Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

daemi skrev (19 timer siden):

Du er veldig heldig😃

base catch rate of 0.3% and a flee rate of 90%

Ja, tror nesten jeg må vise den frem som buddy. 😄 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leter høyt og lavt etter en Spinda-oppgave, men den er visst eventyrlig sjelden. 😭

Make 5 great curveball throws in a row heter den. Er det noen som har erfaringer å dele?

Anonymkode: 85784...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg leter høyt og lavt etter en Spinda-oppgave, men den er visst eventyrlig sjelden. 😭

Make 5 great curveball throws in a row heter den. Er det noen som har erfaringer å dele?

Anonymkode: 85784...1c0

Er ikke noe annet å gjøre enn å besøke pokestops til du finner den. Jeg håper å finne Make 3 Excellent Throws in a Row og den er også veldig sjelden.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk community day? jeg fikk et par 3* shiny men ikke noen kjempebra.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har klart å slå Giovanni i august nå, og har tips til den siste ( tredje) pokemonen i kamp? Sliter med den..

Anonymkode: cfecc...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/14/2022 at 7:20 PM, AnonymBruker said:

Noen som har klart å slå Giovanni i august nå, og har tips til den siste ( tredje) pokemonen i kamp? Sliter med den..

Anonymkode: cfecc...b9d

Det er vel forskjellige han kan bruke som nr. 2 og nr. 3 så du må nesten si hvilken du trenger hjelp til.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 19.20):

Noen som har klart å slå Giovanni i august nå, og har tips til den siste ( tredje) pokemonen i kamp? Sliter med den..

Anonymkode: cfecc...b9d

Klarte han på første forsøk på begge brukerne mine med "recomended battle party"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 17.20):

Noen som har klart å slå Giovanni i august nå, og har tips til den siste ( tredje) pokemonen i kamp? Sliter med den..

Anonymkode: cfecc...b9d

Ta en titt på denne guiden: https://www.dexerto.com/pokemon/how-to-beat-giovanni-pokemon-go-1546209/

I august er det alltid shadow latios som siste pokemon

Shadow Latios counters

Giovanni’s Shadow Latios is a Dragon/Psychic-type, which means it’s weak against Bug, Dark, Dragon, Fairy, Ghost, and Ice-type attacks. There’s a lot to play with here.

Meanwhile, it’s resistant against Electric, Fighting, Fire, Grass, Psychic, and Water-type attacks.

Shadow Latios Counters
 
Dialga Dragon Breath (Fast Move) & Draco Meteor (Charge Move)
 
Rayquaza Dragon Tail (Fast Move) & Outrage (Charge Move)
 
Garchomp Dragon Tail (Fast Move) & Outrage (Charge Move)
 
Palkia Dragon Tail (Fast Move) & Draco Meteor (Charge Move)
 
Gengar Shadow Claw (Fast Move) & Shadow Ball (Charge Move)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 7.56):

Jeg har også naboer som spiller pokemon, og vi begge rekker gymmen hjemmefra. Jeg vet ikke hvem det er, men vi har da inngått en taus avtale om å ta gymmen annenhver dag. Man kan nemlig kun tjene 50 coins per dag uansett hvor mange gym du har, og det tar vel i overkant åtte timer for å få full pott. 

Anonymkode: 860fd...075

Haha, kanskje det er vi som er naboer?😂 neida 🙈

Naboene mine (virker som de er et par) tar over gymmen på dagtid. Tror de jobber dagtid også, for jeg får ikke tatt den tilbake, da de bare fyller på med candoes, og om jeg klarer slå dem, så tar de den bare tilbake 🙈 Funnet ut at de ikke orker spille eller har lagt seg rundt 23:00-00-00, så DA angriper jeg 😂 også tar de den tilbake igjen kl 8 neste morning… men de tjener mer på denne løsningen enn meg 🤦🏼‍♀️For jeg spinner jo ikke gymmen når jeg sover, og de får ha hatt pokemonene sine mye penger i gymmen 

Anonymkode: 382ed...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.8.2022 den 12.48):

hvis dere er bare 2 forskjellige teams/ 2 farger, så bedre avtale ville vært å bytte gym hver dag. For ja, det er 8 timer 20 min man må stå for å få 50 coins, og noe mer får man ikke, så sånn sett ikke vits å stå en hel dag. :) 

vi har tilsvarende greia i vår nabolag, men vi kjenner til hverandre, og har felles raidgruppa også 😄

