Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg var bare aktiv ca 2 timer hver dag. Jeg hadde ikke tid til å spille hele dagen denne gangen, dessverre. Skulle gjerne gjort det! Det var herlig å gå ute i sola og fange pokemon de timene. 23ºC og strålende sol. 

Fikk shiny bronzor, patrat, shroomish, turtwig, cubchoo, darumaka (galar), mudkip og rufflet. Pluss en shiny groudon! :) Jeg som nesten aldri får shiny på raid!

Patrat og  mudkip hadde jeg fra før. Cubchoo hadde jeg som event, men ikke som vanlig. Men bronzor, shroomish, turtwig, darumaka, rufflet og groudon var nye shiny. :) 

Fikk én ny 4*. En togepi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Supera skrev (1 time siden):

Jeg var bare aktiv ca 2 timer hver dag. Jeg hadde ikke tid til å spille hele dagen denne gangen, dessverre. Skulle gjerne gjort det! Det var herlig å gå ute i sola og fange pokemon de timene. 23ºC og strålende sol. 

Fikk shiny bronzor, patrat, shroomish, turtwig, cubchoo, darumaka (galar), mudkip og rufflet. Pluss en shiny groudon! :) Jeg som nesten aldri får shiny på raid!

Patrat og  mudkip hadde jeg fra før. Cubchoo hadde jeg som event, men ikke som vanlig. Men bronzor, shroomish, turtwig, darumaka, rufflet og groudon var nye shiny. :) 

Fikk én ny 4*. En togepi.

Mye bedre fangst enn meg. Spilte alle timene på lørdag, og fire timer søndag. Fikk hele tre shiny til sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mustapippuri skrev (51 minutter siden):

Mye bedre fangst enn meg. Spilte alle timene på lørdag, og fire timer søndag. Fikk hele tre shiny til sammen.

Har en Go-tcha Evolve. Den fanger pokemons fortere enn jeg klarer. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en "uheldig" Go fest denne gangen, fikk ingen shiny (men jeg har heller ikke kjøpt billetten denne gangen). Men, jeg fikk shiny Kabuto i går. :) Min datter på 5, som begynte å spille Pokemon Go  bare nylig, fikk en shiny Kyogre i sin første Kyogre-raid. Hun er veldig fornøyd. Jeg har fortsatt ikke shiny Kyogre. 😭

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/4/2022 at 11:24 PM, daemi said:

Går igjennom items lista etter i dag og tror jeg snart må begynne å bruke flere golden razz berries. 

719317843_Screenshot_20220604-231749_PokmonGO1.thumb.jpg.f46fe7cee67bf99038ce56e5ebc8992f.jpg

hahaha hvor mye itemplass har du.😅 Jeg prøver å holde golden razz rundt 200, jeg mater gymene og mater kompisene med de (går fortere), det føles så feil å kaste de men de tar jo opp plassen. 

forresten, daemi, husker du var så heldig at du hadde ikke bare en men to shiny ditto. Nå har jeg også to av de, haha! Niantic God hørte min bønn. 😄

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir herved opp den der forbanna oppgaven "Earn a heart with your buddy 30 days in a row"! Har nullstilt seg fem ganger nå, to av gangene på dag 25 ...😖 

Hvordan i fankern skal man klare den oppgaven? 

*sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ardwinna skrev (10 timer siden):

Jeg gir herved opp den der forbanna oppgaven "Earn a heart with your buddy 30 days in a row"! Har nullstilt seg fem ganger nå, to av gangene på dag 25 ...😖 

Hvordan i fankern skal man klare den oppgaven? 

*sutre*

Hehe, jeg har klart den. Ikke gi opp! Du får en apex shadow lugia hvis du bare holder ut i 30 dager! Sett på alarm som repeterer hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (19 timer siden):

Jeg gir herved opp den der forbanna oppgaven "Earn a heart with your buddy 30 days in a row"! Har nullstilt seg fem ganger nå, to av gangene på dag 25 ...😖 

Hvordan i fankern skal man klare den oppgaven? 

*sutre*

Mener du at den nullstiller seg ved en feil - eller glemmer du en dag? Det skulle jo ikke være så vanskelig å gå inn å mate buddy'en hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/8/2022 at 10:15 AM, AnonymBruker said:

hahaha hvor mye itemplass har du.😅 Jeg prøver å holde golden razz rundt 200, jeg mater gymene og mater kompisene med de (går fortere), det føles så feil å kaste de men de tar jo opp plassen. 

forresten, daemi, husker du var så heldig at du hadde ikke bare en men to shiny ditto. Nå har jeg også to av de, haha! Niantic God hørte min bønn. 😄

Anonymkode: b4434...f02

3900 i item plass. Det og pokemon storage var omtrent alt myntene gikk til før remote raid pass kom.
Det er så sjelden jeg har behov for å mate i gymmer. Jeg vil jo at de skal bli slått ut etter hvert så jeg får mynter hver dag :)

Grattis med to shiny Ditto :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir oppgitt over hva som blir godkjente wayspots. Et friluftsområde jeg nominerte hvor man kan gjøre ting både sommer og vinter ble ikke godkjent fordi det er "seasonal" mens en BMX bane i nærheten akkurat ble et pokestop. 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (På 11.6.2022 den 11.27):

Hehe, jeg har klart den. Ikke gi opp! Du får en apex shadow lugia hvis du bare holder ut i 30 dager! Sett på alarm som repeterer hver dag?

