finnmark icy snow.

mangler særlig tundra og icy snow. Håper noen snillinger kan hjelpe oss 😄

Anonymkode: 071d6...fd6

Jeg bor også i "continental", men tips til deg er å bruke en app som heter "pokeraid". Der kan du invitere til raid og bli med på raid. Og så kan du også bare legge til venner. Jeg beholder vennene etter raidene og så gir jeg gaver til dem. Hvis de ikke åpner gaven eller gir tilbake, så sletter jeg dem etter en stund. Har 162 venner på pokemon go akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (2 minutter siden):

Hvilken event er dette?

Dette er den nye pokemonen som akkurat ble introdusert til pokemon go. Pin alle postkortene. For hver x antall fra en region, så popper det opp en scatterbug som kan bli evolvet til en vivillion med mønsteret for den regionen.

https://pokemongolive.com/post/vivillon-launch-postcard-feature/

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (2 minutter siden):

Dette er den nye pokemonen som akkurat ble introdusert til pokemon go. Pin alle postkortene. For hver x antall fra en region, så popper det opp en scatterbug som kan bli evolvet til en vivillion med mønsteret for den regionen.

https://pokemongolive.com/post/vivillon-launch-postcard-feature/

Hey takk 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noldus skrev (4 timer siden):

Hva gjør dere med alle scatterbug dere fanger? Har så langt spart på alle, men det begynner å bli en del av dem 🙈

Jeg prøver å utvikle alle 20 typene av vivillion vel. Pokedexen lister opp 20 varianter, men så vidt jeg kan lese meg til er bare 18 av dem sluppet. De to siste variantene er visst poké ball og fancy.

https://pokemongo.fandom.com/wiki/Vivillon

Hvis du har ekstra av en type, så kan du jo sende dem til professoren. Jeg pleier å vente med det til det er ekstra transfer candy. Det var det på tirsdag (men da lå jeg med over 40 i feber og gikk glipp av den). Neste gang er kanskje 31. januar. Hvis ikke community day neste lørdag (7. januar) har noe transfer candy bonus å by på da. 

Jeg har en tag for pokemons jeg skal sende til professoren slik at det bare er å velge alle dem når det er en slik event. Hvis jeg går tom for plass før det, så velger jeg ut dem jeg har mange candy av fra før og ikke trenger flere av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (40 minutter siden):

Jeg prøver å utvikle alle 20 typene av vivillion vel. Pokedexen lister opp 20 varianter, men så vidt jeg kan lese meg til er bare 18 av dem sluppet. De to siste variantene er visst poké ball og fancy.

https://pokemongo.fandom.com/wiki/Vivillon

Hvis du har ekstra av en type, så kan du jo sende dem til professoren. Jeg pleier å vente med det til det er ekstra transfer candy. Det var det på tirsdag (men da lå jeg med over 40 i feber og gikk glipp av den). Neste gang er kanskje 31. januar. Hvis ikke community day neste lørdag (7. januar) har noe transfer candy bonus å by på da. 

Jeg har en tag for pokemons jeg skal sende til professoren slik at det bare er å velge alle dem når det er en slik event. Hvis jeg går tom for plass før det, så velger jeg ut dem jeg har mange candy av fra før og ikke trenger flere av.

Takk for svar. 
Jeg var bare så bekymret for om jeg kom til å trenge mer enn en av hver type til noe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldus skrev (7 timer siden):

Takk for svar. 
Jeg var bare så bekymret for om jeg kom til å trenge mer enn en av hver type til noe..

 

Jeg beholder de med 3 eller 4 stjerner, de andre sender jeg til professoren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldus skrev (13 timer siden):

Hva gjør dere med alle scatterbug dere fanger? Har så langt spart på alle, men det begynner å bli en del av dem 🙈

Jeg forsøker å samle en hva hver region - fortrinnsvis med 3 stjerner men beholder svakere fram til jeg får 3-stjernes fra hver region - resten transfer'er jeg slik at jeg får mer candy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (14 minutter siden):

Bruk silver pineapple for ekstra candy på scatterbug

Vanlig holder vel? 

Anonymkode: 85784...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ATLAS6
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vanlig holder vel? 

Anonymkode: 85784...1c0

20 x 25 = 500 candy (first evolution)

20× 100 = 2000 candy (second evolution)

Uten candy får du 3, med pineab får du 6 og med silver pineab 7. 

Så enten må du fange 166 stk, 83 stk eller 71 stk  for å få nok til å evolve alle I first evolution. Ikke så stor forskjell mellom pineab og silver pineab som med andre pokemons, men har man pineab eller silver pineab til overs og full items liste så bør man bruke noen nå så man kan evolve og power up til høyere level. 

Endret av ATLAS6
La til ekstra. Hater meg selv for engelsken...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (15 minutter siden):

20 x 25 = 500 candy

Uten candy får du 3, med pineab får du 6 og med silver pineab 7. 

Så enten må du fange 166 stk, 83 stk eller 71 stk  for å få nok til å evolve alle. Ikke så stor forskjell mellom pineab og silver pineab som med andre pokemons, men har man pineab eller silver pineab til overs og full items liste så bør man bruke noen nå så man kan evolve og power up til høyere level. 

Ok, trodde vanlig ananas og sølvananas ga likt antall candy,  takk for oppklaringen 😊

Anonymkode: 85784...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (5 timer siden):

Bruk silver pineapple for ekstra candy på scatterbug

Og ha en beedril mega evolved når du fanger scatterbug for enda en ekstra candy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man vet man er fattig når man ikke engang har 11 kroner for å kjøpe billett til Community Day på lørdag....

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (På 3.1.2023 den 6.35):

Og ha en beedril mega evolved når du fanger scatterbug for enda en ekstra candy.


Åh. Det har jeg ikke tenkt på - panneklask!

Takk for tips! :) 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, nå mangler jeg bare tre Scatterbug for å ha fått samlet fra hele verden 🙂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (På 7.1.2023 den 13.34):

Åååå, nå mangler jeg bare tre Scatterbug for å ha fått samlet fra hele verden 🙂 

Wow, godt jobbet! Jeg har bare fra 10 regioner, men har ikke jobbet hardt for det. Jeg har ikke lagt til noen flere venner enda. Jeg ser at jeg mangler venner fra archipelago, ocean, sandstorm og sun fordi der har jeg ikke pinnet noen postkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...