Anonymkode: b4434...f02

Ååh så kult med felles raid gruppe 😄😄😄

Anonymkode: 382ed...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Haha, kanskje det er vi som er naboer?😂 neida 🙈

Naboene mine (virker som de er et par) tar over gymmen på dagtid. Tror de jobber dagtid også, for jeg får ikke tatt den tilbake, da de bare fyller på med candoes, og om jeg klarer slå dem, så tar de den bare tilbake 🙈 Funnet ut at de ikke orker spille eller har lagt seg rundt 23:00-00-00, så DA angriper jeg 😂 også tar de den tilbake igjen kl 8 neste morning… men de tjener mer på denne løsningen enn meg 🤦🏼‍♀️For jeg spinner jo ikke gymmen når jeg sover, og de får ha hatt pokemonene sine mye penger i gymmen 

Anonymkode: 382ed...d00

Men du får hatt gymmen lenge nok til å få 50 penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 10.31):

Hvordan holder dere oversikt over hva man får i 7 km egg? Jeg slutta å motta dem for veldig lenge siden, etter jeg hadde fått min Alolan Diglett nummer 100 🥴

Anonymkode: 465dd...822

Jeg bare trykker på egget og blir litt lenger ned 😛 det står det hvem du Jan få, ransjert sjanse. 
 

Hva er sammenhengen med å få han? Noe jeg henger etter i her?😂

Anonymkode: 382ed...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bare trykker på egget og blir litt lenger ned 😛 det står det hvem du Jan få, ransjert sjanse

Kjekt å vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (6 minutter siden):

Men du får hatt gymmen lenge nok til å få 50 penger. 

Ja er sant det, men man får mer bonuser ved å spinne gymmen om man har pokemonen sin der. Eller riktig lag. Så jeg går glipp av mange bonuser 🙈

Anonymkode: 382ed...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

padawan skrev (14 timer siden):

Jeg har prøvd meg på denne men får ikke økt telleren lenger enn 2. Fanger flere pokiser når den er aktiv.

Screenshot_20220819-225410~2.png

Jeg heller skjønte ikke denne her i starten, jeg fanget og fanget, men telleren økte ikke. Så la jeg merke til at noen pokemoner (når du går inn på dem) har denne incense-greia på seg (over der som værindikatoren står) og det er bare DE pokemonene som teller med på meteret. Så det er lettest å fange disse hvis er litt unna pokestop'er eller gym'er, der det vanligvis er mange "vanlige" pokemoner. Jeg har oppdaget at i bil (IKKE når du kjører selv) er enklest å fange 🙂 

 

A Mysterious Incense Part 2 Special Research Task and Rewards (Pokemon Go)  - YouTube

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/19/2022 at 11:02 PM, padawan said:

Jeg har prøvd meg på denne men får ikke økt telleren lenger enn 2. Fanger flere pokiser når den er aktiv.

Screenshot_20220819-225410~2.png

Som med vanlig incense så har de som tiltrekkes av Daily Adventure Incence en "tåke" som sirkler rundt dem. Med denne så er den "tåken" blå. Så når du bruker den så se etter pokemon med noe blått som går rundt dem på kartet :) 

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 23.28):

Som med vanlig incense så har de som tiltrekkes av Daily Adventure Incence en "tåke" som sirkler rundt dem. Med denne så er den "tåken" blå. Så når du bruker den så se etter pokemon med noe blått som går rundt dem på kartet :) 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Dette har jeg ike lagt merke til men skal se etter det. 

Jeg sitter mellom 5 portale rpå jobb men skal prøve trikset deres litt lenger unna hvor det ikke e rnoen pokestops eller gym i nærheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (11 timer siden):

Dette har jeg ike lagt merke til men skal se etter det. 

Jeg sitter mellom 5 portale rpå jobb men skal prøve trikset deres litt lenger unna hvor det ikke e rnoen pokestops eller gym i nærheten. 

Du må flytte på deg! Det hjelper ikke å sitte stille. Du må flytte deg x antall meter før ny spawner.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...