Hehe, har hatt på opp til to varslinger om dagen, men likevel er det altså en og annen dag der ting er såpass travelt at jeg ikke får med meg varslene og glemmer buddyen

Teatrica skrev (På 11.6.2022 den 21.06):

Mener du at den nullstiller seg ved en feil - eller glemmer du en dag? Det skulle jo ikke være så vanskelig å gå inn å mate buddy'en hver dag?

Ene gangen tror jeg faktisk det var en bug, men de andre gangene kan jeg nok takke meg selv.
Nei, det er vel kanskje ikke så vanskelig. Jeg trodde jo at med varsling så skulle jeg klare å få dette til, men likevel så røk jeg altså på en smell igjen, nå på dag 25.
Nå skal det sies at jeg ikke er riktig like besatt av å åpne spillet hver dag, sånn som jeg var før. Hadde det ikke vært for buddy-oppgaven hadde jeg lett hoppet over både to og tre dager uten å åpne spillet. Da er det ikke så vanskelig å glemme å gi inn på buddyen hver dag.

Kanskje gang nr 6 er den gangen jeg skal klare det? :P Jeg får jo ikke slettet oppgaven, så jeg må vel bare prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ardwinna said:

Hehe, har hatt på opp til to varslinger om dagen, men likevel er det altså en og annen dag der ting er såpass travelt at jeg ikke får med meg varslene og glemmer buddyen

Ene gangen tror jeg faktisk det var en bug, men de andre gangene kan jeg nok takke meg selv.
Nei, det er vel kanskje ikke så vanskelig. Jeg trodde jo at med varsling så skulle jeg klare å få dette til, men likevel så røk jeg altså på en smell igjen, nå på dag 25.
Nå skal det sies at jeg ikke er riktig like besatt av å åpne spillet hver dag, sånn som jeg var før. Hadde det ikke vært for buddy-oppgaven hadde jeg lett hoppet over både to og tre dager uten å åpne spillet. Da er det ikke så vanskelig å glemme å gi inn på buddyen hver dag.

Kanskje gang nr 6 er den gangen jeg skal klare det? :P Jeg får jo ikke slettet oppgaven, så jeg må vel bare prøve igjen.

Bare gi buddy tre berries hver morgen mens du pusser tenna. Sett en post-it lapp på speilet på badet så du husker det.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Blir oppgitt over hva som blir godkjente wayspots. Et friluftsområde jeg nominerte hvor man kan gjøre ting både sommer og vinter ble ikke godkjent fordi det er "seasonal" mens en BMX bane i nærheten akkurat ble et pokestop. 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Vær litt taktisk med hva slags informasjon du oppgir da slik at det oppfyller kravene. ;) Og hvis du er sikker på at det bør bli godkjent, så kan du ha vært uheldig med de som har vurdert nominasjonen. Jeg fikk en gang avslått en nominasjon på en fontene fordi det var "natural feature". Eh nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utviklet akkurat en cp101 shadow Weedle til Kakuna og cp gikk ned til 96. Det har jeg ikke lagt merke til før. Beedrill endte på cp413.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ATLAS6
Teatrica skrev (På 12.6.2022 den 11.47):

Det MÅ da være noe galt med incense??? 

Ikke noe galt, men de har gått tilbake til precovid regelen. Incense fungerer kun hvis du er i aktivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, ATLAS6 said:

Ikke noe galt, men de har gått tilbake til precovid regelen. Incense fungerer kun hvis du er i aktivitet. 

Noe som er dumt syns jeg siden hvis du beveger deg så finner du nye nesten hele tida. Er når man sitter stille man trenger incence.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ATLAS6
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noe som er dumt syns jeg siden hvis du beveger deg så finner du nye nesten hele tida. Er når man sitter stille man trenger incence.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Joda, men det var jo fordi man måtte holde seg hjemme. Spiller er jo laget for aktivitet og det er naturlig at de går tilbake til det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ATLAS6 said:

Joda, men det var jo fordi man måtte holde seg hjemme. Spiller er jo laget for aktivitet og det er naturlig at de går tilbake til det nå.

Joda ser den. Men kunne ha fungert uansett syns jeg. 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...